Początkujący menedżer czyli jak stać się liderem zespołu?

Najbliższy termin: 08–09.03.2018 Wrocław Dołącz do szkolenia

Praktyczny kurs menedżerski z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi

Celem kursu dla początkujących menedżerów jest wyposażenie uczestników w umiejętności, które pozwolą im zbudować wiarygodny wizerunek szefa na nowo objętym stanowisku. Początkujący menedżer staje przed wieloma wyzwaniami szczególnie w zakresie zbudowania autorytetu oraz świadomego i skutecznego oddziaływania na swoich pracowników poprzez nieprzypadkowe motywowanie, dyscyplinowanie, komunikowanie się.

Zarządzanie zasobami ludzkimi wymaga sprawdzonych umiejętności. Moduły, które zawarliśmy w niniejszym programie kursu, skupiają się na przedstawieniu uczestnikom ich roli i odpowiedzialności. Zawierają tematy związane z przywództwem, asertywnością i zarządzaniem emocjami. W trakcie warsztatu uczestnicy otrzymają wskazówki, które umożliwią im wypracowanie własnych standardów postępowania w określonych sytuacjach, np. dowiedzą się jak wygłosić expose. Otrzymają gotowe narzędzia niezbędne do skutecznego sprawowania funkcji menedżera.

Kto może skorzystać ze szkolenia?

  • PRACOWNICY MAJĄCY OBJĄĆ KIEROWNICZE STANOWISKO

  • MENEDŻEROWIE Z KRÓTKIM STAŻEM

  • CZŁONKOWIE KADRY MENEDŻERSKIEJ POSZUKUJĄCY INSPIRACJI


„Podstawowym zadaniem menedżera jest przekształcenie talentu w osiągnięcia.
Niektóre konieczne kroki stanowią platformę dla tych osiągnięć.”

Marcus Buckingham

 

Tematy szkolenia

Świadomość roli i funkcji menedżera
Rozpoczynając karierę na stanowisku kierowniczym należy uświadomić sobie, jak ważną rolę przyjmujemy – to z niej wynika ogromna odpowiedzialność za powierzone zasoby, a szczególnie za ten najważniejszy i najbardziej złożony – ludzi.

Zdefiniowanie cech i umiejętności
Menedżer nie może się wahać, musi być pewien swoich umiejętności. Drugi moduł szkolenia odpowiada na pytanie, jakie cechy, umiejętności i postawy determinują skuteczność menadżera. Uczestnicy dokonają również pogłębionej analizy swoich atutów i deficytów, potrzeb i wartości, w myśl zasady: „samoświadomość to niewidoczny dla oka, ukryty pierwiastek skuteczności”

Pojęcia asertywności
Postawa asertywna wymaga traktowania innych ludzi nie jako przeciwników, lecz jako godnych partnerów i równorzędnych rozmówców. Dobry menedżer powinien potrafić jasno i pewnie wyrazić swoją opinię, czy też krytykę bez agresji i manipulacji. Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się jak być stanowczym „bez przemocy”, otwartym wobec innych i zarazem pewnym i zdecydowanym. Asertywność to nie talent, nie dar od losu. To umiejętność, której trzeba się nauczyć.

Empatia i zarządzanie emocjami
Empatia stanowi jedną z najważniejszych cech dobrego menedżera. Każdy biznes robiony jest przez i dla ludzi, stąd też najlepsi przywódcy dbają i interesują się ludźmi. Rozmawiają z nimi, słuchają ich i starają się zrozumieć ich emocje. Dzięki umiejętności zarządzania emocjami dobry szef potrafi skutecznie negocjować, łagodzić sytuacje konfliktowe, przewodzić pod presją czasu, podejmować trudne i ryzykowne decyzje.

Reguły to klucz
Każdy pracownik musi wiedzieć jakiej wydajności i jakości pracy się od niego oczekuje. Dyscyplinowanie i korygowanie pracowników w świetle niejasnych standardów przynosi chaos i niezrozumienie. Dobry lider musi wiedzieć jak komunikować swoje oczekiwania. Na szkolenie słuchacze nauczą się precyzować szefowskie reguły oraz poznają zasady jak konsekwentnie i skutecznie zniechęcać pracowników do pewnych zachowań oraz wzmacniać wyróżniające się postawy.

Budowanie autorytetu
Zbudowanie autorytetu to najważniejsze zadanie, jakie staje przed początkującym menedżerem. W tym module uczestniczący dowiedzą się co buduje, a co rujnuje autorytet szefa oraz jak budować relacje oparte na zaufaniu i odpowiedzialności.

