Profesjonalny i efektywny telemarketing czyli jak zwiększyć skuteczność działu call center?

Najbliższy termin: 17–18.04.2018 Wrocław Dołącz do szkolenia

Szkolenie dla pracowników działu call center
Praktyczny kurs z telemarketingu

Mimo, że w ostatnich latach możemy zaobserwować dynamiczne zmiany zachodzące w marketingu i sprzedaży produktów i usług, to właśnie telemarketing jako jeden z kanałów sprzedaży, pozostaje nadal dla wielu firm jednym z najbardziej skutecznych sposobów dotarcia do klienta indywidualnego. Firmy coraz częściej decydują się na rekrutację konsultantów, tworzenie zespołów call center, a także inwestują w szkolenia z telefonicznej obsługi klienta.

Praca na stanowisku konsultanta call center wymaga jednak odpowiedniego przeszkolenia i kompetencji, gdyż nie jest to zawód łatwy. Wśród kluczowych zdolności wymaganych od telemarketera wymienia się przede wszystkim umiejętność budowania relacji z klientami, empatyczne podejście do klienta, orientację na cel i wytrwałość, komunikatywność, odporność na stres oraz radzenie sobie z zastrzeżeniami ze strony klientów. Chcąc być efektywnym w tym zawodzie warto wiedzieć jak skutecznie mobilizować się wobec codziennych wyzwań oraz jak być odpornym na stres, frustrację i niepowodzenia. Kompetencje telemarketera mają wpływ nie tylko na ocenę samej rozmowy, ale przede wszystkim na ocenę firmy, którą reprezentuje. Niniejszy kurs telemarketera pomaga rozwinąć umiejętności, pozwalające osiągać wysokie wyniki w sprzedaży produktów klientom indywidualnym (B2C). Dodatkowo, szkolenie pozytywnie wpływa na poziom i jakość telefonicznej obsługi klienta w firmie.

Kto może skorzystać ze szkolenia?

  • PRACOWNICY CALL CENTER

  • Pracownicy infolinii (bok)

  • Telemarketerzy

Zorganizuj te szkolenie w swojej firmie.

Przygotujemy dla Ciebie ofertę dedykowaną

Tematy szkolenia

1. Współczesny i nowoczesny telemarketing, czyli jakich błędów nie popełniać.

Podczas tego modułu uczestnicy dowiedzą się czym jest dobry i wysokiej jakości telemarketing oraz co się na niego składa. W trakcie szkolenia omówimy największe błędy popełniane w telemarketingu i pracy konsultantów oraz czego klienci nie lubią u telemarketerów. Dowiemy się, dlaczego klienci chcą szybko zakończyć rozmowę lub zachowują się konfrontacyjnie.

2. Przygotowanie mentalne w telemarketingu.

Rola odpowiedniego nastawienia i postawy w osiąganiu efektów w rozmowach telefonicznych ma wyjątkowe znaczenie. Umiejętność kształtowania postawy profesjonalisty jest niezbędna do osiągania ponadprzeciętnych wyników i kreowania profesjonalnego wizerunku. W trakcie tego modułu powiemy o tym, co można zrobić aby być bardziej odpornym na stres, presję i frustrację. Uczestnicy przygotują strategię na podniesienie własnej efektywności i skonstruują plan jej wdrożenia po niniejszym szkoleniu z telemarketingu.

3. Podejście telemarketera do klienta i rozpoczęcie rozmowy.

Klienci cenią sobie naturalność i kreatywność zamiast sztuczności i schematyczności. W tej części pokażemy na co naprawdę zwraca uwagę większość potencjalnych klientów. Przeanalizujemy jakich zdań i wypowiedzi unikać, aby minimalizować negatywną reakcję oraz jak wzbudzić zaangażowanie naszego klienta w pierwszych zdaniach rozmowy. Powiemy o tym, jak wzbudzić zaufanie i zyskać zainteresowanie klienta, mając ograniczone możliwości wywierania wpływu z uwagi na to, że po prostu klient nie ma z nami kontaktu bezpośredniego.

4. Efektywna komunikacja przez telefon

Budowanie zaufania w relacji z klientem obywa się głównie przez skuteczną komunikację. Jak stworzyć dobrą atmosferę w rozmowie z klientem? Jak mówić, żeby klient chciał słuchać? W jaki sposób wykorzystywać ton, barwę głosu, aby dopasować sposób mówienia do tempa klienta? Co słyszy klient, czego nie jest świadomy telemarketer? Na te pytania odpowiemy w tej części szkolenia call center.

5. Metody i techniki sprzedażowe w telemarketingu

W tym module poruszymy takie zagadnie jak sztuka prowadzenia rozmowy telefonicznej na poziomie technik perswazji. Wyjaśnimy jak zdobywać informacje od klienta poprzez zadawanie odpowiednich pytań. Poznamy słowa klucze jakich szczególnie warto używać w obsłudze klienta. Pokażemy jak wykorzystywać pozytywny język, przy prezentacji naszego rozwiązania. W trakcie tej części szkolenia pokażemy jak wywierać wpływ na klientów przez telefon wraz z wykorzystaniem technik aktywnego słuchania i skutecznej finalizacji rozmowy.

