Strona główna > Szkolenia > Szkolenia sprzedażowe > Zarządzanie zespołem sprzedażowym
Zarządzanie zespołem sprzedażowym
Cena szkolenia
cena zawiera VAT
Cena szkolenia
Cena szkolenia
O szkoleniu "Zarządzanie zespołem sprzedażowym"
Szkolenie "Zarządzanie zespołem sprzedażowym – jak rozwijać i kierować skutecznym zespołem handlowym B2B?" ma na celu wzmocnienie umiejętności osób odpowiedzialnych za budowanie i rozwój zespołów sprzedażowych B2B. Zarządzanie zespołem handlowym wymaga odpowiedniego stawiania celów, planowania, monitorowania działań, komunikowania się i motywowania poszczególnych członków. Program szkolenia wspiera najważniejsze obszary w zakresie codziennej pracy z handlowcami, zarządzania relacjami i procesami w grupie, kontrolowania i raportowania, aby wpływać na wyniki i obroty zespołu.
Program
Nasze szkolenia przebiegają według wypracowanego programu, modyfikowanego w zależności od potrzeb uczestników.
Jak zbudować autorytet u handlowców?
Uczestnicy treningu dowiedzą się, jak stać się wzorem dla innych oraz jak kreować autorytet szefa. Zostaną zapoznani z werbalnymi i niewerbalnymi technikami wywierania wpływu. Nauczą się budować relacje z współpracownikami, co przyczyni się do zwiększenia efektywności zarządzania zespołem.
Jak zbudować profesjonalny zespół handlowy?
W tym module szkolenia szczegółowo omawiamy fundamentalne czynniki, które determinują budowanie zespołu handlowego. Omówimy elementy rekrutacji handlowców oraz proces wdrażania nowego handlowca do pracy w firmie. Dzięki temu uczestnicy będą potrafili skutecznie rekrutować i integrować nowych członków zespołu.
Jak stawiać cele na platformach klientów?
W tej części szkolenia uczestnicy poznają podstawowe zasady stworzenia platformy klientów i zarządzania handlowcami z wykorzystaniem stawiania celów w oparciu o działania na poszczególnych platformach. Przedstawimy zasadę „inercji czasowej” i jej wpływ na osiągane wyniki. Omówimy konieczność i zasady „budowania muru obronnego” wokół grupy kluczowych klientów.
Jak wprowadzić partnerski styl sprzedaży do codziennej praktyki handlowców?
Na tym etapie uczestnicy zostaną uświadomieni o konieczności stosowania partnerskich relacji z klientami przez wszystkie osoby uczestniczące w procesie sprzedaży. Omówimy korzyści wynikające z umiejętnego zarządzania emocjami klienta i własnymi. Pokażemy, jak stosowanie zasad etycznych w relacjach z klientami może przynieść długoterminowe korzyści.
Jakie są zasady sprzedaży przez pozytywne emocje?
Przedstawimy zwartą koncepcję sprzedaży przez pozytywne emocje. Pokażemy, jak prawidłowo prowadzić rozmowę handlową zgodnie z zasadą R.p-P.o. oraz teorią „góry lodowej”. Uczestnicy zapoznają się z zasadami zadawania pytań i empatycznego słuchania, które są podstawą do budowania partnerskiej relacji i dobrego rozpoznania potrzeb oraz korzyści racjonalnych i emocjonalnych klienta.
Jak komunikować się ze swoimi handlowcami?
Ten punkt szkolenia nakierowany jest na skuteczną komunikację interpersonalną, pozwalającą skutecznie zarządzać zespołem handlowym. Uczestnicy poznają techniki stawiania celów metodą SMART, przekazywania informacji zwrotnej metodą „feedback”, dawania konstruktywnej krytyki metodą FUKO oraz udzielania profesjonalnej pochwały. Przekażemy wiedzę, jak stosować empatię i postawę asertywną z wykorzystaniem zasad analizy transakcyjnej. Moduł realizowany w formie warsztatowej, pozwoli uczestnikom na praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy w codziennej pracy.
Jak rozwijać handlowców?
Dobry menedżer działu sprzedaży pamięta o rozwijaniu swoich handlowców. Przekażemy wiedzę z zakresu podnoszenia kompetencji handlowców, omówimy zasady wspólnych wizyt w terenie, tworzenia systemu oceny handlowców oraz tworzenia planów rozwojowych. Stworzymy profil kompetencyjny idealnego handlowca, który pomoże w rekrutacji i rozwoju zespołu. Przekażemy wskazówki, jak szkolić handlowców zarówno siłami wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi. Przeprowadzimy Badanie Motywacji jako prezentację narzędzia do poznania struktury motywatorów handlowców oraz doradzimy, jak wykorzystać to narzędzie w firmie. Rozwój handlowców to inwestycja w przyszłość firmy, która przynosi wymierne korzyści.
Dla kogo jest te szkolenie?
Menedżerowie sprzedaży
Liderzy zespołów sprzedażowych
Kierownicy działów handlowych
Dyrektorzy sprzedaży
Czego Cię nauczymy?
