- Zapis do 60 dni przed datą szkolenia
- Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
- Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu
Sprawna komunikacja to kluczowy element efektywnej pracy i sukcesu firmy. Konstruktywna komunikacja w miejscu pracy wpływa nie tylko na skuteczność zawodową, ale i zredukowanie presji i stresu, lepsze wykorzystanie czasu oraz realizację celów. Sprawna komunikacja jest narzędziem tworzenia i podtrzymywania relacji społecznych, motywacji oraz tworzenia dobrej atmosfery. Efekty naszej pracy zależą również od innych i to od jakości komunikacji interpersonalnej, umiejętności precyzyjnego formułowania swoich oczekiwań oraz właściwego odczytywania oczekiwań innych osób zależy, w jakim stopniu będziemy efektywni.
Uczestnicy szkolenia z komunikacji interpersonalnej, poznają zasady komunikacji, które w znaczący sposób wpłyną na efekt i jakość codziennej pracy. Nauczą się budować porozumienie z różnymi ludźmi, tak aby nawiązywać relacje i efektywnie współpracować w różnorodnych zespołach. Szkolenie „Komunikacja Interpersonalna” ma charakter warsztatowy, 80% czasu to aktywności uczestników szkolenia.
…ponieważ chciałbyś poprawić komfort swojego życia i pracy
…ponieważ chciałbyś aby w Twojej firmie było mniej konfiliktów między pracownikami
…ponieważ chciałbyś poznać kluczowe zasady komunikacji
Poznasz podstawy komunikacji, czyli proces komunikacji i jej etapy. Doświadczysz znaczenia właściwego komunikowania się w budowaniu relacji, współpracy oraz zarządzaniu ludźmi. Dowiesz się, jakie są neurobiologiczne podstawy naszych zdolności komunikacyjnych. Zrobisz przegląd technik i narzędzi skutecznego komunikowania się.
Doświadczysz tego, jak bardzo jesteśmy różni i jak różnorodne mamy potrzeby komunikacyjne. Podniesiesz samoświadomość w zakresie swojego stylu komunikacji oraz jego wpływu na relacje z innymi ludźmi. Dowiesz się, jak dogadać się z tymi, których nie możesz zrozumieć. Wypracujemy “instrukcje obsługi” różnych typów osobowości. Dowiesz się, jak rozpoznać typy osobowości i jak dopasować komunikację, aby budować porozumienie, skuteczność i zapobiegać konfliktom.
Słowa mają moc – poznasz ich siłę motywowania do działania, doświadczysz też, jak bardzo mogą demotywować. Dowiesz się, jakie błędy popełnia większość z nas, nawykowo powtarzając słowa, które ranią, blokują i demotywują. Poznasz bariery skutecznej komunikacji, zrozumiesz skąd biorą się konflikty i nieporozumienia oraz nauczysz się, jak pokonywać bariery komunikacyjne. Dowiesz się, jak wykorzystać język wpływu i perswazji, czyli jak słowami wpływać na zachowania innych ludzi. Nauczysz się zadawania dobrych pytań i prowadzenia rozmowy tak, aby w czterech krokach nakierować rozmowę na rozwiązanie. Porozmawiamy na temat przeszkód w komunikacji na poziomie jednostki i organizacji. Wypracujemy bank dobrych praktyk w komunikacji.
Certyfikowany trener biznesu, akredytowany coach i menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w biznesie i wiedzą popartą dyplomem MBA Oxford Brookes University. Programy rozwojowe i szkolenia opiera na interdyscyplinarnym podejściu, sprawdzonych metodach oraz autorskich narzędziach. Pasjonuje się badaniem i rozwijaniem Mental Toughness – siły i odporności psychicznej. Zajmowała stanowiska członka zarządu i dyrektora w firmach z udziałem zagranicznym w branży wydawniczej. Odpowiedzialna za zarządzanie zespołem i rozwój kompetencji pracowników, współudział w tworzeniu strategii oraz negocjacje i relacje z klientami.
Absolwentka szkoły coachingu Centre for Coaching w Londynie, ze specjalizacją w coachingu osiągnięć oraz coachingu stresu i emocji. Wieloletni praktyk Racjonalnej Terapii Zachowania. Licencjonowana konsultantka Mental Toughness (MTQ48) – zweryfikowanego naukowo narzędzia badającego siłę i odporność psychiczną (odporność na stres i presję, zaangażowanie, pewność siebie oraz reakcje na wyzwania i zmianę).
Uważa, że zarówno efektywność osobista jak i szczęście są zbiorem nawyków, a swoją odporność psychiczną trenuje m.in. na rowerze, pokonując długie trasy i własne słabości. Prowadzi coaching oraz szkolenia dla biznesu i organizacji pozarządowych w języku polskim i angielskim. Specjalizuje się w tematach związanych z inteligencją emocjonalną, zarządzaniem emocjami i stresem, budowaniem odporności psychicznej, pozytywną komunikacją i zarządzaniem konfliktem, efektywnością osobistą, realizowaniem celów, treningiem silnej woli i zmiany nawyków, treningiem mentalnym.
Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo
Szkolenie wpisane do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania
Szkolenie zgodne ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0)
Trener prowadzący z potwierdzonymi kompetencjami
Zrealizuj to szkolenie w formie zamkniętej!
Wypełnij formularz
Komunikacja Interpersonalna – rodzaje, funkcje i formy komunikacji – przeczytaj nasz obszerny artykuł na temat komunikacji.
Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.
UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.
Znasz kogoś kto mógłby dowiedzieć się nowych rzeczy na szkoleniu?