Recenzje

Zawsze zwracamy się do uczestników naszych szkoleń o ich opinię na temat produktów. Wiemy jak bardzo ważne jest zaufanie oraz satysfakcja, dlatego chcemy podzielić się tym, co sądzą o nas nasi klienci.

Dodaj opinie
25 maja 2018

Szkolenie Pana Sergiel bylo absolutnie profesionalne, potwierdzane wspanialą wiedzą i doswiadczeniem.. Uzyskalam równiez odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, analize biznesową. Jestem wdzieczna za wartosciową nauke , równez mila (...)

Szkolenie Pana Sergiel bylo absolutnie profesionalne, potwierdzane wspanialą wiedzą i doswiadczeniem.. Uzyskalam równiez odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, analize biznesową. Jestem wdzieczna za wartosciową nauke , równez mila atmosfere wsparta super humorem . Anna Szymkowska wlascicielka firmy ``Lavinia``ausgelesene Strumpfware

Szymkowska Anna Wlascicielka | ``Lavinia`àuserlesene Strumpfware

14 maja 2018

Doskonałe szkolenie zorientowane na kształcenie umiejętności praktycznych, dostosowane do potrzeb kursantów. Prowadzący genialnie angażujący uwagę, łączył własne doświadczenia i praktykę (...)

Doskonałe szkolenie zorientowane na kształcenie umiejętności praktycznych, dostosowane do potrzeb kursantów. Prowadzący genialnie angażujący uwagę, łączył własne doświadczenia i praktykę biznesową z teorią z zakresu sprzedaży i obsługi klienta.

Joanna Tatar Starszy specjalista ds. rekrutacji | Dolnośląska Szkoła Wyższa

11 maja 2018

Szkolenie przebiegało w bardzo miłej atmosferze, wiedza była poparta na wieloletnim doświadczeniu prowadzącego. Prezentacja i szkolenia było dopasowane dla konkretnej grupy odbiorców, wiele (...)

Szkolenie przebiegało w bardzo miłej atmosferze, wiedza była poparta na wieloletnim doświadczeniu prowadzącego. Prezentacja i szkolenia było dopasowane dla konkretnej grupy odbiorców, wiele cennej informacji uzyskano podczas szkolenia. Polecam serdecznie i zachęcam do skorzystania z usług!

Khrystyna Andrunevchyn Koordynator ds rekrutacji obcokrajowców | Dolnośląska Szkoła Wyższa

22 marca 2018

Szkolenie w doskonałej atmosferze, która bardzo pomaga w zdobywaniu wiedzy, ogromne doświadczenie i wiedza merytoryczna trenera, którą widać na pierwszy rzut oka, świetnie przygotowane materiały (...)

Szkolenie w doskonałej atmosferze, która bardzo pomaga w zdobywaniu wiedzy, ogromne doświadczenie i wiedza merytoryczna trenera, którą widać na pierwszy rzut oka, świetnie przygotowane materiały szkoleniowe i przemyślany sposób przekazywania poszczególnych informacji poparty praktycznymi ćwiczeniami to wnioski, nasuwają się same po odbyciu szkolenia. Polecam wszystkim, którzy wiedzą, że zawsze jest nad czym pracować - szkolenie na pewno pomoże w zarządzaniu czasem i samym sobą.

Zarządzanie sobą w czasie, 20-21.03.2018r. Komorniki - Trener: Beata Niedzballa

Krystian Marciniak Kierownik ds. Sprzedaży |

22 marca 2018

Szkolenie bardzo aktywnie przebiegało. Dużo ciekawych rzeczy oraz sposobów na wykorzystanie ich w pracy zawodowej jak i w życiu prywatnym. Z całym przekonaniem mogę polecić.
<(...)

Szkolenie bardzo aktywnie przebiegało. Dużo ciekawych rzeczy oraz sposobów na wykorzystanie ich w pracy zawodowej jak i w życiu prywatnym. Z całym przekonaniem mogę polecić.

Zarządzanie sobą w czasie, 20-21.03.2018r. Komorniki - Trener: Beata Niedzballa

Patrycja Linkiewicz-Perka Pracownik biurowy |

22 marca 2018

Szkolenie polecam - warte zainteresowania, gdy ktoś chce ułożyć lepiej swój czas pracy. Prowadząca bardzo sympatyczna, prowadzi wesoło szkolenie przez co wiedza lepiej się wchł(...)

Szkolenie polecam - warte zainteresowania, gdy ktoś chce ułożyć lepiej swój czas pracy. Prowadząca bardzo sympatyczna, prowadzi wesoło szkolenie przez co wiedza lepiej się wchłania.

Zarządzanie sobą w czasie, 20-21.03.2018r. Komorniki - Trener: Beata Niedzballa

Katarzyna Urbaniak Kierownik księgowości |

19 marca 2018

Szkolenie to tak naprawdę Trener i to jego przygotowanie oraz postawa decydują o jakości samego szkolenia. Kasia to bardzo energiczna, empatyczna osoba, która na pewno zapamiętam z (...)

Szkolenie to tak naprawdę Trener i to jego przygotowanie oraz postawa decydują o jakości samego szkolenia. Kasia to bardzo energiczna, empatyczna osoba, która na pewno zapamiętam z czujności, poczucia humoru i zaangażowania w zajęcia. Odwoływała treści do naszych realnych potrzeb, problemów. Polecam ją jako trenera.

Obsługa trudnego klienta, 13-14.03.2018r. - Trener: Katarzyna Ujek

Kornelia Stopińska Specjalista ds. Przetargów |

19 marca 2018

Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny, a zarazem przyjazny. Bardzo miła atmosfera. Na szkoleniu wiele przydatnych rzeczy, które dały mi do myślenia i której chciał(...)

Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny, a zarazem przyjazny. Bardzo miła atmosfera. Na szkoleniu wiele przydatnych rzeczy, które dały mi do myślenia i której chciałabym zastosować w moim codziennym życiu. Aspekty związane z naszą pracą, czyli dopasowanie do naszych potrzeb. Uważam, że szkolenie było bardzo pozytywne, a informacje na nim zdobyte pomogą nam w codziennej pracy.

Obsługa trudnego klienta, 13-14.03.2018r. - Trener: Katarzyna Ujek

Monika Kowalczyk Specjalista ds. Projektów |

19 marca 2018

Szkolenie było prowadzone w ciekawy sposób. Nie było czasu na nudę. Trener stworzył miłą atmosferę. Przedstawił dużo przydatnych informacji, na pewno wykorzystaj je w swojej pracy (...)

Szkolenie było prowadzone w ciekawy sposób. Nie było czasu na nudę. Trener stworzył miłą atmosferę. Przedstawił dużo przydatnych informacji, na pewno wykorzystaj je w swojej pracy zawodowej. Dzięki ćwiczeniom zrozumiałam swoje reakcje i zachowania w kontakcie z klientem.

Obsługa trudnego klienta, 13-14.03.2018r. - Trener: Katarzyna Ujek

Anna Wilk Specjalista ds. Projektów |