var dataLayer_content = {"siteID":0,"siteName":"","pagePostType":"baza_wiedzy","ecomm_pagetype":"other"}; dataLayer.push( dataLayer_content );

Baza wiedzy

Baza wiedzy to zbiór materiałów, w których mogą Państwo znaleźć ciekawe informacje oraz zainspirować się do podjęcia działań w kierunku rozwoju kompetencji, postaw, firm oraz organizacji, z którymi są Państwo związani. Zachęcamy do przeglądania.

Jak rekrutować nowych pracowników?

Kilka słów o procesie zatrudniania

Czytaj dalej

Social media w rekrutacji

Jak serwisy społecznościowe mogą wspierać przeprowadzanie skutecznej rekrutacji w firmie?

Czytaj dalej

Zanim zainwestujesz w szkolenia, przeczytaj!

Szkolenie pracowników może być ryzykowną, ale potrzebną inwestycją. Przeczytaj dlaczego.

Czytaj dalej

Motywowanie bez pieniędzy – czy to możliwe?

Prezentujemy przegląd prostych, aczkolwiek często zapominanych, środków motywowania bez użycia pieniędzy.

Czytaj dalej

Pokolenie Y. Zarządzanie generacją

"Igreki" z każdym miesiącem są coraz większą grupą na rynku pracy. Jacy są? Jakie mają oczekiwania? Jak z Nimi dobrze współpracować i zarządzać ich pracą? Dowiedz się czytając artykuł!

Czytaj dalej

Cechy i kompetencje dobrego kierownika

Poznaj 8 najważniejszych cech dobrego kierownika!

Czytaj dalej

Przydatne metody oraz techniki zarządzania czasem

Sprawdź jak umiejętnie zarządzać czasem!

Czytaj dalej

Przegląd 5 najciekawszych aplikacji zwiększających produktywność i zarządzanie czasem

Poznaj 5 najciekawszych aplikacji do zarządzania zadaniami, priorytetami i czasem pracy.

Czytaj dalej

Jak postępować z Trudnym Klientem?

Dowiedz się jak zachować w obliczu trudnej sytuacji z klientem

Czytaj dalej

Asertywność w relacjach z innymi – przydatne techniki

Jak być asertywnym? Poznaj kilka popularnych i przydatnych technik asertywności

Czytaj dalej

Skuteczne zarządzanie zespołem sprzedaży

Poznaj kilka zasad, którymi warto kierować się rozwijając zespół handlowy

Czytaj dalej

Jak stać się dobrym mówcą? – Trzy niezbędne elementy

Dowiedz się jak przemawiać publicznie, być dobrym mówcą i angażować słuchaczy podczas wystąpień publicznych

Czytaj dalej

Szukasz innych Artykułów?
Sprawdź wszystkie publikacje

Otwórz naszą bazę artykułów, w której znajdziesz
wszystkie opublikowane artykuły