- Zapis do 60 dni przed datą szkolenia
- Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
- Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu
Kierowanie grupą ludzi to sztuka, która wymaga umiejętności wpływania na ludzkie zachowania i postawy. Wartością szkolenia z wywierania wpływu i motywowania jest dostarczenie kadrze zarządzającej praktycznych narzędzi, za pomocą których zaangażują podwładnych do realizacji wyznaczonych celów.
Po szkoleniu z motywowania, uczestnicy zdobędą wiedzę i praktyczne umiejętności związane z przywództwem, wywieraniem wypływu i konstrukcją systemów motywacyjnych. Ponieważ umiejętności związane z wywieraniem wpływu wiążą się z dużą odpowiedzialnością – podczas zajęć uwagę kierujemy na uświadomienie uczestników o konieczności analizy własnych zachowań i przewidywanie konsekwencji podjętych działań.
…ponieważ masz wrażenie że Twój zespół coraz trudniej zmotywować do nowych wyzwań
…ponieważ potrzebujesz stworzyć dobry system motywacyjny, który zapewni Ci stabilizację przychodów i pomoże Ci w rozwijaniu firmy
…ponieważ widzisz, że pomimo Twoich wysiłków motywacja Twoich ludzi spada
… ponieważ pracujesz z pokoleniem y,x,z, które wymaga zupełnie innego podejścia
…ponieważ czasami masz wrażenie że pracownicy manipulują Tobą i chciałbyś to zmienić…
…ponieważ chciałbyś wdrożyć w swojej organizacji nowe sposoby motywacji
Specjalizuje się w szkoleniach Kadry Handlowej oraz Zarządzającej. Do tej pory przeprowadził blisko 20 000 godzin szkoleń. W ramach outsourcingu zarządza zespołami handlowymi w wielu firmach. Jest doradcą w zakresie organizacji przedsiębiorstw, zarządzania, handlu i rekrutacji. Dodatkowo, prowadził zajęcia we wrocławskiej i opolskiej Wyższej Szkole Bankowej, również na poziomie MBA.
Leszek prowadzi szkolenia w oparciu o aktualne realia rynkowe. Wiedzę teoretyczną osadza w autentycznych sytuacjach, a jej zakres dostosowuje do potrzeb słuchaczy. Podczas szkolenia umiejętnie angażuje uczestników nie tylko do nich przemawiając, ale również wsłuchując się w ich oczekiwania, co jest kluczem do realizacji celów programu warsztatu.
Partnerstwo i inspirowanie do zmiany to kluczowe postawy, którymi kieruje się na szkoleniu. Celem dla mnie jest oczywiście przekazanie wiedzy, ale co ważniejsze – osiągnięcie realnych efektów z każdym z uczestników osobno. W trakcie warsztatów dbam o komfortową atmosferę oraz odpowiednio dobraną grupę uczestników, co pozawala diagnozować indywidualne potrzeby moich słuchaczy i realizować program w najlepszym wariancie.
Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, bezpieczeństwa oraz zarządzania kryzysowego, które nabierał na stanowiskach wykonawczych oraz kierowniczych. Od 15 lat aktywnie wspiera edukację młodzieży oraz dorosłych w zakresie szeroko rozumianych kompetencji miękkich.
Piotr, jako doświadczony trener z solidnym doświadczeniem w zarządzaniu zasobami ludzkimi specjalizuje się w rozwoju kompetencji menedżerskich oraz podnoszeniu efektywności zespołu.
Nadaję kierunek, pobudzam do działania, daję narzędzia, pokazuję opcje, zachęcam do wymiany doświadczeń, poglądów i przemyśleń. Pracuję na prawdziwych case study Uczestników szkolenia. Ćwiczenia praktyczne przeważają nad teorią, która jest tylko i wyłącznie wstępem lub klamrą zamykającą dane zagadnienie. Buduję atmosferę przyjazną do rozwoju opartą na wzajemnym szacunku, wsparciu, otwartości oraz zaufaniu.
Zagadnienie odnosi się bezpośrednio do różnicy pomiędzy rozumieniem pojęć wywierania wpływu i manipulacji. Moduł szkolenia nawiązuje do zagadnień etycznych dotyczących budowania relacji z zespołem, podwładnymi oraz współpracownikami. Trener omawia korzyści płynące ze stosowania technik wywieraniu wpływu oraz pokazuje różnice między technikami wywierania wpływu a manipulacją.
W tej części szkolenia z motywowania trener przekazuje uczestnikom zasady stosowania odpowiednich socjotechnik, które umożliwią budowanie autorytetu i efektywne komunikowanie swoich oczekiwań.
Podczas szkolenia menedżerowie poznają 30 postaw, jakie można zaobserwować u podwładnych – umiejętności ich analizy i odpowiedzi na zachowania sprawia, że szef może z łatwością poradzić sobie z pracownikiem zwłaszcza w sytuacjach konfliktowych.
„Stymulowanie i podtrzymywanie zachowania, jakiego sobie życzysz,
daje lepsze i bardziej przewidywalne wyniki niż próba zmiany zachowania, którego nie chcesz.”
Terry Gillen
Szkolenie wpisane do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania
Szkolenie zgodne ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0)
Trener prowadzący z potwierdzonymi kompetencjami
Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo
„SZTUKA MOTYWOWANIA CZ. I”
Jak motywować? Jakich środków użyć, aby wydobyć jak najwyższą efektywność podwładnych? Witalni odpowiadają! Zobacz nasz artykuł o motywowaniu!
SZTUKA MOTYWOWANIA – CZ. II
Płaca, jako główny środek w motywacji finansowej.
DEMOTYWACJA PRACOWNIKÓW.
Systemy motywacji w swoich założeniach skupiają się na dostarczaniu bodźców… czytaj dalej.
UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.
Chciałbyś zorganizować to szkolenie dla swojej firmy?
Wypełnij formularz – przygotujemy ofertę dedykowaną.