Recenzje

Zawsze zwracamy się do uczestników naszych szkoleń o ich opinię na temat produktów. Wiemy jak bardzo ważne jest zaufanie oraz satysfakcja, dlatego chcemy podzielić się tym, co sądzą o nas nasi klienci.

Dodaj opinie
3 września 2019

Szkolenie przeprowadzone przez Panią Małgorzatę Henke spełniło wszystkie nasze oczekiwania. Trenerka wzbogaciła szkolenia o szereg interesujących materiałów. Z pewnością możemy polecić osobę (...)

Szkolenie przeprowadzone przez Panią Małgorzatę Henke spełniło wszystkie nasze oczekiwania. Trenerka wzbogaciła szkolenia o szereg interesujących materiałów. Z pewnością możemy polecić osobę Pani Henke, jako profesjonalnego i kreatywnego trenera.

Adrianna Michalewska zastępca kierownika Biura Rektora | Uniwersytet Wrocławski

10 czerwca 2019

Szkolenie ,na wysokim poziomie,prowadzone w oparciu o konkretne firmy,zdarzenia. Prowadzący sugeruje jaki typ dialogu może zaistnieć w danej branży,o co pytać ,co jest dla (...)

Szkolenie ,na wysokim poziomie,prowadzone w oparciu o konkretne firmy,zdarzenia. Prowadzący sugeruje jaki typ dialogu może zaistnieć w danej branży,o co pytać ,co jest dla danego resortu ważne ,na temat każdej branży Leszek potrafi szybko wykreować dialog,określoną sytuację jaka może zaistnieć,wie jakie są zasady funkcjonowania na rynku,szybko i wnikliwie potrafi określić przykładowe problemy z jakimi można się spotkać,jak unikać papierowych dialogów z których nic nie wynika.Zwraca uwagę na każde wypowiedziane słowo w czasie rozmowy z klientem.Ja osobiście po szkoleniu zmieniłem technikę rozmowy i zachowania z klientem ,jeszcze nie ma wymiernych efektów ,muszę uzbroić się w cierpliwość ale jedno już zauważyłem ,moja pewność siebie i kierowanie dialogiem znacząco poszły do góry(zachęcam do dialogu klienta-lejek ma duże znaczenie).Bardziej klei się dialog ,moje prezentacje nie są odklepane,suche , wprowadzenie empatii,emocji,zmienia stan rzeczy,telefon po pierwszej wizycie-zamówieniu inaczej mnie pozycjonuje,wzrasta zaufanie w relacji za mną . Jak na dwa tygodnie po kursie to dużo. Pewnie na bieżąco będę się kontaktował z Leszkiem szczególnie przed wyjazdem na targi handlowe do Norymberi(Fach-Pack) lub do Opola na targi automotive CEE-DAY,na tego typu imprezach jest diametralnie inaczej,wzrasta presja ,klienci to głównie korporacje o globalnym zasięgu.

Tomasz Rychlik handlowiec | Deles

25 maja 2018

Szkolenie Pana Sergiel bylo absolutnie profesionalne, potwierdzane wspanialą wiedzą i doswiadczeniem.. Uzyskalam równiez odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, analize biznesową. Jestem wdzieczna za wartosciową nauke , równez mila (...)

Szkolenie Pana Sergiel bylo absolutnie profesionalne, potwierdzane wspanialą wiedzą i doswiadczeniem.. Uzyskalam równiez odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, analize biznesową. Jestem wdzieczna za wartosciową nauke , równez mila atmosfere wsparta super humorem . Anna Szymkowska wlascicielka firmy ``Lavinia``ausgelesene Strumpfware

Szymkowska Anna Wlascicielka | ``Lavinia`àuserlesene Strumpfware

14 maja 2018

Doskonałe szkolenie zorientowane na kształcenie umiejętności praktycznych, dostosowane do potrzeb kursantów. Prowadzący genialnie angażujący uwagę, łączył własne doświadczenia i praktykę (...)

Doskonałe szkolenie zorientowane na kształcenie umiejętności praktycznych, dostosowane do potrzeb kursantów. Prowadzący genialnie angażujący uwagę, łączył własne doświadczenia i praktykę biznesową z teorią z zakresu sprzedaży i obsługi klienta.

