Strona główna > Consulting (doradztwo) > Doradztwo biznesowe (projekty doradcze)
Projekty doradcze
Misją pionu DORADZTWO jest profesjonalne wspieranie firm w osiąganiu ambitnych celów biznesowych, poprzez tworzenie i wdrażanie zindywidualizowanych rozwiązań w poszczególnych obszarach.
Doradztwo
Realizujemy usługi doradcze w pełnym zakresie ich złożoności, od pojedynczych działań konsultingowych, po kompleksowe i zintegrowane doradztwo, oparte na dostarczaniu innowacyjnych narzędzi zawsze dostosowanych do sytuacji oraz możliwości Naszego Partnera i warunków, w jakich w danej chwili przychodzi mu funkcjonować.
Potwierdzonym, w wielu opiniach naszych klientów, atutem zespołu naszych Doradców, jest praktyczne doświadczenie oparte na osobistych sukcesach w różnych dziedzinach i pełnionych funkcjach.
Realizowane usługi w tym pionie, zwykle noszą nazwę „Asyst Doradczych”, które mają na celu dostarczenie i wypracowanie dla Klienta określonych rozwiązań, w obszarach przez niego wskazanych, przez określony czas jej trwania.
Jak działamy?
Asysty doradcze mogą być prowadzone na dwa sposoby:
1. Kompleksowe doradztwo – współpraca wówczas podejmowana jest na określony czas – nawet do kilku lat.
2. Pojedyncze działania konsultingowe
Główne obszary, którymi zajmuje się zespół firmy w ramach asyst doradczych:
1. Opracowanie strategii działania organizacji:
- Analiza SWOT,
- Doradztwo marketingowe,
- Określanie strategii handlowych, marketingowych i sprzedaży.
2. Audyty personalne:
- Badania systemów komunikacji wewnętrznej w tym atmosfery pracy,
- Badania zgodności kompetencji pracowników z pełnioną funkcją,
- Mystery Shopping – Tajemniczy Klient,
Określanie rezerwowej kadry menedżerskiej, - Określenie potrzeb szkoleniowych w organizacji.
3. Analiza pracy:
- Analiza i opisy stanowisk pracy,
- Tworzenie profilu cech osobowych,
- Kart opisu pracy na stanowisku,
- Obserwacja procesu pracy,
- Przygotowanie instrukcji stanowiskowych i zakresów obowiązków,
- Tworzenie procedur organizacyjnych,
Opracowanie instrukcji obiegu dokumentów.
4. Systemy oceny:
- Szkolenia osób dokonujących oceny pracowników,
- Wypracowanie systemu ocen pracowniczych z podziałem na stanowiska,
- Przygotowanie arkuszy ocen pracowniczych,
- Wdrożenie sytemu ocen pracowniczych,
Korekty wprowadzania systemu.
5. Systemy motywacyjne:
- Diagnozowanie aktualnych systemów motywowania,
- Badanie postaw i opinii pracowników (badanie poziomu zaspokojenia oczekiwań, diagnoza hierarchii motywów),
- Badanie sytuacji organizacji pracy,
Opracowanie systemów motywacyjnych,
Wdrażanie nowych systemów (szkolenia, uzasadnienia).
6. Szkolenie pracowników:
- Szkolenia i Mikroszkolenia, jako integralna część procesu doradczego.