6. Przezwyciężanie trudności w rozmowach telefonicznych

W ostatniej części szkolenia porozmawiamy o tym jak radzić sobie z oporem i negatywnymi stwierdzeniami u klientów. Pokażemy metody reakcji na obiekcje klienta. Wyjaśnimy jak zachować spokój, dystans emocjonalny i opanowanie w trudnych sytuacjach z klientami. Podczas tej części nauczymy się jak asertywnie reagować na krytykę i atak. Uczestnicy dowiedzą się jak przejmować kontrolę w rozmowie i efektywnie dążyć do własnego celu.

7. Sztuka improwizacji, czyli jak reagować w sytuacjach których „nie ma w skrypcie”?

W przypadku wielu branż czy też produktów, w rozmowach telefonicznych z klientami występuję pewna powtarzalność. Telemarketer z wieloletnim doświadczeniem jest w stanie przewidzieć 90% prawdopodobnych odpowiedzi Klientów, reakcji na określoną wypowiedź, czy zastrzeżeń ze strony klienta. Oczywiście, jest on doskonale na nie przygotowany technicznie i merytorycznie, natomiast rzeczywistość pokazuje że zawsze istnieje 10% odpowiedzi (lub mniej), które potrafią być zupełnie zaskakujące. W takich sytuacjach, zwykle telemarketer nie wie co powiedzieć, czuje się zmieszany lub z góry „ma wrażenie” że znajduje się na przegranej pozycji. Praktyczna część szkolenia call center, w trakcie którego przedstawimy wybrane case study i podpowiemy jak „wybrnąć z opresji” i obrócić nietypową sytuacje na naszą korzyść.

Profesjonalny i efektywny telemarketing
5 (100%) 1 vote

Czytaj więcej

Korzyści

Uczestnicy szkolenia zdobędą kluczowe umiejętności i kompetencje w pracy telemarketera

Nauczą się nawiązywać empatyczne relacje z klientem i wzbudzać w nim zaangażowanie.

Dowiedzą się jak zwiększyć efektywność komunikacyjną w prowadzeniu skutecznym rozmów telefonicznych

Na szkolenie zaprasza

Katarzyna Ujek

trener mentalny

Firma Witalni przeprowadziła dwudniowe szkolenie wprowadzające i repetytoryjne dla współpracowników Działu Sprzedaży Bezpośredniej Grupy RMF pt. „Mistrz Sprzedaży”. Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani poziomem merytorycznym jak i technicznym szkolenia. (…). Po pierwszym doświadczeniu szkoleniowym podjęliśmy decyzję o kontynuacji współpracy.
Piotr Szymczak
Menedżer ds. Zarządzania Relacjami Biznesowymi
Grupa RMF FM
Pragniemy podkreślić profesjonalizm świadczonych usług i dostosowanie do naszych indywidualnych potrzeb. Poziom merytoryczny, jak i sposób prowadzenia zajęć pozwolił na podniesienie kwalifikacji zarówno zawodowych, jak i interpersonalnych naszych pracowników. (…) prowadzący zajęcia wykazał się doświadczeniem, profesjonalizmem i skutecznością w przekazywaniu wiedzy, stwarzając jednocześnie przyjemną atmosferę szkoleń. W związku z tym możemy rekomendować usługi firmy Witalni-Szkolenia tym, którym zależy na rzetelnie prowadzonych i interesujących szkoleniach.
Firma ZAKMED

Zobacz pozostałe
opinie w naszych
Referencjach

Wartość
inwestycji

Szkolenie dostępne już od 970,00 zł netto

Zapisz się na szkolenie do 30 lub 60 dni przed datą i zyskaj rabat w wysokości 100,00 lub 300,00 zł

*rabat zostanie uznany przy wyborze właściwej daty szkolenia

1270 PLN
Zapisz się online Wydrkuj formularz

Korzyści

Komplet profesjonalnych materiałów i opracowań szkoleniowych

Imienny certyfikat ukończenia szkolenia

Produkt szkoleniowy wysokiej jakości co potwierdzają opinie naszych Klientów

Dwudaniowy obiad oraz serwis kawowy wraz z poczęstunkiem

2 dni szkoleniowe, które składają się z 15h aktywnego treningu umiejętności sprzedażowych oraz wykładu

Obiekty o wysokim standardzie w pełni przystosowane do potrzeb uczestników

Komfortowe warunki szkoleniowe dzięki małym grupom uczestników

Najbliższe terminy

17–18 .04.18
Wrocław Katarzyna Ujek

Wrocław

najbliższe szkolenie:

17–18 .04.2018
(dokładny adres już wkrótce) Sprawdź w Google Maps

Jesteś zainteresowany innym terminem?

Zostaw kontakt, a powiadomimy Cię o nowych terminach

Znasz kogoś kto mógłby dowiedzieć się nowych rzeczy na szkoleniu?

Podziel się:

Uzyskaj na to szkolenie dofinansowanie w wysokości nawet do 80%.

Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE

PRZEJDŹ DO STRONY Z INFORMATOREM