- Uczestnicy dowiedzą się, jak motywować poszczególnych handlowców, aby zespół był nastawiony na sukces i realizację celów sprzedażowych, co przyczyni się do zwiększenia wydajności i satysfakcji z pracy.
- Nauczą się kreować wizerunek szefa sprzedaży, co pozwoli na budowanie autorytetu i zaufania wśród członków zespołu, co jest kluczowe dla efektywnego zarządzania.
- Poznają techniki planowania działań handlowych na platformach wartości klientów, co pomoże w optymalizacji strategii sprzedażowych i lepszym zarządzaniu zasobami.
- Opanują umiejętności prowadzenia partnerskich relacji z klientami, co pozwoli na budowanie długoterminowej lojalności i zwiększenie wyników sprzedażowych.
- Zrozumieją, jak komunikować się ze swoimi handlowcami, co pozwoli na efektywne przekazywanie celów, udzielanie informacji zwrotnej i rozwijanie kompetencji zespołu.
O trenerze
Imię i nazwisko szkoleniowca
Opis
Opinie naszych klientów
FAQ
Masz inne pytanie?
Skontaktuj się z nami!
690 305 858
biuro@witalni.pl
W pierwszym kroku zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego – poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza. Następnie nasz specjalista przy współpracy z odpowiednim Trenerem, przygotuje dla Państwa indywidualną ofertę, która uwzględni zagadnienia / tematykę / cele na których Państwu najbardziej zależy.
Każde szkolenie w naszej ofercie, to kompletny produkt edukacyjny, który oprócz ramowego opisu na stronie internetowej i w materiałach pdf dotyczących szkolenia, ma zaplecze w postaci:
a) Trenera– osoby lub osób które przygotowały kompletny program (zdarza się że to samo szkolenie prowadzi dwóch Trenerów – informacja o tym, kto prowadzi dany termin zawsze znajduje się w naszym „Terminarzu”). Osoba prowadząca zajęcia to zazwyczaj również autor całego szkolenia – począwszy od opisu na stronie, materiałów dla uczestników, prezentacji, materiałów dodatkowych, czasami również ćwiczeń i warsztatów realizowanych podczas zajęć. Dzięki temu, mają Państwo gwarancję że Trener dokładnie wie, jakie szkolenie ma osiągać cele, jak je przeprowadzić i na co zwracać szczególną uwagę.
b) Prezentacji multimedialnej – każde szkolenie, które realizujemy w formie otwartej, ma swoją indywidualna prezentacje, która powstała we współpracy osób prowadzących z naszym specjalistą w zakresie grafiki i multimediów. Nie jest to typowy pokaz slajdów. Jest to nowoczesne narzędzie, które przede wszystkim pozwala łatwiej zapamiętać najciekawsze informacje ze szkolenia, ma bardzo estetyczną formę i jest integralną częścią szkolenia. Elementy graficzne w postaci kolorów, symboliki, czy odpowiednich czcionek, sprawią że nawet przez chwilę nie zapomną Państwo w jakim szkoleniu Państwo uczestniczą!
c) Materiałów szkoleniowych – Podczas szkolenia uczestnikom otrzymuje zawsze pełen komplet materiałów szkoleniowych, które zawierają treści merytoryczne szkolenia, zeszyt ćwiczeń, arkusze do prowadzenia własnych notatek. Oczywiście, podczas szkolenia zapewniamy wszelkie materiały piśmiennicze – nie muszą Państwo niczego brać ze sobą.
Zwykle tak, ale to zależy – od tematyki, celów, rodzaju szkolenia. W takiej sytuacji prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Istnieje możliwość pozyskania środków unijnych na nasze szkolenia. Wysokość wsparcia może pokryć nawet 80% wartości szkoleń. Więcej szczegółów można uzyskać kontaktując się z Nami.
W przypadku szkoleń 2-dniowych, zwykle harmonogram będzie podobny. Ok. godz. 9:30 rozpoczęcie szkolenia, następnie koło godz. 13/14 przerwa obiadowa, oraz koło godz. 17:00/17:30 zakończenie zajęć. Przerwy kawowe w tracie szkolenia są ustalane wraz z grupą podczas zajęć.
Nigdy nie obciążamy Klientów jakimikolwiek kosztami, jeśli poinformują nas o rezygnacji do 7 dni przed datą szkolenia. W innym przypadku (poniżej 7 dni przed datą) możemy dokonać zwrotu 80% wpłaconej kwoty – lub: zupełnie bezkosztowo przepisać uczestnika na inny termin. Dodatkową opcją, jest zawsze możliwość skierowanie innej osoby na ten dany termin.
Zapisz się do newslettera i otrzymaj 10% zniżki na pierwsze szkolenie!
Otrzymuj informacje o darmowych webinarach, najnowszych odcinkach podcastu oraz o najnowszych publikacjach.
Dziękujemy za zapis do Newsletter’a Witalnych!
Za chwilę otrzymasz potwierdzenie zapisu na Twój adres e-mail.