Unikaj Manipulacji Klientów (teoria) 2-godzinny wideo kurs.

JAK BRONIĆ SIĘ PRZED MANIPULACYJNYM WPŁYWEM KLIENTÓW?

Wideo kurs „Unikaj Manipulacji Klienta – część I” to niezbędnik handlowca, czyli zbiór narzędzi i zasad, dzięki którym dowiesz się, jak wywieramy wpływ na innych, na jakie płaszczyzny możemy wpływać oraz czym różni się manipulacja od wywierania wpływu. Poznasz podstawowe zasady stosowania manipulacji i wywierania wpływu, po to by zrozumieć i nauczyć się rozpoznawać negatywne intencje ze strony klientów oraz skutecznie im przeciwdziałać. Dodatkowo poznasz szereg socjotechnik, poprzez które będziesz w etyczny sposób wywierać wpływ na innych celem finalizacji rozpoczętych procesów sprzedaży oraz bronić się przed manipulacyjnym wpływem drugiej strony, by nie sprzedawać wyłącznie na warunkach klienta.

Unikaj Manipulacji Klienta - wideo kurs sprzedaż - Witalni.pl

ZOBACZ FRAGMENT KURSU

 

W KURSIE MIĘDZY INNYMI:

1. Jakie są obszary wywierania wpływu na ludzi?

2. Jaka jest rola mowy ciała, słów i zależności psychologicznych w narzędziach socjotechnicznych?

3. Jak rozpoznawać prowadzone gry ze strony klientów i odczytywać ich zamiary, aby uniknąć manipulacji?

4. Zwroty hipnotyczne, czyli jak kreować relacje i wrażenia, a nie jedynie przekazywać treść?

W RAMACH KURSU

Nielimitowany czasowo dostęp do materiału. Oglądasz gdzie chcesz i kiedy chcesz.
Nieograniczona licencja. Oglądaj sam/a lub udostępnij video każdemu z członków Twojego Zespołu.
Ćwiczenia i praktyczna wiedza. Rozwijaj zasoby, dzięki praktycznej wiedzy i ćwiczeniom, które pomogą Ci przekuć materiał w umiejętności.
Opieka merytoryczna. W ramach kursu otrzymasz możliwość bieżącego kontaktu z trenerem prowadzącym w celu wyjaśnienia nurtujących Cię kwestii lub rozszerzenia wątków.
Dodatkowe treści rozwojowe (opcjonalne). Po zakupie - za Twoją zgodą - wpiszemy Ciebie na listę subskrybentów Witalnego newslettera i otrzymasz dostęp do dodatkowych treści rozszerzających zakres kursu.
Więcej korzyści rozwojowych. Zaprosimy Cię do naszej zamkniętej grupy Absolwentów Szkoleń Witalnych na facebook'u, gdzie publikujemy dodatkowy content rozwojowy.
KUP WIDEO KURS
wideo kurs, trener: Leszek Sergiel
Unikaj Manipulacji Klientów (teoria)
399 zł 499 zł 20% zniżki

399 zł brutto (324,39 zł netto +23% VAT)
Wartość promocyjna trwa do 28.02.2022
W ramach inwestycji w wideo kurs:
2-godzinny materiał wideo
Nielimitowany dostęp
Dostęp na wielu urządzeniach
Wsparcie merytoryczne trenera
Certyfikat ukończenia
Po zakupie otrzymasz wiadomość e-mail z dostępem do wybranego wideo kursu oraz szczegóły zamówienia. W momencie pojawienia się ewentualnych niedogodności technicznych wzkażemy w mailu kontakt do Działu Obsługi Technicznej. Fakturę wystawimy na dane wskazane podczas realizacji zakupu na platformie przelewy24.

Rozważ zakup video kursu jeżeli:

Chcesz nauczyć się rozpoznawać manipulacyjne gry klientów, które mają na celu wyłudzenie rabatów i/lub gorszych warunków umowy.

Zdarzają się Tobie sytuacje, w których klienci wywierają na Ciebie presję i powodują problematyczne sytuacje, a Ty chcesz umieć temu przeciwdziałać.

Zastanawiasz się nad rozbudowaniem swoich kompetencji handlowych, żeby móc skuteczniej zarządzać relacjami z klientami, by w efekcie sfinalizować rozpoczęte procesy sprzedaży.

Szkolenie Prowadzi:

Leszek Sergiel

TRENER BIZNESU, TRENER MOTYWACYJNY, ZAŁOŻYCIEL I WŁAŚCICIEL FIRMY WITALNI.

Leszek Sergiel

TRENER BIZNESU, TRENER MOTYWACYJNY, ZAŁOŻYCIEL I WŁAŚCICIEL FIRMY WITALNI.

Poznaj referencje pisemne, które otrzymaliśmy od klientów

Firma Witalni przeprowadziła dwudniowe szkolenie wprowadzające i repetytoryjne dla współpracowników Działu Sprzedaży Bezpośredniej Grupy RMF pt. „Mistrz Sprzedaży”. Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani poziomem merytorycznym jak i technicznym szkolenia. (…). Po pierwszym doświadczeniu szkoleniowym podjęliśmy decyzję o kontynuacji współpracy.
Piotr Szymczak
Menedżer ds. Zarządzania Relacjami Biznesowymi
Grupa RMF FM
Pragniemy podkreślić profesjonalizm świadczonych usług i dostosowanie do naszych indywidualnych potrzeb. Poziom merytoryczny, jak i sposób prowadzenia zajęć pozwolił na podniesienie kwalifikacji zarówno zawodowych, jak i interpersonalnych naszych pracowników. (…) prowadzący zajęcia wykazał się doświadczeniem, profesjonalizmem i skutecznością w przekazywaniu wiedzy, stwarzając jednocześnie przyjemną atmosferę szkoleń. W związku z tym możemy rekomendować usługi firmy Witalni tym, którym zależy na rzetelnie prowadzonych i interesujących szkoleniach.
Firma ZAKMED

Klienci Witalnych

Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo

Dodatkowe materiały

Jak zarządzać obsługą posprzedażową w kontekście utrzymywania relacji z klientem B2C/B2B? Przeczytaj artykuł.

Przeczytaj artykuł

Przeczytaj artykuł z naszej bazy wiedzy na temat popularnych technik sprzedaży – aż 9 technik, które warto poznać!

Przeczytaj artykuł

Cechy, kompetencje, zachowania handlowców – co zmieniać, co rozwijać? – Przeczytaj artykuł Leszka Sergiel.

Przeczytaj artykuł

Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.

Galeria zdjęć ze szkoleń

CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE? WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.

Kontakt w sprawie szkolenia

Masz pytania związane z tym szkoleniem? Z chęcią na nie odpowiemy!

71 757 52 19

Zadzwoń do nas

Możesz również zadać dowolne pytanie wysyłając do nas wiadomość e-mail

ZADAJ PYTANIE

Katarzyna Sergiel
Opiekun szkolenia