Masz pytania związane ze szkoleniami?
Z chęcią na nie odpowiemy!
Zadzwoń do nas lub napisz na biuro@witalni.pl
#Tagi #Szkolenia #Witalni
wystąpienia publiczne szkolenie
zarządzanie zespołem szkolenie
inteligencja emocjonalna szkolenie
Zawsze zwracamy się do uczestników naszych szkoleń o ich opinię na temat produktów. Wiemy jak bardzo ważne jest zaufanie oraz satysfakcja, dlatego chcemy podzielić się tym, co sądzą o nas nasi klienci.
Dodaj opinieSzkolenie szczególnie dla tych szukających drogi w zwariowanym, pędzącym świecie tak, aby nie zwariować. Szczególnie cenne są proponowane praktyczne rozwiązania napotkanych problemów w (...)
Szkolenie szczególnie dla tych szukających drogi w zwariowanym, pędzącym świecie tak, aby nie zwariować. Szczególnie cenne są proponowane praktyczne rozwiązania napotkanych problemów w zarządzaniu czasem i stresem.
Zarządzanie stresem, 27-28.02.2018r. - Trener: Beata Niedzballa
Fantastyczne szkolenie =) Prowadząca Beata, ma ogromną wiedzę i talent do jej przekazywania. Było sporo ćwiczeń, ciekawych filmików i zadań. Szkolenie zmotywowało mnie do dalszej pracy nad (...)
Fantastyczne szkolenie =) Prowadząca Beata, ma ogromną wiedzę i talent do jej przekazywania. Było sporo ćwiczeń, ciekawych filmików i zadań.
Szkolenie zmotywowało mnie do dalszej pracy nad sobą - polecam je każdemu =)
Zarządzanie stresem, 27-28.02.2018r. - Trener: Beata Niedzballa
Na szkoleniu podobały mi się gry interaktywne, które w prosty i łatwy do przyswojenia sposób oddawały istotę problemu.
Na szkoleniu podobały mi się gry interaktywne, które w prosty i łatwy do przyswojenia sposób oddawały istotę problemu.
Tomasz Wawreniuk Kierownik Robót | KLATER Sp. z o.o.
W ciekawy sposób zostało przedstawione pojęcie asertywności. Duża ilość ćwiczeń/zadań pozwala na utrwalenie i "wypróbowanie" tego, o czym mówiła prowadząca.
W ciekawy sposób zostało przedstawione pojęcie asertywności. Duża ilość ćwiczeń/zadań pozwala na utrwalenie i "wypróbowanie" tego, o czym mówiła prowadząca.
Tomasz Iwaniuk Kierownik Serwisu Gwarancyjnego | KLATER Sp. z o.o.
Szkolenie odbyło się w bardzo przyjaznej atmosferze, prowadząca wielokrotnie skłania do pracy własnej, własnych przemyśleń. Dzięki dużej ilości ćwiczeń grupowych szkolenie (...)
Szkolenie odbyło się w bardzo przyjaznej atmosferze, prowadząca wielokrotnie skłania do pracy własnej, własnych przemyśleń. Dzięki dużej ilości ćwiczeń grupowych szkolenie nie było z rodzaju "zanudzaczy", w których prowadzący większą część szkolenia wygłasza jedynie to co założył program szkolenia.
Szkolenie bardzo wyczerpało temat asertywności w życiu codziennym, w pracy. Pokazało jak można podczas rozmowy czy gestykulacji za pomocą drobnych wtrąceń przekonać rozmówcę do (...)
Szkolenie bardzo wyczerpało temat asertywności w życiu codziennym, w pracy. Pokazało jak można podczas rozmowy czy gestykulacji za pomocą drobnych wtrąceń przekonać rozmówcę do naszego zdania. Do tej pory przekonanie kogoś do własnego zdania było trudniejsze i nie zdawano sobie z tego sprawy.
Podczas dzisiejszego szkolenia poznałem techniki stosowania asertywności, przykładów zastosowania w różnych sytuacjach, sposobu udzielania odpowiedzi i komunikowania się w celu wyrażenia swoich racji. Wedł(...)
Podczas dzisiejszego szkolenia poznałem techniki stosowania asertywności, przykładów zastosowania w różnych sytuacjach, sposobu udzielania odpowiedzi i komunikowania się w celu wyrażenia swoich racji. Według mnie było warto.
Dzisiejsze szkolenie wniosło wiele doświadczeń, nowych doświadczeń do sposobu wypowiadania własnego zdania, konsekwencji "słowa", utrzymywania się swojej opinii, a także szanowania swojego rozmówcy. (...)
Dzisiejsze szkolenie wniosło wiele doświadczeń, nowych doświadczeń do sposobu wypowiadania własnego zdania, konsekwencji "słowa", utrzymywania się swojej opinii, a także szanowania swojego rozmówcy. Poznałem kilka metod prowadzenia rozmowy, kilka metod rozwiązywania konfliktów. Myślę, że śmiało mogę wykorzystać tematy ze szkolenia w swoim nie tylko zawodowym, ale także prywatnym życiu.
Bardzo dobre szkolenie, merytoryczne i rzeczowe. Prowadzący podchodzący z "jajem". Profesjonalne podejście do problematyki sprzedaży i relacji z klientem. Polecam.
Profesjonalna wizyta u Klienta, (...)
Bardzo dobre szkolenie, merytoryczne i rzeczowe. Prowadzący podchodzący z "jajem". Profesjonalne podejście do problematyki sprzedaży i relacji z klientem. Polecam.
Profesjonalna wizyta u Klienta, Leszek Sergiel, 09.12.2017r, Jawczyce
Szanowny Użytkowniku, serwis Witalni.pl używa plików cookies (tzw. "ciasteczek"), aby ułatwić Internautom korzystanie z naszej strony www, zapewnić jej poprawne funkcjonowanie w celach statystycznych oraz dopasowania treści reklamowych do preferencji użytkownika. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies.