Sprzedaż partnerska

Cena szkolenia

cena zawiera VAT

Cena szkolenia

Cena szkolenia

Wybierz termin:

Przycisk Rozwijany
Wypadki przy pracy - Witalni

O szkoleniu "Sprzedaż partnerska"

Szkolenie "Sprzedaż partnerska – jak sprzedawać, żeby chcieli kupować?" jest praktycznym programem, który dostarcza uczestnikom umiejętności niezbędnych do skutecznej sprzedaży i obsługi klienta. Niezależnie od doświadczenia w sprzedaży, zarządzaniu sprzedażą czy obsłudze klienta, szkolenie to wzmacnia zdolności pozyskiwania klientów i utrzymywania długotrwałych relacji. Program skupia się na nauce prowadzenia bezpośrednich spotkań, spotkań online oraz rozmów telefonicznych. Nawet jeśli sprzedajesz wyłącznie przez telefon, szkolenie dostarcza narzędzi i technik, które są kluczowe dla sukcesu w sprzedaży telefonicznej. Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat efektywnego pozyskiwania klientów, budowania partnerskich relacji oraz przeprowadzania sprzedaży na różne sposoby. Program obejmuje również moduły dotyczące budowania sieci partnerskich B2B, skutecznej sprzedaży i obsługi klienta w relacjach B2C, a także unikania manipulacji ze strony klientów, negocjowania cen i wielu innych umiejętności.

Timeline

Program

Nasze szkolenia przebiegają według wypracowanego programu, modyfikowanego w zależności od potrzeb uczestników.

01

Jak planować pracę, aby zapewnić sobie dochód bez względu na sezonowość?

Słyszałeś o „lejkach sprzedażowych”? Jeżeli tak, to super. To ważna wiedza, ale czasami nie wystarcza do racjonalnego planowania działań i pilnowania kosztów. Na szkoleniu dowiesz się, jakie instrumenty wpływu na rynek zastosować, aby mieć szanse na sprzedaż w relatywnie krótkim czasie od pozyskania klienta do finalizacji transakcji.

02

Jak myślisz, tak działasz – jaka jest praktyczna definicja sprzedaży?

„Granice naszego języka, są granicami naszego świata” – Tak powiedział Ludwig Wittgenstein. To, jak definiujesz sprzedaż, ma znaczenie. Jeżeli twierdzisz, że sprzedawanie to „zaspokajanie potrzeb klienta”, to przyjdź na szkolenie i zobacz, jak tę definicję rozszerzyć i zyskać przewagę nad konkurentami.

03

Jak postępować, by kreować status partnera, a nie jedynie dostawcy produktów i usług? Jak operować językiem korzyści?

Dowiesz się, jak ważną rolę pełni pierwsze wrażenie w budowaniu relacji z innymi. Ten moduł skupia się na wyposażeniu uczestników w skuteczne narzędzia do kreacji dobrego wrażenia. Nauczysz się, jak budować status partnera, a nie tylko dostawcy, co zwiększy Twoją wartość w oczach klientów.

04

Kiedy i jak proponować ofertę? – Techniki prezentacji

Zagadnienia odnoszą się do praktycznej prezentacji oferty, czyli umiejętności przekazania informacji o ofercie w taki sposób, aby stanowiły one silną motywację do rozważania i sfinalizowania zakupu. Uczestnicy nauczą się, jak skutecznie prezentować ofertę, aby zachęcić klientów do zakupu.

05

Jak przestać obawiać się słowa „nie” od klienta? – Techniki reagowania na zastrzeżenia

Ten moduł przygotuje Cię do rozwiązywania i przyjmowania obiekcji w sposób dający szansę na dalszą współpracę. Poznasz typy zastrzeżeń i adekwatne reakcje. Uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie radzić sobie z obiekcjami klientów, co pozwoli im na kontynuowanie rozmów sprzedażowych i zwiększenie liczby zamkniętych transakcji.

06

Jak negocjować swoją cenę? – Techniki łagodzenia reakcji na cenę i techniki obrony cen

Dowiesz się wszystkiego o psychologii ceny, technikach jej prezentacji i obrony. Będziesz wiedział, jak odpowiadać na pytania klienta dotyczące ceny. Uczestnicy nauczą się, jak skutecznie negocjować ceny, co pozwoli im na osiąganie lepszych wyników finansowych bez obniżania wartości swoich usług lub produktów.

Dla kogo jest te szkolenie?

Handlowcy

Menedżerowie sprzedaży

Specjaliści ds. obsługi klienta

Sprzedawcy telefoniczni

Czego Cię nauczymy?

