var dataLayer_content = {"siteID":0,"siteName":"","pagePostType":"baza_wiedzy","ecomm_pagetype":"other"}; dataLayer.push( dataLayer_content );

Baza wiedzy

Baza wiedzy to zbiór materiałów, w których mogą Państwo znaleźć ciekawe informacje oraz zainspirować się do podjęcia działań w kierunku rozwoju kompetencji, postaw, firm oraz organizacji, z którymi są Państwo związani. Zachęcamy do przeglądania.

Jak radzić sobie ze stresem wzmacniając odporność psychiczną?

Poznaj sposoby radzenia sobie ze stresem i presją w pracy!

Czytaj dalej

Standardy Obsługi Klienta

Dlaczego warto wdrażać standardy obsługi klienta?

Czytaj dalej

Kompetencje miękkie i twarde

Poznaj przykłady kompetencji miękkich i twardych

Czytaj dalej

Negocjacje i techniki negocjacyjne

Poznaj podstawowe techniki i etapy negocjacji!

Czytaj dalej

Asertywność w 4 prostych krokach (podcast)

Posłuchaj naszego pierwszego podcastu na temat asertywności - rozmawiają: Andrzej Bernardyn i Beata Niedzballa

Czytaj dalej

Nie daj się pożreć… czyli pożeracze czasu w pracy

Dowiedz się jakie są walczyć z pożeraczami czasu!

Czytaj dalej

Szkolenia dla pracowników – przegląd metod szkoleniowych

Jak szkolić pracowników? Jaką formę treningu wybrać?

Czytaj dalej

Jak zmienić swoje życie, czyli strategia na szybką zmianę.

Co zrobić krok po kroku, by działać skuteczniej w danym temacie? Jak wprowadzić zmianę? - Dowiedz się więcej z nowego artykułu

Czytaj dalej

Skarby, talenty i pirackie podejście do rozwoju

Z czym kojarzy Ci się bycie piratem? Czarną przepaską na oku? Papugą na ramieniu?

Czytaj dalej

Zostaw tę żabę! Czyli jak efektywnie rozpocząć dzień pracy.

Dowiedz się od czego zacząć dzień, by był maksymalnie produktywny

Czytaj dalej

Jak pokonać tremę? – 6 sprawdzonych strategii

Poznaj 6 konkretnych strategii jak pokonać tremę podczas wystąpień publicznych

Czytaj dalej

Szukasz innych Artykułów?
Sprawdź wszystkie publikacje

Otwórz naszą bazę artykułów, w której znajdziesz
wszystkie opublikowane artykuły