(function() { var ams = document.createElement('script'); ams.type = 'text/javascript'; ams.async = true; ams.src = '//analytics.greensender.pl/scripts/js/am.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ams, s); var r = false; ams.onload = ams.onreadystatechange = function() { if (!r && (!this.readyState || this.readyState == 'complete')) { r = true; am.create("DMS6523BA53CAB84"); am.send('pageview'); } }; })();

Konstruktywna informacja zwrotna czyli jak dawać i odbierać wartościowy feedback?

szkolenie na którym poznasz wartościowe przykłady udzielania informacji zwrotnej

Szkolenie ma na celu przekazanie uczestnikom wiedzy, umiejętności potrzebnych do uzyskiwania i otrzymywania informacji zwrotnej w jak najlepszy sposób. Dzięki praktycznym ćwiczeniom uczestnicy poznają psychologię „oceniania”, czyli jakie rodzą się myśli i emocje, kiedy ludzie spotykają się z oceną, krytyką lub nawet „życzliwymi poradami”. Jakie mechanizmy obronne są aktywowane w procesie sprzężenia zwrotnego i jak możemy sobie z nimi poradzić.

Szkolenie z feedback’u obejmuje tematy, takie jak: błędy poznawcze i ich wpływ na komunikację; znaczenie i konotacje słów, których używamy; ludzkie emocje i potrzeby; modele informacji zwrotnych i ich wybór dla konkretnej sytuacji i określonej osoby; profesjonalne odbieranie informacji zwrotnych.

JEŚLI SZUKASZ PRAKTYCZNEGO SZKOLENIA Z UDZIELANIA INFORMACJI ZWROTNEJ…

… ponieważ chcesz zrozumieć, dlaczego inny zachowują się w określony sposób.

… ponieważ chciałbyś nauczyć się budować pozytywne relacje i atmosferę szczerości.

… ponieważ chciałbyś zrozumieć proces komunikacji oraz odpowiedzialnie komunikować się z innymi.

… ponieważ spotykasz się z sytuacjami niedopowiedzeń, nieporozumień i konfliktów oraz chcesz wiedzieć jak temu przeciwdziałać.

Dołącz do warsztatów z konstruktywnej informacji zwrotnej i poznaj najlepsze przykłady udzielania wartościowego feedback’u!

Tematy poruszane na warsztatach:

1. Zrozumienie ludzkich potrzeb i emocji:

  • Dlaczego czasami ludzie zachowują się w dziwny sposób?
  • Jakie ludzkie potrzeby należy spełnić, aby stworzyć dobre relacje i atmosferę szczerości?
  • Jak komunikowanie się wpływa na emocje i nastawienie naszych współpracowników?
  • Jakie rodzaje błędów w ocenie popełniamy z powodu uprzedzeń poznawczych i jak możemy je pokonać?
  • Jak chcesz być traktowany przez swojego szefa i współpracowników w pracy?

2. Informacja zwrotna w komunikacji i sztuka sprzężeń zwrotnych:

  • Kiedy nadszedł czas, aby wyrazić informację zwrotną?
  • Jaki jest cel opinii i jakie warunki należy spełnić, aby to osiągnąć?
  • Dlaczego model „kanapkowy” jest jednym z najgorszych w przekazywaniu informacji zwrotnych?
  • 2Jak wybór słów może całkowicie zmienić odbiór informacji zwrotnej?
  • Jakie modele opinii mogą dać nam świetne wyniki i jak wybrać właściwy?

3. Negatywna informacja zwrotna – negatywny feedback:

  • Dlaczego dla każdego negatywna informacja zwrotna jest wyzwaniem?
  • Co możemy zrobić, aby ułatwić to trudne zadanie obu stronom?
  • Kiedy nie warto udzielać negatywnej informacji zwrotnej, ponieważ i tak druga strona nie słucha?
  • Jakie są najlepsze praktyki udzielania negatywnego feedback’u?
  • Jakie mechanizmy obronne są aktywowane w procesie sprzężenia zwrotnego i jak możemy z nimi poradzić?

4. Pozytywna informacja zwrotna – pozytywny feedback:

  • Czy pozytywny feedback może przynieść efekty odwrotne do zamierzonych?
  • Jak być wiarygodnym, podczas wyrażania pozytywnej opinii?
  • Co powinniśmy doceniać: wysiłek czy rezultat?
  • Kiedy lepiej jest przekazać pozytywną informację zwrotną zespołowi, a kiedy powinniśmy to zrobić indywidualnie?
  • Ile pozytywnych obserwacji powinniśmy uwzględnić w przekazywaniu pozytywnego feedback’u?

