Wywieranie wpływu w sprzedaży czyli jak finalizować sprzedaż i rozpoznawać manipulacje klientów

Wybierz termin szkolenia:

Szkolenie sprzedażowe z elementami nlp – zaawansowane
warsztaty SPRZEDAŻOWE z wywierania wpływu

Celem szkolenia jest wyposażenie handlowców w narzędzia socjotechniczne, które w etyczny sposób pomogą im wywierać wpływ na klientów, bronić proponowanych cen oraz szybciej/skuteczniej finalizować rozpoczęte procesy sprzedaży. Szkolenie kierowane jest głównie do rynku B2B.

Po szkoleniu uczestnicy będą świadomi zaawansowanych technik wywierania wpływu, otrzymają gotowe wzorce i materiały do zastosowania w praktyce. Dodatkowo, nauczą się rozpoznawać i niwelować skutki manipulacyjnych gier klientów mających na celu np. uległość sprzedawcy, rezygnację ze swojego stanowiska czy osiągnięcia wyłącznie korzystnych warunków transakcji dla klienta. Dzięki poznanym umiejętnościom, skuteczniej zmotywują klientów do podjęcia decyzji i szybciej sfinalizują rozpoczęte procesy sprzedaży

Jeżeli szukasz zaawansowanego szkolenia z NLP i socjotechnik...

…ponieważ masz wrażenie, że „standardowe techniki sprzedaży” na klientów już nie działają

…ponieważ pracujesz w sprzedaży B2B i zależy Ci na zwiększeniu swojej efektywności lub efektywności Twojego zespołu

…ponieważ chciałbyś skuteczniej finalizować i domykać otwarte sprzedaże

…ponieważ chciałbyś rozpoznawać gry prowadzone przez klientów

…ponieważ do tej pory nie stosowałeś socjotechnik lub stosowałeś je w sposób nieświadomy…

…ponieważ chciałbyś lepiej i umiejętniej posługiwać się perswazją

Zapraszamy na szkolenie nlp - Wywieranie wpływu w sprzedaży!

Szkolenie Prowadzi:

Leszek Sergiel

TRENER BIZNESU, TRENER MOTYWACYJNY, ZAŁOŻYCIEL I WŁAŚCICIEL FIRMY WITALNI.

Leszek Sergiel

TRENER BIZNESU, TRENER MOTYWACYJNY, ZAŁOŻYCIEL I WŁAŚCICIEL FIRMY WITALNI.

Tematy szkolenia

Jak budować pozycję partnera w rozmowie z klientem, wiedząc, że tak naprawdę to on płaci pensję?

W relacjach biznesowych każda ze stron oczekuje osiągnięcia określonych korzyści. Rolą handlowca jest zaspokojenie oczekiwań Klienta. Tylko handlowiec znający swoją wartość oraz korzyści wynikające z produktu/usługi jest w stanie sukcesywnie realizować transakcję, uwzględniając interesy obu stron. Ten moduł szkolenia nlp odpowiada na pytanie, jak to osiągnąć i nie realizować zamówienia wyłącznie na warunkach klienta.

Jakie są obszary wywierania wpływu na ludzi?

Czy możemy powstrzymać się od wywierania wpływu? Odpowiedź jest jednoznaczna. Wpływ na innych wywieramy bez przerwy niezależnie od tego, czy tego chcemy, czy nie. Na tym etapie szkolenia jego uczestnicy będą mogli dowiedzieć się, na jakich obszarach możemy wpływać na innych i budować relację z klientami.

Jaka jest rola mowy ciała, słów i zależności psychologicznych w narzędziach socjologicznych?

Ten moduł szkolenia definiuje rodzaje komunikatów, jakie wysyłamy do innych osób i wskazuje na ich praktyczne oddziaływanie. Możemy porozumiewać się na poziomie treści, mowy ciała oraz zależności przestrzennych. Świadomość tych obszarów oraz spójność w ich stosowaniu ma ogromny wpływ na to jak jesteśmy odbierani i czy będziemy w stanie zbudować trwałe relacje oparte na zasadzie partnerstwa.

Na czym polega stosowanie socjotechnik nlp w praktyce?

Narzędzia socjotechniczne są stosowane przez Klientów zarówno w sposób świadomy, jak i bez świadomości ich wykorzystywania. Niezależnie od tego czy zostaną użyte, świadomie czy nie, zazwyczaj prowadzą do osiągnięcia przez klientów tych samych efektów.

Jak rozpoznawać prowadzone gry ze strony klientów i odczytać ich zamiary, aby unikać manipulacji?

Podstawą do obrony jest umiejętność rozpoznania postaw i gier manipulacyjnych. Podczas tego modułu uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak właściwie czytać i reagować na socjotechniczne gry ze strony klientów, po to by móc dopasować ofertę do ich potrzeb i efektywniej planować komunikację.

