(function() { var ams = document.createElement('script'); ams.type = 'text/javascript'; ams.async = true; ams.src = '//analytics.greensender.pl/scripts/js/am.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ams, s); var r = false; ams.onload = ams.onreadystatechange = function() { if (!r && (!this.readyState || this.readyState == 'complete')) { r = true; am.create("DMS6523BA53CAB84"); am.send('pageview'); } }; })();

Zarządzanie marką w praktyce czyli jak budować, pozycjonować i rozwijać markę?

Praktyczne szkolenie z zarządzania marką (brand management)

W dzisiejszych czasach, marka w ogólnej świadomości społeczeństwa kojarzy się i jest utożsamiana z pewnym poziomem zaufania wobec firmy lub produktu, często oznacza pewną jakość, a nabywcom daje satysfakcje podczas interakcji z nią. Z perspektywy przedsiębiorcy, budowanie i pozycjonowanie marki przedsiębiorstwa, instytucji, poszczególnego produktu lub usługi odbywa się przez cały czas funkcjonowania na rynku, niezależnie od tego w jakim stopniu zdajemy sobie z tego sprawę. Oczywiście im bardziej jest to proces świadomy, tym większa szansa na sukces – zwłaszcza w takich obszarach jak lojalność Klientów wobec marki, świadomość marki (przywiązanie do produktów czy usług) czy postrzegana przez Klientów jakość marki. Jeśli od kilku lat realizujemy przygotowaną wcześniej strategię i trzymamy się ustalonych zasad, z pewnością zyskamy więcej niż pracując chaotycznie i co chwilę zmieniając koncepcje na marketing w naszej firmie.

Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w niezbędną wiedzę w zakresie zarządzania marką (brand managment), obejmującą m.in.; budowanie wizerunku marki od podstaw; wyróżniania marki na tle konkurencji; kreowania wartości marki w dłużej perspektywie, wdrażania nowych marek na rynek. Wszystko w odniesieniu do przedsiębiorstwa, instytucji, produktu, usługi a nawet osoby; wraz z praktycznym marketingowym warsztatem. Szkolenie kierujemy do właścicieli firm i zarządów, a także początkujących brand managerów i działów marketingu.

Jeżeli szukasz szkolenia z zarządzania marką…

… ponieważ zastanawiasz się czy dotychczasowa strategia marketingowa jest odpowiednio dopasowana do twojej firmy i jest nadal aktualna…

 

… ponieważ masz wrażenie, że konkurencja potrafi lepiej wyróżnić swoje produkty lub usługi na rynku…

 

… nie wiesz jak sprawić, aby Klienci Twojej marki, utożsamiali się z nią i budowali z nią osobiste relacje w takich kategoriach jak status społeczny, wartości, rodzina, autentyczność?

 

… ponieważ chciałbyś budować wartość marki oraz przewagę marketingową w długiej perspektywie czasowej …

 

… ponieważ nie wiesz jak odpowiednio komunikować markę odbiorcom i jak nadać jej odpowiednie cechy i tożsamość i osobowość.

 

… ponieważ chciałbyś zdobyć konkretne umiejętności związane z planowaniem strategii marki i wdrażaniem marki na rynek…

Zapraszamy na „zarządzanie marką" - szkolenie z tematyki brandingu!

Poznaj wszystkie zagadnienia szkolenia z marketingu

Czym jest marka?

Na początku szkolenia zastanowimy się czym jest marka, dlaczego jest ważna oraz jak wpływa na wartość przedsiębiorstwa. Poznamy zależności zachodzące między marką a produktem lub usługą. Poznamy pojęcia bezpośrednio i pośrednio powiązane z marką – zastanowimy się czym jest tożsamość marki, osobowość marki, poznamy typy marek i takie pojęcia jak branding, znak towarowy, (nazwa handlowa, marka handlowa) – czyli niezbędną wiedzę teoretyczną opartą na konkretnych przykładach. Porozmawiamy na temat perspektywy – inaczej markę mogą postrzegać właściciele/zarząd, inaczej dostawcy, klienci, inwestorzy czy pracownicy (dlatego np. ostatnio mówi się o employee branding’u,)

Zasady budowania silnych marek.

W jaki sposób budować zbudować markę od podstaw? Jak ją zaprojektować zarówno jeśli chodzi o kwestię techniczną (grafika, symbolika, logotyp, komunikacja), jak i strategiczną (jakie ma spełniać cele, jak będziemy ją pozycjonować w przyszłości, jaka będzie istota naszej marki, jak zaplanujemy komunikację marki z nabywcami). Moduł poruszający kwestie związane z budowaniem świadomości na temat marki oraz lojalności nabywców względem marki.

Jak przygotować kreatywną strategię marki?

