Coachingowy styl zarządzania

Cena szkolenia

cena zawiera VAT

Cena szkolenia

Cena szkolenia

Wypadki przy pracy - Witalni

O szkoleniu "Coachingowy styl zarządzania"

Szkolenie "Coachingowy styl zarządzania" ma na celu wyposażenie menedżerów i kadry kierowniczej w narzędzia i metody coachingowe, które są niezwykle przydatne w kierowaniu zespołem. Uczestnicy dowiedzą się, jak stosować coachingowy styl zarządzania, aby uzyskać wymierne rezultaty w pracy zespołowej. Podczas szkolenia omówimy, co sprawia, że zespół jest zaangażowany i otwarty na nowe wyzwania. Przedstawimy, jak menedżer-coach może usprawniać wewnętrzne procesy zespołu i optymalizować dostępne zasoby, aby zwiększyć jego potencjał w realizacji ambitnych celów i wyzwań. Badania pokazują, że zarządzanie przez coaching znacząco wpływa na efektywność zarządzania zespołem. Skuteczność lidera polega przede wszystkim na zdolności do motywowania zespołu i kształtowania postaw pracowników, tak aby utrzymywali wysoką motywację nawet w trudnych warunkach. Zapraszamy do udziału w szkoleniu, gdzie w praktyce poznamy zarządzanie przez coaching.

Timeline

Program

Nasze szkolenia przebiegają według wypracowanego programu, modyfikowanego w zależności od potrzeb uczestników.

01

Coachingowy styl zarządzania w pracy menedżera – zarządzanie przez coaching

Dowiesz się, czym jest coaching i z czego wynika jego skuteczność w biznesie. Poznasz założenia coachingowego stylu zarządzania. Przyjrzysz się możliwym zastosowaniom i korzyściom z coachingu w pracy kierownika, menedżera, lidera. Rozpoznasz sytuacje, w których warto zastosować podejście coachingowe. Poznasz różnice między coachingiem, mentoringiem, doradztwem i kierowaniem.

02

Kompetencje kierownika zespołu, menedżera, lidera w roli coacha

W tym module poznasz model kompetencji coacha i popracujesz nad doskonaleniem swoich kompetencji w tym obszarze. Przyjrzysz się cechom, postawie i umiejętnościom dobrych coachów. Zdiagnozujesz swój naturalny styl kierowania zespołem oraz określisz mocne i słabe strony różnych stylów zarządzania. Poznasz różne typy pracowników, aby dopasować do nich podejście. Przyjrzysz się swoim przekonaniom wpływającym na styl zarządzania, pułapce kontroli i charakterystyce mentalności menedżera.

03

Budowanie relacji kierownik/menedżer – pracownik i struktura rozmowy coachingowej

Poznasz strukturę i etapy rozmowy w modelu GROW oraz sposoby ukierunkowania rozmowy na znalezienie rozwiązania. Przećwiczysz model w różnych sytuacjach relacji z pracownikami: określania celu, rozwiązywania problemu, określania planu rozwoju itd. Dowiesz się, jak ustalać motywujące cele. Poznasz sposoby na wzmocnienie sprawczości i odpowiedzialności pracownika. Nauczysz się sprawnego przekierowywania rozmowy od problemu do rozwiązania. Wzmocnisz swoje umiejętności rozpoznawania emocji i potrzeb innych ludzi i budowania relacji.

04

Techniki komunikacji w coachingu

Komunikacja to obszerny temat, na tym szkoleniu skupimy się na tych jej aspektach, które są istotne w osiąganiu celów coachingu – wzbudzaniu u pracowników zaangażowania, wzmacnianiu ich samodzielności i zorientowania na osiąganie celu. Poznasz różne rodzaje pytań i ich rolę w osiąganiu określonych celów. Przećwiczysz aktywne słuchanie, pozwalające na zmianę perspektywy i zrozumienie potrzeb rozmówcy. Nauczysz się stosować informację zwrotną w sposób motywujący dla pracownika.

05

Jak zmienić nastawienie, czyli rola nawyków w budowaniu zaangażowania i budowania pozytywnej postawy

Jak poradzić sobie z wymówkami i skutecznie pokonać ograniczające przekonania mentalne? Jak konfrontować się z niepowodzeniem? Poznasz skuteczne sposoby na wzmacnianie samoświadomości i samokontroli emocjonalnej. Nauczysz się przełamywać ograniczające przekonania i wzmacniać pozytywną postawę. Poznasz metody radzenia sobie z negatywnym nastawieniem. Przećwiczysz sposoby wzmacniania odporności, elastyczności i wytrwałości za pomocą technik treningu mentalnego. Dowiesz się, jak z pozycji kierownika zespołu wspierać pracowników w budowaniu efektywnych nawyków.

Dla kogo jest te szkolenie?

Menedżerowie

Kierownicy projektów

Liderzy zespołów

Specjaliści HR

Czego Cię nauczymy?

  1. Uczestnicy szkolenia nauczą się, czym jest coaching i jakie korzyści płyną z jego zastosowania w zarządzaniu zespołem. Poznają zasady coachingowego stylu zarządzania i dowiedzą się, jak efektywnie stosować go w różnych sytuacjach biznesowych.
  2. Dowiedzą się, jak wykorzystać model GROW do prowadzenia skutecznych rozmów coachingowych, co pozwoli na efektywne ustalanie celów, rozwiązywanie problemów oraz tworzenie planów rozwoju pracowników.
  3. Zrozumieją, jak budować relacje z pracownikami i wzmacniać ich zaangażowanie poprzez umiejętne stosowanie technik komunikacyjnych, w tym aktywne słuchanie oraz motywujące udzielanie informacji zwrotnej.
  4. Poznają metody radzenia sobie z ograniczającymi przekonaniami i negatywnymi nawykami, co umożliwi im lepsze wsparcie pracowników w trudnych sytuacjach oraz wzmocnienie ich samoświadomości i samokontroli emocjonalnej.
  5. Przećwiczą stosowanie różnorodnych narzędzi coachingowych, które pomogą w rozwijaniu kreatywności, proaktywnej postawy oraz w pokonywaniu blokad i konfliktów wewnętrznych, co wpłynie na lepsze wyniki zespołu.

O trenerze

Imię i nazwisko szkoleniowca

Opis

Opinie naszych klientów

FAQ

Masz inne pytanie?
Skontaktuj się z nami!

690 305 858

biuro@witalni.pl

W pierwszym kroku zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego – poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza. Następnie nasz specjalista przy współpracy z odpowiednim Trenerem, przygotuje dla Państwa indywidualną ofertę, która uwzględni zagadnienia / tematykę / cele na których Państwu najbardziej zależy.

Każde szkolenie w naszej ofercie, to kompletny produkt edukacyjny, który oprócz ramowego opisu na stronie internetowej i w materiałach pdf dotyczących szkolenia, ma zaplecze w postaci:

a) Trenera– osoby lub osób które przygotowały kompletny program (zdarza się że to samo szkolenie prowadzi dwóch Trenerów – informacja o tym, kto prowadzi dany termin zawsze znajduje się w naszym „Terminarzu”). Osoba prowadząca zajęcia to zazwyczaj również autor całego szkolenia – począwszy od opisu na stronie, materiałów dla uczestników, prezentacji, materiałów dodatkowych, czasami również ćwiczeń i warsztatów realizowanych podczas zajęć. Dzięki temu, mają Państwo gwarancję że Trener dokładnie wie, jakie szkolenie ma osiągać cele, jak je przeprowadzić i na co zwracać szczególną uwagę.

b) Prezentacji multimedialnej – każde szkolenie, które realizujemy w formie otwartej, ma swoją indywidualna prezentacje, która powstała we współpracy osób prowadzących z naszym specjalistą w zakresie grafiki i multimediów. Nie jest to typowy pokaz slajdów. Jest to nowoczesne narzędzie, które przede wszystkim pozwala łatwiej zapamiętać najciekawsze informacje ze szkolenia, ma bardzo estetyczną formę i jest integralną częścią szkolenia. Elementy graficzne w postaci kolorów, symboliki, czy odpowiednich czcionek, sprawią że nawet przez chwilę nie zapomną Państwo w jakim szkoleniu Państwo uczestniczą!

c) Materiałów szkoleniowych – Podczas szkolenia uczestnikom otrzymuje zawsze pełen komplet materiałów szkoleniowych, które zawierają treści merytoryczne szkolenia, zeszyt ćwiczeń, arkusze do prowadzenia własnych notatek. Oczywiście, podczas szkolenia zapewniamy wszelkie materiały piśmiennicze – nie muszą Państwo niczego brać ze sobą.

Zwykle tak, ale to zależy – od tematyki, celów, rodzaju szkolenia. W takiej sytuacji prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Istnieje możliwość pozyskania środków unijnych na nasze szkolenia. Wysokość wsparcia może pokryć nawet 80% wartości szkoleń. Więcej szczegółów można uzyskać kontaktując się z Nami.

W przypadku szkoleń 2-dniowych, zwykle harmonogram będzie podobny. Ok. godz. 9:30 rozpoczęcie szkolenia, następnie koło godz. 13/14 przerwa obiadowa, oraz koło godz. 17:00/17:30 zakończenie zajęć. Przerwy kawowe w tracie szkolenia są ustalane wraz z grupą podczas zajęć.

Nigdy nie obciążamy Klientów jakimikolwiek kosztami, jeśli poinformują nas o rezygnacji do 7 dni przed datą szkolenia. W innym przypadku (poniżej 7 dni przed datą) możemy dokonać zwrotu 80% wpłaconej kwoty – lub: zupełnie bezkosztowo przepisać uczestnika na inny termin. Dodatkową opcją, jest zawsze możliwość skierowanie innej osoby na ten dany termin.

Zobacz inne szkolenia

Szkolenie Budowanie autorytetu menedżera
Szkolenie online
Budowanie autorytetu menedżera
25.02.2025
Szkolenie Jak założyć agencję pracy?
Szkolenie online
Jak założyć agencję pracy?
30.05.2025
Szkolenie Początkujący menadżer
Szkolenie online
Początkujący menadżer

23.06-

24.06.2025

Zapisz się do newslettera i otrzymaj 10% zniżki na pierwsze szkolenie!

Otrzymuj informacje o darmowych webinarach, najnowszych odcinkach podcastu oraz o najnowszych publikacjach.

Dziękujemy za zapis do Newsletter’a Witalnych!

Za chwilę otrzymasz potwierdzenie zapisu na Twój adres e-mail.

Scroll to Top