Wywieranie wpływu w sprzedaży (online) Szkolenie realizowane w formie interaktywnego webinarium na żywo

Wybierz termin szkolenia:

SZKOLENIE ONLINE W CZASIE RZECZYWISTYM (4,5 GODZINY)

Szkolenie online ukierunkowane na przekazanie Uczestnikom konkretnych, sprawdzonych i rzeczywiście działających scenariuszy rozmów handlowych w sytuacjach manipulacji ze strony kupujących. To krótkie wyjaśnienie zasad socjotechnicznego wpływu, metod obrony przed manipulacjami oraz szczegółowe ćwiczenie reakcji w obliczu gier manipulacyjnych. Wynikiem ćwiczenia jest wypracowanie nawyku rozpoznawania określonej taktyki zakupowej klienta i wypracowanie merytorycznej reakcji „opakowanej” socjotechniczną obroną stanowiska Handlowca.

PROGRAM SZKOLENIA

  • Od czego zależy zachowanie ludzi, czyli abc o mechanizmach dotyczących motywacji?
  • Jakie są przestrzenie – źródła konstruowania technik wpływu?
  • Jak rozpoznawać i bronić się przed manipulacjami innych osób?
  • Jak etycznie wywierać wpływ? Ok. 35 sprawdzonych technik wywierania wpływu
  • Perswazja jako szczególna forma wywierania wpływu

ĆWICZENIA

GRY MANIPULACYJNE KLIENTÓW – wymuszanie rabatów, nieuzasadniona krytyka, podważanie fachowości i autorytetu sprzedawcy, mamienie dużym zamówieniem, presja czasu, ostateczne warunki i szereg innych mniej oczywistych metod wymuszania na sprzedawcach ustępstw.

PYTANIA

Podczas zajęć uczestnik ma możliwość prowadzenia konwersacji z trenerem po przez czat (tekstowy i głosowy). Pytania wymagające szerszej odpowiedzi, będą omawiane wspólnie z innymi uczestnikami.

Rozważ udział w szkoleniu, jeżeli:

Chcesz poznać techniki rozpoznawania manipulacji i obrony przed manipulacjami, jakie na Tobie stosują inne osoby

Chcesz utrzymywać swoją najwyższą marżę i wysoką „średnią transakcyjną” i jesteś wynagradzany prowizyjnie

Chcesz kontrolować swoją sprzedaż i budować z klientami partnerskie relacje

Choćby raz żałowałaś / żałowałeś, że zabrakło Ci riposty lub logicznej odpowiedzi na „wymuszenia” klientów

Choćby raz żałowałaś / żałowałeś, że zabrakło ci asertywności w relacji z innymi osobami

Szczególnie nie stać Cię na to szkolenie – Tak – jeżeli Cię nie stać, bo to być może po szkoleniu będzie ostatnia rzecz, na jaką nie było Cię stać.

Zapraszamy na interaktywne szkolenie online!

GRUPA SZKOLENIOWA

Handlowcy
Sprzedawcy

Osoby
zarządzające

Osoby chcące mieć wpływ i kontrolę w relacjach


HARMONOGRAM SZKOLENIA

  • ETAP A:

    ZGŁOSZENIE UCZESTNIKÓW oraz wysłanie ZAPROSZEŃ

    Każda osoba zapisana na webinarium, otrzyma indywidualne systemowe zaproszenie oraz mail przypominający o wybranym wydarzeniu

  • ETAP B:

    REALIZACJA ZAJĘĆ ONLINE NA PLATFORMIE

  • 09:00 – 09:15 – Logowane się Uczestników do Systemu

    09:15 – 10:45 – Szkolenie

    10:45 – 11:00 – Przerwa

    11:00 – 12:30 – Szkolenie

    12:30 – 12:45 – Przerwa

    12:45 – 14:15 – Szkolenie

  • ETAP C:

    ZAJĘCIA ONLINE – DODATKOWA SESJA PYTAŃ

    Dodatkowa sesja pytań – konsultacji, w której Uczestnicy będą mogli uzyskać np. porady dotyczące ich konkretnych przypadków.