Kiedy możemy powiedzieć, że strategia naszej marki odniosła sukces? Strategia marki osiąga swoje cele, jeśli przede wszystkim firma jest w stanie je wcześniej zdefiniować i konsekwentnie wspierać ich realizację. W tym module szkolenia poznamy najważniejsze strategie branding’u, które od wielu lat wykorzystywane są przez firmy. Poznamy strategie takie jak m.in. marki parasolowe i zasady ich stosowania, marki własne, marki korporacyjne, strategie związane z rozszerzaniem linii produktów. Uświadomimy sobie, że produkty nie mówią, a to właśnie marki mówią za nie. Dowiemy się jak właściwie targetować grupę celu, określić cechy i wartości marki, czy przygotować unikalną propozycje marki.

Budowanie komunikacji i wizerunku marki w (social) mediach.

Świetnie i konsekwentnie prowadzony fanpage firmy na facebooku, to często wspaniałe, szkoleniowe casy study wizerunku danej marki. Również wspaniałe casy study, to profil, który jest prowadzony w sposób chaotyczny, niespójny i nierealizujący jakichkolwiek założeń strategii wizerunkowej marki. W obu przypadkach, możemy nauczyć się bardzo wiele. Część szkolenia, w trakcie której porozmawiamy o budowaniu wizerunku marki w mediach społecznościowych jak i w mediach tradycyjnych. Podpowiemy, jak ważne jest aby tworzyć spójny wizerunek w świecie on-line i off-line, jak ważna w dzisiejszych czasach jest systematyka i zaangażowanie marki w interakcje z naszymi odbiorcami.

Marka a działania CSR (corporate social responsibility – społeczna odpowiedzialność biznesu)

Czy wiesz, że wg badań millword brown działania CSR marek mogą wspierać decyzję zakupowe w ponad 40%? W tej części szkolenia, porozmawiamy o tym, jakie działania możemy podjąć, aby tworzyć wizerunek firmy lub marki, która jest etyczna, przyjazna dla otoczenia i społeczeństwa oraz angażuje się w działania non-profit. Porozmawiamy o udanych kampaniach i strategiach, które potrafiły zaangażować lokalną społeczność i pozwoliły markom budować silne relacje z pracownikami i ich rodzinami, dostawcami, klientami i partnerami przedsiębiorstw. Należy również pamiętać, że CSR to ważny element employee branding’u i komunikacji public relations.

Jak mierzyć wartość marki i jej wpływ na sprzedaż oraz jak badać markę?

Określenie wartości marki lub znaku towarowego to dla wielu przedsiębiorstw wyzwanie. Magzyn Forbes w 2014 roku szacował wartość znaku „Google” na kwotę ok. 113 miliardów (113 000 000 000$) dolarów – taka wartość znacznie przekracza PKB wielu mniejszych krajów. W tej części szkolenia wyraźnie rozróżnimy markę (brand) od znaku towarowego (trademark) oraz pokażemy klika jakościowych oraz ilościowych technik pomiaru kapitału marki oraz pomiaru wartości znaków towarowych. Dowiemy się w jaki sposób zarejestrować znak towarowy w urzędzie patentowym oraz z jakich narzędzi korzystać aby skutecznie badać markę.

Rola marki w reklamie i przykłady strategii kreatywnych dla znanych marek.

W ostatniej części szkolenia z zarządzania marką prześledzimy interesujące i ciekawe kampanie reklamowe znanych marek. Poznasz rolę marki w emocjonalnych aspektach komunikacji marketingowej oraz dowiesz się jak budować komunikat reklamowy nastawiony na budowanie marki. Omówimy emocjonalne i racjonalne elementy przekazu reklamowego, a także rolę reklamy i promocji, public relations i marketingu w kontekście zarządzania marką.

Warsztaty i ćwiczenia szkoleniowe!

Szkolenie przeplatamy ćwiczeniami! Podczas zajęć, sformułujesz tzw. „Insighty”, dowiesz się jak efektywnie przygotować „persony” do oferowanych produktów i usług, czy np. zapoznasz się z modelem chińskiego portretu marki.

  • Model chińskiego portretu marki – ćwiczenie
  • Analiza silnych i słabych stron marki – ćwiczenie
  • Jak opracować dobry „Insight” odbiorcy? – ćwiczenie
  • Analiza komunikatów reklamowych dla marek – ćwiczenie

[kkstarratings]

Poznaj wszystkie tematy

Poznaj główne korzyści z udziału w szkoleniu

Po szkoleniu będziesz mógł wprowadzić zmiany w swojej firmie w zakresie brandingu, poznasz ciekawe strategie marketingowe, inaczej spojrzysz na markę i będziesz lepiej pozycjonował swoje produkty.
Weźmiesz udział w praktycznym szkoleniu, które poprowadzi osoba z ponad 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu agencji marketingowej i w wprowadzaniu marek na rynek!
Szkolenie z zarządzanie marką pozwoli Ci przygotować długoletnią strategię marketingową dla Twojej firmy, marki, produktu.
Uzyskasz wartościową wiedzę popartą case study i praktyką w zakresie zarządzania marką
Dowiesz się w jaki sposób przeprowadzić audyt marki w Twojej firmie
Szkolenie przeplatamy ćwiczeniami! Podczas zajęć, sformułujesz tzw. „Insighty”, dowiesz się jak efektywnie przygotować „persony” do oferowanych produktów i usług, czy np. zapoznasz się z modelem chińskiego portretu marki.

