Masz pytania związane ze szkoleniami?
Z chęcią na nie odpowiemy!
Zadzwoń do nas lub napisz na biuro@witalni.pl
#Tagi #Szkolenia #Witalni
wystąpienia publiczne szkolenie
zarządzanie zespołem szkolenie
inteligencja emocjonalna szkolenie
Uzyskaj dostęp do bezpłatnych materiałów szkoleniowych, bądź na bieżąco z naszą ofertą
Zapisując się, zgadzasz się z regulaminem newslettera (zobacz).
Zawsze zwracamy się do uczestników naszych szkoleń o ich opinię na temat produktów. Wiemy jak bardzo ważne jest zaufanie oraz satysfakcja, dlatego chcemy podzielić się tym, co sądzą o nas nasi klienci.
Dodaj opiniePolecam szkolenie Techniki Obrony Ceny przeprowadzone przez Pana Leszka Sergiela. Zostało przekazane dużo rzeczowej, konkretnej wiedzy. Odnoszenie się do konkretnych sytuacji, pozwoliło na łatwe rozumienie i zapamię(...)
Polecam szkolenie Techniki Obrony Ceny przeprowadzone przez Pana Leszka Sergiela. Zostało przekazane dużo rzeczowej, konkretnej wiedzy. Odnoszenie się do konkretnych sytuacji, pozwoliło na łatwe rozumienie i zapamiętanie wielu informacji.
SZKOLENIE W MOJEJ OPINI ZADOWALAJĄCE MYŚLE ŻE WIELE Z INEGO MOŻNA PRZEŁOŻYĆ NA CO DZIEŃ
SZKOLENIE W MOJEJ OPINI ZADOWALAJĄCE MYŚLE ŻE WIELE Z INEGO MOŻNA PRZEŁOŻYĆ NA CO DZIEŃ
KRZYSZTOF KLASIŃSKI KORDYNATOR DS ZAKUPÓW I LOGISTYKI | F.HU ŚLUSARCZYK
Polecam gorąco! Kameralna grupa szkoleniowa, program doskonale dostosowany do potrzeb kadry zarządzającej nieruchomościami turystycznymi, przejrzysta forma materiałów szkoleniowych, wiedza podana w ławy do przyswojenia sposó(...)
Polecam gorąco! Kameralna grupa szkoleniowa, program doskonale dostosowany do potrzeb kadry zarządzającej nieruchomościami turystycznymi, przejrzysta forma materiałów szkoleniowych, wiedza podana w ławy do przyswojenia sposób, pogłębiona przykładami praktycznymi i scenkami sytuacyjnymi. Serwis kawowy ciągły. Zapewnione bezpłatne miejsce parkingowe. Praktyczne porady w zakresie sprzedaży usług hotelowych, możliwe do bezpośredniego wdrożenia w funkcjonowaniu ośrodków. Wartościowe szkolenie, przydatne w codziennej pracy każdego hotelarza. Trener i jednocześnie założyciel i właściciel firmy - Leszek Sergiel - petarda!
Szkolenie przeprowadzone przez Panią Małgorzatę Henke spełniło wszystkie nasze oczekiwania. Trenerka wzbogaciła szkolenia o szereg interesujących materiałów. Z pewnością możemy polecić osobę (...)
Szkolenie przeprowadzone przez Panią Małgorzatę Henke spełniło wszystkie nasze oczekiwania. Trenerka wzbogaciła szkolenia o szereg interesujących materiałów. Z pewnością możemy polecić osobę Pani Henke, jako profesjonalnego i kreatywnego trenera.
Szkolenie ,na wysokim poziomie,prowadzone w oparciu o konkretne firmy,zdarzenia. Prowadzący sugeruje jaki typ dialogu może zaistnieć w danej branży,o co pytać ,co jest dla (...)