  • ETAP D:

    ZAJĘCIA ONLINE – ANKIETA – TEST z zakresu poznanej podczas zajęć wiedzy

    Uczestnicy będą mieli za zadanie odpowiedzieć na pytania dotyczące treści zajęć – Cel: Utrwalenie wiadomości

Wymagania techniczne (i nie tylko) ze strony Uczestników

Pomieszczenie pozwalające na skupienie i utrzymanie uwagi
Dostęp do Internetu
Uaktualniona wersja przeglądarki internetowej
Notatnik i długopis
W zależności od preferencji – słuchawki z mikrofonem (niekonieczne)
Komfort wynikający z braku obowiązku wykonywania innej pracy i czynności podczas szkolenia

Szkolenie Prowadzi:

Leszek Sergiel

TRENER BIZNESU, TRENER MOTYWACYJNY, ZAŁOŻYCIEL I WŁAŚCICIEL FIRMY WITALNI.

Leszek Sergiel

TRENER BIZNESU, TRENER MOTYWACYJNY, ZAŁOŻYCIEL I WŁAŚCICIEL FIRMY WITALNI.

WARTOŚĆ INWESTYCJI

299 PLN
netto

Prezentacja szkoleniowa + komplet materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej.

Małe grupy szkoleniowe – pokoje webinarowe z ograniczoną liczbą osób i możliwością czatu głosowego

Certyfikat w formie PDF dla każdego uczestnika potwierdzający udział w szkoleniu oraz zakres zdobytej wiedzy.

Poznaj opinie uczestników szkoleń Leszka Sergiel:

Szkolenie, na wysokim poziomie, prowadzone w oparciu o konkretne firmy,zdarzenia. Prowadzący sugeruje jaki typ dialogu może zaistnieć w danej branży,o co pytać ,co jest dla (...)

Szkolenie, na wysokim poziomie, prowadzone w oparciu o konkretne firmy,zdarzenia. Prowadzący sugeruje jaki typ dialogu może zaistnieć w danej branży,o co pytać ,co jest dla danego resortu ważne ,na temat każdej branży Leszek potrafi szybko wykreować dialog,określoną sytuację jaka może zaistnieć,wie jakie są zasady funkcjonowania na rynku,szybko i wnikliwie potrafi określić przykładowe problemy z jakimi można się spotkać,jak unikać papierowych dialogów z których nic nie wynika.Zwraca uwagę na każde wypowiedziane słowo w czasie rozmowy z klientem.Ja osobiście po szkoleniu zmieniłem technikę rozmowy i zachowania z klientem ,jeszcze nie ma wymiernych efektów ,muszę uzbroić się w cierpliwość ale jedno już zauważyłem ,moja pewność siebie i kierowanie dialogiem znacząco poszły do góry(zachęcam do dialogu klienta-lejek ma duże znaczenie).Bardziej klei się dialog ,moje prezentacje nie są odklepane,suche , wprowadzenie empatii,emocji,zmienia stan rzeczy,telefon po pierwszej wizycie-zamówieniu inaczej mnie pozycjonuje,wzrasta zaufanie w relacji za mną . Jak na dwa tygodnie po kursie to dużo. Pewnie na bieżąco będę się kontaktował z Leszkiem szczególnie przed wyjazdem na targi handlowe do Norymberi(Fach-Pack) lub do Opola na targi automotive CEE-DAY,na tego typu imprezach jest diametralnie inaczej,wzrasta presja ,klienci to głównie korporacje o globalnym zasięgu.

Tomasz Rychlik
delesgroup.com

Szkolenie przeprowadzone w sposób ciekawy z dodatkami praktycznymi. Wiedza pozyskana pozwala na lepsze zrozumienie zagadnień i mechanizmów występujących w codziennym życiu zawodowym. Prowadzący szkolenie posiada (...)

Szkolenie przeprowadzone w sposób ciekawy z dodatkami praktycznymi. Wiedza pozyskana pozwala na lepsze zrozumienie zagadnień i mechanizmów występujących w codziennym życiu zawodowym. Prowadzący szkolenie posiada bardzo szeroki zakres doświadczenia z różnych gałęzi gospodarki, zarządzania firm, co dodatkowo wzbogaca całość szkolenia.