5. Odbieranie informacji zwrotnej:

  • Jaka jest najlepsza metafora ilustrująca charakter informacji zwrotnych?
  • Jak słuchać za pomocą „prawego ucha”?
  • Co powinniśmy zrobić, gdy ktoś przekazuje nam feedback?
  • Jak uzyskać najważniejsze informacje o swoim zachowaniu z otrzymanej opinii?
  • Jak możemy odwdzięczyć się komuś za przekazanie nam informacji zwrotnej?
Poznaj wszystkie tematy

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

Lepiej zrozumiesz ludzkie emocje i potrzeby w procesie komunikacji oraz dlaczego ludzie zachowują się w określony sposób.
Przećwiczysz techniki feedback’u, pomocne w różnych sytuacjach.
Dowiesz się, dlaczego i jakie rodzaje błędów popełniamy w wyniku „błędów poznawczych”
Zrozumiesz wpływ słów – nie tylko ich znaczenie, ale także konotacje i sposoby ich interpretacji.
Zrozumiesz komunikację na 4 poziomach wg. F.S. con Thun i dlaczego słuchamy tzw. „złym uchem”.
Nauczysz się poprawnie oceniać niepotwierdzoną lub potencjalnie szkodliwą wiedzę.

CO OTRZYMASZ INWESTUJĄC W SZKOLENIE Z INFORMACJI ZWROTNEJ?

CO OTRZYMASZ W TRAKCIE SZKOLENIA FEEDBACK?

  • Możliwość wchodzenia w interakcję z trenerem prowadzącym i swobodnego zadawania pytań!
  • Komplet opracowanych materiałów szkoleniowych w pliku PDF.
  • Program szkoleniowy opracowany zgodnie ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0).
  • Możliwość rozbudowy sieci kontaktów (networking), dzięki różnorodnej grupie szkoleniowej.

CO OTRZYMASZ PO SZKOLENIU?

  • Imienny Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
  • Bezpłatne wsparcie doradcze trenera do 6 miesięcy po szkoleniu.
  • Po ukończonym szkoleniu trener prześle drogą mailową m.in. bibliografie i dodatkowe materiały edukacyjne.
  • Specjalne okazje promocyjne – dostępne jedynie dla Klientów Witalnych.

  • Szkolenie wpisane do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania.

  • Szkolenie zgodne ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0).

  • Trener prowadzący z potwierdzonymi kompetencjami.

JAK REALIZUJEMY INTERAKTYWNE SZKOLENIA ONLINE?

.

  • Spotkanie na żywo w wirtualnej sali szkoleniowej.
  • Mała grupa Uczestników (do 15 osób), aby zagwarantować komfort wypowiedzi.
  • Szkolenie online realizowane jest na sprawdzonej i łatwej w obsłudze platformie bez zakłóceń (Zoom).
  • Przed spotkaniem każdy Uczestnik otrzyma zaproszenie i instrukcję obsługi platformy Zoom.
  • Przez cały okres realizacji szkolenia zapewniamy wsparcie techniczne.
  • Aby zachować interaktywność szkolenia wykorzystujemy narzędzia, takie jak m.in.:
    • Interaktywna tablica (Whiteboard),
    • Dedykowane pokoje do podziału Uczestników na grupy zadaniowe.
    • Dyskusje moderowane i burze mózgów.
    • Multimedialna prezentacja obrazująca omawiane zagadnienia.
    • Ćwiczenia i projekty na żywo pod okiem trenera.

  • 1-dniowe szkolenie online realizowane w godz. 09:00-15:00.

  • W ramach powyższych godzin przewidziane są 10-15 minutowe przerwy.

  • Interaktywna platforma Zoom.

WARTOŚĆ INWESTYCJI

790 PLN
netto

Możliwość zmiany terminu lub zmiany zapisu na inną osobę w dowolnym momencie.

Certyfikat ukończenia szkolenia i wsparcie merytoryczne trenera po szkoleniu.

Dostęp do platformy i komplet materiałów szkoleniowych.

Klienci Witalnych

Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo

Zorganizuj te szkolenie w swojej firmie.

