Efektywna obsługa klienta czyli sprzedawanie czy podawanie?

Powiedz nam kiedy chciałbyś wziąć udział w szkoleniu Formularz kontatkowy

Wartościowe szkolenie z obsługi klienta bezpośredniego
– dwa dni szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta

Profesjonalizm z perspektywy sprzedawcy to właściwa komunikacja z klientem, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, asertywność, osobista uprzejmość i życzliwość.  Dla firmy – profesjonalizm to jedna z przewag konkurencyjnych, przestrzeń, na której można się wyróżnić, fundament poleceń firmy i budowy lojalności wśród klientów. Celem niniejszego szkolenia jest przygotowanie i wyposażenie uczestników w niezbędną wiedze i kompetencje – do prowadzenia efektywnej sprzedaży oraz profesjonalnej obsługi klienta.

Uświadomienie sprzedawcom i pracownikom obsługi klienta, że do zakresu ich zadań nie należy wyłącznie podawanie towaru, to wciąż kluczowe zadanie dla wielu przedsiębiorców. Aby to ułatwić – przygotowaliśmy warsztaty, które rozwijają umiejętności handlowe w relacjach B2C. Po szkoleniu uczestnicy będą wyposażeni w praktyczne wzorce pytań i rozmów do wykorzystania podczas obsługi klienta; nauczą się jak budować relację, tak aby klient chętniej wracał do punktu handlowego; zrozumieją jak rozmawiać językiem korzyści i rozwiną swoje umiejętności sprzedażowe. Po szkoleniu będą skutecznie prowadzić profesjonalną obsługę klienta.

Kto może skorzystać ze szkolenia?

  • PRACOWNICY DZIAŁÓW OBSŁUGI KLIENTA

  • SPRZEDAWCY DETALICZNI

  • DORADCY INSTYTUCJI / FIRM USŁUGOWYCH

Tematy szkolenia

Jaka jest rola zmian w życiu zawodowym?

W pierwszej części szkolenia uczestnicy dokonają weryfikacji swoich nawyków i kompetencji handlowych. Określą obszary wymagające zmian po to, by zbudować nowe umiejętności w oparciu o sprawdzone wzorce oraz tworzyć efektywne relacje z klientami.

Jak budować dobre pierwsze wrażenie w obsłudze klienta?

Podczas tego modułu uczestnicy dowiedzą się, jak optymalnie wykorzystać proces powstawania pierwszego wrażenia do budowania zaufania klienta.

Jakie są kryteria profesjonalnej obsługi klienta w sklepie, punkcie handlowym?

Dobrze przeprowadzona sprzedaż powinna przebiegać według konkretnego planu. Ten moduł przedstawi najważniejsze kryteria niezbędne do osiągnięcia efektywności w kontaktach z klientem tak, by od momentu wejścia do punktu handlowego czuł, że znalazł się we właściwym miejscu.

Kiedy i jak proponować produkty – obsługa klienta w sklepie.

Moduł szkolenia, w którym poruszamy zagadnienia związane z właściwym rozpoznaniem potrzeb, technikami sprzedaży, oraz sposobami sprzedaży dodatkowej (cross-selling i up-selling). Uczestnicy uczą się, w jaki sposób motywować klientów do podjęcia zakupu.

Jak posługiwać się językiem korzyści? Jakie są różnice miedzy cechą, zaletą, korzyścią?

Aby zainteresować klienta musimy rozpoznać i odpowiedzieć na jego potrzeby po to, by móc zaproponować mu odpowiedni produkt. Na tym etapie uczestnicy poznają tajniki operowania językiem korzyści, który umożliwia przekazanie cech i zalet produktów w najkorzystniejszym świetle.

Jakie znaczenie ma umiejętne oraz sprawne rozpoznanie typologii klienta w procesie jego obsługi?

Zachowanie klienta uwarunkowane jest przez wiele czynników wewnętrznych i zewnętrznych. Umiejętne rozpoznanie podłoża jego reakcji pomoże sprzedawcy dobrać i zastosować odpowiednią formę argumentacji.

Efektywna obsługa klienta
5 (100%) 2 votes

Czytaj więcej

Korzyści

Po ukończeniu szkolenia z obsługi klienta będziesz bardziej świadomy swojej odpowiedzialności, jaką jest reprezentowanie firmy na zewnątrz oraz poznasz główne różnice między sprzedawaniem, a podawaniem produktów.

Zaczniesz łatwiej nawiązywać relację i osobistą więź z klientem, tak by dzięki twojemu zaangażowaniu, częściej wracał do placówki firmy.

Nabędzie niezbędnych umiejętności do sprawniejszego wykonywania zadań i podnoszenia satysfakcji obsługiwanych klientów.

Na szkolenie zaprasza

Leszek Sergiel

trener prowadzący

Firma Witalni przeprowadziła dwudniowe szkolenie wprowadzające i repetytoryjne dla współpracowników Działu Sprzedaży Bezpośredniej Grupy RMF pt. „Mistrz Sprzedaży”. Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani poziomem merytorycznym jak i technicznym szkolenia. (…). Po pierwszym doświadczeniu szkoleniowym podjęliśmy decyzję o kontynuacji współpracy.
Piotr Szymczak
Menedżer ds. Zarządzania Relacjami Biznesowymi
Grupa RMF FM
Pan Leszek Sergiel prowadził szkolenie dla pracowników naszej firmy (…) ”Obsługa Trudnego Klienta” – dla kadry handlowej – zostało przeprowadzone profesjonalnie i przyczyniło się do poszerzenia oraz usystematyzowania wiedzy uczestników. Należy podkreślić, że szkolenie miało charakter zajęć warsztatowych prowadzonych przez doświadczonego trenera z Firmy Witalni, posiadającego umiejętności dydaktyczne i szerokie kwalifikacje w zakresie wykorzystania aktywnych form doskonalenia umiejętności i podnoszenia kompetencji. Wysoko oceniamy poziom i skuteczność szkolenia i z cała rzetelnością możemy polecić usługi Firmy Witalni.
Grzegorz Ślimak
TATRA STYLE

Zobacz pozostałe
opinie w naszych
Referencjach

Wartość
inwestycji

Szkolenie dostępne już od 1190,00 zł netto

Zapisz się na szkolenie do 30 lub 60 dni przed datą i zyskaj rabat w wysokości 100,00 lub 300,00 zł

*rabat zostanie uznany przy wyborze właściwej daty szkolenia

1490 PLN
Wydrkuj formularz

Korzyści

Komplet profesjonalnych materiałów i opracowań szkoleniowych

Imienny certyfikat ukończenia szkolenia

Produkt szkoleniowy wysokiej jakości co potwierdzają opinie naszych Klientów

Dwudaniowy obiad oraz serwis kawowy wraz z poczęstunkiem

2 dni szkoleniowe, które składają się z 15h aktywnego treningu umiejętności sprzedażowych oraz wykładu

Obiekty o wysokim standardzie w pełni przystosowane do potrzeb uczestników

Komfortowe warunki szkoleniowe dzięki małym grupom uczestników

Znasz kogoś kto mógłby dowiedzieć się nowych rzeczy na szkoleniu?

Podziel się:

Uzyskaj na to szkolenie dofinansowanie w wysokości nawet do 80%.

Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE

PRZEJDŹ DO STRONY Z INFORMATOREM