Strona główna > Szkolenia > Szkolenia sprzedażowe > Wywieranie wpływu w sprzedaży
Wywieranie wpływu w sprzedaży
Cena szkolenia
cena zawiera VAT
Cena szkolenia
Cena szkolenia
O szkoleniu "Wywieranie wpływu w sprzedaży"
Szkolenie "Wywieranie wpływu w sprzedaży – jak finalizować sprzedaż i rozpoznawać manipulacje klientów" ma na celu wyposażenie handlowców w narzędzia socjotechniczne, które w etyczny sposób pomogą im wywierać wpływ na klientów, bronić proponowanych cen oraz szybciej i skuteczniej finalizować procesy sprzedaży. Szkolenie jest skierowane głównie do rynku B2B. Po szkoleniu uczestnicy będą świadomi zaawansowanych technik wywierania wpływu, otrzymają gotowe wzorce i materiały do zastosowania w praktyce. Nauczą się również rozpoznawać i niwelować skutki manipulacyjnych gier klientów, co pozwoli im skuteczniej motywować klientów do podjęcia decyzji i szybciej finalizować sprzedaż.
Program
Nasze szkolenia przebiegają według wypracowanego programu, modyfikowanego w zależności od potrzeb uczestników.
Jak budować pozycję partnera w rozmowie z klientem, wiedząc, że tak naprawdę to on płaci pensję?
W relacjach biznesowych każda ze stron oczekuje osiągnięcia określonych korzyści. Rolą handlowca jest zaspokojenie oczekiwań klienta. Tylko handlowiec znający swoją wartość oraz korzyści wynikające z produktu/usługi jest w stanie sukcesywnie realizować transakcję, uwzględniając interesy obu stron. Ten moduł szkolenia nlp odpowiada na pytanie, jak to osiągnąć i nie realizować zamówienia wyłącznie na warunkach klienta.
Jakie są obszary wywierania wpływu na ludzi?
Czy możemy powstrzymać się od wywierania wpływu? Odpowiedź jest jednoznaczna. Wpływ na innych wywieramy bez przerwy niezależnie od tego, czy tego chcemy, czy nie. Na tym etapie szkolenia uczestnicy dowiedzą się, na jakich obszarach możemy wpływać na innych i budować relacje z klientami.
Jaka jest rola mowy ciała, słów i zależności psychologicznych w narzędziach socjologicznych?
Ten moduł szkolenia definiuje rodzaje komunikatów, jakie wysyłamy do innych osób i wskazuje na ich praktyczne oddziaływanie. Możemy porozumiewać się na poziomie treści, mowy ciała oraz zależności przestrzennych. Świadomość tych obszarów oraz spójność w ich stosowaniu ma ogromny wpływ na to, jak jesteśmy odbierani i czy będziemy w stanie zbudować trwałe relacje oparte na zasadzie partnerstwa.
Jak postępować, by kreować status partnera, a nie jedynie dostawcy produktów i usług? Jak operować językiem korzyści?
Początek, to odpowiednia tożsamość zawodowa. Jaką warto wypracować, dowiesz się w tej części szkolenia. Dodatkowo otrzymasz listę zachowań, które decydują o tym, czy zostaniesz szanowanym partnerem w relacji z klientem, czy jedynie jednym z wielu dostawców. Nauczysz się też asertywnie porządkować zachowania klienta lub ostatecznie rezygnować z klienta i przekazać go do innych osób w firmie.
Jak cię widzą, tak ci… płacą, czyli jak kreować dobre „pierwsze wrażenie”?
Po co i jak kreować dobre pierwsze wrażenie? To główne pytanie, w ramach którego dowiesz się, jak bardzo jest to ważna umiejętność w budowaniu relacji z innymi. Moduł z ćwiczeniami, ilustracjami, wyjaśniający proces powstawania pierwszego wrażenia.
Kiedy i jak proponować ofertę? – Techniki prezentacji
Sam „język korzyści” to za mało. Jeżeli chcesz finalizować transakcje, musisz opanować dodatkowo kilka umiejętności motywowania i pozytywnego wpływu, które warto stosować już podczas prezentacji oferty. Wszystkie zagadnienia odnoszą się do praktyki prezentacji oferty, której celem powinna być silna motywacja klienta do sfinalizowania zakupu.
Jak przestać obawiać się słowa „nie” od klienta? – Techniki reagowania na zastrzeżenia
Dużą wartością jest moduł związany z obiekcjami. Po tej części szkolenia będziesz przygotowany do rozwiązywania i przyjmowania obiekcji w sposób dający szansę na dalszą współpracę. Poznasz typy zastrzeżeń i adekwatne reakcje. W ramach ćwiczeń opanujesz emocje i od tej pory żaden spór nie powinien zakończyć się brakiem dalszych relacji – chyba że sam racjonalnie o tym zdecydujesz.
Jak negocjować swoją cenę? – Techniki łagodzenia reakcji na cenę i techniki obrony cen
Najlepsze pytanie ze strony klienta, jakie możesz usłyszeć, brzmi: „A ile to będzie kosztować?” To najpiękniejsza melodia, jaką możesz usłyszeć, jeżeli jesteś doświadczonym handlowcem i potrafisz na tak zadane pytanie odpowiednio odpowiedzieć. Odpowiednio, czyli bez powodowania ryzyka utraty klienta po usłyszeniu (lub przeczytaniu w ofercie) kwoty. Po szkoleniu będziesz wiedzieć wszystko o psychologii ceny, technikach jej prezentacji i obrony oraz zaczniesz wierzyć w wysokość oferowanych kwot. Oczywiście dowiesz się również, jak odpowiadać na „ulubione” pytania klienta: „Po ile i dlaczego tak drogo?”, „Jaki rabat dostanę?”, „Dlaczego u was jest drożej to samo, co inni sprzedają taniej?”.