Przygotujemy dla Ciebie ofertę dedykowaną

Opinie Google o firmie WITALNI
Ewa Skowron
Ewa Skowron
25/07/2022
Uczestniczyłam w szkoleniu "Jak Komunikować Podwyżkę Cen Klientom?" Szkolenie przeprowadzone w profesjonalny sposób i bardzo merytoryczny, poparty ćwiczeniami i przykładami. Wykładowca- Leszek Sergiel- zadbał o dobrą atmosferę, odpowiadał na bieżąco na pytana lub uwagi. Wszystko na 5 gwiazdek! Polecam
Małgorzata Banaszek
Małgorzata Banaszek
25/07/2022
Witam, Jestem po szkoleniu "Jak komunikować podwyżkę cen klientom". Szkolenie zgodne z tematyką oraz co to jest cena. Informacje przekazywane były bardzo przejrzyste i zawsze oparte na przykładach. Pan prowadzący sympatyczny i potrafiący zaangażować uczestników do dyskusji. W przyszłym miesiącu czeka mnie kolejne szkolenie z platformy Witalni.pl... Gorąco polecam skorzystać z ich wiedzy i doświadczenia.
Jarosław Żywicki
Jarosław Żywicki
25/07/2022
Uczestniczyłem w szkoleniu "Jak Komunikować Podwyżkę Cen Klientom?" Szkolenie przeprowadzone w profesjonalny sposób. Zakres tematyczny szkolenia zrealizowany. Przystępny sposób przekazywana wiedza przez komunikatywnego wykładowcę- Leszek Sergiel- z dużą wiedzą i umiejętnością, przy czym od razu weryfikującego wątpliwości w trybie rzeczywistym i udzielającym odpowiedzi. Wszystko na 5 gwiazdek!” Polecam JZY
Roman Chochorowski
Roman Chochorowski
12/03/2022
Dziękuję bardzo za możliwość uczestnictwa w szkoleniu , treningu prowadzonym przez Pana Leszka Sergiel z firmy Witalni "Trudny Klient". Szkolenie, trening prowadzony on-line w grupie przedstawicieli kilku firm, teoretycznie o odmiennych profilach, ale z podobnymi zagadnieniami, problemami. Prowadzący angażując wszystkich uczestników praktycznie, potrafił dopasować się do indywidualnych wymagań uczestników związanych z specyfiką każdej z firm i każdego uczestnika. Duży , szeroki zakres tematyki, przekazywanej w bardzo przystępny sposób, z uwzględnieniem praktycznej specyfiki różnych klientów. Sześć godzin, naprawdę trudnej tematyki podanej w niesamowicie przystępny sposób, zrealizowane zostało dosłownie w moment. Bardzo duża wiedza praktyczna i teoretyczna trenera, i sposób podania praktycznie przyjazny dla każdego. Dziękuję za to pierwsze spotkanie. Dziękuję prowadzącemu, ale pracownikom firmy organizujący spotkanie. Dziękuję i pozdrawiam bardzo Serdecznie. Romek Chochorowski
Karolina Kozłowska
Karolina Kozłowska
21/08/2021
Bardzo dziękuję za szkolenie. Pan Leszek- świetny człowiek. Jeśli ktoś waha się czy takie szkolenie może mu się przydać- proszę się nie zastanawiać tylko brać w ciemno. Bardzo dużo informacji- bardzo przydatnych!
Błażej Kwiatkowski
Błażej Kwiatkowski
13/03/2021
Polecam! Bardzo ciekawa oferta 😊
Rafał Kamiński
Rafał Kamiński
13/05/2020
Kilka tygodni temu uczestniczyłem w wirtualnym szkoleniu dla Menadżerów. Szkolenie prowadzone przez profesjonalnego trenera, było bardzo pomocne i odpowiedziało na wiele zagadnień, które chciałem poruszyć. Wiedza wyniesiona ze szkolenia została wprowadzona w życie od momentu jego zakończenia. Już widzę efekty. Bardzo POLECAM!

Dodatkowe materiały

„SKUTECZNOŚĆ W ORGANIZACJI „ – CO CZYNI ORGANIZACJĘ EFEKTYWNĄ I ODPORNĄ NA TRUDNOŚCI? Przeczytaj nasz artykuł o efektywności w organizacji

przeczytaj artykuł

UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.

Dofinansowanie szkoleń

„JAK RADZIĆ SOBIE ZE STRESEM, WZMACNIAJĄC ODPORNOŚĆ PSYCHICZNĄ? „ – Przeczytaj artykuł trenera

Jak radzić sobie ze stresem?

Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.

Galeria zdjęć ze szkoleń

CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE?
WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.

Kontakt w sprawie szkolenia

Masz pytania związane z tym szkoleniem? Z chęcią na nie odpowiemy!

71 757 52 19

Zadzwoń do nas

Możesz również zadać dowolne pytanie wysyłając do nas wiadomość e-mail

ZADAJ PYTANIE

Katarzyna Sergiel
Opiekun szkolenia