Recenzje

Zawsze zwracamy się do uczestników naszych szkoleń o ich opinię na temat produktów. Wiemy jak bardzo ważne jest zaufanie oraz satysfakcja, dlatego chcemy podzielić się tym, co sądzą o nas nasi klienci.

Dodaj opinie
1 marca 2018

Szkolenie szczególnie dla tych szukających drogi w zwariowanym, pędzącym świecie tak, aby nie zwariować. Szczególnie cenne są proponowane praktyczne rozwiązania napotkanych problemów w (...)

Szkolenie szczególnie dla tych szukających drogi w zwariowanym, pędzącym świecie tak, aby nie zwariować. Szczególnie cenne są proponowane praktyczne rozwiązania napotkanych problemów w zarządzaniu czasem i stresem.

Zarządzanie stresem, 27-28.02.2018r. - Trener: Beata Niedzballa

Anna Maliszewska CEO | International Trilingual School of Warsaw

1 marca 2018

Fantastyczne szkolenie =) Prowadząca Beata, ma ogromną wiedzę i talent do jej przekazywania. Było sporo ćwiczeń, ciekawych filmików i zadań. Szkolenie zmotywowało mnie do dalszej pracy nad (...)

Fantastyczne szkolenie =) Prowadząca Beata, ma ogromną wiedzę i talent do jej przekazywania. Było sporo ćwiczeń, ciekawych filmików i zadań. Szkolenie zmotywowało mnie do dalszej pracy nad sobą - polecam je każdemu =)

Zarządzanie stresem, 27-28.02.2018r. - Trener: Beata Niedzballa

Silvia Nowak General Manager | E.S. BACCHUS Sp. z.o.o.

28 grudnia 2017

Na szkoleniu podobały mi się gry interaktywne, które w prosty i łatwy do przyswojenia sposób oddawały istotę problemu.

Na szkoleniu podobały mi się gry interaktywne, które w prosty i łatwy do przyswojenia sposób oddawały istotę problemu.

Tomasz Wawreniuk Kierownik Robót | KLATER Sp. z o.o.

28 grudnia 2017

W ciekawy sposób zostało przedstawione pojęcie asertywności. Duża ilość ćwiczeń/zadań pozwala na utrwalenie i "wypróbowanie" tego, o czym mówiła prowadząca.

W ciekawy sposób zostało przedstawione pojęcie asertywności. Duża ilość ćwiczeń/zadań pozwala na utrwalenie i "wypróbowanie" tego, o czym mówiła prowadząca.

Tomasz Iwaniuk Kierownik Serwisu Gwarancyjnego | KLATER Sp. z o.o.

28 grudnia 2017

Szkolenie odbyło się w bardzo przyjaznej atmosferze, prowadząca wielokrotnie skłania do pracy własnej, własnych przemyśleń. Dzięki dużej ilości ćwiczeń grupowych szkolenie (...)

Szkolenie odbyło się w bardzo przyjaznej atmosferze, prowadząca wielokrotnie skłania do pracy własnej, własnych przemyśleń. Dzięki dużej ilości ćwiczeń grupowych szkolenie nie było z rodzaju "zanudzaczy", w których prowadzący większą część szkolenia wygłasza jedynie to co założył program szkolenia.

Sylwester Zdanuczyk Kierownik Serwisu Gwarancyjnego | KLATER Sp. z o.o.

28 grudnia 2017

Szkolenie bardzo wyczerpało temat asertywności w życiu codziennym, w pracy. Pokazało jak można podczas rozmowy czy gestykulacji za pomocą drobnych wtrąceń przekonać rozmówcę do (...)

Szkolenie bardzo wyczerpało temat asertywności w życiu codziennym, w pracy. Pokazało jak można podczas rozmowy czy gestykulacji za pomocą drobnych wtrąceń przekonać rozmówcę do naszego zdania. Do tej pory przekonanie kogoś do własnego zdania było trudniejsze i nie zdawano sobie z tego sprawy.

Piotr Szematowicz Kierownik Robót | KLATER Sp. z o.o.

28 grudnia 2017

Podczas dzisiejszego szkolenia poznałem techniki stosowania asertywności, przykładów zastosowania w różnych sytuacjach, sposobu udzielania odpowiedzi i komunikowania się w celu wyrażenia swoich racji. Wedł(...)

Podczas dzisiejszego szkolenia poznałem techniki stosowania asertywności, przykładów zastosowania w różnych sytuacjach, sposobu udzielania odpowiedzi i komunikowania się w celu wyrażenia swoich racji. Według mnie było warto.

Sławomir Kosierkiewicz Kierownik Robót | KLATER Sp. z o.o.

28 grudnia 2017

Dzisiejsze szkolenie wniosło wiele doświadczeń, nowych doświadczeń do sposobu wypowiadania własnego zdania, konsekwencji "słowa", utrzymywania się swojej opinii, a także szanowania swojego rozmówcy. (...)

Dzisiejsze szkolenie wniosło wiele doświadczeń, nowych doświadczeń do sposobu wypowiadania własnego zdania, konsekwencji "słowa", utrzymywania się swojej opinii, a także szanowania swojego rozmówcy. Poznałem kilka metod prowadzenia rozmowy, kilka metod rozwiązywania konfliktów. Myślę, że śmiało mogę wykorzystać tematy ze szkolenia w swoim nie tylko zawodowym, ale także prywatnym życiu.

Łukasz Baranowski Kierownik Robót | KLATER Sp. z o.o.

11 grudnia 2017

Bardzo dobre szkolenie, merytoryczne i rzeczowe. Prowadzący podchodzący z "jajem". Profesjonalne podejście do problematyki sprzedaży i relacji z klientem. Polecam.

Profesjonalna wizyta u Klienta, (...)

Bardzo dobre szkolenie, merytoryczne i rzeczowe. Prowadzący podchodzący z "jajem". Profesjonalne podejście do problematyki sprzedaży i relacji z klientem. Polecam.

Profesjonalna wizyta u Klienta, Leszek Sergiel, 09.12.2017r, Jawczyce

Jan Zieliński Sprzedawca | Skuba Polska Sp. z o.o.