Dla kogo jest te szkolenie?
Handlowcy B2B
Specjaliści ds. obsługi klienta
Menedżerowie sprzedaży
Sprzedawcy telefoniczni
Czego Cię nauczymy?
- Uczestnicy dowiedzą się, jak budować pozycję partnera w rozmowie z klientem, co pozwoli im realizować transakcje uwzględniając interesy obu stron i nie działając wyłącznie na warunkach klienta.
- Poznają obszary wywierania wpływu na ludzi i dowiedzą się, jak budować relacje z klientami poprzez ciągłe wywieranie wpływu w sposób etyczny i profesjonalny.
- Nauczą się, jaka jest rola mowy ciała, słów i zależności psychologicznych w komunikacji, co pozwoli im zrozumieć, jak ich komunikaty są odbierane przez klientów.
- Opanują techniki prezentacji oferty, motywowania klientów do zakupu oraz reagowania na zastrzeżenia, co zwiększy ich skuteczność w finalizowaniu transakcji.
- Zrozumieją, jak negocjować cenę, łagodzić reakcje na cenę i bronić wartości swoich produktów lub usług, co pozwoli im na skuteczniejsze zamykanie sprzedaży na korzystnych warunkach.
Opinie naszych klientów
FAQ
Masz inne pytanie?
Skontaktuj się z nami!
690 305 858
biuro@witalni.pl
W pierwszym kroku zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego – poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza. Następnie nasz specjalista przy współpracy z odpowiednim Trenerem, przygotuje dla Państwa indywidualną ofertę, która uwzględni zagadnienia / tematykę / cele na których Państwu najbardziej zależy.
Każde szkolenie w naszej ofercie, to kompletny produkt edukacyjny, który oprócz ramowego opisu na stronie internetowej i w materiałach pdf dotyczących szkolenia, ma zaplecze w postaci:
a) Trenera– osoby lub osób które przygotowały kompletny program (zdarza się że to samo szkolenie prowadzi dwóch Trenerów – informacja o tym, kto prowadzi dany termin zawsze znajduje się w naszym „Terminarzu”). Osoba prowadząca zajęcia to zazwyczaj również autor całego szkolenia – począwszy od opisu na stronie, materiałów dla uczestników, prezentacji, materiałów dodatkowych, czasami również ćwiczeń i warsztatów realizowanych podczas zajęć. Dzięki temu, mają Państwo gwarancję że Trener dokładnie wie, jakie szkolenie ma osiągać cele, jak je przeprowadzić i na co zwracać szczególną uwagę.
b) Prezentacji multimedialnej – każde szkolenie, które realizujemy w formie otwartej, ma swoją indywidualna prezentacje, która powstała we współpracy osób prowadzących z naszym specjalistą w zakresie grafiki i multimediów. Nie jest to typowy pokaz slajdów. Jest to nowoczesne narzędzie, które przede wszystkim pozwala łatwiej zapamiętać najciekawsze informacje ze szkolenia, ma bardzo estetyczną formę i jest integralną częścią szkolenia. Elementy graficzne w postaci kolorów, symboliki, czy odpowiednich czcionek, sprawią że nawet przez chwilę nie zapomną Państwo w jakim szkoleniu Państwo uczestniczą!
c) Materiałów szkoleniowych – Podczas szkolenia uczestnikom otrzymuje zawsze pełen komplet materiałów szkoleniowych, które zawierają treści merytoryczne szkolenia, zeszyt ćwiczeń, arkusze do prowadzenia własnych notatek. Oczywiście, podczas szkolenia zapewniamy wszelkie materiały piśmiennicze – nie muszą Państwo niczego brać ze sobą.
Zwykle tak, ale to zależy – od tematyki, celów, rodzaju szkolenia. W takiej sytuacji prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Istnieje możliwość pozyskania środków unijnych na nasze szkolenia. Wysokość wsparcia może pokryć nawet 80% wartości szkoleń. Więcej szczegółów można uzyskać kontaktując się z Nami.
W przypadku szkoleń 2-dniowych, zwykle harmonogram będzie podobny. Ok. godz. 9:30 rozpoczęcie szkolenia, następnie koło godz. 13/14 przerwa obiadowa, oraz koło godz. 17:00/17:30 zakończenie zajęć. Przerwy kawowe w tracie szkolenia są ustalane wraz z grupą podczas zajęć.
Nigdy nie obciążamy Klientów jakimikolwiek kosztami, jeśli poinformują nas o rezygnacji do 7 dni przed datą szkolenia. W innym przypadku (poniżej 7 dni przed datą) możemy dokonać zwrotu 80% wpłaconej kwoty – lub: zupełnie bezkosztowo przepisać uczestnika na inny termin. Dodatkową opcją, jest zawsze możliwość skierowanie innej osoby na ten dany termin.
Zapisz się do newslettera i otrzymaj 10% zniżki na pierwsze szkolenie!
Otrzymuj informacje o darmowych webinarach, najnowszych odcinkach podcastu oraz o najnowszych publikacjach.
Dziękujemy za zapis do Newsletter’a Witalnych!
Za chwilę otrzymasz potwierdzenie zapisu na Twój adres e-mail.