Strona główna > Sprzedaż i obsługa klienta
Kategoria Bazy Wiedzy: Sprzedaż i obsługa klienta
Dowiedz się, jak skutecznie zarządzać sprzedażą sezonową i wykorzystać potencjał low season, by zwiększyć zyski i przyciągnąć klientów nawet w mniej aktywnych okresach.
Szymon Zając
Trener Witalni
Ważnym czynnikiem oceny usługi i firmy jest poziom profesjonalizmu w
zachowaniu członków ekipy montującej. Zobacz artykuł witalnych!
Leszek Sergiel
Trener Witalni
Jak rozwijać efektywny zespół sprzedażowy? Na co zwracać uwagę podczas
pracy z handlowcami? Jakie kompetencje rozwiać w zespole sprzedażowym?
Szymon Zając
Trener Witalni
Z czego składa się lejek sprzedażowy? Dlaczego warto zaimplementować lejek
sprzedaży w naszej firmie? Poznaj lejek sprzedażowy w praktyce.
Leszek Sergiel
Trener Witalni
Czego wymagają od prowadzącego szkolenia produktowe? Z pewnością nie tylko
znajomości produktu, ale również umiejętności ciekawego przekazania wiedzy
podczas prezentacji produktowej.
Szymon Zając
Trener Witalni
Jak sobie radzić z trudnymi ludźmi? Jak postąpić w obliczu zastrzeżeń ze
strony klienta? Kim jest Trudny Klient? Na te oraz inne pytania,
odpowiadamy w artykule na temat trudnych sytuacji z klientami. Dowiedz się
jakie są zastrzeżenia i jak opanować własne emocje.
Szymon Zając
Trener Witalni
Czym jest język korzyści? Na czym polega strategia cecha zaleta korzyść?
Jak skutecznie stosować język korzyści w rozmowie handlowej? Czytaj więcej.
Szymon Zając
Trener Witalni
W jaki sposób napisać ofertę handlową? Jak pisać oferty handlowe, aby były
profesjonalne i przede wszystkim skuteczne? Co powinna zawierać oferta
handlowa?
Szymon Zając
Trener Witalni
Jeśli brakuje Ci doświadczenia w tej branży lub chcesz podnieść swoje
kompetencje, koniecznie rozważ udział w kursach przygotowujących do pracy w
handlu.
Leszek Sergiel
Trener Witalni
Poznaj naszą subiektywną listę ponad 25 uniwersalnych sposobów na to jak
zwiększyć sprzedaż, w kontekście ludzi, marketingu i różnych modelów
biznesowych.
Leszek Sergiel
Trener Witalni