Początkujący menadżer

Cena szkolenia

cena zawiera VAT

Cena szkolenia

Cena szkolenia

Wybierz termin:

Przycisk Rozwijany
Wypadki przy pracy - Witalni

O szkoleniu "Początkujący menadżer"

Szkolenie "Początkujący menedżer – jak stać się liderem zespołu?" ma na celu wyposażenie nowych menedżerów w kluczowe umiejętności niezbędne do efektywnego zarządzania zespołem. Program kursu obejmuje tematy związane z przywództwem, asertywnością i zarządzaniem emocjami, pomagając uczestnikom zrozumieć swoją rolę i odpowiedzialność. Uczestnicy poznają techniki budowania autorytetu oraz nauczą się, jak świadomie i skutecznie wpływać na swoich pracowników poprzez motywowanie, dyscyplinowanie i komunikowanie się. Podczas warsztatów otrzymają praktyczne wskazówki oraz gotowe narzędzia do skutecznego sprawowania funkcji menedżera, co pozwoli im na stworzenie wiarygodnego wizerunku lidera na nowo objętym stanowisku. Dowiedzą się również, jak radzić sobie z wyzwaniami związanymi z budowaniem autorytetu i relacji opartych na zaufaniu.

Timeline

Program

Nasze szkolenia przebiegają według wypracowanego programu, modyfikowanego w zależności od potrzeb uczestników.

01

Zdefiniowanie kluczowych cech i umiejętności

Menedżer nie może się wahać, musi być pewien swoich umiejętności. Drugi moduł szkolenia odpowiada na pytanie, jakie cechy, umiejętności i postawy determinują skuteczność menadżera. Uczestnicy dokonają również pogłębionej analizy swoich atutów i deficytów, potrzeb i wartości, w myśl zasady: „samoświadomość to niewidoczny dla oka, ukryty pierwiastek skuteczności”

02

Pojęcia asertywności

Postawa asertywna wymaga traktowania innych ludzi nie jako przeciwników, lecz jako godnych partnerów i równorzędnych rozmówców. Dobry menedżer powinien potrafić jasno i pewnie wyrazić swoją opinię, czy też krytykę bez agresji i manipulacji. Podczas kursu uczestnicy nauczą się jak być stanowczym „bez przemocy”, otwartym wobec innych i zarazem pewnym i zdecydowanym. Asertywność to nie talent, nie dar od losu. To umiejętność, której trzeba się nauczyć.

03

Empatia i zarządzanie emocjami

Empatia stanowi jedną z najważniejszych cech dobrego menedżera. Każdy biznes robiony jest przez i dla ludzi, stąd też najlepsi przywódcy dbają i interesują się ludźmi. Rozmawiają z nimi, słuchają ich i starają się zrozumieć ich emocje. Dzięki umiejętności zarządzania emocjami dobry szef potrafi skutecznie negocjować, łagodzić sytuacje konfliktowe, przewodzić pod presją czasu, podejmować trudne i ryzykowne decyzje.

04

Reguły to klucz

Każdy pracownik musi wiedzieć, jakiej wydajności i jakości pracy się od niego oczekuje. Dyscyplinowanie i korygowanie pracowników w świetle niejasnych standardów przynosi chaos i niezrozumienie. Dobry lider musi wiedzieć, jak komunikować swoje oczekiwania. Na kursie menedżerskim słuchacze nauczą się precyzować szefowskie reguły oraz poznają zasady, jak konsekwentnie i skutecznie zniechęcać pracowników do pewnych zachowań oraz wzmacniać wyróżniające się postawy.

05

Budowanie autorytetu menedżera

Zbudowanie autorytetu to najważniejsze zadanie, jakie staje przed początkującym menedżerem. W tym module uczestniczący dowiedzą się, co buduje, a co rujnuje autorytet szefa oraz jak budować relacje oparte na zaufaniu i odpowiedzialności.

06

Menadżer: mediator czy sędzia?

Menedżer posługujący się metodami skutecznej komunikacji to osoba, która potrafi szybko i sprawnie uporać się z sytuacją kryzysową w zespole. Moduł ten skupia się na aspekcie rozwiązywania konfliktów, z którymi prędzej czy później spotka się każdy szef.

07

Delegowanie zadań

Delegowanie obowiązków bywa trudne, szczególnie dla osób mocno przyzwyczajonych do swoich kompetencji oraz dla perfekcjonistów. Warto pamiętać, że bycie doskonałym liderem wpisana jest umiejętność dzielenia się władzą, a delegowanie zadań stanowi podstawę skutecznego zarządzania organizacją. Uczestnicy otrzymają praktyczne wskazówki, jak delegować zadania, aby zmotywować pracowników i rozwijać ich kompetencje.

Dla kogo jest to szkolenie?

Nowi menedżerowie

Koordynatorzy projektów/zespołów

Ambitni profesjonaliści na początku kariery menedżerskiej

Asystenci zarządzania

Czego Cię nauczymy?

