Baza wiedzy

Baza wiedzy to zbiór materiałów, w których mogą Państwo znaleźć ciekawe informacje oraz zainspirować się do podjęcia działań w kierunku rozwoju kompetencji, postaw, firm oraz organizacji, z którymi są Państwo związani. Zachęcamy do przeglądania.

Jak optymalizować proces decyzyjny Klienta?

Dowiedz się jak przebiega proces decyzyjny klienta

Czytaj dalej

Złudne zasady sprzedaży, czyli 5 mitów związanych z obsługą klienta

Poznaj 5 popularnych mitów związanych z obsługa klienta

Czytaj dalej

Standardy obsługi klienta w branży stolarki okiennej

Jak zoptymalizować sprzedaż w salonie okiennym? Poznaj standardy obsługi i często pojawiające się postawy podwładnych.

Czytaj dalej

Monter, jako ważny czynnik sukcesu!

Ważnym czynnikiem oceny usługi i firmy jest poziom profesjonalizmu w zachowaniu członków ekipy montującej. Zobacz artykuł witalnych!

Czytaj dalej

Jak przeprowadzić rozmowę dyscyplinująca z pracownikiem?

Z tego artykułu dowiesz się, jak przeprowadzić rozmowę dyscyplinującą z pracownikiem.

Czytaj dalej

Jak rozwijać zespół sprzedażowy?

Wyniki handlowców stanowią jeden z głównych obiektów troski wszystkich szefów sprzedaży. Jakie cechy i kompetencje pracowników rozwinąć, by osiągać cele?

Czytaj dalej

Manipulacja w pracy i postawy pracowników

Manipulacja w pracy oraz postawy manipulacyjne pracowników - „Ofiara losu”, „złodziej sławy”, „cierpiętnik – męczennik”, „lobbysta" - dowiedz się, jak ich rozpoznać!

Czytaj dalej

Autorytet szefa – Jak budować autorytet w zespole?

Dowiedź się, jak skutecznie zbudować wizerunek szefa.

Czytaj dalej

Skuteczny system motywacyjny

Jak motywować? Jakich środków użyć, aby wydobyć jak najwyższą efektywność  podwładnych?  Witalni odpowiadają! Zobacz nasz artykuł o motywowaniu!

Czytaj dalej

Szukasz innych Artykułów?
Sprawdź wszystkie publikacje

Otwórz naszą bazę artykułów, w której znajdziesz
wszystkie opublikowane artykuły