  1. Uczestnicy dowiedzą się, jak efektywnie pozyskiwać klientów, wykorzystując specjalne aplikacje i sztuczną inteligencję, co pozwoli na zwiększenie skuteczności procesu prospectingu.
  2. Nauczą się budować partnerskie relacje z klientami, bez względu na ich status zawodowy, co przyczyni się do zwiększenia zaufania i długotrwałej współpracy.
  3. Opanują techniki prezentacji oferty, które zmotywują klientów do rozważenia i finalizacji zakupu, co zwiększy efektywność ich działań sprzedażowych.
  4. Poznają metody radzenia sobie z zastrzeżeniami klientów oraz techniki negocjacyjne, co pozwoli im skutecznie bronić swojej ceny i zamykać więcej transakcji.
  5. Zrozumieją, jak korzystać z psychologii sprzedaży, aby zwiększyć automotywację i skuteczność swoich działań, co przyczyni się do osiągania lepszych wyników sprzedażowych.

O trenerze

Imię i nazwisko szkoleniowca

Opis

Opinie naszych klientów

FAQ

Masz inne pytanie?
Skontaktuj się z nami!

690 305 858

biuro@witalni.pl

W pierwszym kroku zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego – poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza. Następnie nasz specjalista przy współpracy z odpowiednim Trenerem, przygotuje dla Państwa indywidualną ofertę, która uwzględni zagadnienia / tematykę / cele na których Państwu najbardziej zależy.

Każde szkolenie w naszej ofercie, to kompletny produkt edukacyjny, który oprócz ramowego opisu na stronie internetowej i w materiałach pdf dotyczących szkolenia, ma zaplecze w postaci:

 

a) Trenera– osoby lub osób które przygotowały kompletny program (zdarza się że to samo szkolenie prowadzi dwóch Trenerów – informacja o tym, kto prowadzi dany termin zawsze znajduje się w naszym „Terminarzu”). Osoba prowadząca zajęcia to zazwyczaj również autor całego szkolenia – począwszy od opisu na stronie, materiałów dla uczestników, prezentacji, materiałów dodatkowych, czasami również ćwiczeń i warsztatów realizowanych podczas zajęć. Dzięki temu, mają Państwo gwarancję że Trener dokładnie wie, jakie szkolenie ma osiągać cele, jak je przeprowadzić i na co zwracać szczególną uwagę.

 

b) Prezentacji multimedialnej – każde szkolenie, które realizujemy w formie otwartej, ma swoją indywidualna prezentacje, która powstała we współpracy osób prowadzących z naszym specjalistą w zakresie grafiki i multimediów. Nie jest to typowy pokaz slajdów. Jest to nowoczesne narzędzie, które przede wszystkim pozwala łatwiej zapamiętać najciekawsze informacje ze szkolenia, ma bardzo estetyczną formę i jest integralną częścią szkolenia. Elementy graficzne w postaci kolorów, symboliki, czy odpowiednich czcionek, sprawią że nawet przez chwilę nie zapomną Państwo w jakim szkoleniu Państwo uczestniczą!

 

c) Materiałów szkoleniowych – Podczas szkolenia uczestnikom otrzymuje zawsze pełen komplet materiałów szkoleniowych, które zawierają treści merytoryczne szkolenia, zeszyt ćwiczeń, arkusze do prowadzenia własnych notatek. Oczywiście, podczas szkolenia zapewniamy wszelkie materiały piśmiennicze – nie muszą Państwo niczego brać ze sobą.

Zwykle tak, ale to zależy – od tematyki, celów, rodzaju szkolenia. W takiej sytuacji prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Istnieje możliwość pozyskania środków unijnych na nasze szkolenia. Wysokość wsparcia może pokryć nawet 80% wartości szkoleń. Więcej szczegółów można uzyskać kontaktując się z Nami.

W przypadku szkoleń 2-dniowych, zwykle harmonogram będzie podobny. Ok. godz. 9:30 rozpoczęcie szkolenia, następnie koło godz. 13/14 przerwa obiadowa, oraz koło godz. 17:00/17:30 zakończenie zajęć. Przerwy kawowe w tracie szkolenia są ustalane wraz z grupą podczas zajęć.

Nigdy nie obciążamy Klientów jakimikolwiek kosztami, jeśli poinformują nas o rezygnacji do 7 dni przed datą szkolenia. W innym przypadku (poniżej 7 dni przed datą) możemy dokonać zwrotu 80% wpłaconej kwoty – lub: zupełnie bezkosztowo przepisać uczestnika na inny termin. Dodatkową opcją, jest zawsze możliwość skierowanie innej osoby na ten dany termin.

Zobacz inne szkolenia

Szkolenie Zarządzanie zespołem sprzedażowym
Szkolenie online
Zarządzanie zespołem sprzedażowym

Termin wkrótce

Planowanie działań handlowych
Szkolenie online
Planowanie działań handlowych

Termin wkrótce

Jak Komunikować Podwyżkę Cen Klientom?
Szkolenie online
Jak komunikować podwyżkę cen klientom?

Termin wkrótce

Zapisz się do newslettera i otrzymaj 10% zniżki na pierwsze szkolenie!

Otrzymuj informacje o darmowych webinarach, najnowszych odcinkach podcastu oraz o najnowszych publikacjach.

Dziękujemy za zapis do Newsletter’a Witalnych!

Za chwilę otrzymasz potwierdzenie zapisu na Twój adres e-mail.

Scroll to Top