Profesjonalny i efektywny telemarketing

Cena szkolenia

cena zawiera VAT

Cena szkolenia

Cena szkolenia

Wybierz termin:

Przycisk Rozwijany
Wypadki przy pracy - Witalni

O szkoleniu "Profesjonalny i efektywny telemarketing"

Szkolenie "Profesjonalny i efektywny telemarketing – jak zwiększyć skuteczność działu call center?" jest przeznaczone dla konsultantów call center, którzy chcą poprawić swoje umiejętności i zwiększyć efektywność w sprzedaży telefonicznej. Telemarketing, mimo dynamicznych zmian w marketingu, pozostaje jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do klientów indywidualnych. Praca konsultanta call center wymaga odpowiedniego przeszkolenia, ponieważ umiejętność budowania relacji, empatycznego podejścia, orientacji na cel, komunikatywności oraz radzenia sobie ze stresem i zastrzeżeniami klientów jest kluczowa. Szkolenie pomoże uczestnikom rozwijać te umiejętności, co przełoży się na wysokie wyniki sprzedażowe i lepszą jakość obsługi klienta.

Timeline

Program

Nasze szkolenia przebiegają według wypracowanego programu, modyfikowanego w zależności od potrzeb uczestników.

01

Współczesny i nowoczesny telemarketing, czyli jakich błędów nie popełniać

Podczas tego modułu uczestnicy dowiedzą się, czym jest dobry i wysokiej jakości telemarketing oraz co się na niego składa. Omówimy największe błędy popełniane w telemarketingu i pracy konsultantów oraz czego klienci nie lubią u telemarketerów. Dowiemy się, dlaczego klienci chcą szybko zakończyć rozmowę lub zachowują się konfrontacyjnie.

02

Przygotowanie mentalne w telemarketingu

Rola odpowiedniego nastawienia i postawy w osiąganiu efektów w rozmowach telefonicznych ma wyjątkowe znaczenie. Umiejętność kształtowania postawy profesjonalisty jest niezbędna do osiągania ponadprzeciętnych wyników i kreowania profesjonalnego wizerunku. W trakcie tego modułu powiemy, co można zrobić, aby być bardziej odpornym na stres, presję i frustrację. Uczestnicy przygotują strategię na podniesienie własnej efektywności i skonstruują plan jej wdrożenia po szkoleniu.

03

Podejście telemarketera do klienta i rozpoczęcie rozmowy

Klienci cenią sobie naturalność i kreatywność zamiast sztuczności i schematyczności. W tej części pokażemy, na co naprawdę zwraca uwagę większość potencjalnych klientów. Przeanalizujemy, jakich zdań i wypowiedzi unikać, aby minimalizować negatywną reakcję oraz jak wzbudzić zaangażowanie klienta w pierwszych zdaniach rozmowy. Powiemy, jak wzbudzić zaufanie i zyskać zainteresowanie klienta, mając ograniczone możliwości wywierania wpływu z uwagi na brak bezpośredniego kontaktu.

04

Efektywna komunikacja przez telefon

Budowanie zaufania w relacji z klientem odbywa się głównie przez skuteczną komunikację. Jak stworzyć dobrą atmosferę w rozmowie z klientem? Jak mówić, żeby klient chciał słuchać? W jaki sposób wykorzystywać ton i barwę głosu, aby dopasować sposób mówienia do tempa klienta? Co słyszy klient, czego nie jest świadomy telemarketer? Na te pytania odpowiemy w tej części szkolenia. Skuteczna komunikacja to podstawa, która pozwala na budowanie trwałych relacji i osiąganie zamierzonych celów sprzedażowych.

05

Metody i techniki sprzedażowe w telemarketingu

W tym module poruszymy takie zagadnienia jak sztuka prowadzenia rozmowy telefonicznej na poziomie technik perswazji. Wyjaśnimy, jak zdobywać informacje od klienta poprzez zadawanie odpowiednich pytań. Poznamy słowa klucze, które warto używać w obsłudze klienta. Pokażemy, jak wykorzystywać pozytywny język przy prezentacji naszego rozwiązania. Zaprezentujemy, jak wywierać wpływ na klientów przez telefon, wykorzystując techniki aktywnego słuchania i skutecznej finalizacji rozmowy.

