Skuteczny przedstawiciel handlowy

Cena szkolenia

cena zawiera VAT

Cena szkolenia

Cena szkolenia

Wypadki przy pracy - Witalni

O szkoleniu "Skuteczny przedstawiciel handlowy"

Szkolenie "Skuteczny przedstawiciel handlowy – jak wpływać na emocje swoich klientów, aby zwiększać sprzedaż?" jest zaprojektowane z myślą o handlowcach, którzy chcą usprawnić swoje działania i zwiększyć skuteczność w pracy. Inteligencja emocjonalna odgrywa kluczową rolę w sprzedaży, pozwalając handlowcom na lepsze zarządzanie emocjami i budowanie silnych relacji z klientami. Przedstawiciele handlowi, którzy potrafią wpływać na emocje swoje i swoich klientów, mogą osiągnąć lepsze wyniki sprzedażowe. Szkolenie wyposaży uczestników w praktyczne techniki i strategie zarządzania stanami emocjonalnymi oraz w test MTQ48, który mierzy siłę i determinację w działaniu.

Timeline

Program

Nasze szkolenia przebiegają według wypracowanego programu, modyfikowanego w zależności od potrzeb uczestników.

01

Inteligencja emocjonalna w sprzedaży

W pierwszej części szkolenia dowiesz się, czym jest inteligencja emocjonalna oraz jakie kompetencje sprzedażowe wchodzą w jej skład. Pokażemy również, jak skutecznie wykorzystywać inteligencję emocjonalną na co dzień w pracy handlowca, aby budować niezwykłe relacje z klientami. Uczestnicy nauczą się, jak rozpoznawać i zarządzać emocjami w różnych sytuacjach sprzedażowych.

02

Emocje i biznes

W tej części poruszymy istotną rolę, jaką pełnią emocje w biznesie. Uczestnicy dowiedzą się, dlaczego istnieje ścisła korelacja między emocjami a ekonomią i jak wykorzystywać emocje, by wpływać na zwiększenie sprzedaży. Wiedza ta oparta jest na nowoczesnych badaniach z zakresu neuropsychologii i neurobiologii, co pozwoli na lepsze zrozumienie mechanizmów emocjonalnych w sprzedaży.

03

Typologia klientów – budowanie relacji z klientem

W tym module uczestnicy dowiedzą się, jak nawiązywać empatyczną więź z klientem. Poznają cztery kluczowe reguły emocjonalne, które sprawią, że klient zacznie handlowca lubić i chętniej go słuchać. Klienci lubią kupować, ale nie lubią, gdy się im sprzedaje, dlatego poruszymy najważniejszą zasadę w sprzedaży: jak przestać sprzedawać i pomóc klientowi kupić nasz produkt. Uczestnicy nauczą się, jak sprawnie rozpoznawać typologię klienta w procesie obsługi.

04

Perswazyjny model sprzedażowy w praktyce

Moduł kursu dotyczy umiejętnego wzbudzania u klientów pożądanych zachowań i reakcji zakupowych. Pokażemy, jak istotne są różnice w percepcji klienta i sprzedawcy między procesem sprzedażowym a procesem zakupowym. Uczestnicy dowiedzą się, jak efektywnie wykorzystywać zaawansowane narzędzia komunikacyjne, w jaki sposób wejść na nowy poziom rozumienia klienta w oparciu o wartości, jakich klient aktualnie potrzebuje.

05

Samoświadomość i samoocena w sprzedaży

Moduł ten koncentruje się na kluczowym aspekcie sprzedaży, jakim jest pewność siebie. Uczestnicy dowiedzą się, jak być świadomym swoich mocnych stron i efektywnie wykorzystywać je w procesie sprzedażowym. Omówimy, czym jest trening mentalny handlowca, dlaczego jest niezbędny w tym zawodzie oraz jak go umiejętnie wdrożyć. Samoświadomość i samoocena są podstawą budowania profesjonalnej postawy i skuteczności w sprzedaży.

06

Cele, planowanie, determinacja, nawyki i samodyscyplina w sprzedaży

W tej części szkolenia uczestnicy nauczą się, jak wyznaczać cele i budować efektywne zachowania sprzedażowe. Skuteczne planowanie i determinacja są kluczowe dla osiągania zamierzonych celów. Pokażemy, jak wzmocnić samodyscyplinę i nawyki, aby wytrwale dążyć do celu. Uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie mobilizować się do działania i wpływać na swoje zaangażowanie.

07

Odporność na trudne sytuacje

Efektywny sprzedawca musi być odporny na stres i niepowodzenia. W tej części szkolenia skupimy się na temacie odporności w sprzedaży. Omówimy, jak nie zniechęcać się porażkami handlowymi i jak radzić sobie ze stresem oraz frustracją. Zarządzanie własnymi słabościami i wzmacnianie siły charakteru są kluczowe dla utrzymania wysokiej efektywności sprzedażowej. Uczestnicy dowiedzą się, jak wzmacniać swój upór i siłę charakteru, co pozwoli im lepiej radzić sobie z trudnymi sytuacjami i osiągać zamierzone cele mimo przeciwności.

Dla kogo jest te szkolenie?

Handlowcy

Menedżerowie sprzedaży

Specjaliści ds. obsługi klienta

Sprzedawcy telefoniczni

Czego Cię nauczymy?