Kierownik Działu Handlowego | Tora-Zajdel II Sp. z o.o.

Wspaniały, dobry człowiek, który zaraził mnie chęcią do zmiany życia oczywiście na lepsze! Inspiracja na lepsze jutro! Ogromna wiedza teoretyczna oraz praktyczna, którą wykorzystam!

Wspaniały, dobry człowiek, który zaraził mnie chęcią do zmiany życia oczywiście na lepsze! Inspiracja na lepsze jutro! Ogromna wiedza teoretyczna oraz praktyczna, którą wykorzystam!

Natalia Jarocka
Doradca techniczno-handlowy | Rekuperatory.pl

Fajnie przekazana wiedza. Podawanie przykładów z życia spowodowało, że szkolenie było ciekawsze, bardziej zrozumiałe. 8 godzin minęło jak dwie.

Fajnie przekazana wiedza. Podawanie przykładów z życia spowodowało, że szkolenie było ciekawsze, bardziej zrozumiałe. 8 godzin minęło jak dwie.

Elżbieta Zubek
zastępna kierownika recepcji | Hotel Bania

Szkolenie Pana Sergiel bylo absolutnie profesionalne, potwierdzane wspanialą wiedzą i doswiadczeniem.. Uzyskalam równiez odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, analize biznesową. jestem wdzieczna za wartosciową nauke , równiez mila (...)

Szkolenie Pana Sergiel bylo absolutnie profesionalne, potwierdzane wspanialą wiedzą i doswiadczeniem.. Uzyskalam równiez odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, analize biznesową. jestem wdzieczna za wartosciową nauke , równiez mila atmosfere wsparta super humorem.

Anna Szymkowska
Właścicielka | "Lavinia" ausgelesene Strumpfware

Poznaj referencje pisemne, które otrzymaliśmy od klientów

Firma Witalni przeprowadziła dwudniowe szkolenie wprowadzające i repetytoryjne dla współpracowników Działu Sprzedaży Bezpośredniej Grupy RMF pt. „Mistrz Sprzedaży”. Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani poziomem merytorycznym jak i technicznym szkolenia. (…). Po pierwszym doświadczeniu szkoleniowym podjęliśmy decyzję o kontynuacji współpracy.
Piotr Szymczak
Menedżer ds. Zarządzania Relacjami Biznesowymi
Grupa RMF FM
Pragniemy podkreślić profesjonalizm świadczonych usług i dostosowanie do naszych indywidualnych potrzeb. Poziom merytoryczny, jak i sposób prowadzenia zajęć pozwolił na podniesienie kwalifikacji zarówno zawodowych, jak i interpersonalnych naszych pracowników. (…) prowadzący zajęcia wykazał się doświadczeniem, profesjonalizmem i skutecznością w przekazywaniu wiedzy, stwarzając jednocześnie przyjemną atmosferę szkoleń. W związku z tym możemy rekomendować usługi firmy Witalni tym, którym zależy na rzetelnie prowadzonych i interesujących szkoleniach.
Firma ZAKMED

Klienci Witalnych

Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo

Dodatkowe materiały

UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.

Dofinansowanie szkoleń

Przeczytaj artykuł z naszej bazy wiedzy na temat popularnych technik sprzedaży – aż 9 technik, które musisz poznać!

Techniki sprzedaży

Cechy, kompetencje, zachowania handlowców – co zmieniać, co rozwijać? – Przeczytaj artykuł Leszka Sergiel

Przeczytaj artykuł

Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.

Galeria zdjęć ze szkoleń

CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE? WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.

Kontakt w sprawie szkolenia

Masz pytania związane z tym szkoleniem? Z chęcią na nie odpowiemy!

71 757 52 19

Zadzwoń do nas

Możesz również zadać dowolne pytanie wysyłając do nas wiadomość e-mail

ZADAJ PYTANIE

Kamila Straube
Opiekun szkolenia