Obsługa Trudnego Klienta czyli jak radzić sobie z trudnym i wymagającym klientem?

Wybierz termin szkolenia:

szkolenie trudny klient dedykowane jest wszystkim, którzy mają kontakt z klientem roszczeniowym, wymagającym i konfrontacyjnym.

Klienci lubią być dobrze obsługiwani. Przy podejmowaniu decyzji o zakupie, coraz częściej zwracają uwagę na jakość obsługi, dlatego budowanie długotrwałych relacji z nimi jest w interesie każdej firmy. Podczas obsługi klienta zdarzają się jednak trudności, sytuacje konfliktowe i nieporozumienia. To w jaki sposób pracownik obsługi zareaguje w danej sytuacji, w dużej mierze determinuje poziom zadowolenia klienta. Jeśli na tym etapie, osoba kontaktująca się bezpośrednio z klientem popełni błąd, cała organizacja może być narażona na straty wizerunkowe. Konsekwencją może być negatywna opinia na portalu społecznościowych, negatywny „marketing szeptany”, a nawet zaostrzenie konfliktu i wstąpienie na drogę sądową.

Niniejsze szkolenie dedykowane jest osobom na co dzień pracującym z klientem, które chcą skutecznie radzić sobie w trudnych sytuacjach. Trening jest złożony z dwóch części. Pierwsza część to budowanie wewnętrznej pewności siebie w oparciu o mocne strony, wzmacnianie umiejętności działania pomimo trudności oraz radzenie sobie z przeszkadzającymi emocjami. W drugiej, kładziemy nacisk na umiejętność budowania relacji z klientami oraz asertywnego wyrażania się w sytuacjach nacisku i stresu w sytuacjach zawodowych. Trening pozwoli na podniesienie umiejętności wyrażania empatycznych komunikatów oraz zachowań w relacjach z klientem, tak aby kreować profesjonalizm całej organizacji.

Jeśli szukasz szkolenia "trudny klient" dla siebie lub swojej firmy...

…ponieważ w Twojej pracy zdarzają się się sytuacje trudne i konfliktowe

…ponieważ masz wrażenie że w Twojej firmie praca z trudnym klientem to nadal wyzwanie

…ponieważ zdarza się że klient „wchodzi Ci na głowę”

…ponieważ zależy Ci aby uniknąć jakikolwiek błedów w obsłudze klienta

…ponieważ zdarza się, że Ty lub Twoi pracownicy reagują emocjonalnie

…ponieważ masz zdajesz sobie sprawę (lub nie) z konsekwencji z nieodpowiedniej reakcji na zastrzeżenia

Szkolenie trudny klient będzie warsztatem dla Ciebie!

Szkolenie Prowadzi:

Katarzyna Ujek

TRENER MENTALNY – MENTAL TOUGHNESS (MTQ48) SOCJOLOG Z UPRAWNIENIAMI MEDIATORA ZAWODOWEGO

Szkolenie Prowadzi:

Leszek Sergiel

TRENER BIZNESU, TRENER MOTYWACYJNY, ZAŁOŻYCIEL I WŁAŚCICIEL FIRMY WITALNI.

Katarzyna Ujek

TRENER MENTALNY – MENTAL TOUGHNESS (MTQ48) SOCJOLOG Z UPRAWNIENIAMI MEDIATORA ZAWODOWEGO

Leszek Sergiel

TRENER BIZNESU, TRENER MOTYWACYJNY, ZAŁOŻYCIEL I WŁAŚCICIEL FIRMY WITALNI.

Tematy szkolenia z zakresu obsługi trudnego klienta

1. Jakość i standardy w obsłudze klienta.

Na samym początku warsztatów, uczestnicy dowiedzą się jak dzięki profesjonalnemu podejściu do klienta można zyskać istotną przewagę konkurencyjną oraz mieć istotny wpływ na kształtowanie wizerunku firmy. Wyjaśnimy oraz podamy przykłady organizacji, które szczególnie dbają o ten obszar.

2. Praca z trudnym klientem – dlaczego warto o dobre relacje z klientem dużo wcześniej niż dopiero w sytuacji kryzysowej?

