(function() { var ams = document.createElement('script'); ams.type = 'text/javascript'; ams.async = true; ams.src = '//analytics.greensender.pl/scripts/js/am.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ams, s); var r = false; ams.onload = ams.onreadystatechange = function() { if (!r && (!this.readyState || this.readyState == 'complete')) { r = true; am.create("DMS6523BA53CAB84"); am.send('pageview'); } }; })();

Marketing w małej firmie czyli niezbędna wiedza marketingowa dla małych i średnich przedsiębiorstw

Kurs marketingu – PRAKTYCZNE szkolenie z marketingu,
reklamy i kanałów komunikacji

Celem 2-dniowego kursu z marketingu jest poznanie w teorii i praktyce podstawowych elementów marketingu w małej i średniej firmie. Pragniemy, aby każda osoba która ukończy szkolenie była w pełni przygotowana do praktycznej realizacji zadań marketingowych w swoim przedsiębiorstwie.

Niniejszy program to  starannie wyselekcjonowane i przystępnie przygotowane zagadnienia, które najczęściej spotykamy w codzienności marketingowej pracy.  Na szkoleniu zapoznamy się z podstawowymi zasadami działania w marketingu, poznamy podstawy planowania i realizacji kanałów komunikacji, w tym kanałów elektronicznych i internetowych. Przygotujemy się do współpracy z agencją reklamową , mediami i dostawcami e-marketingu.  Nauczymy się rozwiązywać najczęściej pojawiające się problemy i dowiemy się jak za pomocą marketingu możemy wpływać na obroty handlowe firmy.

Jeżeli szukasz kursu z marketingu...

…ponieważ chciałbyś marketingowo pozycjonować swoje produkty lub usługi

…ponieważ chciałbyś skutecznie przy pomocy marketingu wpłynąć na obroty handlowe firmy

Ponieważ potrzebujesz wskazówek w zakresie marketingu w internecie i content marketingu

Ponieważ nie wiesz jakie medium reklamy będzie najlepie dla Twojej firmy

Ponieważ masz wrażenie że przepłacasz za dotychczasowe działania marketingowe zlecone na zewnątrz

Ponieważ nie korzystałeś wcześniej z marketingu społecznie aktywnego i społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa

Zapraszamy na praktyczny kurs marketingu!

Poznaj wszystkie zagadnienia szkolenia z marketingu

Podstawowe definicje i prawa rządzące marketingiem, czyli czym tak naprawdę jest marketing?

Na początku kursu zapoznamy Cię z podstawową wiedzą z zakresu marketingu, która jest niezbędna do realizacji działań w przedsiębiorstwie. Bez zbędnych naukowych teorii i definicji, ale za to z duża ilością przykładów i zastosowań. Zastanowimy się, dlaczego kupujemy dane produkty i co na to wpływa. Omówimy „makreting mix” w kontekscie Twojej firmy i Twoich produktów, poznamy w praktyce model 4P, model 4C i nowy model 4C.

Jak dostosować marketing do potrzeb klientów i czym jest marka?

W kolejnym etapie kursu z marketingu nauczysz się jak prawidłowo rozpoznawać potrzeby klientów z zakresie oferowanych przez Twoje przedsiębiorstwo usług i produktów oraz dowiesz się jak realizować oczekiwania kupujących. Wspólnie zastanowimy się czym tak naprawdę jest MARKA, poznasz „chiński model” marki, a w dalszej części szkolenia dodatkowo omówimy marki własne produktów w Polsce i w Unii Europejskiej.

Jak marketingowo pozycjonować produkty i usługi? Jaka jest rola marketingu w małym przedsiębiorstwie?

Jak to się dzieje, że niektóre produkty i usługi sprzedają się dobrze, a niektóre gorzej? W tym module szkoleniowym nauczymy się pozycjonować swoje produkty i budować ich przewagę marketingową. Poznamy marketing jako narzędzie sprzedażowe, omówimy różne modele wymiany informacji z rynkiem, główne zadania jakie marketing ma do zrealizowania w firmie. Poznasz nowy i stary model sprzedaży, marketing wewnętrzny i marketing zewnętrzny, dowiesz się jakie firmy zewnętrzne wspierają marketing. Dodatkowo, podczas tej części szkolenia z marketingu, poznasz kilka sposobów na autoanalizę i analizę marketingową firmy / produktu.

Badania marketingowe – jak je przeprowadzać lub komu je zlecić?

Kolejna część kursu marketingu to badania marketingowe, ich podział oraz badania rynku. Dowiemy się jakie instytucje przeprowadzają badania marketingowe oraz jaki jest ich średni koszt. Dowiemy się czym są badania ilościowe i jakościowe.

