Strona główna > Baza Wiedzy > IT i technologia > Strona internetowa

Co to jest strona internetowa
Strona internetowa www (ang. World Wide Web) to pewien rodzaj serwisu informacyjnego, którego nośnikiem jest Internet. Obecnie stronę/serwis internetowy, w wielu branżach uważa się za oś komunikacji marketingowej firmy, za jej pomocą przeprowadza się wiele działań promocyjnych, kształtuje wizerunek organizacji, nawiązuję nowe kontakty.
Przykładowe pytania precyzujące – naprowadzające, branża meblowa
- Jaki rodzaj mebla jest brany pod uwagę?
- Jaka grupa odbiorców będzie korzystać z mebla? Dzieci, dorośli, osoby starsze?
- W jakiej przestrzeni ma funkcjonować mebel? Prywatnej czy publicznej? Wewnątrz czy na zewnątrz?
- Czy ma mieć jakieś dodatkowe funkcje? 5. Z jakich materiałów ma zostać wykonany?
- Jaki jest szacowany budżet na produkcję jednego egzemplarza?
- W jakim stylu ma zostać zaprojektowany?
- Jaką ma mieć kolorystykę?
- Czy są jakieś dodatkowe aspekty, które mają zostać wzięte pod uwagę? Np. określony sposób łączenia, zastosowane mechanizmy, obciążenie itp.

Analiza potrzeb klienta vs. korzyści płynące z jej stosowania
Przeprowadzenie szczegółowej analizy potrzeb pozwoli nam na maksymalne dopasowanie produktu lub usługi do klienta, a jego samego utwierdzi w przekonaniu, że znajduje się w profesjonalnych rękach, co jest doskonałym początkiem do budowania długotrwałych relacji biznesowych.

Szkolenie "Budowanie pewności siebie"
Rozwijaj pewność siebie i skutecznie buduj relacje z innymi
O autorze

Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapisz się na szkolenie!
Powiązane artykuły
Każdy konsument, który napotka problem z zakupionym produktem lub usługą, powinien znać swoje prawa związane z reklamacjami. W Polsce Ustawa o prawach konsumenta gwarantuje ochronę oraz konkretne kroki, które można podjąć w przypadku wadliwych towarów, niezgodności z umową czy ignorowania reklamacji przez sprzedawców. Ten artykuł przybliża podstawowe prawa konsumenta oraz procedury, które pomogą skutecznie dochodzić roszczeń.
Ekspert witalni.pl
Ekspozycja towarów odgrywa kluczową rolę w zwiększaniu sprzedaży, przyciągając uwagę klientów i wpływając na ich decyzje zakupowe. W tym artykule omówimy podstawowe zasady skutecznego rozmieszczania produktów, znaczenie atrakcyjnej prezentacji oraz strategie merchandisingowe, które mogą znacząco poprawić wyniki sprzedaży i doświadczenia zakupowe.
Ekspert witalni.pl
Pomiar obsługi klienta to nie tylko narzędzie do oceny zadowolenia klientów, ale także kluczowy element strategii biznesowej, który pozwala firmom na ciągłe doskonalenie usług. Dzięki wskaźnikom takim jak CSAT, NPS i CES, organizacje mogą precyzyjnie analizować poziom satysfakcji, lojalności oraz efektywności procesów obsługi, co w rezultacie prowadzi do lepszych doświadczeń klientów i zwiększenia konkurencyjności na rynku.
Ekspert witalni.pl