Zamykanie sprzedaży, jako jeden z elementów procesu sprzedażowego?

Zamykanie transakcji, to jeden z etapów procesu sprzedażowego, którego najbardziej obawiają się handlowcy. Najczęstsze pytanie odnoszące się do tych zagadnień brzmi – kiedy i jak finalizować transakcję? Podczas tego modułu szkolenia nlp uczestnicy dowiedzą się: jak rozpoznać te oznaki, jakich socjotechnik przy zamykaniu transakcji użyć, aby sprzedać najkorzystniej.

Zwroty hipnotyczne, czyli jak kreować relacje i wrażenia, a nie jedynie przekazywać treść?

Dzięki perswazji możemy wpływać na to, aby inne osoby przejęły nasz punkt widzenia, zaakceptowały i przyjęły nasze wartości. Zwroty hipnotyczne są jednym z rodzajów oddziaływań perswazyjnych, które zostaną omówione kompleksowo podczas tej części szkolenia.

Jakie są najczęściej stosowane praktyki negatywnego wpływu na handlowców ze strony klientów?

Narzędzia socjotechniczne są stosowane przez Klientów zarówno w sposób świadomy, jak i bez świadomości ich wykorzystywania. Niezależnie od tego czy zostaną użyte, celowo czy nie, zazwyczaj prowadzą do osiągnięcia przez klientów tych samych efektów.

Wywieranie wpływu w sprzedaży
5 (100%) 2 votes

Poznaj wszystkie tematy

Wywieranie wpływu w sprzedaży, to szkolenie podczas którego...

... przy pomocy praktycznych ćwiczeń utrwalisz nowe wzorce i socjotechniki
...trener za pomocą studium przypadku pokaże Ci, jak wypracować rozwiązania, poprzez które osiągniesz sukces w finalizowaniu sprzedaży.
...rozwiniesz w sobie umiejętność reagowania na postawy manipulacyjne klientów, dzięki czemu poziom twojej asertywności wzrośnie oraz skuteczniej obronisz się przed wpływem innych osób.
...poznasz narzędzia, które umożliwią Ci w niektórych sytuacjach, ułatwić klientom rezygnacje z zakupu, tak aby pozostawić sobie szansę na sprzedaż przy innej okazji w przyszłości.
... poznasz znaczenie mowy ciała i gestów, co pozwoli Ci efektywniej komunikować się w sposób werbalny oraz niewerbalny. W rezultacie, poziom twojej pewności siebie wzrośnie, zarówno w czasie prezentacji, jak i podczas rozmów handlowych.
... poznasz zasady operowania językiem korzyści, co pozwoli Ci proponować swoją ofertę w sposób zgodny z potrzebami klienta i dopasowany do jego oczekiwań.

CO OTRZYMASZ INWESTUJĄC W SZKOLENIE NLP?

CO OTRZYMASZ W TRAKCIE SZKOLENIA SPRZEDAŻOWEGO?

  • Możliwość wchodzenia w interakcję z trenerem prowadzącym i swobodnego zadawania pytań!
  • Komplet opracowanych materiałów szkoleniowych
  • Program szkoleniowy opracowany zgodnie ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0)
  • Dwudaniowy posiłek z deserem oraz napojami oraz nieograniczony poczęstunek i serwis kawowy.

CO OTRZYMASZ PO SZKOLENIU?

  • Imienny Certyfikat potwiedzający udział w szkoleniu, który wręczy Ci Trener prowadzący zajęcia
  • Bezpłatne wsparcie doradcze trenera do 6 miesięcy po szkoleniu
  • Po ukończonym kursie menedżerskim trener prześle drogą mailową m.in. bibliografie i dodatkowe edukacyjne
  • Specjalne okazje promocyjne – dostępne jedynie dla Klientów Witalnych

  • Szkolenie wpisane do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania

  • Szkolenie zgodne ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0)

  • Trener prowadzący z potwierdzonymi kompetencjami

1190 PLN
netto
Rabat 300 pln
  • Zapis do 60 dni przed datą szkolenia
  • Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
  • Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu
1390 PLN
netto
Rabat 100 pln
  • Rabat 10% przy zapisaniu 2 lub więcej osób
  • Zapis do 30 dni przed datą szkolenia
  • Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
  • Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu
1490 PLN
netto
  • Rabat 10% przy zapisaniu 2 lub więcej osób
  • Zapis w dowolnym momencie, najdalej do 7 dni przed datą szkolenia
  • Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
  • Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu

Sprawdź najbliższe terminy "Wywierania wpływu w sprzedaży"

Najbliższa edycja kursu już w dniach 29–30.01.2019, Warszawa

Wybierz najlepszy termin dla Ciebie lub napisz do nas własną propozycję daty i miejsca