Umiejętność zdobywania sympatii i budowania relacji jest niezbędna w obsłudze klienta na odpowiednim poziomie – warto zadbać o tę umiejętność od samego początku kontaktu z Klientem. Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się jak niwelować najczęstsze błędy podczas obsługi i jak zapobiegać trudnym sytuacją zanim te się jeszcze w ogóle pojawią. Omówimy zasady jakie warto wdrożyć, aby ograniczyć liczbę „trudnych klientów” w przyszłości.

3. Asertywność w kontakcie z trudnym klientem.

Podczas tej części zajęć, omówimy kształtowanie postawy asertywnej w kontakcie z klientem, który jest agresywny, zachowuje się w sposób niekulturalny i np. grozi konsekwencjami. Uczestnicy dowiedzą się jak zwiększyć pewność siebie w takich sytuacjach i jak stawiać granice przy jednoczesnym okazaniu szacunku i zrozumienia klientowi.

4. Trudny klient czy trudna sytuacja?

Podczas tego modułu przeanalizujemy i przypatrzymy się różnym typom zachowań klientów, na podstawie praktycznych case study. Uczestnicy dowiedzą się dlaczego klienci bywają emocjonalni oraz jakimi metodami łagodzić konflikty i za pomocą empatii i dostrajania się do klienta na poziomie sposobu jego myślenia i oczekiwań.

5. Odporność na stres i dystans emocjonalny w obsłudze klienta.

Podczas tej części pokażemy jak radzić sobie ze stresem, presją i umiejętnie zarządzać stanami emocjonalnymi swoimi oraz swoich klientów. Pokażemy jak traktować krytykę/ atak klienta, by nie oddziaływała na skuteczność obsługi. Uczestnicy dowiedzą się jak w praktyce hamować negatywne emocje dzięki umiejętności samokontroli. oraz jak wyrażać troskę i empatyczne komunikaty do klienta.

6. Rozwiązywanie sytuacji problemowych i techniki reakcji na zastrzeżenia

Celem ostatniej części warsztatu jest wypracowanie wzorców zachowań. W tym module prezentujemy techniki reagowania takie jak: asertywne jiu-jitsu; technika 4 kroków-model stawiania granic; zamglenie; asertywna odmowa; technika zrozumienia; technika przeramowania; zdarta płyta; które stanowią praktyczne narzędzia do wdrożenia w procesie obsługi trudnego klienta.

Obsługa Trudnego Klienta
5 (100%) 4 votes

Poznaj wszystkie tematy

CO ZYSKASZ BIORĄC UDZIAŁ W szkoleniu trudny klient?

Po szkoleniu nabędziesz poczucie kontroli oraz będą działać z większą pewnością siebie
Zdobędziesz kompetencje radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w kontakcie z klientem, podczas bezpośredniej obsługi klienta, jak i przez telefon
Nabędzie niezbędnych umiejętności do sprawniejszego wykonywania zadań i podnoszenia satysfakcji obsługiwanych klientów.
Warsztat wspomoże rozwój Twoich zachowań asertywnych wobec Klientów
Otrzymasz konkretne narzędzia i wskazówki, poprzez które podniesiesz poziom jakości i profesjonalizmu swoich umiejętności w obsłudze klienta.

CO OTRZYMASZ INWESTUJĄC W SZKOLENIE Z PRACY Z TRUDNYM KLIENTEM?

CO OTRZYMASZ W TRAKCIE SZKOLENIA trudny klient?

  • Możliwość wchodzenia w interakcję z trenerem prowadzącym i swobodnego zadawania pytań!
  • Komplet opracowanych materiałów szkoleniowych
  • Program szkoleniowy opracowany zgodnie ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0)
  • Dwudaniowy posiłek z deserem oraz napojami oraz nieograniczony poczęstunek i serwis kawowy.

CO OTRZYMASZ PO SZKOLENIU?

  • Imienny Certyfikat potwiedzający udział w szkoleniu, który wręczy Ci Trener prowadzący zajęcia
  • Bezpłatne wsparcie doradcze trenera do 6 miesięcy po szkoleniu
  • Po ukończonym kursie menedżerskim trener prześle drogą mailową m.in. bibliografie i dodatkowe edukacyjne
  • Specjalne okazje promocyjne – dostępne jedynie dla Klientów Witalnych

  • Szkolenie wpisane do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania

  • Szkolenie zgodne ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0)

  • Trener prowadzący z potwierdzonymi kompetencjami

Wartość inwestycji

690 PLN
netto

Dodatkowy rabat 15%
przy zapisaniu 2 lub więcej osób

Wszystkie korzyści wynikające
z uczestnictwa w szkoleniu

Możliwość zmiany terminu
lub zapisania innej osoby
w dowolnym momencie

Sprawdź nasze referencje pisemne!

