Skuteczny przedstawiciel handlowy

Cena szkolenia

cena zawiera VAT

Cena szkolenia

Cena szkolenia

Wybierz termin:

Przycisk Rozwijany
Wypadki przy pracy - Witalni

O szkoleniu "Skuteczny przedstawiciel handlowy"

Szkolenie "Skuteczny przedstawiciel handlowy – jak wpływać na emocje swoich klientów, aby zwiększać sprzedaż?" jest zaprojektowane z myślą o handlowcach, którzy chcą usprawnić swoje działania i zwiększyć skuteczność w pracy. Inteligencja emocjonalna odgrywa kluczową rolę w sprzedaży, pozwalając handlowcom na lepsze zarządzanie emocjami i budowanie silnych relacji z klientami. Przedstawiciele handlowi, którzy potrafią wpływać na emocje swoje i swoich klientów, mogą osiągnąć lepsze wyniki sprzedażowe. Szkolenie wyposaży uczestników w praktyczne techniki i strategie zarządzania stanami emocjonalnymi oraz w test MTQ48, który mierzy siłę i determinację w działaniu.

Timeline

Program

Nasze szkolenia przebiegają według wypracowanego programu, modyfikowanego w zależności od potrzeb uczestników.

01

Inteligencja emocjonalna w sprzedaży

W pierwszej części szkolenia dowiesz się, czym jest inteligencja emocjonalna oraz jakie kompetencje sprzedażowe wchodzą w jej skład. Pokażemy również, jak skutecznie wykorzystywać inteligencję emocjonalną na co dzień w pracy handlowca, aby budować niezwykłe relacje z klientami. Uczestnicy nauczą się, jak rozpoznawać i zarządzać emocjami w różnych sytuacjach sprzedażowych.

02

Emocje i biznes

W tej części poruszymy istotną rolę, jaką pełnią emocje w biznesie. Uczestnicy dowiedzą się, dlaczego istnieje ścisła korelacja między emocjami a ekonomią i jak wykorzystywać emocje, by wpływać na zwiększenie sprzedaży. Wiedza ta oparta jest na nowoczesnych badaniach z zakresu neuropsychologii i neurobiologii, co pozwoli na lepsze zrozumienie mechanizmów emocjonalnych w sprzedaży.

03

Typologia klientów – budowanie relacji z klientem

W tym module uczestnicy dowiedzą się, jak nawiązywać empatyczną więź z klientem. Poznają cztery kluczowe reguły emocjonalne, które sprawią, że klient zacznie handlowca lubić i chętniej go słuchać. Klienci lubią kupować, ale nie lubią, gdy się im sprzedaje, dlatego poruszymy najważniejszą zasadę w sprzedaży: jak przestać sprzedawać i pomóc klientowi kupić nasz produkt. Uczestnicy nauczą się, jak sprawnie rozpoznawać typologię klienta w procesie obsługi.

04

Perswazyjny model sprzedażowy w praktyce

Moduł kursu dotyczy umiejętnego wzbudzania u klientów pożądanych zachowań i reakcji zakupowych. Pokażemy, jak istotne są różnice w percepcji klienta i sprzedawcy między procesem sprzedażowym a procesem zakupowym. Uczestnicy dowiedzą się, jak efektywnie wykorzystywać zaawansowane narzędzia komunikacyjne, w jaki sposób wejść na nowy poziom rozumienia klienta w oparciu o wartości, jakich klient aktualnie potrzebuje.

05

Samoświadomość i samoocena w sprzedaży

Moduł ten koncentruje się na kluczowym aspekcie sprzedaży, jakim jest pewność siebie. Uczestnicy dowiedzą się, jak być świadomym swoich mocnych stron i efektywnie wykorzystywać je w procesie sprzedażowym. Omówimy, czym jest trening mentalny handlowca, dlaczego jest niezbędny w tym zawodzie oraz jak go umiejętnie wdrożyć. Samoświadomość i samoocena są podstawą budowania profesjonalnej postawy i skuteczności w sprzedaży.

06

Cele, planowanie, determinacja, nawyki i samodyscyplina w sprzedaży

W tej części szkolenia uczestnicy nauczą się, jak wyznaczać cele i budować efektywne zachowania sprzedażowe. Skuteczne planowanie i determinacja są kluczowe dla osiągania zamierzonych celów. Pokażemy, jak wzmocnić samodyscyplinę i nawyki, aby wytrwale dążyć do celu. Uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie mobilizować się do działania i wpływać na swoje zaangażowanie.

07

Odporność na trudne sytuacje

Efektywny sprzedawca musi być odporny na stres i niepowodzenia. W tej części szkolenia skupimy się na temacie odporności w sprzedaży. Omówimy, jak nie zniechęcać się porażkami handlowymi i jak radzić sobie ze stresem oraz frustracją. Zarządzanie własnymi słabościami i wzmacnianie siły charakteru są kluczowe dla utrzymania wysokiej efektywności sprzedażowej. Uczestnicy dowiedzą się, jak wzmacniać swój upór i siłę charakteru, co pozwoli im lepiej radzić sobie z trudnymi sytuacjami i osiągać zamierzone cele mimo przeciwności.

Dla kogo jest te szkolenie?

Handlowcy

Menedżerowie sprzedaży

Specjaliści ds. obsługi klienta

Sprzedawcy telefoniczni

Czego Cię nauczymy?