Joanna Tatar Starszy specjalista ds. rekrutacji | Dolnośląska Szkoła Wyższa

11 maja 2018

Szkolenie przebiegało w bardzo miłej atmosferze, wiedza była poparta na wieloletnim doświadczeniu prowadzącego. Prezentacja i szkolenia było dopasowane dla konkretnej grupy odbiorców, wiele (...)

Szkolenie przebiegało w bardzo miłej atmosferze, wiedza była poparta na wieloletnim doświadczeniu prowadzącego. Prezentacja i szkolenia było dopasowane dla konkretnej grupy odbiorców, wiele cennej informacji uzyskano podczas szkolenia. Polecam serdecznie i zachęcam do skorzystania z usług!

Khrystyna Andrunevchyn Koordynator ds rekrutacji obcokrajowców | Dolnośląska Szkoła Wyższa

22 marca 2018

Szkolenie w doskonałej atmosferze, która bardzo pomaga w zdobywaniu wiedzy, ogromne doświadczenie i wiedza merytoryczna trenera, którą widać na pierwszy rzut oka, świetnie przygotowane materiały (...)

Szkolenie w doskonałej atmosferze, która bardzo pomaga w zdobywaniu wiedzy, ogromne doświadczenie i wiedza merytoryczna trenera, którą widać na pierwszy rzut oka, świetnie przygotowane materiały szkoleniowe i przemyślany sposób przekazywania poszczególnych informacji poparty praktycznymi ćwiczeniami to wnioski, nasuwają się same po odbyciu szkolenia. Polecam wszystkim, którzy wiedzą, że zawsze jest nad czym pracować - szkolenie na pewno pomoże w zarządzaniu czasem i samym sobą.

Zarządzanie sobą w czasie, 20-21.03.2018r. Komorniki - Trener: Beata Niedzballa

Krystian Marciniak Kierownik ds. Sprzedaży |

22 marca 2018

Szkolenie bardzo aktywnie przebiegało. Dużo ciekawych rzeczy oraz sposobów na wykorzystanie ich w pracy zawodowej jak i w życiu prywatnym. Z całym przekonaniem mogę polecić.
<(...)

Szkolenie bardzo aktywnie przebiegało. Dużo ciekawych rzeczy oraz sposobów na wykorzystanie ich w pracy zawodowej jak i w życiu prywatnym. Z całym przekonaniem mogę polecić.

Zarządzanie sobą w czasie, 20-21.03.2018r. Komorniki - Trener: Beata Niedzballa

Patrycja Linkiewicz-Perka Pracownik biurowy |

22 marca 2018

Szkolenie polecam - warte zainteresowania, gdy ktoś chce ułożyć lepiej swój czas pracy. Prowadząca bardzo sympatyczna, prowadzi wesoło szkolenie przez co wiedza lepiej się wchł(...)

Szkolenie polecam - warte zainteresowania, gdy ktoś chce ułożyć lepiej swój czas pracy. Prowadząca bardzo sympatyczna, prowadzi wesoło szkolenie przez co wiedza lepiej się wchłania.

Zarządzanie sobą w czasie, 20-21.03.2018r. Komorniki - Trener: Beata Niedzballa

Katarzyna Urbaniak Kierownik księgowości |

19 marca 2018

Szkolenie to tak naprawdę Trener i to jego przygotowanie oraz postawa decydują o jakości samego szkolenia. Kasia to bardzo energiczna, empatyczna osoba, która na pewno zapamiętam z (...)

Szkolenie to tak naprawdę Trener i to jego przygotowanie oraz postawa decydują o jakości samego szkolenia. Kasia to bardzo energiczna, empatyczna osoba, która na pewno zapamiętam z czujności, poczucia humoru i zaangażowania w zajęcia. Odwoływała treści do naszych realnych potrzeb, problemów. Polecam ją jako trenera.

Obsługa trudnego klienta, 13-14.03.2018r. - Trener: Katarzyna Ujek

Kornelia Stopińska Specjalista ds. Przetargów |