Katarzyna Ujek
"SYSTEMATYCZNOŚĆ I SILNA WOLA DOPROWADZĄ CIĘ DO SUKCESU"
Motto
Dyplomowany Trener Biznesu | Akredytowany Coach ICF | Licencjonowany konsultant Mental Toughness (MTQ48) | Praktyk Racjonalnej Terapii Zachowań | Socjolog z uprawnieniami mediatora sądowego | Facylitator Job Craftingu | Absolwentka Socjologii na Uniwersytecie Zielonogórskim oraz Psychologii Pozytywnej na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu
Wieloletni praktyk biznesu, z doświadczeniem zawodowym zdobytym na stanowiskach sprzedażowych, menedżerskich oraz trenerskich w międzynarodowych korporacjach na rynku usług finansowych. Trener i coach z ponad 10-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń, sesji coachingowych. Zrealizowała ponad 1000 dni szkoleniowych, ponad 800 godzin coachingu handlowego i menadżerskiego. Pracuje w nurcie evidence based, w trakcie warsztatów wykorzystuje sprawdzone narzędzia i techniki, oprócz własnego doświadczenia, swoją wiedzę czerpię z najlepszych praktyk biznesu i badań naukowych.
Jako coach i trener specjalizuje się głównie w podnoszeniu efektywności pracowników i menadżerów. Pomaga menadżerom oraz zespołom z lepszymi rezultatami osiągać zamierzone cele, łatwiej radzić sobie z trudnymi sytuacjami, przeszkodami i niepowodzeniami, być efektywniejszym oraz lepiej budować relacje z pracownikami i klientami. Jej główne obszary szkoleniowe to odporność psychiczna i zarządzanie stresem, inteligencja emocjonalna, budowanie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników, zarządzanie konfliktem i skuteczna współpraca w zespole oraz asertywna obsługa trudnego klienta.
„Współpracując z Kasią miałam przyjemność przekonać się jak wielką pasją jest dla niej projektowanie szkoleń. Jest osobą bardzo ambitną. Podczas szkoleń przekazuje dużą dawkę pozytywnej energii. Mogę polecić Kasię jako profesjonalnego trenera obdarzonego bardzo dużą wiedzą , oraz wyczuciem potrzeb szkoleniowych”
Marzena Matysiak Dyrektor Oddziału w Noble Bank
[kkstarratings]
Sprawdź wybrane szkolenia, których autorem jest Katarzyna Ujek
Profesjonalna obsługa klienta, czyli sprzedawanie... czy podawanie?
Obsługa Trudnego Klienta, czyli jak radzić sobie z trudnym i wymagającym klientem?
Odporność psychiczna handlowca, czyli jak być wytrwałym w sprzedaży i odpornym na porażki?
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA | TECHNIKI SPRZEDAŻY | SKUTECZNY TELEMARKETING | PSYCHOLOGIA KLIENTA | COACHING SPRZEDAŻOWY | KOMUNIKACJA I ASERTYWNOŚĆ Z TRUDNYM KLIENTEM | ZARZĄDZANIE STRESEM I EMOCJAMI | INTELIGENCJA EMOCJONALNA W BIZNESIE | INTELIGENCJA SPRZEDAŻOWA - TRENING MENTALNY W SPRZEDAŻY | SKUTECZNE PLANOWANIE I OSIĄGANIE CELÓW | TRENING WYTRWAŁOŚCI I ODPORNOŚCI W SPRZEDAŻY | AUTOMOTYWACJA HANDLOWCA | ZARZĄDZANIE STRESEM | ODPORNOŚĆ PSYCHICZNA | WYPALENIE ZAWODOWE | ASERTYWNOŚĆ W RELACJACH ZAWODOWYCH | ASERTYWNA OBSŁUGA KLIENTA ZEWNĘTRZNEGO I WEWNĘTRZNEGO | EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA | SKUTECZNA WSPÓŁPRACA I KOMUNIKACJA | ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW I MEDIACJE W ZESPOŁACH | BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA W PRACY METODĄ JOB CRAFTING | ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM W PRACY MENEDŻERA