- Zapis do 60 dni przed datą szkolenia
- Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
- Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w szkolenia
Skuteczny przedstawiciel handlowy wie, jak wielką rolę odgrywają w sprzedaży emocje i sprytnie umie je wykorzystać w relacji z klientem. Jednym z głównych czynników, które decydują o skuteczności sprzedawcy jest jego inteligencja emocjonalna i sposób w jaki zarządza emocjami. Tylko 20% sukcesu zależy od IQ, aż 80 % zależy od inteligencji emocjonalnej (EQ). Przedstawiciel handlowy, który znajdzie się w naprawdę trudnej sytuacji sprzedażowej, zwłaszcza gdy emocje wezmą górę, zacznie mówić dużo szybciej i głośniej przekrzykując rozmówcę lub nagle zamilknie i będzie mówił bardzo powoli (zestresowany całą sytuacją). Może być zupełnie zdezorientowany, a cel wizyty handlowej przestanie być istotny. Na pewno żadna z powyższych sytuacji nie pomaga w sprzedaży. Klienci lubią handlowców, którzy rozumieją ich potrzeby i ludzi którym mogą zaufać, a w tym właśnie pomaga inteligencja emocjonalna(EQ). Zdolność wpływania na emocje swoje i swoich klientów to dziś wymóg i podstawa w skutecznej sprzedaży.
Szkolenie jest skierowane do wszystkich, którzy chcieliby usprawnić swoje działania i zwiększyć skuteczność w pracy. Kurs przedstawiciel handlowy wyposaży uczestników w praktyczne techniki i strategie dotyczące zarządzania stanami emocjonalnymi, które będą miały ścisłe przełożenie na wyniki sprzedaży. Elementem szkolenia jest test MTQ48. Badanie MTQ48 (Mental Toughness Questionnaire) – to narzędzie do mierzenia siły i determinacji w działaniu, którego celem jest wsparcie m.in. przedstawicieli handlowych w zwiększaniu efektywności w sprzedaży.
..ponieważ zależy Ci na zwiększeniu swojej efektywności w sprzedaży lub efektywności Twojego zespołu
… ponieważ potrzebujesz wzmocnić swoją pewność siebie w kontaktach z klientami
…. ponieważ chciałbyś poznać rolę i siłę emocji w sprzedaży
Specjalizuje się w szkoleniach ze sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej. Posiada 8-letnią praktykę w prowadzeniu szkoleń, sesji coachingowych, wiedzę i doświadczenie w obszarze sprzedaży i zarządzania. Doświadczenie zawodowe zdobywała na stanowiskach sprzedażowych i menedżerskich w międzynarodowych korporacjach na rynku usług finansowych.
W trakcie warsztatów wykorzystuje sprawdzone narzędzia i techniki sprzedażowe, oparte o własne, praktyczne doświadczenia. Zrealizowała ponad 1700 godzin szkoleniowych, ponad 800 godzin coachingu handlowego i menadżerskiego. Jako coach i trener specjalizuje się głównie w podnoszeniu efektywności handlowców i menedżerów. Buduje autorskie programy szkoleniowe, a fundamentem jej pracy są treningi mentalne w biznesie. Uczy handlowców i menedżerów jak wytrwale dążyć do osiągania celów, łatwiej radzić sobie z wyzwaniami, trudnymi sytuacjami oraz lepiej budować relacje z pracownikami i klientami.
„Współpracując z Kasią miałam przyjemność przekonać się jak wielką pasją jest dla niej projektowanie szkoleń. Jest osobą bardzo ambitną. Podczas szkoleń przekazuje dużą dawkę pozytywnej energii. Mogę polecić Kasię jako profesjonalnego trenera obdarzonego bardzo dużą wiedzą , oraz wyczuciem potrzeb szkoleniowych”
Marzena Matysiak Dyrektor Oddziału w Noble Bank
W pierwszej części szkolenia dowiesz się czym jest inteligencja emocjonalna oraz jakie kompetencje sprzedażowe wchodzą w skład inteligencji emocjonalnej. Pokażemy również jak skutecznie wykorzystywać inteligencję emocjonalną na co dzień w pracy handlowca, aby budować niezwykłe relacje z klientami.
W tej części poruszymy istotną rolę jaką pełnią emocje w biznesie. Uczestnicy dowiedzą się, dlaczego istnieje ścisła korelacja między emocjami i ekonomią i jak wykorzystywać emocje, by wpływać na zwiększenie własnej sprzedaży. Wiedza ta jest oparta nowoczesnymi badaniami z zakresy neuropsychologii i neurobiologii.
W tym module uczestnicy dowiedzą się jak nawiązywać empatyczną więź z klientem. Poznają 4 kluczowe reguły emocjonalne, które sprawią, że klient zaczyna handlowca lubić i go chętniej słuchać. Klienci lubią kupować, nie lubią jak się im sprzedaje, dlatego też poruszymy w tej części najważniejszą zasadę w sprzedaży, czyli jak przestać sprzedawać i pomóc kupić nasz produkt klientowi. Uczestnicy dowiedzą się jak umiejętnie oraz sprawnie rozpoznać typologii klienta w procesie jego obsługi.
Moduł kursu dotyczy umiejętnego wzbudzania u klientów pożądanych zachowań i reakcji zakupowych. W trakcie tej części pokażemy jak istotne są różnice w percepcji klienta i sprzedawcy między procesem sprzedażowym a proces zakupowym. Uczestnicy dowiedzą się jak efektywnie wykorzystywać zaawansowane narzędzia komunikacyjne, czyli w jaki sposób wejść na nowy poziom rozumienia klienta w oparciu o wartości jakich klient aktualnie potrzebuje.
Szkolenie wpisane do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania
Szkolenie zgodne ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0)
Trener prowadzący z potwierdzonymi kompetencjami
Wybierz najlepszy termin dla Ciebie lub napisz do nas własną propozycję daty i miejsca
UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.
Jak radzić sobie ze stresem wzmacniając odporność psychiczną? – przeczytaj nasz artykuł z BAZY WIEDZY.
Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.
Znasz kogoś kto mógłby dowiedzieć się nowych rzeczy na szkoleniu?
CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE?
WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.