(function() { var ams = document.createElement('script'); ams.type = 'text/javascript'; ams.async = true; ams.src = '//analytics.greensender.pl/scripts/js/am.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ams, s); var r = false; ams.onload = ams.onreadystatechange = function() { if (!r && (!this.readyState || this.readyState == 'complete')) { r = true; am.create("DMS6523BA53CAB84"); am.send('pageview'); } }; })();

Profesjonalna obsługa klienta czyli sprzedawanie... czy podawanie?

Wartościowe szkolenie z obsługi klienta bezpośredniego
– dwa dni szkoleniowe z profesjonalnej obsługi klienta

Profesjonalizm z perspektywy sprzedawcy to właściwa komunikacja z klientem, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, asertywność, osobista uprzejmość i życzliwość.  Dla firmy – profesjonalizm to jedna z przewag konkurencyjnych, przestrzeń, na której można się wyróżnić, fundament poleceń firmy i budowy lojalności wśród klientów. Celem niniejszego szkolenia jest przygotowanie i wyposażenie uczestników w niezbędną wiedze i kompetencje – do prowadzenia efektywnej sprzedaży oraz profesjonalnej obsługi klienta.

Uświadomienie sprzedawcom i pracownikom obsługi klienta, że do zakresu ich zadań nie należy wyłącznie podawanie towaru, to wciąż kluczowe zadanie dla wielu przedsiębiorców. Aby to ułatwić – przygotowaliśmy szkolenie, które rozwija umiejętności handlowe w relacjach B2C. Po szkoleniu uczestnicy będą wyposażeni w praktyczne wzorce pytań i rozmów do wykorzystania podczas obsługi klienta; nauczą się jak budować relację, tak aby klient chętniej wracał do punktu handlowego; zrozumieją jak rozmawiać językiem korzyści i rozwiną swoje umiejętności sprzedażowe. Po szkoleniu będą skutecznie prowadzić profesjonalną obsługę klienta.

Jeśli szukasz szkolenia z obsługi klienta...

… ponieważ chciałbyś aby Twoi pracownicy byli szczególnie uprzejmi i życzliwi dla klientów.

… ponieważ chciałbyś stopniowo budować lojalność wśród klientów firmy.

… ponieważ masz świadomość, że to ludzie są elementem budowania przewagi konkurencyjnej.

Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta w sklepie, punkcie handlowym, urzędzie, administracji, w banku.

Szkolenie Prowadzi:

Leszek Sergiel

TRENER BIZNESU, TRENER MOTYWACYJNY, ZAŁOŻYCIEL I WŁAŚCICIEL FIRMY WITALNI.

Leszek Sergiel

TRENER BIZNESU, TRENER MOTYWACYJNY, ZAŁOŻYCIEL I WŁAŚCICIEL FIRMY WITALNI.

Tematy szkolenia

Jaka jest rola zmian w życiu zawodowym?

W pierwszej części szkolenia uczestnicy dokonają weryfikacji swoich nawyków i kompetencji handlowych. Określą obszary wymagające zmian po to, by zbudować nowe umiejętności w oparciu o sprawdzone wzorce oraz tworzyć efektywne relacje z klientami.

Jak budować dobre pierwsze wrażenie w obsłudze klienta?

Podczas tego modułu uczestnicy dowiedzą się, jak optymalnie wykorzystać proces powstawania pierwszego wrażenia do budowania zaufania klienta.

Jakie są kryteria profesjonalnej obsługi klienta w sklepie, punkcie handlowym?

Dobrze przeprowadzona sprzedaż powinna przebiegać według konkretnego planu. Ten moduł przedstawi najważniejsze kryteria niezbędne do osiągnięcia efektywności w kontaktach z klientem tak, by od momentu wejścia do punktu handlowego czuł, że znalazł się we właściwym miejscu.

Kiedy i jak proponować produkty – obsługa klienta w sklepie.

Moduł szkolenia, w którym poruszamy zagadnienia związane z właściwym rozpoznaniem potrzeb, technikami sprzedaży, oraz sposobami sprzedaży dodatkowej (cross-selling i up-selling). Uczestnicy uczą się, w jaki sposób motywować klientów do podjęcia zakupu.

Jak posługiwać się językiem korzyści? Jakie są różnice miedzy cechą, zaletą, korzyścią?

Aby zainteresować klienta musimy rozpoznać i odpowiedzieć na jego potrzeby po to, by móc zaproponować mu odpowiedni produkt. Na tym etapie uczestnicy poznają tajniki operowania językiem korzyści, który umożliwia przekazanie cech i zalet produktów w najkorzystniejszym świetle.

Jakie znaczenie ma umiejętne oraz sprawne rozpoznanie typologii klienta w procesie jego obsługi?

Zachowanie klienta uwarunkowane jest przez wiele czynników wewnętrznych i zewnętrznych. Umiejętne rozpoznanie podłoża jego reakcji pomoże sprzedawcy dobrać i zastosować odpowiednią formę argumentacji.

 

Poznaj wszystkie tematy

Dlaczego warto zorganizować / wziąć udział w szkoleniu z obsługi klienta?

Po ukończeniu szkolenia z obsługi klienta będziesz bardziej świadomy swojej odpowiedzialności, jaką jest reprezentowanie firmy na zewnątrz oraz poznasz główne różnice między sprzedawaniem, a podawaniem produktów.
Zaczniesz łatwiej nawiązywać relację i osobistą więź z klientem, tak by dzięki twojemu zaangażowaniu, częściej wracał do placówki firmy.
Nabędzie niezbędnych umiejętności do sprawniejszego wykonywania zadań i podnoszenia satysfakcji obsługiwanych klientów.
Dzięki sytuacjom symulowanym i ćwiczeniom, które przejdziesz podczas szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta, lepiej utrwalisz i przyswoisz nowe umiejętności.
Otrzymasz konkretne narzędzia i wskazówki, poprzez które podniesiesz poziom jakości i profesjonalizmu swoich umiejętności, w obsłudze klienta.
Ilustrowane przykłady przedstawiające wykorzystanie przekazanej wiedzy handlowej w praktyce, umożliwią Ci zrozumienie tego, jak efektywnie operować językiem korzyści, a co za tym idzie - sprzedawać więcej.

