Brak tekstu
Strona główna > Baza Wiedzy > Najważniejsze narzędzia marketingu internetowego
Najważniejsze narzędzia marketingu internetowego
Dowiedz się czym w obecnych czasach jest marketing internetowy i z jakich
narzędzi marketingu internetowego warto dziś korzystać. Sprawdź takie
pojęcia jak www; newsletter; live chat; boty; powiadomienia push; fora;
blogi; marketing w wyszukiwarce a także szereg innych.
Spis treści
O autorze
Najważniejsze narzędzia marketingu internetowego
Brak danych o stanowisku.
Brak danych o opisie.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapisz się na szkolenie!
Powiązane artykuły
W niniejszym artykule przedstawiono fundamenty kulturalnej i skutecznej komunikacji, ze szczególnym uwzględnieniem jej znaczenia w instytucjach publicznych oraz środowiskach zawodowych. Omówiono kluczowe cechy takiej komunikacji, korzyści płynące z jej stosowania oraz praktyczne zastosowanie zasad w różnych sytuacjach, podkreślając rolę szacunku, empatii oraz aktywnego słuchania w budowaniu pozytywnych relacji i efektywnej współpracy.
Szymon Zając
Ekspert witalni.pl
W niniejszym artykule zgłębiamy podstawy podróży klienta, analizując kluczowe etapy i znaczenie optymalizacji doświadczeń użytkowników. Dowiesz się, jak mapowanie ścieżki klienta oraz wykorzystanie narzędzi takich jak NPS czy CSAT mogą zwiększyć lojalność oraz satysfakcję klientów, a także poznać przykłady firm, które skutecznie zarządzają swoim Customer Journey.
Szymon Zając
Ekspert witalni.pl
Skuteczna obsługa klienta to klucz do budowania lojalności i zaufania wobec marki. W tym artykule przyjrzymy się najważniejszym elementom efektywnego schematu obsługi, takim jak zrozumienie potrzeb klienta, elastyczne rozwiązywanie problemów czy zbieranie opinii. Dowiedz się, jak koordynacja działań i rola dobrze przeszkolonych agentów mogą przyczynić się do zwiększenia satysfakcji klientów i sukcesu Twojej firmy.
Szymon Zając
Ekspert witalni.pl