Profesjonalny i efektywny telemarketing

Cena szkolenia

cena zawiera VAT

Cena szkolenia

Cena szkolenia

Wybierz termin:

Przycisk Rozwijany
Wypadki przy pracy - Witalni

O szkoleniu "Profesjonalny i efektywny telemarketing"

Szkolenie "Profesjonalny i efektywny telemarketing – jak zwiększyć skuteczność działu call center?" jest przeznaczone dla konsultantów call center, którzy chcą poprawić swoje umiejętności i zwiększyć efektywność w sprzedaży telefonicznej. Telemarketing, mimo dynamicznych zmian w marketingu, pozostaje jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do klientów indywidualnych. Praca konsultanta call center wymaga odpowiedniego przeszkolenia, ponieważ umiejętność budowania relacji, empatycznego podejścia, orientacji na cel, komunikatywności oraz radzenia sobie ze stresem i zastrzeżeniami klientów jest kluczowa. Szkolenie pomoże uczestnikom rozwijać te umiejętności, co przełoży się na wysokie wyniki sprzedażowe i lepszą jakość obsługi klienta.

Timeline

Program

Nasze szkolenia przebiegają według wypracowanego programu, modyfikowanego w zależności od potrzeb uczestników.

01

Współczesny i nowoczesny telemarketing, czyli jakich błędów nie popełniać

Podczas tego modułu uczestnicy dowiedzą się, czym jest dobry i wysokiej jakości telemarketing oraz co się na niego składa. Omówimy największe błędy popełniane w telemarketingu i pracy konsultantów oraz czego klienci nie lubią u telemarketerów. Dowiemy się, dlaczego klienci chcą szybko zakończyć rozmowę lub zachowują się konfrontacyjnie.

02

Przygotowanie mentalne w telemarketingu

Rola odpowiedniego nastawienia i postawy w osiąganiu efektów w rozmowach telefonicznych ma wyjątkowe znaczenie. Umiejętność kształtowania postawy profesjonalisty jest niezbędna do osiągania ponadprzeciętnych wyników i kreowania profesjonalnego wizerunku. W trakcie tego modułu powiemy, co można zrobić, aby być bardziej odpornym na stres, presję i frustrację. Uczestnicy przygotują strategię na podniesienie własnej efektywności i skonstruują plan jej wdrożenia po szkoleniu.

03

Podejście telemarketera do klienta i rozpoczęcie rozmowy

Klienci cenią sobie naturalność i kreatywność zamiast sztuczności i schematyczności. W tej części pokażemy, na co naprawdę zwraca uwagę większość potencjalnych klientów. Przeanalizujemy, jakich zdań i wypowiedzi unikać, aby minimalizować negatywną reakcję oraz jak wzbudzić zaangażowanie klienta w pierwszych zdaniach rozmowy. Powiemy, jak wzbudzić zaufanie i zyskać zainteresowanie klienta, mając ograniczone możliwości wywierania wpływu z uwagi na brak bezpośredniego kontaktu.

04

Efektywna komunikacja przez telefon

Budowanie zaufania w relacji z klientem odbywa się głównie przez skuteczną komunikację. Jak stworzyć dobrą atmosferę w rozmowie z klientem? Jak mówić, żeby klient chciał słuchać? W jaki sposób wykorzystywać ton i barwę głosu, aby dopasować sposób mówienia do tempa klienta? Co słyszy klient, czego nie jest świadomy telemarketer? Na te pytania odpowiemy w tej części szkolenia. Skuteczna komunikacja to podstawa, która pozwala na budowanie trwałych relacji i osiąganie zamierzonych celów sprzedażowych.

05

Metody i techniki sprzedażowe w telemarketingu

W tym module poruszymy takie zagadnienia jak sztuka prowadzenia rozmowy telefonicznej na poziomie technik perswazji. Wyjaśnimy, jak zdobywać informacje od klienta poprzez zadawanie odpowiednich pytań. Poznamy słowa klucze, które warto używać w obsłudze klienta. Pokażemy, jak wykorzystywać pozytywny język przy prezentacji naszego rozwiązania. Zaprezentujemy, jak wywierać wpływ na klientów przez telefon, wykorzystując techniki aktywnego słuchania i skutecznej finalizacji rozmowy.

