Trening Asertywności czyli jak sprawić, by inni szanowali nas i naszą przestrzeń?

Najbliższy termin: 29–30.05.2018 Warszawa Dołącz do szkolenia

Trening Asertywności - praktyczny kurs asertywności,
pewności siebie i osobowości

Warsztat asertywności to intensywny trening, w trakcie którego szczególną uwagę przykładamy do poprawy zdolności wyrażania własnych potrzeb głownie w obszarze zawodowym, nie pomijając jednak aspektu życia prywatnego. Program warsztatów, pozwoli państwu lub państwa pracownikom, zdobyć umiejętności z zakresu asertywnej komunikacji, relacji w grupie i zespole, jak również zachowań w sytuacjach codziennych i zawodowych, wymagających negocjacji i umiejętności odczytywania intencji rozmówcy.

W trakcie kursu asertywności uczestnicy nabędą umiejętności respektowania swoich praw, przyjmowania krytyki i pochwał, a także wyrażania uczuć i opinii. Dzięki naszemu treningowi będą Państwo potrafili bez skrępowania, wstydu i tremy wyrażać swoje emocje i opinie, przyjmować komplementy i negatywne oceny, przyznawać się do błędów i przepraszać, kończyć trudne sprawy oraz reagować na trudne sprawy innych.

Kto może skorzystać ze szkolenia?

  • KAŻDY, KTO CZUJE, ŻE NIE POTRAFI ODMAWIAĆ

  • KAŻDY, KTO CZUJE, ŻE NIE POTRAFI NEGOCJOWAĆ

  • KAŻDY, KTO CZUJE, ŻE NIE POTRAFI BRONIĆ SWOICH RACJI

  • ZARZĄD, WŁAŚCICIELE FIRM, MENDŻEROWIE,

  • LIDERZY ORGANIZACJI, KIEROWNICY PROJEKTÓW

Tematy szkolenia

Co myślę o sobie. Jaki mam obraz samego siebie?

Uczestnicy będą mieli okazję popatrzeć na siebie w pozytywnym świetle. Zamienić komunikaty na temat swoich rzekomych wad w komunikaty o cechach. Bazując na ćwiczeniach ugruntować lub podbudować własną samoocenę.

Zalety i wady zachowania asertywnego – czy szczerość i nonkonformizm popłaca?

W trakcie tego modułu Uczestnicy nauczą się określać takie style zachowań jak agresja, bierność i manipulacja. Stworzą definicję asertywności i zbiorą argumenty, jakie przemawiają za koniecznością wdrożenia zachowań asertywnych w swojej pracy.

Odmawiam, nie znaczy skreślam.

Etap szkolenia, uświadamiający uczestnikom, że mają prawo do odmowy, gdy z czyimś żądaniem nie czują się komfortowo. Poznają technikę zdartej płyty, asertywnego odroczenia, zasłony dymnej. Dowiedzą się jak zmiękczać odmowę i stosować tzw. Komunikaty podtrzymujące.

Asertywne wypowiadanie własnych opinii.

Zagadnienie skupiające się na wskazaniu korzyści płynących z budowania komunikatów typu „JA” i udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej (feedback)”.

Krytykuję, nie znaczy nie szanuję.

To zagadnienie będzie skupione wokół metod budowania asertywnego modelu krytyki. Moduł zawiera również informacje na temat wyrażania i typów oczekiwań oraz motywowania po krytyce.

Asertywność, a zarządzanie.

Moduł poświęcony zachowaniom asertywnym w pracy przełożonego. Uczestnicy będą mieli okazję podyskutować i podzielić się swoimi spostrzeżeniami w odniesieniu do stosowanych w praktyce narzędzi zarządczych takich jak delegowanie, karanie, nagradzanie, motywowanie, rozwój poprzez nauczanie. Dowiedzą się, w jaki sposób dbać o własne terytorium psychologiczne i reagować na ocenę.

Asertywność, a konflikt w zespole.