(…) Szkolenie Trudny Klient – dla kadry handlowej – zostało przeprowadzone profesjonalnie i przyczyniło się do poszerzenia oraz usystematyzowania wiedzy uczestników. Należy podkreślić, że szkolenie miało charakter zajęć warsztatowych prowadzonych przez doświadczonego trenera z Firmy Witalni, posiadającego umiejętności dydaktyczne i szerokie kwalifikacje w zakresie wykorzystania aktywnych form doskonalenia umiejętności i podnoszenia kompetencji. Wysoko oceniamy poziom i skuteczność szkolenia i z cała rzetelnością możemy polecić usługi Firmy Witalni.

Grzegorz Ślimak
TATRA STYLE

Firma Witalni przeprowadziła dwudniowe szkolenie wprowadzające i repetytoryjne dla współpracowników Działu Sprzedaży Bezpośredniej Grupy RMF pt. „Mistrz Sprzedaży”. Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani poziomem merytorycznym jak i technicznym szkolenia. (…). Po pierwszym doświadczeniu szkoleniowym podjęliśmy decyzję o kontynuacji współpracy.

Piotr Szymczak
Menedżer ds. Zarządzania Relacjami Biznesowymi
Grupa RMF FM

SPRAWDŹ NAJBLIŻSZE TERMINY SZKOLENIA TRUDNY KLIENT

Najbliższa edycja kursu już w dniach 09–09.10.2018, Warszawa

Wybierz najlepszy termin dla Ciebie lub napisz do nas własną propozycję daty i miejsca

Skorzystaj z formularza

09–09 .10.18

Warszawa

Katarzyna Ujek

Zapisuje się

23–23 .10.18

Kraków

Katarzyna Ujek

Zapisuje się

31–31 .10.18

Wrocław

Katarzyna Ujek

Zapisuje się

05–05 .12.18

Lublin

Katarzyna Ujek

Zapisuje się

11–11 .12.18

Wrocław

Katarzyna Ujek

Zapisuje się

22–22 .01.19

Warszawa

Katarzyna Ujek

Zapisuje się

01–01 .02.19

Gdańsk

Katarzyna Ujek

Zapisuje się

Naciśnij pinezkę,
żeby poznać szczegóły lokalizacji

Warszawa

najbliższe szkolenie:

09–09 .10.2018
Centrum Konferencyjne Zielna ul. Zielna 37, 00-108 Warszawa (sala A) Sprawdź w Google Maps

Kraków

najbliższe szkolenie:

23–23 .10.2018
(dokładny adres już wkrótce) Sprawdź w Google Maps

Wrocław

najbliższe szkolenie:

31–31 .10.2018
Sala konferencyjna WITALNI ul. A. Ostrowskiego 7 lok. 311 Sprawdź w Google Maps

Lublin

najbliższe szkolenie:

05–05 .12.2018
(dokładny adres już wkrótce) Sprawdź w Google Maps

Wrocław

najbliższe szkolenie:

11–11 .12.2018
Sala konferencyjna WITALNI ul. A. Ostrowskiego 7 lok. 311 Sprawdź w Google Maps

Warszawa

najbliższe szkolenie:

22–22 .01.2019
Centrum Konferencyjne Zielna ul. Zielna 37, 00-108 Warszawa (sala A) Sprawdź w Google Maps

Gdańsk

najbliższe szkolenie:

01–01 .02.2019
(dokładny adres już wkrótce) Sprawdź w Google Maps

Sprawdź opinie z poprzednich edycji szkolenia "Obsługa trudnego klienta"

Szkolenie przydatne z zakresu obsługi trudnego klienta. Dużo praktycznych rzeczy zostało przekazanych. Obsługa Trudnego Klienta, 24.05.2018 - Kraków.

Szkolenie przydatne z zakresu obsługi trudnego klienta. Dużo praktycznych rzeczy zostało przekazanych. Obsługa Trudnego Klienta, 24.05.2018 - Kraków.