  1. Uczestnicy dowiedzą się, czym jest inteligencja emocjonalna i jak wykorzystywać ją w pracy handlowca, co pozwoli im budować silne i trwałe relacje z klientami.
  2. Poznają rolę emocji w biznesie oraz nauczą się, jak wykorzystywać emocje do zwiększenia sprzedaży, co przełoży się na lepsze wyniki finansowe.
  3. Nauczą się budować empatyczne więzi z klientami i rozpoznawać typologię klientów, co pozwoli na lepsze zrozumienie ich potrzeb i skuteczniejsze prowadzenie rozmów sprzedażowych.
  4. Opanują perswazyjny model sprzedażowy oraz zaawansowane narzędzia komunikacyjne, co pozwoli im efektywnie wpływać na zachowania klientów i zwiększać sprzedaż.
  5. Zrozumieją znaczenie samoświadomości i samooceny w sprzedaży oraz nauczą się, jak wzmacniać swoją pewność siebie i zarządzać emocjami, co zwiększy ich skuteczność w sprzedaży.

O trenerze

Imię i nazwisko szkoleniowca

Opis

Opinie naszych klientów

FAQ

Masz inne pytanie?
Skontaktuj się z nami!

690 305 858

biuro@witalni.pl

W pierwszym kroku zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego – poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza. Następnie nasz specjalista przy współpracy z odpowiednim Trenerem, przygotuje dla Państwa indywidualną ofertę, która uwzględni zagadnienia / tematykę / cele na których Państwu najbardziej zależy.

Każde szkolenie w naszej ofercie, to kompletny produkt edukacyjny, który oprócz ramowego opisu na stronie internetowej i w materiałach pdf dotyczących szkolenia, ma zaplecze w postaci:

a) Trenera– osoby lub osób które przygotowały kompletny program (zdarza się że to samo szkolenie prowadzi dwóch Trenerów – informacja o tym, kto prowadzi dany termin zawsze znajduje się w naszym „Terminarzu”). Osoba prowadząca zajęcia to zazwyczaj również autor całego szkolenia – począwszy od opisu na stronie, materiałów dla uczestników, prezentacji, materiałów dodatkowych, czasami również ćwiczeń i warsztatów realizowanych podczas zajęć. Dzięki temu, mają Państwo gwarancję że Trener dokładnie wie, jakie szkolenie ma osiągać cele, jak je przeprowadzić i na co zwracać szczególną uwagę.

b) Prezentacji multimedialnej – każde szkolenie, które realizujemy w formie otwartej, ma swoją indywidualna prezentacje, która powstała we współpracy osób prowadzących z naszym specjalistą w zakresie grafiki i multimediów. Nie jest to typowy pokaz slajdów. Jest to nowoczesne narzędzie, które przede wszystkim pozwala łatwiej zapamiętać najciekawsze informacje ze szkolenia, ma bardzo estetyczną formę i jest integralną częścią szkolenia. Elementy graficzne w postaci kolorów, symboliki, czy odpowiednich czcionek, sprawią że nawet przez chwilę nie zapomną Państwo w jakim szkoleniu Państwo uczestniczą!

c) Materiałów szkoleniowych – Podczas szkolenia uczestnikom otrzymuje zawsze pełen komplet materiałów szkoleniowych, które zawierają treści merytoryczne szkolenia, zeszyt ćwiczeń, arkusze do prowadzenia własnych notatek. Oczywiście, podczas szkolenia zapewniamy wszelkie materiały piśmiennicze – nie muszą Państwo niczego brać ze sobą.

Zwykle tak, ale to zależy – od tematyki, celów, rodzaju szkolenia. W takiej sytuacji prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Istnieje możliwość pozyskania środków unijnych na nasze szkolenia. Wysokość wsparcia może pokryć nawet 80% wartości szkoleń. Więcej szczegółów można uzyskać kontaktując się z Nami.

W przypadku szkoleń 2-dniowych, zwykle harmonogram będzie podobny. Ok. godz. 9:30 rozpoczęcie szkolenia, następnie koło godz. 13/14 przerwa obiadowa, oraz koło godz. 17:00/17:30 zakończenie zajęć. Przerwy kawowe w tracie szkolenia są ustalane wraz z grupą podczas zajęć.

Nigdy nie obciążamy Klientów jakimikolwiek kosztami, jeśli poinformują nas o rezygnacji do 7 dni przed datą szkolenia. W innym przypadku (poniżej 7 dni przed datą) możemy dokonać zwrotu 80% wpłaconej kwoty – lub: zupełnie bezkosztowo przepisać uczestnika na inny termin. Dodatkową opcją, jest zawsze możliwość skierowanie innej osoby na ten dany termin.

Zobacz inne szkolenia

Jak Komunikować Podwyżkę Cen Klientom?
Szkolenie online
Jak komunikować podwyżkę cen klientom?

Termin wkrótce

Neuroselling
Szkolenie online
Neuroselling

Termin wkrótce

Szkolenie Odporność psychiczna handlowców
Szkolenie online
Odporność psychiczna handlowców

Termin wkrótce

Zapisz się do newslettera i otrzymaj 10% zniżki na pierwsze szkolenie!

Otrzymuj informacje o darmowych webinarach, najnowszych odcinkach podcastu oraz o najnowszych publikacjach.

Dziękujemy za zapis do Newsletter’a Witalnych!

Za chwilę otrzymasz potwierdzenie zapisu na Twój adres e-mail.

Scroll to Top