(function() { var ams = document.createElement('script'); ams.type = 'text/javascript'; ams.async = true; ams.src = '//analytics.greensender.pl/scripts/js/am.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ams, s); var r = false; ams.onload = ams.onreadystatechange = function() { if (!r && (!this.readyState || this.readyState == 'complete')) { r = true; am.create("DMS6523BA53CAB84"); am.send('pageview'); } }; })();

Skuteczny przedstawiciel handlowy czyli jak wpływać na emocje swoich klientów, aby zwiększać sprzedaż?

INTENSYWNY 2-DNIOWY KURS HANDLOWY – PRAKTYCZNY KURS DLA PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH I OSÓB PRACUJĄCYCH W SPRZEDAŻY Z ELEMENTAMI INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ

Skuteczny przedstawiciel handlowy wie, jak wielką rolę odgrywają w sprzedaży emocje i sprytnie umie je wykorzystać w relacji z klientem. Jednym z głównych czynników, które decydują o skuteczności sprzedawcy jest jego inteligencja emocjonalna i sposób w jaki zarządza emocjami. Tylko 20% sukcesu zależy od IQ, aż 80 % zależy od inteligencji emocjonalnej (EQ). Przedstawiciel handlowy, który znajdzie się w naprawdę trudnej sytuacji sprzedażowej, zwłaszcza gdy emocje wezmą górę, zacznie mówić dużo szybciej i głośniej przekrzykując rozmówcę lub nagle zamilknie i będzie mówił bardzo powoli (zestresowany całą sytuacją). Może być zupełnie zdezorientowany, a cel wizyty handlowej przestanie być istotny. Na pewno żadna z powyższych sytuacji nie pomaga w sprzedaży. Klienci lubią handlowców, którzy rozumieją ich potrzeby i ludzi którym mogą zaufać, a w tym właśnie pomaga inteligencja emocjonalna(EQ). Zdolność wpływania na emocje swoje i swoich klientów to dziś wymóg i podstawa w skutecznej sprzedaży.

Szkolenie jest skierowane do wszystkich, którzy chcieliby usprawnić swoje działania i zwiększyć skuteczność w pracy. Kurs przedstawiciel handlowy wyposaży uczestników w praktyczne techniki i strategie dotyczące zarządzania stanami emocjonalnymi, które będą miały ścisłe przełożenie na wyniki sprzedaży. Elementem szkolenia jest test MTQ48. Badanie MTQ48 (Mental Toughness Questionnaire) – to narzędzie do mierzenia siły i determinacji w działaniu, którego celem jest wsparcie m.in. przedstawicieli handlowych w zwiększaniu efektywności w sprzedaży.

Jeżeli szukasz kursu dla przedstawiciela handlowego…

..ponieważ zależy Ci na zwiększeniu swojej efektywności w sprzedaży lub efektywności Twojego zespołu

… ponieważ potrzebujesz wzmocnić swoją pewność siebie w kontaktach z klientami

…. ponieważ chciałbyś poznać rolę i siłę emocji w sprzedaży

Serdecznie zapraszamy na praktyczny kurs - skuteczny przedstawiciel handlowy

To szkolenie stacjonarne realizujemy także w formie szkolenia online - Witalni.pl

Tematy szkolenia

1. Inteligencja emocjonalna w sprzedaży

W pierwszej części szkolenia dowiesz się czym jest inteligencja emocjonalna oraz jakie kompetencje sprzedażowe wchodzą w skład inteligencji emocjonalnej. Pokażemy również jak skutecznie wykorzystywać inteligencję emocjonalną na co dzień w pracy handlowca, aby budować niezwykłe relacje z klientami.

2. Emocje i biznes

W tej części poruszymy istotną rolę jaką pełnią emocje w biznesie. Uczestnicy dowiedzą się, dlaczego istnieje ścisła korelacja między emocjami i ekonomią i jak wykorzystywać emocje, by wpływać na zwiększenie własnej sprzedaży. Wiedza ta jest oparta nowoczesnymi badaniami z zakresy neuropsychologii i neurobiologii.

3. Typologia klientów- budowanie relacji z klientem

W tym module uczestnicy dowiedzą się jak nawiązywać empatyczną więź z klientem. Poznają 4 kluczowe reguły emocjonalne, które sprawią, że klient zaczyna handlowca lubić i go chętniej słuchać. Klienci lubią kupować, nie lubią jak się im sprzedaje, dlatego też poruszymy w tej części najważniejszą zasadę w sprzedaży, czyli jak przestać sprzedawać i pomóc kupić nasz produkt klientowi. Uczestnicy dowiedzą się jak umiejętnie oraz sprawnie rozpoznać typologii klienta w procesie jego obsługi.

4. Perswazyjny model sprzedażowy w praktyce

Moduł kursu dotyczy umiejętnego wzbudzania u klientów pożądanych zachowań i reakcji zakupowych. W trakcie tej części pokażemy jak istotne są różnice w percepcji klienta i sprzedawcy między procesem sprzedażowym a proces zakupowym. Uczestnicy dowiedzą się jak efektywnie wykorzystywać zaawansowane narzędzia komunikacyjne, czyli w jaki sposób wejść na nowy poziom rozumienia klienta w oparciu o wartości jakich klient aktualnie potrzebuje.

5. Samoświadomość i samoocena w sprzedaży

Moduł dotyczy bardzo ważnego tematu jakim jest pewność siebie w sprzedaży. Uczestnicy dowiedzą się jak być świadomym i wykorzystywać swoje mocje strony w procesie sprzedażowym. Porozmawiamy o tym czym jest trening mentalny handlowca, dlaczego jest niezbędny w tym zawodzie i jak go umiejętnie wdrożyć.