Olga Łukasik
kierownik działu handlowego | Eurostyl

Szkolenie zapadnie na długo w mojej pamięci. Wymiana poglądów, doświadczenia innych ludzi - bezcenne ;), Obsługa Trudnego Klienta, 24.05.2018 - Kraków.

Szkolenie zapadnie na długo w mojej pamięci. Wymiana poglądów, doświadczenia innych ludzi - bezcenne ;), Obsługa Trudnego Klienta, 24.05.2018 - Kraków.

Piotr Gofron
doradca serwisowy | FHU Ślusarczyk

Ciekawe szkolenie, które pozwala spojrzeć na siebie i swoje działania z innej perspektywy oraz wdrożyć do swojego postępowania wiele przydatnych rzeczy. Od strony technicznej: super! :). Obsł(...)

Ciekawe szkolenie, które pozwala spojrzeć na siebie i swoje działania z innej perspektywy oraz wdrożyć do swojego postępowania wiele przydatnych rzeczy. Od strony technicznej: super! :). Obsługa Trudnego Klienta, 24.05.2018 - Kraków.

Kacper Kaczmarek
przedstawiciel handlowy | PLUS PROJEKT

Bardzo przyjazna atmosfera, szkolenie przejrzyste, materiały w 100% czytelne... Nie będę lał wody, jestem w 100% zadowolony. Obsługa Trudnego Klienta, 24.05.2018 - Kraków.

Bardzo przyjazna atmosfera, szkolenie przejrzyste, materiały w 100% czytelne... Nie będę lał wody, jestem w 100% zadowolony. Obsługa Trudnego Klienta, 24.05.2018 - Kraków.

Sebastian Kołodziejczyk
Kelner | Miodova Restaurant

Szkolenie to tak naprawdę Trener i to jego przygotowanie oraz postawa decydują o jakości samego szkolenia. Kasia to bardzo energiczna, empatyczna osoba, która na pewno zapamiętam z (...)

Szkolenie to tak naprawdę Trener i to jego przygotowanie oraz postawa decydują o jakości samego szkolenia. Kasia to bardzo energiczna, empatyczna osoba, która na pewno zapamiętam z czujności, poczucia humoru i zaangażowania w zajęcia. Odwoływała treści do naszych realnych potrzeb, problemów. Polecam ją jako trenera.

Kornelia Stopińska
Specjalista ds. Przetargów | Wektor

Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny, a zarazem przyjazny. Bardzo miła atmosfera. Na szkoleniu wiele przydatnych rzeczy, które dały mi do myślenia i której chciał(...)

Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny, a zarazem przyjazny. Bardzo miła atmosfera. Na szkoleniu wiele przydatnych rzeczy, które dały mi do myślenia i której chciałabym zastosować w moim codziennym życiu. Aspekty związane z naszą pracą, czyli dopasowanie do naszych potrzeb. Uważam, że szkolenie było bardzo pozytywne, a informacje na nim zdobyte pomogą nam w codziennej pracy.

Monika Kowalczyk
Specjalista ds. Projektów | Wektor

Szkolenie było prowadzone w ciekawy sposób. Nie było czasu na nudę. Trener stworzył miłą atmosferę. Przedstawił dużo przydatnych informacji, na pewno wykorzystam je w swojej pracy (...)

Szkolenie było prowadzone w ciekawy sposób. Nie było czasu na nudę. Trener stworzył miłą atmosferę. Przedstawił dużo przydatnych informacji, na pewno wykorzystam je w swojej pracy zawodowej. Dzięki ćwiczeniom zrozumiałam swoje reakcje i zachowania w kontakcie z trudnym klientem.

Anna Wilk
Specjalista ds. Projektów | Wektor

Zobacz zdjęcia z poprzednich edycji szkolenia z obsługi trudnego i wymagającego Klienta

Dodatkowe materiały

UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.

Dofinansowanie szkoleń

JAK POSTĘPOWAĆ Z TRUDNYM KLIENTEM? Trudne sytuacje – jak sobie z nimi radzić? – Przeczytaj nasz artykuł 🙂

Przeczytaj artykuł

Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.

Galeria zdjęć ze szkoleń

CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE?
WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.