Kurs wideo „Unikaj Manipulacji Klienta – część II – Praktyka, to rozszerzenie pierwszej części poświęconej teoretycznej stronie tematu. W tym wideo kursie trener prowadzący pokaże Tobie jak w praktyce stosować socjotechniki, by osiągać wyznaczone cele w kontaktach z klientami oraz by bronić się przed ich manipulacyjnym wpływem, który przeważnie ma na celu „wywalczenie” lepszych dla klienta, gorszych dla firmy warunków cenowych. Nauczysz się zarządzać relacją z klientem, budować pozytywny wizerunek i kreować wrażenia, by lepiej zmotywować klienta do zakupu i tym samym szybciej sfinalizować proces sprzedaży.
1. Jakie są obszary wywierania wpływu na ludzi?
2. Jaka jest rola mowy ciała, słów i zależności psychologicznych w narzędziach socjotechnicznych?
3. Jak rozpoznawać prowadzone gry ze strony klientów i odczytywać ich zamiary, aby uniknąć manipulacji?
4. Zwroty hipnotyczne, czyli jak kreować relacje i wrażenia, a nie jedynie przekazywać treść?
![]() |
wideo kurs, trener: Leszek Sergiel | |
Unikaj Manipulacji Klientów (praktyka) | |
299 zł 299 zł brutto (243,09 zł netto +23% VAT)
|
|
![]() |
Wartość promocyjna trwa do 28.02.2022 |
|
|
W ramach inwestycji w wideo kurs: | |
![]() |
1-godzinny materiał wideo |
![]() |
Nielimitowany dostęp |
![]() |
Dostęp na wielu urządzeniach |
![]() |
Wsparcie merytoryczne trenera |
![]() |
Certyfikat ukończenia |
Chcesz w praktyce nauczyć się stosować socjotechniki, które w etyczny sposób pomogą realizować Tobie cele sprzedażowe w kontakcie z klientem.
Zastanawiasz się nad wyposażeniem siebie w praktyczne umiejętności obrony przed manipulacyjnym wpływem klientów i reagowania w trudnych sytuacjach.
Chcesz poznać praktyczne zastosowanie etycznego wywierania wpływu na klientów, by zwiększać ich motywację do zakupu.
Specjalizuje się w szkoleniach Kadry Handlowej oraz Zarządzającej. Do tej pory przeprowadził blisko 20 000 godzin szkoleń. W ramach outsourcingu zarządza zespołami handlowymi w wielu firmach. Jest doradcą w zakresie organizacji przedsiębiorstw, zarządzania, handlu i rekrutacji. Dodatkowo, prowadził zajęcia we wrocławskiej i opolskiej Wyższej Szkole Bankowej, również na poziomie MBA.
Leszek prowadzi szkolenia w oparciu o aktualne realia rynkowe. Wiedzę teoretyczną osadza w autentycznych sytuacjach, a jej zakres dostosowuje do potrzeb słuchaczy. Podczas szkolenia umiejętnie angażuje uczestników nie tylko do nich przemawiając, ale również wsłuchując się w ich oczekiwania, co jest kluczem do realizacji celów programu warsztatu.
Partnerstwo i inspirowanie do zmiany to kluczowe postawy, którymi kieruje się na szkoleniu. Celem dla mnie jest oczywiście przekazanie wiedzy, ale co ważniejsze – osiągnięcie realnych efektów z każdym z uczestników osobno. W trakcie warsztatów dbam o komfortową atmosferę oraz odpowiednio dobraną grupę uczestników, co pozawala diagnozować indywidualne potrzeby moich słuchaczy i realizować program w najlepszym wariancie.
Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo
Jak zarządzać obsługą posprzedażową w kontekście utrzymywania relacji z klientem B2C/B2B? Przeczytaj artykuł.
Przeczytaj artykuł z naszej bazy wiedzy na temat popularnych technik sprzedaży – aż 9 technik, które warto poznać!
Cechy, kompetencje, zachowania handlowców – co zmieniać, co rozwijać? – Przeczytaj artykuł Leszka Sergiel.
Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.
CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE? WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.