06

Sztuka improwizacji, czyli jak reagować w sytuacjach których „nie ma w skrypcie”?

W przypadku wielu branż czy produktów, w rozmowach telefonicznych z klientami występuje pewna powtarzalność. Telemarketer z wieloletnim doświadczeniem jest w stanie przewidzieć 90% prawdopodobnych odpowiedzi klientów, reakcji na określoną wypowiedź czy zastrzeżeń ze strony klienta. Jest on doskonale przygotowany technicznie i merytorycznie, natomiast rzeczywistość pokazuje, że zawsze istnieje 10% odpowiedzi (lub mniej), które potrafią być zupełnie zaskakujące. W takich sytuacjach telemarketer często nie wie, co powiedzieć, czuje się zmieszany lub z góry „ma wrażenie”, że znajduje się na przegranej pozycji. Praktyczna część szkolenia call center, w trakcie którego przedstawimy wybrane case study i podpowiemy, jak „wybrnąć z opresji” i obrócić nietypową sytuację na naszą korzyść, pomoże uczestnikom lepiej radzić sobie z niespodziewanymi sytuacjami i efektywnie je rozwiązywać.

07

Przezwyciężanie trudności w rozmowach telefonicznych

W ostatniej części szkolenia porozmawiamy o tym, jak radzić sobie z oporem i negatywnymi stwierdzeniami u klientów. Pokażemy metody reakcji na obiekcje klienta. Wyjaśnimy, jak zachować spokój, dystans emocjonalny i opanowanie w trudnych sytuacjach z klientami. Nauczymy się, jak asertywnie reagować na krytykę i atak. Uczestnicy dowiedzą się, jak przejmować kontrolę w rozmowie i efektywnie dążyć do własnego celu. Opanowanie tych umiejętności jest kluczowe dla skutecznego prowadzenia rozmów telefonicznych w trudnych sytuacjach.

Dla kogo jest te szkolenie?

Konsultanci call center

Sprzedawcy telefoniczni

Specjaliści ds. obsługi klienta

Menedżerowie działu sprzedaży

Czego Cię nauczymy?

  1. Uczestnicy dowiedzą się, czym jest dobry i wysokiej jakości telemarketing oraz jakie są największe błędy popełniane w tej branży, co pozwoli im uniknąć typowych pułapek i zwiększyć skuteczność swoich działań.
  2. Nauczą się, jak przygotować się mentalnie do pracy w telemarketingu, co pomoże im radzić sobie ze stresem, presją i frustracją, a także osiągać ponadprzeciętne wyniki.
  3. Poznają techniki rozpoczynania rozmowy z klientem, budowania zaufania i wzbudzania zainteresowania, co pozwoli im na skuteczniejsze nawiązywanie relacji i angażowanie klientów.
  4. Opanują metody efektywnej komunikacji przez telefon, co pozwoli im na tworzenie pozytywnej atmosfery w rozmowie, dostosowywanie tonu głosu do klienta oraz skuteczne przekazywanie informacji.
  5. Zrozumieją, jak radzić sobie z trudnościami w rozmowach telefonicznych, jak reagować na obiekcje klientów, zachowywać spokój i kontrolę w trudnych sytuacjach, co zwiększy ich efektywność i pewność siebie.

O trenerze

Imię i nazwisko szkoleniowca

Opis

Opinie naszych klientów

FAQ

Masz inne pytanie?
Skontaktuj się z nami!

690 305 858

biuro@witalni.pl

W pierwszym kroku zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego – poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza. Następnie nasz specjalista przy współpracy z odpowiednim Trenerem, przygotuje dla Państwa indywidualną ofertę, która uwzględni zagadnienia / tematykę / cele na których Państwu najbardziej zależy.

