Darmowy webinar

Postawy Manipulacyjne Podwładnych - Jak skutecznie reagować w obliczu manipulacji?

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

15.10.2025, godz. 20:00

ok. 90 minut

Po zapisie otrzymasz 2 prezenty:

(Fragment kursu "Postawy manipulacyjne podwładnych")
Postawa "Dwulicowiec"

Opis postawy Manipulacyjnej "Plotkarz"

Podczas webinaru otrzymasz:

Wiedzę, jak rozpoznawać wybrane postawy i zachowania nieetycznej manipulacji ze strony współpracowników

Sposób na weryfikację intencji przyświecających innym osobom podczas współpracy

Metody etycznego i kulturalnego niwelowania postaw manipulacyjnych z użyciem socjotechnik oraz asertywnego reagowania

Narzędzia do budowania relacji i reagowania w obliczu konkretnych postaw manipulacyjnych – omówimy ich kilkadziesiąt

Praktyczne wskazówki, jak skutecznie niwelować manipulacyjne postawy wśród podwładnych

Podczas naszego webinarium dowiesz się, jak rozwiązać problemy takie jak:

Poznasz techniki wykrywania fałszywych informacji i zachęcania do otwartej i uczciwej komunikacji.

Nauczysz się, jak wspierać swoich pracowników w podejmowaniu odpowiedzialności za swoje działania, zamiast unikać winy.

Dzięki naszemu szkoleniu zrozumiesz, jak rozpoznać manipulacyjne zagrywki i skutecznie zarządzać emocjami w zespole.

Program

19:45 – 20:00

20:00 – 21:00

21:00 –

Margines Techniczny

Pracujemy

Sesja pytań i (P)odpowiedzi

Trailer Webinaru

O trenerze

Leszek Sergiel

Leszek Sergiel

Leszek Sergiel, licencjonowany trener biznesu i sprzedaży. Specjalizuje się w szkoleniach dla kadry handlowej i zarządzającej, prowadząc ponad 20 000 godzin warsztatów. Z sukcesem zarządza zespołami handlowymi oraz doradza firmom w zakresie organizacji, zarządzania i rekrutacji. Prowadził zajęcia na Wyższej Szkole Bankowej, w tym na poziomie MBA. Jego szkolenia są oparte na autentycznych przykładach rynkowych, dostosowanych do potrzeb uczestników, co zapewnia realne efekty.

Opinie naszych klientów

Zobacz inne webinary

Jak rozpoznać i odpierać manipulacje klientów? (webinar)
Darmowy webinar
Jak rozpoznać i odpierać manipulacje klientów?
19.11.2025 20:00:00
Przewijanie do góry