(function() { var ams = document.createElement('script'); ams.type = 'text/javascript'; ams.async = true; ams.src = '//analytics.greensender.pl/scripts/js/am.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ams, s); var r = false; ams.onload = ams.onreadystatechange = function() { if (!r && (!this.readyState || this.readyState == 'complete')) { r = true; am.create("DMS6523BA53CAB84"); am.send('pageview'); } }; })();

Potwierdzamy szkolenie w Warszawie!
Obsługa Trudnego Klienta
28/02/2019

.

Uprzejmie informujemy, że szkolenie z obsługi trudnego klienta w Warszawie odbędzie się zgodnie z planem. Zapraszamy Państwa do hotelu:

DESILVA WARSZAWA PIASECZNO | UL. PUŁAWSKA 42, 05-500 PIASECZNO K/ WARSZAWY

.

Szkolenie z obsługi klienta poprowadzi

KATARZYNA UJEK – POZNAJ TRENERA

.

Zajęcia zaczynamy o godz. 930. Szczegóły dotyczące programu szkolenia znajdziecie Państwo tutaj.


Szkolenie obejmie tematy m.in. jakości i standardów w obsłudze klienta, pracy z trudnym klientem, asertywności i emocjonalności. Dowiecie się Państwo dlaczego warto zadbać o dobre stosunki z klientem dużo wcześniej, zanim pojawią się negatywne reakcje. Ze względu na praktyczny sposób przekazywania wiedzy przez Trenera, przećwiczymy scenki z trudnym klientem w roli głównej, na podstawie których nabędziemy umiejętności reagowania w trudnych sytuacjach. Pokażemy jak zarządzać emocjami i zachować asertywną postawę wobec rozwścieczonego klienta, przeanalizujemy również różne możliwe jego postawy oraz wypracujemy techniki reakcji na zastrzeżenia.


Gdyby mieli Państwo pytania, zapraszamy do kontaktu przez wybrany przez Państwa sposób, który znajduje się w zakładce KONTAKT.

.

KOLEJNE TERMINY SZKOLENIA TRUDNY KLIENT DOSTĘPNE SĄ W TERMINARZU – SPRAWDŹ