Recenzje

Zawsze zwracamy się do uczestników naszych szkoleń o ich opinię na temat produktów. Wiemy jak bardzo ważne jest zaufanie oraz satysfakcja, dlatego chcemy podzielić się tym, co sądzą o nas nasi klienci.

Dodaj opinie
14 maja 2018

Doskonałe szkolenie zorientowane na kształcenie umiejętności praktycznych, dostosowane do potrzeb kursantów. Prowadzący genialnie aresztujący uwagę, łączył własne doświadczenia i praktykę biznesową (...)

Doskonałe szkolenie zorientowane na kształcenie umiejętności praktycznych, dostosowane do potrzeb kursantów. Prowadzący genialnie aresztujący uwagę, łączył własne doświadczenia i praktykę biznesową z teorią z zakresu sprzedaży i obsługi klienta.

Joanna Tatar Starszy specjalista ds. rekrutacji | Dolnośląska Szkoła Wyższa

11 maja 2018

Szkolenie przebiegało w bardzo miłej atmosferze, wiedza była poparta na wieloletnim doświadczeniu prowadzącego. Prezentacja i szkolenia było dopasowane dla konkretnej grupy odbiorców, wiele (...)

Szkolenie przebiegało w bardzo miłej atmosferze, wiedza była poparta na wieloletnim doświadczeniu prowadzącego. Prezentacja i szkolenia było dopasowane dla konkretnej grupy odbiorców, wiele cennej informacji uzyskano podczas szkolenia. Polecam serdecznie i zachęcam do skorzystania z usług!

Khrystyna Andrunevchyn Koordynator ds rekrutacji obcokrajowców | Dolnośląska Szkoła Wyższa

22 marca 2018

Szkolenie w doskonałej atmosferze, która bardzo pomaga w zdobywaniu wiedzy, ogromne doświadczenie i wiedza merytoryczna trenera, którą widać na pierwszy rzut oka, świetnie przygotowane materiały (...)

Szkolenie w doskonałej atmosferze, która bardzo pomaga w zdobywaniu wiedzy, ogromne doświadczenie i wiedza merytoryczna trenera, którą widać na pierwszy rzut oka, świetnie przygotowane materiały szkoleniowe i przemyślany sposób przekazywania poszczególnych informacji poparty praktycznymi ćwiczeniami to wnioski, nasuwają się same po odbyciu szkolenia. Polecam wszystkim, którzy wiedzą, że zawsze jest nad czym pracować - szkolenie na pewno pomoże w zarządzaniu czasem i samym sobą.

Zarządzanie sobą w czasie, 20-21.03.2018r. Komorniki - Trener: Beata Niedzballa

Krystian Marciniak Kierownik ds. Sprzedaży |

22 marca 2018

Szkolenie bardzo aktywnie przebiegało. Dużo ciekawych rzeczy oraz sposobów na wykorzystanie ich w pracy zawodowej jak i w życiu prywatnym. Z całym przekonaniem mogę polecić.
<(...)

Szkolenie bardzo aktywnie przebiegało. Dużo ciekawych rzeczy oraz sposobów na wykorzystanie ich w pracy zawodowej jak i w życiu prywatnym. Z całym przekonaniem mogę polecić.

Zarządzanie sobą w czasie, 20-21.03.2018r. Komorniki - Trener: Beata Niedzballa

Patrycja Linkiewicz-Perka Pracownik biurowy |

22 marca 2018

Szkolenie polecam - warte zainteresowania, gdy ktoś chce ułożyć lepiej swój czas pracy. Prowadząca bardzo sympatyczna, prowadzi wesoło szkolenie przez co wiedza lepiej się wchł(...)

Szkolenie polecam - warte zainteresowania, gdy ktoś chce ułożyć lepiej swój czas pracy. Prowadząca bardzo sympatyczna, prowadzi wesoło szkolenie przez co wiedza lepiej się wchłania.

Zarządzanie sobą w czasie, 20-21.03.2018r. Komorniki - Trener: Beata Niedzballa

Katarzyna Urbaniak Kierownik księgowości |

19 marca 2018

Szkolenie to tak naprawdę Trener i to jego przygotowanie oraz postawa decydują o jakości samego szkolenia. Kasia to bardzo energiczna, empatyczna osoba, która na pewno zapamiętam z (...)

Szkolenie to tak naprawdę Trener i to jego przygotowanie oraz postawa decydują o jakości samego szkolenia. Kasia to bardzo energiczna, empatyczna osoba, która na pewno zapamiętam z czujności, poczucia humoru i zaangażowania w zajęcia. Odwoływała treści do naszych realnych potrzeb, problemów. Polecam ją jako trenera.

Obsługa trudnego klienta, 13-14.03.2018r. - Trener: Katarzyna Ujek

Kornelia Stopińska Specjalista ds. Przetargów |

19 marca 2018

Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny, a zarazem przyjazny. Bardzo miła atmosfera. Na szkoleniu wiele przydatnych rzeczy, które dały mi do myślenia i której chciał(...)

Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny, a zarazem przyjazny. Bardzo miła atmosfera. Na szkoleniu wiele przydatnych rzeczy, które dały mi do myślenia i której chciałabym zastosować w moim codziennym życiu. Aspekty związane z naszą pracą, czyli dopasowanie do naszych potrzeb. Uważam, że szkolenie było bardzo pozytywne, a informacje na nim zdobyte pomogą nam w codziennej pracy.

Obsługa trudnego klienta, 13-14.03.2018r. - Trener: Katarzyna Ujek

Monika Kowalczyk Specjalista ds. Projektów |

19 marca 2018

Szkolenie było prowadzone w ciekawy sposób. Nie było czasu na nudę. Trener stworzył miłą atmosferę. Przedstawił dużo przydatnych informacji, na pewno wykorzystaj je w swojej pracy (...)

Szkolenie było prowadzone w ciekawy sposób. Nie było czasu na nudę. Trener stworzył miłą atmosferę. Przedstawił dużo przydatnych informacji, na pewno wykorzystaj je w swojej pracy zawodowej. Dzięki ćwiczeniom zrozumiałam swoje reakcje i zachowania w kontakcie z klientem.

Obsługa trudnego klienta, 13-14.03.2018r. - Trener: Katarzyna Ujek

Anna Wilk Specjalista ds. Projektów |

1 marca 2018

Profesjonalne szkolenie, które pozwoliło mi dostrzec wiele cennych rzeczy na które do tej pory nie zwracałam uwagi. Szeroka wiedza prowadzącego oraz jego doświadczenie zawodowe (...)

Profesjonalne szkolenie, które pozwoliło mi dostrzec wiele cennych rzeczy na które do tej pory nie zwracałam uwagi. Szeroka wiedza prowadzącego oraz jego doświadczenie zawodowe w sposób przyjemny i jasny została przedstawiona na niniejszym szkoleniu.

Z pełną świadomością mogę polecić szkolenie "W roli głównej - Negocjator" prowadzone przez Trenera: Dawida Mareckiego

W roli głównej - Negocjator, 07-08.02.2018r. - Trener: Dawid Marecki

Justyna Ślipeńczuk Asystentka Zarządu | RSBM Sp. z o.o.