CO OTRZYMASZ INWESTUJĄC W SZKOLENIE Z OBSŁUGI KLIENTA?

CO OTRZYMASZ W TRAKCIE KURSU OBSŁUGI KLIENTA?

  • Możliwość wchodzenia w interakcję z trenerem prowadzącym i swobodnego zadawania pytań!
  • Komplet opracowanych materiałów szkoleniowych w pliku PDF.
  • Program szkoleniowy opracowany zgodnie ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0).
  • Możliwość rozbudowy sieci kontaktów (networking), dzięki różnorodnej grupie szkoleniowej.

CO OTRZYMASZ PO SZKOLENIU?

  • Imienny Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
  • Bezpłatne wsparcie doradcze trenera do 6 miesięcy po szkoleniu.
  • Po ukończonym kursie menedżerskim trener prześle drogą mailową m.in. bibliografie i dodatkowe materiały edukacyjne.
  • Specjalne okazje promocyjne – dostępne jedynie dla Klientów Witalnych.

  • Szkolenie wpisane do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania.

  • Szkolenie zgodne ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0).

  • Trener prowadzący z potwierdzonymi kompetencjami.

JAK REALIZUJEMY INTERAKTYWNE SZKOLENIA ONLINE?

.

  • Spotkanie na żywo w wirtualnej sali szkoleniowej.
  • Mała grupa Uczestników (do 15 osób), aby zagwarantować komfort wypowiedzi.
  • Szkolenie realizowane jest na sprawdzonej i łatwej w obsłudze platformie bez zakłóceń (Zoom).
  • Przed spotkaniem każdy Uczestnik otrzyma zaproszenie i instrukcję obsługi platformy Zoom.
  • Przez cały okres realizacji szkolenia zapewniamy wsparcie techniczne.
  • Aby zachować interaktywność szkolenia wykorzystujemy narzędzia, takie jak m.in.:
    • Interaktywna tablica (Whiteboard),
    • Dedykowane pokoje do podziału Uczestników na grupy zadaniowe.
    • Dyskusje moderowane i burze mózgów.
    • Multimedialna prezentacja obrazująca omawiane zagadnienia.
    • Ćwiczenia i projekty na żywo pod okiem trenera.

  • 2-dniowe szkolenie online realizowane w godz. 09:00-15:00.

  • W ramach powyższych godzin przewidziane są 10-15 minutowe przerwy.

  • Interaktywna platforma Zoom.

Wartość inwestycji w szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta

990 PLN
netto

Możliwość zmiany terminu lub zmiany zapisu na inną osobę w dowolnym momencie.

Certyfikat ukończenia szkolenia i wsparcie merytoryczne trenera po szkoleniu.

Dostęp do platformy i komplet materiałów szkoleniowych.

Klienci Witalnych

Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo

Poznaj nasze pisemne referencje

Firma Witalni przeprowadziła dwudniowe szkolenie wprowadzające i repetytoryjne dla współpracowników Działu Sprzedaży Bezpośredniej Grupy RMF pt. „Mistrz Sprzedaży”. Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani poziomem merytorycznym jak i technicznym szkolenia. (…). Po pierwszym doświadczeniu szkoleniowym podjęliśmy decyzję o kontynuacji współpracy.
Piotr Szymczak
Menedżer ds. Zarządzania Relacjami Biznesowymi
Grupa RMF FM
Pan Leszek Sergiel prowadził szkolenie dla pracowników naszej firmy (…) ”Obsługa Trudnego Klienta” – dla kadry handlowej – zostało przeprowadzone profesjonalnie i przyczyniło się do poszerzenia oraz usystematyzowania wiedzy uczestników. Należy podkreślić, że szkolenie miało charakter zajęć warsztatowych prowadzonych przez doświadczonego trenera z Firmy Witalni, posiadającego umiejętności dydaktyczne i szerokie kwalifikacje w zakresie wykorzystania aktywnych form doskonalenia umiejętności i podnoszenia kompetencji. Wysoko oceniamy poziom i skuteczność szkolenia i z cała rzetelnością możemy polecić usługi Firmy Witalni.
Grzegorz Ślimak
TATRA STYLE

Dodatkowe materiały

UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.

Dofinansowanie szkoleń

Standardy obsługi klienta są normą w dużych firmach, w tej czy innej formie funkcjonują niemal w każdym miejscu pracy, w którym dochodzi do kontaktu z klientem. Przez pracowników mogą być traktowane jako… (przeczytaj artykuł)

Standardy obsługi klienta

Sprzedawanie to jedno z najprzyjemniejszych zajęć na świecie. Tym co pozwala na takie stwierdzenie jest niewątpliwie fakt, że zajęcie to, to głównie relacja między ludźmi. Niestety nie ma idealnych… (przeczytaj artykuł)

Jak postępować z klientem

Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.

Galeria zdjęć ze szkoleń

CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE?
WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.

Kontakt w sprawie szkolenia

Masz pytania związane z tym szkoleniem? Z chęcią na nie odpowiemy!

71 757 52 19

Zadzwoń do nas

Możesz również zadać dowolne pytanie wysyłając do nas wiadomość e-mail

ZADAJ PYTANIE

Katarzyna Sergiel
Opiekun szkolenia