Efektywna obsługa klienta czyli sprzedawanie czy podawanie?

Powiedz nam kiedy chciałbyś wziąć udział w szkoleniu Formularz kontatkowy

Wartościowe szkolenie z obsługi klienta stacjonarnego

Profesjonalizm z perspektywy sprzedawcy to właściwa komunikacja z klientem, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, asertywność, osobista uprzejmość i życzliwość.  Dla firmy – profesjonalizm to jedna z przewag konkurencyjnych, przestrzeń, na której można się wyróżnić, fundament poleceń firmy i budowy lojalności wśród klientów. Celem niniejszego szkolenia jest przygotowanie i wyposażenie uczestników w niezbędną wiedze i kompetencje – do prowadzenia efektywnej sprzedaży oraz profesjonalnej obsługi klienta.

Uświadomienie pracownikom obsługi klienta, że do zakresu ich zadań nie należy wyłącznie podawanie towaru, to wciąż kluczowe zadanie dla wielu przedsiębiorców. Aby to ułatwić – przygotowaliśmy warsztaty, które rozwijają umiejętności handlowe w relacjach B2C. Po szkoleniu uczestnicy będą wyposażeni w praktyczne wzorce pytań i rozmów do wykorzystania podczas obsługi klienta; nauczą się jak budować relację, tak aby klient chętniej wracał do punktu handlowego; zrozumieją jak rozmawiać językiem korzyści i rozwiną swoje umiejętności sprzedażowe

Kto może skorzystać ze szkolenia?

  • PRACOWNICY DZIAŁÓW OBSŁUGI KLIENTA

  • SPRZEDAWCY DETALICZNI

  • DORADCY INSTYTUCJI / FIRM USŁUGOWYCH

Tematy szkolenia

Jaka jest rola zmian w życiu zawodowym?

W pierwszej części szkolenia uczestnicy dokonają weryfikacji swoich nawyków i kompetencji handlowych. Określą obszary wymagające zmian po to, by zbudować nowe umiejętności w oparciu o sprawdzone wzorce oraz tworzyć efektywne relacje z klientami.

Jak budować dobre pierwsze wrażenie?

Podczas tego modułu uczestnicy dowiedzą się, jak optymalnie wykorzystać proces powstawania pierwszego wrażenia do budowania zaufania klienta.

Jakie są kryteria profesjonalnej obsługi klienta?

Dobrze przeprowadzona sprzedaż powinna przebiegać według konkretnego planu. Ten moduł przedstawi najważniejsze kryteria niezbędne do osiągnięcia efektywności w kontaktach z klientem tak, by od momentu wejścia do punktu handlowego czuł, że znalazł się we właściwym miejscu.

Kiedy i jak proponować produkty?

Moduł szkolenia, w którym poruszamy zagadnienia związane z właściwym rozpoznaniem potrzeb, technikami sprzedaży, oraz sposobami sprzedaży dodatkowej (cross-selling i up-selling). Uczestnicy uczą się, w jaki sposób motywować klientów do podjęcia zakupu.

Jak posługiwać się językiem korzyści? Jakie są różnice miedzy cechą, zaletą, korzyścią?

Aby zainteresować klienta musimy rozpoznać i odpowiedzieć na jego potrzeby po to, by móc zaproponować mu odpowiedni produkt. Na tym etapie uczestnicy poznają tajniki operowania językiem korzyści, który umożliwia przekazanie cech i zalet produktów w najkorzystniejszym świetle.

Jakie znaczenie ma umiejętne oraz sprawne rozpoznanie typologii klienta w procesie jego obsługi?

Zachowanie klienta uwarunkowane jest przez wiele czynników wewnętrznych i zewnętrznych. Umiejętne rozpoznanie podłoża jego reakcji pomoże sprzedawcy dobrać i zastosować odpowiednią formę argumentacji.

Czytaj więcej

Korzyści

Będziesz bardziej świadomy swojej odpowiedzialności, jaką jest reprezentowanie firmy na zewnątrz oraz poznasz główne różnice między sprzedawaniem, a podawaniem produktów.

Zaczniesz łatwiej nawiązywać relację i osobistą więź z klientem, tak by dzięki twojemu zaangażowaniu, częściej wracał do placówki firmy.

Nabędzie niezbędnych umiejętności do sprawniejszego wykonywania zadań i podnoszenia satysfakcji obsługiwanych klientów.

Na szkolenie zaprasza

Leszek Sergiel

trener prowadzący

Firma Witalni przeprowadziła dwudniowe szkolenie wprowadzające i repetytoryjne dla współpracowników Działu Sprzedaży Bezpośredniej Grupy RMF pt. „Mistrz Sprzedaży". Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani poziomem merytorycznym jak i technicznym szkolenia. (...). Po pierwszym doświadczeniu szkoleniowym podjęliśmy decyzję o kontynuacji współpracy.
Piotr Szymczak
Menedżer ds. Zarządzania Relacjami Biznesowymi
Grupa RMF FM
Pan Leszek Sergiel prowadził szkolenie dla pracowników naszej firmy (...) ”Obsługa Trudnego Klienta” – dla kadry handlowej - zostało przeprowadzone profesjonalnie i przyczyniło się do poszerzenia oraz usystematyzowania wiedzy uczestników. Należy podkreślić, że szkolenie miało charakter zajęć warsztatowych prowadzonych przez doświadczonego trenera z Firmy Witalni, posiadającego umiejętności dydaktyczne i szerokie kwalifikacje w zakresie wykorzystania aktywnych form doskonalenia umiejętności i podnoszenia kompetencji. Wysoko oceniamy poziom i skuteczność szkolenia i z cała rzetelnością możemy polecić usługi Firmy Witalni.
Grzegorz Ślimak
TATRA STYLE

Zobacz pozostałe
opinie w naszych
Referencjach

Wartość
inwestycji

Szkolenie dostępne już od 1190,00 zł netto

Zapisz się na szkolenie do 30 lub 60 dni przed datą i zyskaj rabat w wysokości 100,00 lub 300,00 zł

*rabat zostanie uznany przy wyborze właściwej daty szkolenia

1490 PLN
Wydrkuj formularz

Korzyści

Komplet profesjonalnych materiałów i opracowań szkoleniowych

Imienny certyfikat ukończenia szkolenia

Produkt szkoleniowy wysokiej jakości co potwierdzają opinie naszych Klientów

Dwudaniowy obiad oraz serwis kawowy wraz z poczęstunkiem

2 dni szkoleniowe, które składają się z 15h aktywnego treningu umiejętności sprzedażowych oraz wykładu

Obiekty o wysokim standardzie w pełni przystosowane do potrzeb uczestników

Komfortowe warunki szkoleniowe dzięki małym grupom uczestników

Znasz kogoś kto mógłby dowiedzieć się nowych rzeczy na szkoleniu?

Podziel się:

Uzyskaj na to szkolenie dofinansowanie w wysokości nawet do 80%.

Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE

PRZEJDŹ DO STRONY Z INFORMATOREM