Jak się promować i reklamować oraz aktualne normy prawne regulujące reklamę.

Jak dopasować najlepsze metody reklamy do Twoich produktów i usług. Ten etap szkolenia to praktyczny zestaw metod promocji i informacji jak i kiedy je stosować, połączony z praktycznymi ćwiczeniami w zakresie doboru metod komunikacji. Dodatkowo, poznasz obowiązujące i aktualne normy prawne regulujące reklamę. Dowiesz się jak samodzielnie zarejestrować w urzędzie patentowym znaki towarowe i znaki słowno-graficzne oraz jakie są związane z tym koszty. W skrócie omówimy prawo autorskie i etykę reklamy. Poznasz koszty reklamy w telewizji, radiu, kinie, prasie czy koszty reklamy outdoor. Poznasz przykłady udanych i nieudanych kampanii reklamowych.

Kiedy i jak korzystać z Public Relations i społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa?

Jak i kiedy korzystać z PR i marketingu społecznie aktywnego. Kiedy takie kanały wpływają na sprzedaż oraz jak działają na marketing wewnętrzny i zewnętrzny firmy? Poznasz kilka przykładów zrealizowanych kampanii CSR (corporate social responsibility) – społecznej odpowiedzialności biznesu.

Podstawowe zagadnienia z e-marketingu i reklamy w internecie (Social media, SEO/SEM, Adwords, Remarketing, Inbound Marketing, mailing)

Ostatnie lata to niezwykle szybki rozwój e-marketingu i komunikacji marketingowej. Na tym etapie poznamy generalne zasady promocji przez media społecznościowe (facebook, instagram, linkedin), wyszukiwarki internetowe (google) i VOD/YouTube. Dowiemy się ile kosztuje skuteczny marketing w tych kanałach.

Kontent.

To słowo robi w ciągu ostatnich lat szczególną karierę w marketingu. Co to jest content marketing i jak go zastosować? W tej części szkolenia dowiemy się, co możemy powiedzieć w ten sposób o naszych firmach i jakie metody content marketingu do tego dobrać.

Jak współpracować z dostawcami usług promocyjnych? Jak współpracować z blogerami / influencerami / Trendsetterami

Ostatni panel kursu marketingu pozwoli nam poznać generalne zasady pracy z agencją reklamową, z agencją social media, domem mediowym, dostawcą materiałów promocyjnych. Jak szukać kontrahentów, jak ich ocenić i czym tak naprawdę jest brief. ABC tego jak owocnie współpracować z dostawcami w kategorii marketingu w internecie.

[kkstarratings]

Poznaj wszystkie tematy

Poznaj główne korzyści z udziału w szkoleniu

Będziesz bardziej świadomy definicji i pojęć marketingowych - dzięki temu, zlecając pewne działania firmom zewnętrznym, będziesz wiedzieć co tak naprawdę kupujesz i za co płacisz.
Wiedza pozyskana podczas kursu z marketingu, pozwoli Ci rozsądnie podchodzić do planowania budżetu oraz kosztów działań marketingowych - odpowiednio do branży i sposobu funkcjonowania Twojej firmy.
Przedstawianie przykłady podczas szkolenia, będą odnosić się do branży oraz przedsiębiorstwa w jakim pracujesz.
Po ukończonym szkoleniu z łatwością przygotujesz harmonogram konkretnych działań marketingowych.
Rozwiniesz umiejętności związane z myśleniem marketingowym i wyznaczaniem strategii marketingowej.
Wykorzystując zdobytą wiedzę w praktyce, zwiększysz obroty handlowe firmy.

Co otrzymasz inwestując w kurs marketingu?

CO OTRZYMASZ W TRAKCIE KURSU Z MARKETINGU?

  • Możliwość wchodzenia w interakcję z trenerem prowadzącym i swobodnego zadawania pytań!
  • Komplet opracowanych materiałów szkoleniowych
  • Program szkoleniowy opracowany zgodnie ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0)
  • Dwudaniowy posiłek z deserem oraz napojami oraz nieograniczony poczęstunek i serwis kawowy.

CO OTRZYMASZ PO SZKOLENIU?