 

Początkujący menedżer
5 (100%) 2 votes

Czytaj więcej

Zorganizuj te szkolenie w swojej firmie.

Przygotujemy dla Ciebie ofertę dedykowaną

Korzyści

Biorąc udział w kursie menedżerskim ugruntujesz wiedzę związaną z asertywnością, dzięki czemu będziesz efektywnie komunikować się z członkami zespołu.

Na szkoleniu poznasz zasady komunikacji i systemów ocenienia, co pozwoli Ci sprawniej kierować zespołem i wyznaczać cele.

Szkolenie pozwala poznać własne deficyty wiedzy i umiejętności – otrzymasz wskazówki dotyczące kierunku rozwoju osobistego.

Na szkolenie zaprasza

Małgorzata Wojciechowska

Inspirować by wyznaczać granice i je przekraczać

Wartość
inwestycji

Szkolenie dostępne już od 1290,00 zł netto

Zapisz się na szkolenie do 30 lub 60 dni przed datą i zyskaj rabat w wysokości 100,00 lub 300,00 zł

*rabat zostanie uznany przy wyborze właściwej daty szkolenia

1590 PLN
Zapisz się online Wydrkuj formularz

Korzyści

Komplet profesjonalnych materiałów i opracowań szkoleniowych

Imienny certyfikat ukończenia szkolenia

Produkt szkoleniowy wysokiej jakości co potwierdzają opinie naszych Klientów

Dwudaniowy obiad oraz serwis kawowy wraz z poczęstunkiem

2 dni szkoleniowe, które składają się z 15h aktywnego treningu kompetencji interpersonalnych oraz umiejętności zarządzania

Obiekty o wysokim standardzie w pełni przystosowane do potrzeb uczestników

Komfortowe warunki szkoleniowe dzięki małym grupom uczestników

Sprawdź opinie z poprzednich edycji „Początkującego Menedżera”:

Szkolenie było bardzo rzetelne i profesjonalne. Dało mi duża wiedzę i usystematyzowało moje doświadczenia. Bardzo wysoko oceniam trenerkę Małgorzatę Wojciechowską. Cieszę się że mogł(...)

Szkolenie było bardzo rzetelne i profesjonalne. Dało mi duża wiedzę i usystematyzowało moje doświadczenia. Bardzo wysoko oceniam trenerkę Małgorzatę Wojciechowską. Cieszę się że mogłem uczestniczyć w szkoleniu.

Marcin Lemiszewski Kierownik Akademii Muzycznej w Warszawie | WBS

Szkolenie bardzo interesujące, pomocne w dalszej pracy, realizujące i odpowiadające na pytania, sposób prowadzenia szkolenia - super.

Szkolenie bardzo interesujące, pomocne w dalszej pracy, realizujące i odpowiadające na pytania, sposób prowadzenia szkolenia - super.

Agnieszka Sotkiewicz kierownik | KOWET

Szkolenie bardzo ciekawe, zakres szkolenia bardzo obszerny i inspirujący do dalszego zagłębiania wiedzy.

Szkolenie bardzo ciekawe, zakres szkolenia bardzo obszerny i inspirujący do dalszego zagłębiania wiedzy.

Eliza Zduńczyk Dyrektor HR | L.I.T. Polska

Najbliższe terminy

08–09 .03.18
Wrocław Małgorzata Wojciechowska
25–26 .04.18
Opole Małgorzata Wojciechowska
16–17 .05.18
Warszawa Małgorzata Wojciechowska

Wrocław

najbliższe szkolenie:

08–09 .03.2018
Novotel & ibis Wrocław Centrum, ul. Powstańców Śląskich 7-7b Wrocław Sprawdź w Google Maps

Opole

najbliższe szkolenie:

25–26 .04.2018
(dokładny adres już wkrótce) Sprawdź w Google Maps

Warszawa

najbliższe szkolenie:

16–17 .05.2018
Hotel DeSilva, ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno k/Warszawy Sprawdź w Google Maps

Jesteś zainteresowany innym terminem?

Zostaw kontakt, a powiadomimy Cię o nowych terminach

Jak wyglądały poprzednie edycje szkolenia „Początkujący Menedżer”?

„POKOLENIE Y, ZARZĄDZANIE GENERACJĄ W PRACY”

Kim są i jak z nimi współpracować? Przeczytaj nasz artykuł o przedstawicielach generacji Y.

Znasz kogoś kto mógłby dowiedzieć się nowych rzeczy na szkoleniu?

Podziel się:

Uzyskaj na to szkolenie dofinansowanie w wysokości nawet do 80%.

Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE

PRZEJDŹ DO STRONY Z INFORMATOREM