Strona główna > Szkolenia > Darmowe webinary > Jak rozpoznać i odpierać manipulacje klientów?
Darmowy webinar
Jak rozpoznać i odpierać manipulacje klientów?
Zatrzymaj negocjacyjne gierki.
Reaguj profesjonalnie.
Zachowuj kontrolę.
Reaguj profesjonalnie.
Zachowuj kontrolę.
19.11.2025, godz. 20:00
ok. 90 minut
Po zapisie otrzymasz prezenty
Po zapisie otrzymasz test „Zadawanie pytań i odpieranie zarzutów (PDF)”, który pokaże, jak radzisz sobie z manipulującymi klientami.
Podczas webinaru otrzymasz:
Jak od razu rozpoznać „gierki” klienta i nie dać się zaskoczyć – poznasz 3 typy manipulujących klientów i dowiesz się, z którym z nich masz właśnie do czynienia
Jak rozpoznać moment utraty kontroli w praktyce – przeanalizujesz fragmenty prawdziwych rozmów sprzedażowych i sprawdzisz, czy potrafisz wskazać, w którym momencie sprzedawca oddaje kontrolę
Jak reagować, gdy klient deprecjonuje Twoją osobę – nie daj się sprowokować, wróć do faktów i wartości rozwiązania
Jak reagować, gdy klient mówi „za drogo” – poznasz 3 skuteczne odpowiedzi, które pozwolą Ci obronić swoją cenę
Jak reagować, gdy słyszysz „muszę się zastanowić lub inną wymówkę” – poznasz 3 kroki, jak przerwać tę grę na zwłokę i skłonić klienta do podjęcia decyzji
Jak przyznać rację klientowi, a jednocześnie przekierować rozmowę na swoje tory – czyli formuła w praktyce
Jak odpowiadać spokojnie, a jednocześnie budować swój autorytet w oczach klienta
Jak powiedzieć stanowcze „nie” – nie psując relacji z klientem
Zobaczysz, jak skutecznie bronić swojej ceny – poznasz 4 zdania, które zmieniają wynik rozmowy i odkryjesz ukryte negatywne skutki dawania rabatów
Podczas naszego webinarium dowiesz się, jak rozwiązać problemy takie jak:
Wykrywanie manipulacji i szczera komunikacja:
Poznasz techniki wykrywania nieuczciwych zachowań klienta i zachęcania go do otwartej komunikacji.
Wpływ na decyzje klienta bez ulegania presji:
Nauczysz się wspierać klienta w podejmowaniu decyzji, nie ulegając jego manipulacjom.
Panowanie nad emocjami w trudnych sytuacjach:
Zrozumiesz, jak rozpoznawać manipulacje i skutecznie zarządzać emocjami w trudnych rozmowach sprzedażowych.
Program
19:45 – 20:00
20:00 – 21:00
21:00 –
Margines Techniczny
Pracujemy
Sesja pytań i (P)odpowiedzi
O trenerze

Krzysztof Kras i Leszek Sergiel
Krzysztof Kras to doświadczony trener i doradca, który współpracował z globalnymi markami i od lat rozwija własną firmę szkoleniowo-doradczą. Promuje etyczny biznes i budowanie relacji opartych na wartościach. Leszek Sergiel, licencjonowany trener biznesu i sprzedaży. Specjalizuje się w szkoleniach dla kadry handlowej i zarządzającej, prowadząc ponad 20 000 godzin warsztatów. Z sukcesem zarządza zespołami handlowymi oraz doradza firmom w zakresie organizacji, zarządzania i rekrutacji. Prowadził zajęcia na Wyższej Szkole Bankowej, w tym na poziomie MBA. Jego szkolenia są oparte na autentycznych przykładach rynkowych, dostosowanych do potrzeb uczestników, co zapewnia realne efekty.