  1. Uczestnicy szkolenia nauczą się, jak zdefiniować i świadomie pełnić swoją rolę menedżera, zrozumieją, jak duża odpowiedzialność wiąże się z zarządzaniem ludźmi oraz zasobami.
  2. Poznają kluczowe cechy i umiejętności skutecznego menedżera, przeprowadzą pogłębioną analizę swoich atutów i deficytów, co pozwoli im na lepszą samoświadomość i skuteczność.
  3. Zrozumieją, czym jest asertywność i jak ją stosować w praktyce, nauczą się wyrażać swoje opinie i krytykę w sposób jasny i pewny, bez agresji i manipulacji.
  4. Nauczą się zarządzać emocjami i empatią, co pozwoli im skutecznie negocjować, łagodzić konflikty, przewodzić pod presją czasu oraz podejmować trudne decyzje.
  5. Poznają techniki budowania autorytetu oraz dowiedzą się, jak skutecznie delegować zadania, aby motywować pracowników i rozwijać ich kompetencje, co jest kluczowe dla efektywnego zarządzania zespołem.

O trenerze

Imię i nazwisko szkoleniowca

Opis

Opinie naszych klientów

FAQ

Masz inne pytanie?
Skontaktuj się z nami!

690 305 858

biuro@witalni.pl

W pierwszym kroku zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego – poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza. Następnie nasz specjalista przy współpracy z odpowiednim Trenerem, przygotuje dla Państwa indywidualną ofertę, która uwzględni zagadnienia / tematykę / cele na których Państwu najbardziej zależy.

Każde szkolenie w naszej ofercie, to kompletny produkt edukacyjny, który oprócz ramowego opisu na stronie internetowej i w materiałach pdf dotyczących szkolenia, ma zaplecze w postaci:

 

a) Trenera– osoby lub osób które przygotowały kompletny program (zdarza się że to samo szkolenie prowadzi dwóch Trenerów – informacja o tym, kto prowadzi dany termin zawsze znajduje się w naszym „Terminarzu”). Osoba prowadząca zajęcia to zazwyczaj również autor całego szkolenia – począwszy od opisu na stronie, materiałów dla uczestników, prezentacji, materiałów dodatkowych, czasami również ćwiczeń i warsztatów realizowanych podczas zajęć. Dzięki temu, mają Państwo gwarancję że Trener dokładnie wie, jakie szkolenie ma osiągać cele, jak je przeprowadzić i na co zwracać szczególną uwagę.

 

b) Prezentacji multimedialnej – każde szkolenie, które realizujemy w formie otwartej, ma swoją indywidualna prezentacje, która powstała we współpracy osób prowadzących z naszym specjalistą w zakresie grafiki i multimediów. Nie jest to typowy pokaz slajdów. Jest to nowoczesne narzędzie, które przede wszystkim pozwala łatwiej zapamiętać najciekawsze informacje ze szkolenia, ma bardzo estetyczną formę i jest integralną częścią szkolenia. Elementy graficzne w postaci kolorów, symboliki, czy odpowiednich czcionek, sprawią że nawet przez chwilę nie zapomną Państwo w jakim szkoleniu Państwo uczestniczą!

 

c) Materiałów szkoleniowych – Podczas szkolenia uczestnikom otrzymuje zawsze pełen komplet materiałów szkoleniowych, które zawierają treści merytoryczne szkolenia, zeszyt ćwiczeń, arkusze do prowadzenia własnych notatek. Oczywiście, podczas szkolenia zapewniamy wszelkie materiały piśmiennicze – nie muszą Państwo niczego brać ze sobą.

Zwykle tak, ale to zależy – od tematyki, celów, rodzaju szkolenia. W takiej sytuacji prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Istnieje możliwość pozyskania środków unijnych na nasze szkolenia. Wysokość wsparcia może pokryć nawet 80% wartości szkoleń. Więcej szczegółów można uzyskać kontaktując się z Nami.

W przypadku szkoleń 2-dniowych, zwykle harmonogram będzie podobny. Ok. godz. 9:30 rozpoczęcie szkolenia, następnie koło godz. 13/14 przerwa obiadowa, oraz koło godz. 17:00/17:30 zakończenie zajęć. Przerwy kawowe w tracie szkolenia są ustalane wraz z grupą podczas zajęć.

Nigdy nie obciążamy Klientów jakimikolwiek kosztami, jeśli poinformują nas o rezygnacji do 7 dni przed datą szkolenia. W innym przypadku (poniżej 7 dni przed datą) możemy dokonać zwrotu 80% wpłaconej kwoty – lub: zupełnie bezkosztowo przepisać uczestnika na inny termin. Dodatkową opcją, jest zawsze możliwość skierowanie innej osoby na ten dany termin.

Zobacz inne szkolenia

Szkolenie Wywieranie wpływu i motywowanie
Szkolenie online
Wywieranie wpływu i motywowanie

11.03-

12.03.2025
Kompetencje menedżerskie
Szkolenie online
Kompetencje menedżerskie

25.02-

26.02.2025
Szkolenie Początkujący menadżer
Szkolenie online
Początkujący menedżer

18.02-

19.02.2025

Zapisz się do newslettera i otrzymaj 10% zniżki na pierwsze szkolenie!

Otrzymuj informacje o darmowych webinarach, najnowszych odcinkach podcastu oraz o najnowszych publikacjach.

Dziękujemy za zapis do Newsletter’a Witalnych!

Za chwilę otrzymasz potwierdzenie zapisu na Twój adres e-mail.

Scroll to Top