06

Sztuka improwizacji, czyli jak reagować w sytuacjach których „nie ma w skrypcie”?

W przypadku wielu branż czy produktów, w rozmowach telefonicznych z klientami występuje pewna powtarzalność. Telemarketer z wieloletnim doświadczeniem jest w stanie przewidzieć 90% prawdopodobnych odpowiedzi klientów, reakcji na określoną wypowiedź czy zastrzeżeń ze strony klienta. Jest on doskonale przygotowany technicznie i merytorycznie, natomiast rzeczywistość pokazuje, że zawsze istnieje 10% odpowiedzi (lub mniej), które potrafią być zupełnie zaskakujące. W takich sytuacjach telemarketer często nie wie, co powiedzieć, czuje się zmieszany lub z góry „ma wrażenie”, że znajduje się na przegranej pozycji. Praktyczna część szkolenia call center, w trakcie którego przedstawimy wybrane case study i podpowiemy, jak „wybrnąć z opresji” i obrócić nietypową sytuację na naszą korzyść, pomoże uczestnikom lepiej radzić sobie z niespodziewanymi sytuacjami i efektywnie je rozwiązywać.

07

Przezwyciężanie trudności w rozmowach telefonicznych

W ostatniej części szkolenia porozmawiamy o tym, jak radzić sobie z oporem i negatywnymi stwierdzeniami u klientów. Pokażemy metody reakcji na obiekcje klienta. Wyjaśnimy, jak zachować spokój, dystans emocjonalny i opanowanie w trudnych sytuacjach z klientami. Nauczymy się, jak asertywnie reagować na krytykę i atak. Uczestnicy dowiedzą się, jak przejmować kontrolę w rozmowie i efektywnie dążyć do własnego celu. Opanowanie tych umiejętności jest kluczowe dla skutecznego prowadzenia rozmów telefonicznych w trudnych sytuacjach.

Dla kogo jest te szkolenie?

Konsultanci call center

Sprzedawcy telefoniczni

Specjaliści ds. obsługi klienta

Menedżerowie działu sprzedaży

Czego Cię nauczymy?

  1. Uczestnicy dowiedzą się, czym jest dobry i wysokiej jakości telemarketing oraz jakie są największe błędy popełniane w tej branży, co pozwoli im uniknąć typowych pułapek i zwiększyć skuteczność swoich działań.
  2. Nauczą się, jak przygotować się mentalnie do pracy w telemarketingu, co pomoże im radzić sobie ze stresem, presją i frustracją, a także osiągać ponadprzeciętne wyniki.
  3. Poznają techniki rozpoczynania rozmowy z klientem, budowania zaufania i wzbudzania zainteresowania, co pozwoli im na skuteczniejsze nawiązywanie relacji i angażowanie klientów.
  4. Opanują metody efektywnej komunikacji przez telefon, co pozwoli im na tworzenie pozytywnej atmosfery w rozmowie, dostosowywanie tonu głosu do klienta oraz skuteczne przekazywanie informacji.
  5. Zrozumieją, jak radzić sobie z trudnościami w rozmowach telefonicznych, jak reagować na obiekcje klientów, zachowywać spokój i kontrolę w trudnych sytuacjach, co zwiększy ich efektywność i pewność siebie.

O trenerze

Imię i nazwisko szkoleniowca

Opis

Opinie naszych klientów

FAQ

Masz inne pytanie?
Skontaktuj się z nami!

690 305 858

biuro@witalni.pl

W pierwszym kroku zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego – poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza. Następnie nasz specjalista przy współpracy z odpowiednim Trenerem, przygotuje dla Państwa indywidualną ofertę, która uwzględni zagadnienia / tematykę / cele na których Państwu najbardziej zależy.