Każde szkolenie w naszej ofercie, to kompletny produkt edukacyjny, który oprócz ramowego opisu na stronie internetowej i w materiałach pdf dotyczących szkolenia, ma zaplecze w postaci:

a) Trenera– osoby lub osób które przygotowały kompletny program (zdarza się że to samo szkolenie prowadzi dwóch Trenerów – informacja o tym, kto prowadzi dany termin zawsze znajduje się w naszym „Terminarzu”). Osoba prowadząca zajęcia to zazwyczaj również autor całego szkolenia – począwszy od opisu na stronie, materiałów dla uczestników, prezentacji, materiałów dodatkowych, czasami również ćwiczeń i warsztatów realizowanych podczas zajęć. Dzięki temu, mają Państwo gwarancję że Trener dokładnie wie, jakie szkolenie ma osiągać cele, jak je przeprowadzić i na co zwracać szczególną uwagę.

b) Prezentacji multimedialnej – każde szkolenie, które realizujemy w formie otwartej, ma swoją indywidualna prezentacje, która powstała we współpracy osób prowadzących z naszym specjalistą w zakresie grafiki i multimediów. Nie jest to typowy pokaz slajdów. Jest to nowoczesne narzędzie, które przede wszystkim pozwala łatwiej zapamiętać najciekawsze informacje ze szkolenia, ma bardzo estetyczną formę i jest integralną częścią szkolenia. Elementy graficzne w postaci kolorów, symboliki, czy odpowiednich czcionek, sprawią że nawet przez chwilę nie zapomną Państwo w jakim szkoleniu Państwo uczestniczą!

c) Materiałów szkoleniowych – Podczas szkolenia uczestnikom otrzymuje zawsze pełen komplet materiałów szkoleniowych, które zawierają treści merytoryczne szkolenia, zeszyt ćwiczeń, arkusze do prowadzenia własnych notatek. Oczywiście, podczas szkolenia zapewniamy wszelkie materiały piśmiennicze – nie muszą Państwo niczego brać ze sobą.

Zwykle tak, ale to zależy – od tematyki, celów, rodzaju szkolenia. W takiej sytuacji prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Istnieje możliwość pozyskania środków unijnych na nasze szkolenia. Wysokość wsparcia może pokryć nawet 80% wartości szkoleń. Więcej szczegółów można uzyskać kontaktując się z Nami.

W przypadku szkoleń 2-dniowych, zwykle harmonogram będzie podobny. Ok. godz. 9:30 rozpoczęcie szkolenia, następnie koło godz. 13/14 przerwa obiadowa, oraz koło godz. 17:00/17:30 zakończenie zajęć. Przerwy kawowe w tracie szkolenia są ustalane wraz z grupą podczas zajęć.

Nigdy nie obciążamy Klientów jakimikolwiek kosztami, jeśli poinformują nas o rezygnacji do 7 dni przed datą szkolenia. W innym przypadku (poniżej 7 dni przed datą) możemy dokonać zwrotu 80% wpłaconej kwoty – lub: zupełnie bezkosztowo przepisać uczestnika na inny termin. Dodatkową opcją, jest zawsze możliwość skierowanie innej osoby na ten dany termin.

Zobacz inne szkolenia

Jak Komunikować Podwyżkę Cen Klientom?
Szkolenie online
Jak komunikować podwyżkę cen klientom?

Termin wkrótce

Neuroselling
Szkolenie online
Neuroselling

Termin wkrótce

Szkolenie Odporność psychiczna handlowców
Szkolenie online
Odporność psychiczna handlowców

Termin wkrótce

Zapisz się do newslettera i otrzymaj 10% zniżki na pierwsze szkolenie!

Otrzymuj informacje o darmowych webinarach, najnowszych odcinkach podcastu oraz o najnowszych publikacjach.

Dziękujemy za zapis do Newsletter’a Witalnych!

Za chwilę otrzymasz potwierdzenie zapisu na Twój adres e-mail.

Scroll to Top