  • Imienny Certyfikat potwiedzający udział w szkoleniu, który wręczy Ci Trener prowadzący zajęcia
  • Bezpłatne wsparcie doradcze trenera do 6 miesięcy po szkoleniu
  • Po ukończonym kursie marketingu trener prześle drogą mailową m.in. bibliografie i pełną prezentacje szkoleniową!
    (ponad 250 slajdów!) 
  • Specjalne okazje promocyjne – dostępne jedynie dla Klientów Witalnych

  • Szkolenie wpisane do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania

  • Szkolenie zgodne ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0)

  • Trener prowadzący praktyk, specjalista w zakresie marketingu i reklamy, CEO agencji marketingowej

1070 PLN
z VAT
Rabat 300 pln
  • Zapis do 60 dni przed datą szkolenia
  • Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
  • Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu
1270 PLN
z VAT
Rabat 100 pln
  • Zapis do 30 dni przed datą szkolenia
  • Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
  • Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu
1370 PLN
z VAT
  • Zapis w dowolnym momencie, najdalej do 7 dni przed datą szkolenia
  • Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
  • Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu

Zorganizuj te szkolenie w swojej firmie.

Przygotujemy dla Ciebie ofertę dedykowaną

Klienci Witalnych

Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo

Sprawdź opinie uczestników z poprzednich edycji kursu z marketingu

Szkolenie ciekawe, wykwalifikowany prowadzący posiadający wiedzę merytoryczną oraz bogate i ciekawe doświadczenie w temacie szkolenia. Szkolenie odnoszone było indywidualnie do każdego uczestnika. Przyjemna atmosfera. Polecam (...)

Szkolenie ciekawe, wykwalifikowany prowadzący posiadający wiedzę merytoryczną oraz bogate i ciekawe doświadczenie w temacie szkolenia. Szkolenie odnoszone było indywidualnie do każdego uczestnika. Przyjemna atmosfera. Polecam każdemu.

Anna Macinowska
asystent prezesa | Spółdzielnia Pionier

Szkolenie przydatne, jestem zadowolona z jego efektu. Polecam oraz oczywiście wybiorę się na kolejne z narzędzi marketingowych.

Szkolenie przydatne, jestem zadowolona z jego efektu. Polecam oraz oczywiście wybiorę się na kolejne z narzędzi marketingowych.

Kinga Ponicka
specjalista ds. marketingu | Chochołowskie Termy Sp. z o.o.

Szkolenie bardzo ciekawe, wnoszące dużo nowych informacji. Bardzo mądry prowadzący, spełnił moje oczekiwania. Organizacyjnie bardzo dobrze przygotowane.

Szkolenie bardzo ciekawe, wnoszące dużo nowych informacji. Bardzo mądry prowadzący, spełnił moje oczekiwania. Organizacyjnie bardzo dobrze przygotowane.

Ewa Urbanek
specjalista ds. marketingu | AVES Sp. z o.o.

Szkolenie bardzo interesujące, profesjonalne. Pozwala zrozumieć zagadnienia świata marketingu bardzo przydatne w mojej pracy. Bardzo przyjemna, spokojna atmosfera.

Szkolenie bardzo interesujące, profesjonalne. Pozwala zrozumieć zagadnienia świata marketingu bardzo przydatne w mojej pracy. Bardzo przyjemna, spokojna atmosfera.

Monika Reczuch
współwłaściciel | MANUFAKTURA MONIMO

Szkolenie treściwe, forma przekazywania wiedzy w specyficzny i zabawy sposób. Polecam szkolenia w firmie Witalni, ponieważ odbywają się w przyjaznej atmosferze i wiele można z nich wynieść.

Szkolenie treściwe, forma przekazywania wiedzy w specyficzny i zabawy sposób. Polecam szkolenia w firmie Witalni, ponieważ odbywają się w przyjaznej atmosferze i wiele można z nich wynieść.

Jacek Wartacz
specjalista ds. marketingu | P&F Wartacz

Szkolenie z marketingu bardzo ciekawe, została podczas niego przekazana bardzo duża ilość informacji merytorycznych. Prowadzący ma zdolności oratorskie i przedstawia w wiedzę w sposób ciekawy (...)

Szkolenie z marketingu bardzo ciekawe, została podczas niego przekazana bardzo duża ilość informacji merytorycznych. Prowadzący ma zdolności oratorskie i przedstawia w wiedzę w sposób ciekawy i zabawny. Polecam.

Hanna Gałęska
Dyrektor Zarządzający | JJA PROGRESS

Prowadzący z ogromnym doświadczeniem i wiedzą w kwestii marketingu. Jego przekaz wiedzy pozwala zrozumieć gdzie jest nasza firma i w jakim kierunku powinna się rozwijać. Super! 16-17.05.2018, Wroclaw

Prowadzący z ogromnym doświadczeniem i wiedzą w kwestii marketingu. Jego przekaz wiedzy pozwala zrozumieć gdzie jest nasza firma i w jakim kierunku powinna się rozwijać. Super! 16-17.05.2018, Wroclaw

Maciej Reczuch
współwłaściciel | MANUFAKTURA MONIMO

Treść szkolenia z marketingu dobrze przemyślana. W trakcie przekazano wiele ciekawych informacji. Szkolenie pozwoliło mi zauważyć nowe aspekty marketingu, którymi należy zająć się w naszej (...)