  1. Uczestnicy dowiedzą się, czym jest inteligencja emocjonalna i jak wykorzystywać ją w pracy handlowca, co pozwoli im budować silne i trwałe relacje z klientami.
  2. Poznają rolę emocji w biznesie oraz nauczą się, jak wykorzystywać emocje do zwiększenia sprzedaży, co przełoży się na lepsze wyniki finansowe.
  3. Nauczą się budować empatyczne więzi z klientami i rozpoznawać typologię klientów, co pozwoli na lepsze zrozumienie ich potrzeb i skuteczniejsze prowadzenie rozmów sprzedażowych.
  4. Opanują perswazyjny model sprzedażowy oraz zaawansowane narzędzia komunikacyjne, co pozwoli im efektywnie wpływać na zachowania klientów i zwiększać sprzedaż.
  5. Zrozumieją znaczenie samoświadomości i samooceny w sprzedaży oraz nauczą się, jak wzmacniać swoją pewność siebie i zarządzać emocjami, co zwiększy ich skuteczność w sprzedaży.

O trenerze

Imię i nazwisko szkoleniowca

Opis

Opinie naszych klientów

FAQ

Masz inne pytanie?
Skontaktuj się z nami!

690 305 858

biuro@witalni.pl

W pierwszym kroku zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego – poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza. Następnie nasz specjalista przy współpracy z odpowiednim Trenerem, przygotuje dla Państwa indywidualną ofertę, która uwzględni zagadnienia / tematykę / cele na których Państwu najbardziej zależy.

Każde szkolenie w naszej ofercie, to kompletny produkt edukacyjny, który oprócz ramowego opisu na stronie internetowej i w materiałach pdf dotyczących szkolenia, ma zaplecze w postaci:

a) Trenera– osoby lub osób które przygotowały kompletny program (zdarza się że to samo szkolenie prowadzi dwóch Trenerów – informacja o tym, kto prowadzi dany termin zawsze znajduje się w naszym „Terminarzu”). Osoba prowadząca zajęcia to zazwyczaj również autor całego szkolenia – począwszy od opisu na stronie, materiałów dla uczestników, prezentacji, materiałów dodatkowych, czasami również ćwiczeń i warsztatów realizowanych podczas zajęć. Dzięki temu, mają Państwo gwarancję że Trener dokładnie wie, jakie szkolenie ma osiągać cele, jak je przeprowadzić i na co zwracać szczególną uwagę.

b) Prezentacji multimedialnej – każde szkolenie, które realizujemy w formie otwartej, ma swoją indywidualna prezentacje, która powstała we współpracy osób prowadzących z naszym specjalistą w zakresie grafiki i multimediów. Nie jest to typowy pokaz slajdów. Jest to nowoczesne narzędzie, które przede wszystkim pozwala łatwiej zapamiętać najciekawsze informacje ze szkolenia, ma bardzo estetyczną formę i jest integralną częścią szkolenia. Elementy graficzne w postaci kolorów, symboliki, czy odpowiednich czcionek, sprawią że nawet przez chwilę nie zapomną Państwo w jakim szkoleniu Państwo uczestniczą!

c) Materiałów szkoleniowych – Podczas szkolenia uczestnikom otrzymuje zawsze pełen komplet materiałów szkoleniowych, które zawierają treści merytoryczne szkolenia, zeszyt ćwiczeń, arkusze do prowadzenia własnych notatek. Oczywiście, podczas szkolenia zapewniamy wszelkie materiały piśmiennicze – nie muszą Państwo niczego brać ze sobą.

Zwykle tak, ale to zależy – od tematyki, celów, rodzaju szkolenia. W takiej sytuacji prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Istnieje możliwość pozyskania środków unijnych na nasze szkolenia. Wysokość wsparcia może pokryć nawet 80% wartości szkoleń. Więcej szczegółów można uzyskać kontaktując się z Nami.

W przypadku szkoleń 2-dniowych, zwykle harmonogram będzie podobny. Ok. godz. 9:30 rozpoczęcie szkolenia, następnie koło godz. 13/14 przerwa obiadowa, oraz koło godz. 17:00/17:30 zakończenie zajęć. Przerwy kawowe w tracie szkolenia są ustalane wraz z grupą podczas zajęć.

Nigdy nie obciążamy Klientów jakimikolwiek kosztami, jeśli poinformują nas o rezygnacji do 7 dni przed datą szkolenia. W innym przypadku (poniżej 7 dni przed datą) możemy dokonać zwrotu 80% wpłaconej kwoty – lub: zupełnie bezkosztowo przepisać uczestnika na inny termin. Dodatkową opcją, jest zawsze możliwość skierowanie innej osoby na ten dany termin.

Zobacz inne szkolenia

Sprzedaż partnerska
Szkolenie online
Sprzedaż Partnerska

04.03-

05.03.2025
Jak Komunikować Podwyżkę Cen Klientom?
Szkolenie online
Jak komunikować podwyżkę cen klientom?

Termin wkrótce

Szkolenie Odporność psychiczna handlowców
Szkolenie online
Odporność psychiczna handlowców

Termin wkrótce

Zapisz się do newslettera i otrzymaj 10% zniżki na pierwsze szkolenie!

Otrzymuj informacje o darmowych webinarach, najnowszych odcinkach podcastu oraz o najnowszych publikacjach.

Dziękujemy za zapis do Newsletter’a Witalnych!

Za chwilę otrzymasz potwierdzenie zapisu na Twój adres e-mail.

Scroll to Top