strona internetowa

Co to jest strona internetowa

Strona internetowa www (ang. World Wide Web) to pewien rodzaj serwisu informacyjnego, którego nośnikiem jest Internet. Obecnie stronę/serwis internetowy, w wielu branżach uważa się za oś komunikacji marketingowej firmy, za jej pomocą przeprowadza się wiele działań promocyjnych, kształtuje wizerunek organizacji, nawiązuję nowe kontakty.

Spis treści

Przykładowe pytania precyzujące – naprowadzające, branża meblowa

  1. Jaki rodzaj mebla jest brany pod uwagę?
  2. Jaka grupa odbiorców będzie korzystać z mebla? Dzieci, dorośli, osoby starsze?
  3. W jakiej przestrzeni ma funkcjonować mebel? Prywatnej czy publicznej? Wewnątrz czy na zewnątrz?
  4. Czy ma mieć jakieś dodatkowe funkcje? 5. Z jakich materiałów ma zostać wykonany?
  5. Jaki jest szacowany budżet na produkcję jednego egzemplarza?
  6. W jakim stylu ma zostać zaprojektowany?
  7. Jaką ma mieć kolorystykę?
  8. Czy są jakieś dodatkowe aspekty, które mają zostać wzięte pod uwagę? Np. określony sposób łączenia, zastosowane mechanizmy, obciążenie itp.

Analiza potrzeb klienta vs. korzyści płynące z jej stosowania

Przeprowadzenie szczegółowej analizy potrzeb pozwoli nam na maksymalne dopasowanie produktu lub usługi do klienta, a jego samego utwierdzi w przekonaniu, że znajduje się w profesjonalnych rękach, co jest doskonałym początkiem do budowania długotrwałych relacji biznesowych.

Szkolenie Budowanie pewności siebie

Rozwijaj pewność siebie i skutecznie buduj relacje z innymi

Autor

Szymon Zając

Ekspert witalni.pl

Spis treści

    O autorze

    Szymon Zając
    Redaktor naczelny witalni.pl
    Szymon Zając, redaktor naczelny witalni.pl, to wszechstronny ekspert SEO z ponad 2-letnim doświadczeniem, zdobytym w firmach takich jak All Windows Group oraz Oferteo.pl. Jako specjalista SEO, Szymon pracował nad optymalizacją stron internetowych oraz zaawansowanymi analizami danych. Jego kompetencje techniczne obejmują nie tylko SEO, ale także automatyzację procesów. Jako redaktor naczelny witalni.pl nadzoruje tworzenie treści oraz ich optymalizację pod kątem wyszukiwarek. Dodatkowo prowadzi projekty związane z implementacją nowoczesnych rozwiązań AI w strategiach marketingowych i innych obszarach biznesu.
    Szymon Zając

    Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapisz się na szkolenie!

    Neuroselling
    Szkolenie online
    Neuroselling

    Termin wkrótce

    Darmowy webinar
    Asertywny menedżer, czyli jak egzekwować zadania i nie być TYM ZŁYM
    29.04.2025 20:00:00
    Przeciwdziałanie dyskryminacji płacowej
    Szkolenie online
    Przeciwdziałanie dyskryminacji płacowej

    Termin wkrótce

    Powiązane artykuły

    Branża sprzedażowa w Polsce dynamicznie się rozwija, wspierana przez nowoczesne technologie takie jak sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe. Platformy e-commerce, takie jak Allegro i Shoper.pl, odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu rynku, oferując szeroki wachlarz produktów oraz umożliwiając przedsiębiorcom szybkie uruchomienie sklepów internetowych. W niniejszym artykule przyjrzymy się aktualnym trendom, wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju tego sektora, który ma istotny wpływ na krajową gospodarkę.

    Szymon Zając

    Ekspert witalni.pl

    W branży nieruchomości, skuteczne wyznaczanie i realizacja celów sprzedażowych jest kluczowe dla sukcesu. W niniejszym artykule przedstawiamy przykłady efektywnych celów sprzedażowych, kluczowe strategie oraz techniki wspierające deweloperów w osiąganiu zamierzonych wyników. Dowiedz się, jak zastosować metody SMART, zaangażować zespół sprzedażowy oraz monitorować postępy, aby maksymalizować efektywność na konkurencyjnym rynku nieruchomości.

    Szymon Zając

    Ekspert witalni.pl

    W artykule przedstawiamy istotę orientacji sprzedażowej w marketingu, jej znaczenie dla firm oraz praktyczne zastosowania. Omówimy, jak przedsiębiorstwa wykorzystują narzędzia analityczne i strategie promocyjne, aby zwiększyć sprzedaż oraz adaptować się do zmieniających się warunków rynkowych. Porównamy również orientację sprzedażową z innymi podejściami marketingowymi, ilustrując to na przykładach takich firm jak Amazon, Apple czy Procter & Gamble.

    Szymon Zając

    Ekspert witalni.pl

    Scroll to Top