Uczestnicy poznają najczęstsze przyczyny konfliktów w grupie oraz techniki ich rozwiązywania. Zastanowią się nad rolą jasnych reguł i sprawnej komunikacji. Określą preferowany przez siebie styl rozwiązywania konfliktów, a także dowiedzą się, w jaki sposób radzić sobie z manipulacją.

Czytaj więcej

Korzyści

Szkolenie z asertywności pozwali Ci rozwinąć umiejętność reagowania na agresję, bierność i manipulację.

Ugruntowanie własnej, pozytywnej samooceny, pomoże Ci zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym.

Zdobytą wiedzę i umiejętności wykorzystasz w różnych życiowych - prywatnych oraz zawodowych.

Na szkolenie zaprasza

Beata Niedzballa

Jedyne co w życiu jest pewne to zmiana

Firm zajmujących się szkoleniami jest dużo na rynku, wybrać tę właściwą jest sztuką... Nam się udało!". Zarząd Spółki LIGUM z początkiem roku podjął współpracę z Firmą Witalni w zakresie realizacji celów określonych w Polityce Jakości na 2016r w zakresie rozszerzenia kompetencji stanowisk kierowniczych oraz przeprowadzenia szkoleń stanowiskowych.

Dziś z perspektywy czasu mogę ocenić, że podjęta decyzja okazała się słusznym wyborem. (...)

mgr Piotr Walkowiak
Prezes Zarządu
LIGUM Pol Sp. z o.o.
Pragniemy podkreślić profesjonalizm świadczonych usług i dostosowanie do naszych indywidualnych potrzeb. Poziom merytoryczny, jak i sposób prowadzenia zajęć pozwolił na podniesienie kwalifikacji zarówno zawodowych, jak i interpersonalnych naszych pracowników. (...) prowadzący zajęcia wykazał się doświadczeniem, profesjonalizmem i skutecznością w przekazywaniu wiedzy, stwarzając jednocześnie przyjemną atmosferę szkoleń. W związku z tym możemy rekomendować usługi firmy Witalni-Szkolenia tym, którym zależy na rzetelnie prowadzonych i interesujących szkoleniach.
Firma ZAKMED

Zobacz pozostałe
opinie w naszych
Referencjach

Wartość
inwestycji

Szkolenie dostępne już od 1090,00 zł netto

Zapisz się na szkolenie do 30 lub 60 dni przed datą i zyskaj rabat w wysokości 100,00 lub 300,00 zł

*rabat zostanie uznany przy wyborze właściwej daty szkolenia

1390 PLN
Zapisz się online Wydrkuj formularz

Korzyści

Komplet profesjonalnych materiałów i opracowań szkoleniowych

Imienny certyfikat ukończenia szkolenia

Produkt szkoleniowy wysokiej jakości co potwierdzają opinie naszych Klientów

Dwudaniowy obiad oraz serwis kawowy wraz z poczęstunkiem

2 dni szkoleniowe, które składają się z 15h aktywnego treningu umiejętności sprzedażowych oraz wykładu

Obiekty o wysokim standardzie w pełni przystosowane do potrzeb uczestników

Komfortowe warunki szkoleniowe dzięki małym grupom uczestników

Najbliższe terminy

29–30 .05.18
Warszawa Beata Niedzballa
04–05 .12.18
Kraków Beata Niedzballa

Warszawa

najbliższe szkolenie:

29–30 .05.2018
Hotel DeSilva Warszawa, Piaseczno ul. Puławska 42 Sprawdź w Google Maps

Kraków

najbliższe szkolenie:

04–05 .12.2018
Novotel Kraków Centrum ****, ul. Tadeusza Kościuszki 5, 30-105 Kraków Sprawdź w Google Maps

Jesteś zainteresowany innym terminem?

Zostaw kontakt, a powiadomimy Cię o nowych terminach

Sprawdź opinie z już zrealizowanych szkoleń w formie zamkniętej:

Bardzo dobry kontakt z uczestnikami. Ciekawe i mnogie części praktyczne, które miały sens w kontekście tematu. Szkolenie z zakresu nie tylko asertywności jako suchego terminu, (...)