Treść szkolenia z marketingu dobrze przemyślana. W trakcie przekazano wiele ciekawych informacji. Szkolenie pozwoliło mi zauważyć nowe aspekty marketingu, którymi należy zająć się w naszej firmie. 16-17.05.2018, Wrocław

Patrycja Grajewska-Filipczak
specjalista ds. importu | Grajewscy Sp.J.

POZNAJ NASZE REFERENCJE PISEMNE

(…)uczestniczyłam kursie marketingowym nt:„Marketing w Małej Firmie”, zorganizowanym przez firmę WITALNI, które odbyło się w hotelu Novotel Wrocław Centrum. Szkolenie prowadził Pan Maciej Czajka. Szkolenie było przygotowane i przeprowadzone w sposób profesjonalny zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym. Podczas szkolenia uczestnicy mieli możliwość odbycia wielu ćwiczeń zespołowych oraz indywidualnych. Program szkolenia został zrealizowany w całości. Na uwagę zasługuje sposób prowadzenia zajęć przez Pana Macieja Czajkę, który posiada dużą wiedzę oraz doświadczenie, tak cenne przy przekazywaniu wiedzy zarówno teoretycznej jak i  praktycznej. W pracy trenerskiej stara się dać uczestnikom możliwość przeżycia tego, o czym mówi z grupą. Stąd większość czasu na jego zajęciach to praca warsztatowa.Jestem zadowolona ze szkolenia, w którym uczestniczyłam z firmą WITALNI. Polecamy tą firmę jako solidnego i profesjonalnego partnera w zakresie organizacji szkoleń.

Marzena Florków | Zakład Gospodarowania Odpadami Gać Sp.z o.o.

Zobacz poprzednie edycje szkolenia z marketingu

 

Sprawdź najczęstsze pytania związane z naszym kursem marketingowym!

Dlaczego warto zdecydować się na kurs z marketingu i reklamy?

Szkolenie z marketingu pozwoli Ci poznać w pigułce najważniejsze tematy związane z marketingiem produktów i usług. Po szkoleniu wrócisz z listą pomysłów, które będziesz mógł zaimplementować w swojej firmy. Poznasz różne formy komunikacji i reklamy oraz ich ceny – łatwiej podejmiesz ważne dla Ciebie decyzję, związane np. z budżetem na marketing. Sam wybierz kanały i formy komunikacji z rynkiem, w zależności od Twojej branży, produktu czy usługi.

Czym kurs marketingu różni się od innych na rynku?

Nasz kurs z marketingu adresujemy w dużym stopniu do przedsiębiorców – osób zarządzających mała lub średnią firmą, którzy zarówno korzystali wcześniej ze szkoleń marketingowych, jak i uczestniczą w tego typu warsztatach po raz pierwszy. Szkolenie wyróżnia się tym, że w bazie przykładów wziętych z życia pokazuje praktyczny wymiar marketingu – bazuje na zrealizowanych kampaniach marketingowych i reklamowych. Uczestnicy pracują na prawdziwych case study pochodzących z polskich przedsiębiorstw.

Czy na szkoleniu nauczę się np. przeprowadzić kampanie adwords lub skonfigurować reklamy na facebooku?

Nie, nie jest to szkolenie na którym pracujemy na komputerach. Podczas zajęć poznasz przykłady udanych kampanii na facebooku lub adwords, dowiesz się na co zwracać uwagę tworząc tego typu kampanie oraz otrzymasz wskazówki gdzie zacząć dodatkową naukę lub jak współpracować z dostawcą usług e-marketingu. Poznasz koszty prowadzenia tego typu kampanii w internecie.

DODATKOWE MATERIAŁY

PRZEGLĄD 5 NAJCIEKAWSZYCH APLIKACJI ZWIĘKSZAJĄCYCH PRODUKTYWNOŚĆ.
Poznaj 5 najciekawszych aplikacji do zarządzania zadaniami.

CZYTAJ ARTYKUŁ

UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.

Dofinansowanie szkoleń

Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.

Galeria zdjęć ze szkoleń

Znasz kogoś kto mógłby dowiedzieć się nowych rzeczy na szkoleniu?

 

Podziel się!

CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE?
WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.

Kontakt w sprawie szkolenia

Masz pytania związane z tym szkoleniem? Z chęcią na nie odpowiemy!

71 757 52 19

Zadzwoń do nas

Możesz również zadać dowolne pytanie wysyłając do nas wiadomość e-mail

ZADAJ PYTANIE

Katarzyna Sergiel
Opiekun szkolenia