Skorzystaj z formularza

29–30 .01.19

Warszawa

Leszek Sergiel

Zapisuje się

19–20 .02.19

Wrocław

Leszek Sergiel

Zapisuje się

05–06 .09.19

Wrocław

Leszek Sergiel

Zapisuje się

Naciśnij pinezkę,
żeby poznać szczegóły lokalizacji

Warszawa

najbliższe szkolenie:

29–30 .01.2019
Hotel DeSilva Warszawa, Piaseczno ul. Puławska 42 Sprawdź w Google Maps

Wrocław

najbliższe szkolenie:

19–20 .02.2019
Sala konferencyjna Witalni, ul. A. Ostrowskiego 7 lok. 403 Sprawdź w Google Maps

Wrocław

najbliższe szkolenie:

05–06 .09.2019
Sala konferencyjna Witalni, ul. A. Ostrowskiego 7 lok. 403 Sprawdź w Google Maps

Przeczytaj opinie z poprzednich edycji szkolenia

Oczekiwania spełnione. Informacje przekazane na wskroś profesjonalnie i jasno. Z całą pewnością będę jeszcze uczestniczył. Polecam. Wywieranie wpływu w Sprzedaży – 13-14.06.2017, Poznań

Oczekiwania spełnione. Informacje przekazane na wskroś profesjonalnie i jasno. Z całą pewnością będę jeszcze uczestniczył. Polecam. Wywieranie wpływu w Sprzedaży – 13-14.06.2017, Poznań

Mikołaj Wawrzynowicz
Dyrektor Sprzedaży | MDM Group

Szkolenie „Wywieranie wpływu w Sprzedaży” pokazuje znane zagadnienia w praktycznym świetle. Wiedza poparta masą przykładów z praktyki, pomaga zrozumieć teorię, ćwiczenia umożliwiają zmierzenie się z (...)

Szkolenie „Wywieranie wpływu w Sprzedaży” pokazuje znane zagadnienia w praktycznym świetle. Wiedza poparta masą przykładów z praktyki, pomaga zrozumieć teorię, ćwiczenia umożliwiają zmierzenie się z tematem twarzą w twarz, a bardzo sympatyczna atmosfera i pomocne materiały szkoleniowe sprawiają, że ta wiedza zostanie na dłużej. W razie co, zawsze będzie można do niej wrócić. Wywieranie wpływy w Sprzedaży – 13-14.06.2017, Poznań

Filip Szulski
Przedstawiciel Handlowy | Tomafi

Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Warunki do nauki znakomite, zarówno pod względem miejsca, jak również przesympatycznej atmosfery. Jeżeli chodzi o plan zajęć, to zawsze był czas na (...)

Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Warunki do nauki znakomite, zarówno pod względem miejsca, jak również przesympatycznej atmosfery. Jeżeli chodzi o plan zajęć, to zawsze był czas na wolne wnioski mimo rozpoczętego tematu. Zdecydowanie polecam wszystkim takie szkolenie, ponieważ jestem pewny, że poprawiło to moje kompetencje oraz umiejętności sprzedażowe. Wywieranie wpływu w Sprzedaży – 13-14.06.2017, Poznań

Michał Wabno
Handlowiec | STOBERG

Poznaj referencje pisemne, które otrzymaliśmy od klientów

Firma Witalni przeprowadziła dwudniowe szkolenie wprowadzające i repetytoryjne dla współpracowników Działu Sprzedaży Bezpośredniej Grupy RMF pt. „Mistrz Sprzedaży”. Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani poziomem merytorycznym jak i technicznym szkolenia. (…). Po pierwszym doświadczeniu szkoleniowym podjęliśmy decyzję o kontynuacji współpracy.
Piotr Szymczak
Menedżer ds. Zarządzania Relacjami Biznesowymi
Grupa RMF FM
Pragniemy podkreślić profesjonalizm świadczonych usług i dostosowanie do naszych indywidualnych potrzeb. Poziom merytoryczny, jak i sposób prowadzenia zajęć pozwolił na podniesienie kwalifikacji zarówno zawodowych, jak i interpersonalnych naszych pracowników. (…) prowadzący zajęcia wykazał się doświadczeniem, profesjonalizmem i skutecznością w przekazywaniu wiedzy, stwarzając jednocześnie przyjemną atmosferę szkoleń. W związku z tym możemy rekomendować usługi firmy Witalni tym, którym zależy na rzetelnie prowadzonych i interesujących szkoleniach.
Firma ZAKMED

Dodatkowe materiały

UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.

Dofinansowanie szkoleń

Przeczytaj artykuł z naszej bazy wiedzy na temat popularnych technik sprzedaży – aż 9 technik, które musisz poznać!

Techniki sprzedaży

Cechy, kompetencje, zachowania handlowców – co zmieniać, co rozwijać? – Przeczytaj artykuł Leszka Sergiel

Przeczytaj artykuł

Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.

Galeria zdjęć ze szkoleń

CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE? WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.