6. Cele, planowanie, determinacja, nawyki i samodyscyplina w sprzedaży

W tej części szkolenia uczestnicy nauczą się jak wyznaczać cele oraz budować efektywne zachowania w sprzedaży. Pokażemy w jaki sposób wzmocnić samodyscyplinę i nawyki, by wytrwale i z determinacją dążyć do celu. Uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie mobilizować się do działania i wpływać na własne zaangażowanie, by skutecznie osiągać zamierzone cele.

7. Odporność na trudne sytuacje

Temat odporności w sprzedaży jest niezwykle istotny. Efektywny sprzedawca jest odporny na stres i niepowodzenia. W tej części powiemy o tym jak nie zniechęcać się niepowodzeniami i porażkami handlowymi. Pokażemy jak radzić sobie ze stresem, frustracją oraz zarządzać własnymi słabościami. Uczestnicy dowiedzą się jak wzmacniać swój upór i siłę charakteru.

Poznaj wszystkie tematy

Korzyści

Uzyskasz dostęp online do kwestionariusza MTQ48 i zbadasz poziom swojej siły i odporności sprzedażowej (w cenie szkolenia)
Otrzymasz obszerny raport rozwojowy opisujący otrzymane rezultaty z badania MTQ48
Zrozumiesz czym naprawdę jest inteligencja emocjonalna i siła perswazji w sprzedaży
Nauczysz się opisywać i odpowiednio reagować na różne emocje innych osób
Kurs skuteczny przedstawiciel handlowy przygotuje Cię do skutecznego zarządzania emocjami
Nauczysz się reagować w trudnych sytuacjach sprzedażowych i wzmocnisz swoje umiejętności interpersonalne.

JAK REALIZUJEMY INTERAKTYWNE SZKOLENIE ONLINE PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY?

.

  • Spotkanie na żywo w wirtualnej sali szkoleniowej.
  • Mała grupa Uczestników (do 15 osób), aby zagwarantować komfort wypowiedzi.
  • Szkolenie realizowane jest na sprawdzonej i łatwej w obsłudze platformie bez zakłóceń (Zoom).
  • Przed spotkaniem każdy Uczestnik otrzyma zaproszenie i instrukcję obsługi platformy Zoom.
  • Przez cały okres realizacji szkolenia zapewniamy wsparcie techniczne.
  • Aby zachować interaktywność szkolenia wykorzystujemy narzędzia, takie jak m.in.:
    • Interaktywna tablica (Whiteboard),
    • Dedykowane pokoje do podziału Uczestników na grupy zadaniowe.
    • Dyskusje moderowane i burze mózgów.
    • Multimedialna prezentacja obrazująca omawiane zagadnienia.
    • Ćwiczenia i projekty na żywo pod okiem trenera.

  • 2-dniowe szkolenie online realizowane w godz. 09:00-15:00.

  • W ramach powyższych godzin przewidziane są 10-15 minutowe przerwy.

  • Interaktywna platforma Zoom.

990 PLN
netto

Możliwość zmiany terminu lub zmiany zapisu na inną osobę w dowolnym momencie.

Certyfikat ukończenia szkolenia i wsparcie merytoryczne trenera po szkoleniu.

Dostęp do platformy i komplet materiałów szkoleniowych.

POZNAJ NASZE REFERENCJE PISEMNE

(…) Szkolenie Trudny Klient – dla kadry handlowej – zostało przeprowadzone profesjonalnie i przyczyniło się do poszerzenia oraz usystematyzowania wiedzy uczestników. Należy podkreślić, że szkolenie miało charakter zajęć warsztatowych prowadzonych przez doświadczonego trenera z Firmy Witalni, posiadającego umiejętności dydaktyczne i szerokie kwalifikacje w zakresie wykorzystania aktywnych form doskonalenia umiejętności i podnoszenia kompetencji. Wysoko oceniamy poziom i skuteczność szkolenia i z cała rzetelnością możemy polecić usługi Firmy Witalni.
Grzegorz Ślimak
TATRA STYLE
Firma Witalni przeprowadziła dwudniowe szkolenie wprowadzające i repetytoryjne dla współpracowników Działu Sprzedaży Bezpośredniej Grupy RMF pt. „Mistrz Sprzedaży”. Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani poziomem merytorycznym jak i technicznym szkolenia. (…). Po pierwszym doświadczeniu szkoleniowym podjęliśmy decyzję o kontynuacji współpracy.
Piotr Szymczak
Menedżer ds. Zarządzania Relacjami Biznesowymi
Grupa RMF FM

Klienci Witalnych

Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo

Dodatkowe materiały

UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.

Dofinansowanie szkoleń

Jak radzić sobie ze stresem wzmacniając odporność psychiczną? – przeczytaj nasz artykuł z BAZY WIEDZY.

Przeczytaj artykuł

Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.

Galeria zdjęć ze szkoleń

Znasz kogoś kto mógłby dowiedzieć się nowych rzeczy na szkoleniu?

Podziel się!

CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE?
WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.

Kontakt w sprawie szkolenia

Masz pytania związane z tym szkoleniem? Z chęcią na nie odpowiemy!

71 757 52 19

Zadzwoń do nas

Możesz również zadać dowolne pytanie wysyłając do nas wiadomość e-mail

ZADAJ PYTANIE

Katarzyna Sergiel
Opiekun szkolenia