Co otrzymasz inwestując w szkolenie z zakresu zarządzania marką?

CO OTRZYMASZ W TRAKCIE SZKOLENIA „ZARZĄDZANIE MARKĄ”?

  • Możliwość wchodzenia w interakcję z trenerem prowadzącym i swobodnego zadawania pytań!
  • Komplet opracowanych materiałów szkoleniowych
  • Program szkoleniowy opracowany zgodnie ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0)
  • Dwudaniowy posiłek z deserem oraz napojami oraz nieograniczony poczęstunek i serwis kawowy.

CO OTRZYMASZ PO SZKOLENIU?

  • Imienny Certyfikat potwiedzający udział w szkoleniu, który wręczy Ci Trener prowadzący zajęcia
  • Bezpłatne wsparcie doradcze trenera do 6 miesięcy po szkoleniu
  • Po ukończonym kursie marketingu trener prześle drogą mailową m.in. bibliografie i pełną prezentacje szkoleniową!
    (ponad 300 slajdów!) 
  • Specjalne okazje promocyjne – dostępne jedynie dla Klientów Witalnych

  • Szkolenie wpisane do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania

  • Szkolenie zgodne ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0)

  • Trener prowadzący praktyk, specjalista w zakresie marketingu i reklamy, CEO agencji marketingowej

1590 PLN
z VAT
Rabat 300 pln
  • Zapis do 60 dni przed datą szkolenia
  • Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
  • Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu
1790 PLN
z VAT
Rabat 100 pln
  • Zapis do 30 dni przed datą szkolenia
  • Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
  • Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu
1890 PLN
z VAT
  • Zapis w dowolnym momencie, najdalej do 7 dni przed datą szkolenia
  • Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
  • Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu

Zorganizuj te szkolenie w swojej firmie.

Przygotujemy dla Ciebie ofertę dedykowaną

Klienci Witalnych

Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo

POZNAJ NASZE REFERENCJE PISEMNE

(…)uczestniczyłam kursie marketingowym nt:„Marketing w Małej Firmie”, zorganizowanym przez firmę WITALNI, które odbyło się w hotelu Novotel Wrocław Centrum. Szkolenie prowadził Pan Maciej Czajka. Szkolenie było przygotowane i przeprowadzone w sposób profesjonalny zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym. Podczas szkolenia uczestnicy mieli możliwość odbycia wielu ćwiczeń zespołowych oraz indywidualnych. Program szkolenia został zrealizowany w całości. Na uwagę zasługuje sposób prowadzenia zajęć przez Pana Macieja Czajkę, który posiada dużą wiedzę oraz doświadczenie, tak cenne przy przekazywaniu wiedzy zarówno teoretycznej jak i  praktycznej. W pracy trenerskiej stara się dać uczestnikom możliwość przeżycia tego, o czym mówi z grupą. Stąd większość czasu na jego zajęciach to praca warsztatowa.Jestem zadowolona ze szkolenia, w którym uczestniczyłam z firmą WITALNI. Polecamy tą firmę jako solidnego i profesjonalnego partnera w zakresie organizacji szkoleń.

Marzena Florków | Zakład Gospodarowania Odpadami Gać Sp.z o.o.

Zobacz jak wyglądają szkolenia, które prowadzi Maciej!

DODATKOWE MATERIAŁY

PRZEGLĄD 5 NAJCIEKAWSZYCH APLIKACJI ZWIĘKSZAJĄCYCH PRODUKTYWNOŚĆ.
Poznaj 5 najciekawszych aplikacji do zarządzania zadaniami.

CZYTAJ ARTYKUŁ

UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.

Dofinansowanie szkoleń

Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.

Galeria zdjęć ze szkoleń

Znasz kogoś kto mógłby dowiedzieć się nowych rzeczy na szkoleniu?

 

Podziel się!

CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE?
WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.

Kontakt w sprawie szkolenia

Masz pytania związane z tym szkoleniem? Z chęcią na nie odpowiemy!

71 757 52 19

Zadzwoń do nas

Możesz również zadać dowolne pytanie wysyłając do nas wiadomość e-mail

ZADAJ PYTANIE

Katarzyna Sergiel
Opiekun szkolenia