Każde szkolenie w naszej ofercie, to kompletny produkt edukacyjny, który oprócz ramowego opisu na stronie internetowej i w materiałach pdf dotyczących szkolenia, ma zaplecze w postaci:

 

a) Trenera– osoby lub osób które przygotowały kompletny program (zdarza się że to samo szkolenie prowadzi dwóch Trenerów – informacja o tym, kto prowadzi dany termin zawsze znajduje się w naszym „Terminarzu”). Osoba prowadząca zajęcia to zazwyczaj również autor całego szkolenia – począwszy od opisu na stronie, materiałów dla uczestników, prezentacji, materiałów dodatkowych, czasami również ćwiczeń i warsztatów realizowanych podczas zajęć. Dzięki temu, mają Państwo gwarancję że Trener dokładnie wie, jakie szkolenie ma osiągać cele, jak je przeprowadzić i na co zwracać szczególną uwagę.

 

b) Prezentacji multimedialnej – każde szkolenie, które realizujemy w formie otwartej, ma swoją indywidualna prezentacje, która powstała we współpracy osób prowadzących z naszym specjalistą w zakresie grafiki i multimediów. Nie jest to typowy pokaz slajdów. Jest to nowoczesne narzędzie, które przede wszystkim pozwala łatwiej zapamiętać najciekawsze informacje ze szkolenia, ma bardzo estetyczną formę i jest integralną częścią szkolenia. Elementy graficzne w postaci kolorów, symboliki, czy odpowiednich czcionek, sprawią że nawet przez chwilę nie zapomną Państwo w jakim szkoleniu Państwo uczestniczą!

 

c) Materiałów szkoleniowych – Podczas szkolenia uczestnikom otrzymuje zawsze pełen komplet materiałów szkoleniowych, które zawierają treści merytoryczne szkolenia, zeszyt ćwiczeń, arkusze do prowadzenia własnych notatek. Oczywiście, podczas szkolenia zapewniamy wszelkie materiały piśmiennicze – nie muszą Państwo niczego brać ze sobą.

Zwykle tak, ale to zależy – od tematyki, celów, rodzaju szkolenia. W takiej sytuacji prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Istnieje możliwość pozyskania środków unijnych na nasze szkolenia. Wysokość wsparcia może pokryć nawet 80% wartości szkoleń. Więcej szczegółów można uzyskać kontaktując się z Nami.

W przypadku szkoleń 2-dniowych, zwykle harmonogram będzie podobny. Ok. godz. 9:30 rozpoczęcie szkolenia, następnie koło godz. 13/14 przerwa obiadowa, oraz koło godz. 17:00/17:30 zakończenie zajęć. Przerwy kawowe w tracie szkolenia są ustalane wraz z grupą podczas zajęć.

Nigdy nie obciążamy Klientów jakimikolwiek kosztami, jeśli poinformują nas o rezygnacji do 7 dni przed datą szkolenia. W innym przypadku (poniżej 7 dni przed datą) możemy dokonać zwrotu 80% wpłaconej kwoty – lub: zupełnie bezkosztowo przepisać uczestnika na inny termin. Dodatkową opcją, jest zawsze możliwość skierowanie innej osoby na ten dany termin.

Zobacz inne szkolenia

Sprzedaż partnerska
Szkolenie online
Sprzedaż Partnerska

04.03-

05.03.2025
Szkolenie Zarządzanie zespołem sprzedażowym
Szkolenie online
Zarządzanie zespołem sprzedażowym

Termin wkrótce

Planowanie działań handlowych
Szkolenie online
Planowanie działań handlowych

Termin wkrótce

Zapisz się do newslettera i otrzymaj 10% zniżki na pierwsze szkolenie!

Otrzymuj informacje o darmowych webinarach, najnowszych odcinkach podcastu oraz o najnowszych publikacjach.

Dziękujemy za zapis do Newsletter’a Witalnych!

Za chwilę otrzymasz potwierdzenie zapisu na Twój adres e-mail.

Scroll to Top