Recenzje

Zawsze zwracamy się do uczestników naszych szkoleń o ich opinię na temat produktów. Wiemy jak bardzo ważne jest zaufanie oraz satysfakcja, dlatego chcemy podzielić się tym, co sądzą o nas nasi klienci.

Dodaj opinie
29 czerwca 2018

Szkolenie przydatne, dobrze przeprowadzone, fajna atmosfera, sympatyczna prelegentka. Dało mi sporo motywacji do pracy nad samodyscypliną oraz korzystania z narzędzi do zarządzania zadaniami i codzienną aktywnością (...)

Szkolenie przydatne, dobrze przeprowadzone, fajna atmosfera, sympatyczna prelegentka. Dało mi sporo motywacji do pracy nad samodyscypliną oraz korzystania z narzędzi do zarządzania zadaniami i codzienną aktywnością zawodową.

Waldemar Kościukiewicz Prezes Zarządu | EXPATEAM

29 czerwca 2018

Całość szkolenia satysfakcjonująca, otrzymałem wszystko na co liczyłem i narzędzia do organizacji czasu pracy, ale przede wszystkim bodźce powodujące zmianę myślenia na (...)

Całość szkolenia satysfakcjonująca, otrzymałem wszystko na co liczyłem i narzędzia do organizacji czasu pracy, ale przede wszystkim bodźce powodujące zmianę myślenia na temat zarządzania czasem i plany z tym związane. Poza tym osoba prowadząca w pełni profesjonalna i bardzo miła. Dziękuję.

Mikołaj Hryń Dyrektor | HiH Przychodnia

29 czerwca 2018

Szkolenie poprowadzone w sposób interesujący. Sposób przekazania wiedzy w formie ćwiczeń i wykładu pozwalał na wzbudzenie zainteresowania w słuchaczu. Sam zakres i zdobyta wiedza - (...)

Szkolenie poprowadzone w sposób interesujący. Sposób przekazania wiedzy w formie ćwiczeń i wykładu pozwalał na wzbudzenie zainteresowania w słuchaczu. Sam zakres i zdobyta wiedza - wykorzystana w umiejętny sposób pozwoli każdemu na wyeliminowanie błędów w organizowaniu czasu pracy oraz poprawienie produktywności. Duży plus za przedstawienie narzędzi do organizowania pracy w postaci aplikacji komputerowych. Pozwoli to odciążyć umysł i lepiej wykorzystać swoją pracę. Szczerze polecam to szkolenie.

Barbara Kalita asystentka | F.H.U Ślusarczyk

13 czerwca 2018

+ inspirujące dyskusje, dużo pomysłów na usprawnienia w bieżącym funkcjonowaniu firmy. + zmuszenie grupy do przykładów z życia - żywe dyskusje najlepsze są gdy wszyscy mogą (...)

+ inspirujące dyskusje, dużo pomysłów na usprawnienia w bieżącym funkcjonowaniu firmy. + zmuszenie grupy do przykładów z życia - żywe dyskusje najlepsze są gdy wszyscy mogą się zidentyfikować z konkretną sytuacją - może powinno być więcej takiego warsztatowego podejścia.

Maciej Ulaszewski COO | Consdata Sp. z o.o.

13 czerwca 2018

Bardzo dobre proste ćwiczenia uruchamiające dyskusje. Dobrze dobrany czas warsztatów w stosunku do teorii. Idealne odniesienia do rzeczywistych problemów. Bardzo pozytywny odbiór! Delegowanie zadań, 29-30.05.2018

Bardzo dobre proste ćwiczenia uruchamiające dyskusje. Dobrze dobrany czas warsztatów w stosunku do teorii. Idealne odniesienia do rzeczywistych problemów. Bardzo pozytywny odbiór! Delegowanie zadań, 29-30.05.2018

Michał Stolarski product owner | Consdata Sp. z o.o.

13 czerwca 2018

Szkolenie z delegowania zadań okazało się bardzo potrzebnym narzędziem do sprawnego budowania relacji pomiędzy 2-stronami współpracy. Wiele ciekawych informacji. Delegowanie zadań, 29-30.05.2018

Szkolenie z delegowania zadań okazało się bardzo potrzebnym narzędziem do sprawnego budowania relacji pomiędzy 2-stronami współpracy. Wiele ciekawych informacji. Delegowanie zadań, 29-30.05.2018

Alicja Sadowska spec. ds. finansowych | Consdata Sp. z o.o.

25 maja 2018

Szkolenie Pana Sergiel bylo absolutnie profesionalne, potwierdzane wspanialą wiedzą i doswiadczeniem.. Uzyskalam równiez odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, analize biznesową. jestem wdzieczna za wartosciową nauke , równiez mila (...)

Szkolenie Pana Sergiel bylo absolutnie profesionalne, potwierdzane wspanialą wiedzą i doswiadczeniem.. Uzyskalam równiez odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, analize biznesową. jestem wdzieczna za wartosciową nauke , równiez mila atmosfere wsparta super humorem.

Anna Szymkowska Właścicielka | "Lavinia" ausgelesene Strumpfware

25 maja 2018

Szkolenie przydatne z zakresu obsługi trudnego klienta. Dużo praktycznych rzeczy zostało przekazanych. Obsługa Trudnego Klienta, 24.05.2018 - Kraków.

Szkolenie przydatne z zakresu obsługi trudnego klienta. Dużo praktycznych rzeczy zostało przekazanych. Obsługa Trudnego Klienta, 24.05.2018 - Kraków.

Olga Łukasik kierownik działu handlowego | Eurostyl

25 maja 2018

Szkolenie zapadnie na długo w mojej pamięci. Wymiana poglądów, doświadczenia innych ludzi - bezcenne ;), Obsługa Trudnego Klienta, 24.05.2018 - Kraków.

Szkolenie zapadnie na długo w mojej pamięci. Wymiana poglądów, doświadczenia innych ludzi - bezcenne ;), Obsługa Trudnego Klienta, 24.05.2018 - Kraków.

Piotr Gofron doradca serwisowy | FHU Ślusarczyk