Szkolenie ,na wysokim poziomie,prowadzone w oparciu o konkretne firmy,zdarzenia. Prowadzący sugeruje jaki typ dialogu może zaistnieć w danej branży,o co pytać ,co jest dla danego resortu ważne ,na temat każdej branży Leszek potrafi szybko wykreować dialog,określoną sytuację jaka może zaistnieć,wie jakie są zasady funkcjonowania na rynku,szybko i wnikliwie potrafi określić przykładowe problemy z jakimi można się spotkać,jak unikać papierowych dialogów z których nic nie wynika.Zwraca uwagę na każde wypowiedziane słowo w czasie rozmowy z klientem.Ja osobiście po szkoleniu zmieniłem technikę rozmowy i zachowania z klientem ,jeszcze nie ma wymiernych efektów ,muszę uzbroić się w cierpliwość ale jedno już zauważyłem ,moja pewność siebie i kierowanie dialogiem znacząco poszły do góry(zachęcam do dialogu klienta-lejek ma duże znaczenie).Bardziej klei się dialog ,moje prezentacje nie są odklepane,suche , wprowadzenie empatii,emocji,zmienia stan rzeczy,telefon po pierwszej wizycie-zamówieniu inaczej mnie pozycjonuje,wzrasta zaufanie w relacji za mną . Jak na dwa tygodnie po kursie to dużo. Pewnie na bieżąco będę się kontaktował z Leszkiem szczególnie przed wyjazdem na targi handlowe do Norymberi(Fach-Pack) lub do Opola na targi automotive CEE-DAY,na tego typu imprezach jest diametralnie inaczej,wzrasta presja ,klienci to głównie korporacje o globalnym zasięgu.
Szkolenie Pana Sergiel bylo absolutnie profesionalne, potwierdzane wspanialą wiedzą i doswiadczeniem.. Uzyskalam równiez odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, analize biznesową. Jestem wdzieczna za wartosciową nauke , równez mila (...)
Szkolenie Pana Sergiel bylo absolutnie profesionalne, potwierdzane wspanialą wiedzą i doswiadczeniem.. Uzyskalam równiez odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, analize biznesową. Jestem wdzieczna za wartosciową nauke , równez mila atmosfere wsparta super humorem . Anna Szymkowska wlascicielka firmy ``Lavinia``ausgelesene Strumpfware
Doskonałe szkolenie zorientowane na kształcenie umiejętności praktycznych, dostosowane do potrzeb kursantów. Prowadzący genialnie angażujący uwagę, łączył własne doświadczenia i praktykę (...)
Doskonałe szkolenie zorientowane na kształcenie umiejętności praktycznych, dostosowane do potrzeb kursantów. Prowadzący genialnie angażujący uwagę, łączył własne doświadczenia i praktykę biznesową z teorią z zakresu sprzedaży i obsługi klienta.
Szkolenie przebiegało w bardzo miłej atmosferze, wiedza była poparta na wieloletnim doświadczeniu prowadzącego. Prezentacja i szkolenia było dopasowane dla konkretnej grupy odbiorców, wiele (...)
Szkolenie przebiegało w bardzo miłej atmosferze, wiedza była poparta na wieloletnim doświadczeniu prowadzącego. Prezentacja i szkolenia było dopasowane dla konkretnej grupy odbiorców, wiele cennej informacji uzyskano podczas szkolenia. Polecam serdecznie i zachęcam do skorzystania z usług!
Szkolenie w doskonałej atmosferze, która bardzo pomaga w zdobywaniu wiedzy, ogromne doświadczenie i wiedza merytoryczna trenera, którą widać na pierwszy rzut oka, świetnie przygotowane materiały (...)
Szkolenie w doskonałej atmosferze, która bardzo pomaga w zdobywaniu wiedzy, ogromne doświadczenie i wiedza merytoryczna trenera, którą widać na pierwszy rzut oka, świetnie przygotowane materiały szkoleniowe i przemyślany sposób przekazywania poszczególnych informacji poparty praktycznymi ćwiczeniami to wnioski, nasuwają się same po odbyciu szkolenia.
Polecam wszystkim, którzy wiedzą, że zawsze jest nad czym pracować - szkolenie na pewno pomoże w zarządzaniu czasem i samym sobą.
Zarządzanie sobą w czasie, 20-21.03.2018r. Komorniki - Trener: Beata Niedzballa
Szanowny Użytkowniku, serwis Witalni.pl używa plików cookies (tzw. "ciasteczek"), aby ułatwić Internautom korzystanie z naszej strony www, zapewnić jej poprawne funkcjonowanie w celach statystycznych oraz dopasowania treści reklamowych do preferencji użytkownika. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies.