Konstruktywna informacja zwrotna czyli jak dawać i odbierać wartościowy feedback?

szkolenie na którym poznasz wartościowe przykłady udzielania informacji zwrotnej

Szkolenie ma na celu przekazanie uczestnikom wiedzy, umiejętności potrzebnych do uzyskiwania i otrzymywania informacji zwrotnej w jak najlepszy sposób. Dzięki praktycznym ćwiczeniom uczestnicy poznają psychologię „oceniania”, czyli jakie rodzą się myśli i emocje, kiedy ludzie spotykają się z oceną, krytyką lub nawet „życzliwymi poradami”. Jakie mechanizmy obronne są aktywowane w procesie sprzężenia zwrotnego i jak możemy sobie z nimi poradzić.

Szkolenie z feedback’u obejmuje tematy, takie jak: błędy poznawcze i ich wpływ na komunikację; znaczenie i konotacje słów, których używamy; ludzkie emocje i potrzeby; modele informacji zwrotnych i ich wybór dla konkretnej sytuacji i określonej osoby; profesjonalne odbieranie informacji zwrotnych.

JEŚLI SZUKASZ PRAKTYCZNEGO SZKOLENIA Z UDZIELANIA INFORMACJI ZWROTNEJ…

…ponieważ chcesz zrozumieć, dlaczego inny zachowują się w określony sposób

…ponieważ chciałbyś nauczyć się budować pozytywne relacje i atmosferę szczerości

…ponieważ chciałbyś zrozumieć proces komunikacji oraz odpowiedzialnie komunikować się z innymi

…ponieważ spotykasz się z sytuacjami niedopowiedzeń, nieporozumień i konfliktów oraz chcesz wiedzieć jak temu przeciwdziałać

Dołącz do warsztatów z konstruktywnej informacji zwrotnej i poznaj najlepsze przykłady udzielania wartościowego feedback’u!

Szkolenie Prowadzi:

Małgorzata Henke

TRENER ROZWOJU OSOBISTEGO, AKREDYTOWANY COACH, MBA, DORADCA METODY MTQ48

Szkolenie Prowadzi:

Andrzej Bernardyn

DORADCA BIZNESOWY, TRENER KREATYWNOŚCI, KREATYWNEGO MYŚLENIA I ROZWIJANIA NAWYKÓW; TRENER WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH

Małgorzata Henke

TRENER ROZWOJU OSOBISTEGO, AKREDYTOWANY COACH, MBA, DORADCA METODY MTQ48

Andrzej Bernardyn

DORADCA BIZNESOWY, TRENER KREATYWNOŚCI, KREATYWNEGO MYŚLENIA I ROZWIJANIA NAWYKÓW; TRENER WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH

Tematy poruszane na warsztatach:

1. Zrozumienie ludzkich potrzeb i emocji:

  • Dlaczego czasami ludzie zachowują się w dziwny sposób?
  • Jakie ludzkie potrzeby należy spełnić, aby stworzyć dobre relacje i atmosferę szczerości?
  • Jak komunikowanie się wpływa na emocje i nastawienie naszych współpracowników?
  • Jakie rodzaje błędów w ocenie popełniamy z powodu uprzedzeń poznawczych i jak możemy je pokonać?
  • Jak chcesz być traktowany przez swojego szefa i współpracowników w pracy?

2. Informacja zwrotna w komunikacji i sztuka sprzężeń zwrotnych:

  • Kiedy nadszedł czas, aby wyrazić informację zwrotną?
  • Jaki jest cel opinii i jakie warunki należy spełnić, aby to osiągnąć?
  • Dlaczego model „kanapkowy” jest jednym z najgorszych w przekazywaniu informacji zwrotnych?
  • 2Jak wybór słów może całkowicie zmienić odbiór informacji zwrotnej?
  • Jakie modele opinii mogą dać nam świetne wyniki i jak wybrać właściwy?

3. Negatywna informacja zwrotna – negatywny feedback:

  • Dlaczego dla każdego negatywna informacja zwrotna jest wyzwaniem?
  • Co możemy zrobić, aby ułatwić to trudne zadanie obu stronom?
  • Kiedy nie warto udzielać negatywnej informacji zwrotnej, ponieważ i tak druga strona nie słucha?
  • Jakie są najlepsze praktyki udzielania negatywnego feedback’u?
  • Jakie mechanizmy obronne są aktywowane w procesie sprzężenia zwrotnego i jak możemy z nimi poradzić?

4. Pozytywna informacja zwrotna – pozytywny feedback:

  • Czy pozytywny feedback może przynieść efekty odwrotne do zamierzonych?
  • Jak być wiarygodnym, podczas wyrażania pozytywnej opinii?
  • Co powinniśmy doceniać: wysiłek czy rezultat?
  • Kiedy lepiej jest przekazać pozytywną informację zwrotną zespołowi, a kiedy powinniśmy to zrobić indywidualnie?
  • Ile pozytywnych obserwacji powinniśmy uwzględnić w przekazywaniu pozytywnego feedback’u?

5. Odbieranie informacji zwrotnej:

  • Jaka jest najlepsza metafora ilustrująca charakter informacji zwrotnych?
  • Jak słuchać za pomocą „prawego ucha”?
  • Co powinniśmy zrobić, gdy ktoś przekazuje nam feedback?
  • Jak uzyskać najważniejsze informacje o swoim zachowaniu z otrzymanej opinii?
  • Jak możemy odwdzięczyć się komuś za przekazanie nam informacji zwrotnej?
Poznaj wszystkie tematy

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

Lepiej zrozumiesz ludzkie emocje i potrzeby w procesie komunikacji oraz dlaczego ludzie zachowują się w określony sposób.
Przećwiczysz techniki feedback’u, pomocne w różnych sytuacjach.
Dowiesz się, dlaczego i jakie rodzaje błędów popełniamy w wyniku „błędów poznawczych”
Zrozumiesz wpływ słów – nie tylko ich znaczenie, ale także konotacje i sposoby ich interpretacji.
Zrozumiesz komunikację na 4 poziomach wg. F.S. con Thun i dlaczego słuchamy tzw. „złym uchem”.
Nauczysz się poprawnie oceniać niepotwierdzoną lub potencjalnie szkodliwą wiedzę.

CO OTRZYMASZ INWESTUJĄC W SZKOLENIE Z INFORMACJI ZWROTNEJ?

CO OTRZYMASZ W TRAKCIE SZKOLENIA FEEDBACK?

  • Możliwość wchodzenia w interakcję z trenerem prowadzącym i swobodnego zadawania pytań!
  • Komplet opracowanych materiałów szkoleniowych
  • Program szkoleniowy opracowany zgodnie ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0)
  • Dwudaniowy posiłek z deserem oraz napojami oraz nieograniczony poczęstunek i serwis kawowy.

CO OTRZYMASZ PO SZKOLENIU?

  • Imienny Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu, który wręczy Ci Trener prowadzący zajęcia
  • Bezpłatne wsparcie doradcze trenera do 6 miesięcy po szkoleniu
  • Po ukończonym szkoleniu trener prześle drogą mailową m.in. bibliografie i dodatkowe edukacyjne
  • Specjalne okazje promocyjne – dostępne jedynie dla Klientów Witalnych

  • Szkolenie wpisane do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania

  • Szkolenie zgodne ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0)

  • Trener prowadzący z potwierdzonymi kompetencjami

1190 PLN
netto
Rabat 300 pln
  • Zapis do 60 dni przed datą szkolenia
  • Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
  • Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu
1390 PLN
netto
Rabat 100 pln
  • Rabat 10% przy zapisaniu 2 lub więcej osób
  • Zapis do 30 dni przed datą szkolenia
  • Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
  • Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu
1490 PLN
netto
  • Rabat 10% przy zapisaniu 2 lub więcej osób
  • Zapis w dowolnym momencie, najdalej do 7 dni przed datą szkolenia
  • Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
  • Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu

Klienci Witalnych

Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo

Zorganizuj te szkolenie w swojej firmie.

Przygotujemy dla Ciebie ofertę dedykowaną

Zobacz zdjęcia z naszych szkoleń

Dodatkowe materiały

„SKUTECZNOŚĆ W ORGANIZACJI „ – CO CZYNI ORGANIZACJĘ EFEKTYWNĄ I ODPORNĄ NA TRUDNOŚCI? Przeczytaj nasz artykuł o efektywności w organizacji

przeczytaj artykuł

UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.

Dofinansowanie szkoleń

„JAK RADZIĆ SOBIE ZE STRESEM, WZMACNIAJĄC ODPORNOŚĆ PSYCHICZNĄ? „ – Przeczytaj artykuł trenera

Jak radzić sobie ze stresem?

Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.

Galeria zdjęć ze szkoleń

CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE?
WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.

Kontakt w sprawie szkolenia

Masz pytania związane z tym szkoleniem? Z chęcią na nie odpowiemy!

71 757 52 19

Zadzwoń do nas

Możesz również zadać dowolne pytanie wysyłając do nas wiadomość e-mail

ZADAJ PYTANIE

Kamila Straube
Opiekun szkolenia