Bardzo dobry kontakt z uczestnikami. Ciekawe i mnogie części praktyczne, które miały sens w kontekście tematu. Szkolenie z zakresu nie tylko asertywności jako suchego terminu, ale także rozwiązywania konfliktów w zespołach itd. Szkolenie oceniam na bardzo duży plus.

Bartłomiej Wąsikowski Developer | Making Waves

Szkolenie bardzo wyczerpało temat asertywności w życiu codziennym, w pracy.
Pokazało jak można podczas rozmowy czy gestykulacji za pomocą drobnych wtrąceń
przekonać rozmó(...)

Szkolenie bardzo wyczerpało temat asertywności w życiu codziennym, w pracy.
Pokazało jak można podczas rozmowy czy gestykulacji za pomocą drobnych wtrąceń
przekonać rozmówce do naszego zdania. Do tej pory przekonanie kogoś
do własnego zdania było trudniejsze i nie zdawano sobie z tego sprawy.

Piotr Szematowicz Kierownik | Kalter Sp. z o.o.

Szkolenie wywarło na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Pani Beata zaprezentowała wysoki poziom wiedzy w zakresie asertywności i wyrażania własnej opinii. Podczas szkolenia panowała (...)

Szkolenie wywarło na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Pani Beata zaprezentowała wysoki poziom wiedzy w zakresie asertywności i wyrażania własnej opinii. Podczas szkolenia panowała miła i przyjazna atmosfera, która pozwoliła nam się otworzyć i dzielić emocjami. Uważam, że zdobyta wiedza umożliwi mi lepiej komunikować się z otaczającymi ludźmi i dawać konstruktywną krytykę.

Sebastian Zaprzalski Programista | Making Waves

Szkolenie Asertywności, na którym mialem zaszczyt uczestniczyć pomogło mi spojrzeć pod
całkiem innym kątem na rozmowę oraz rozwiązywanie konfliktów. Szkolenie pokazało (...)

Szkolenie Asertywności, na którym mialem zaszczyt uczestniczyć pomogło mi spojrzeć pod
całkiem innym kątem na rozmowę oraz rozwiązywanie konfliktów. Szkolenie pokazało mi, że istnieją liczne narzędzia, którymi mogę się posługiwać aby lepiej prowadzić konwersację. Po szkoleniu mam zamiar pogłębiać moją wiedzę na ten temat. Prowadzenie szkolenia było bardzo profesjonalne. Polecam.

Tomasz Suzonowicz Kierownik | Kalter Sp. z o.o.

Szkolenie oceniam na bardzo pomocne. Pomimo, iż trwało cały dzień nie było męczące ani nudne.
Uważam że ćwiczenia także były ciekawe. (...)

Szkolenie oceniam na bardzo pomocne. Pomimo, iż trwało cały dzień nie było męczące ani nudne.
Uważam że ćwiczenia także były ciekawe. Wyniose z nich wiedzę na temat postawy (mowy ciała) oraz zmiękczenia mowy. Z chęcią wybiore się na podobne warsztaty. Ogromny plus za pierwsze zadanie z budową wieży - podobało mi się.

Dawid Mościbrodzki Kierownik | Kalter Sp. z o.o.

Szkolenie pokazało mi, iż z moją postawą asertywną nie jest najgorzej, choć do wzorowej dużo brakuje. Przed szkoleniem nie byłem świadomy różnych czynności i zabiegó(...)

Szkolenie pokazało mi, iż z moją postawą asertywną nie jest najgorzej, choć do wzorowej dużo brakuje. Przed szkoleniem nie byłem świadomy różnych czynności i zabiegów słownych, które stosowałem w życiu w codziennym. Po szkoleniu wiem, że słowa wypowiedziane w rożnej kolejności, w rożnych sytuacjach są odpowiednio nazwane i scharakteryzowane. Ponadto dowiedziałem się wielu nowych zagadnień.

Konrad Kowalczyk Kierownik Robót | Kalter Sp. z o.o.

Znasz kogoś kto mógłby dowiedzieć się nowych rzeczy na szkoleniu?

Podziel się:

Uzyskaj na to szkolenie dofinansowanie w wysokości nawet do 80%.

Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE

PRZEJDŹ DO STRONY Z INFORMATOREM