Profesjonalna obsługa klienta czyli sprzedawanie... czy podawanie?

Wartościowe szkolenie z obsługi klienta bezpośredniego
– dwa dni szkoleniowe z profesjonalnej obsługi klienta

Profesjonalizm z perspektywy sprzedawcy to właściwa komunikacja z klientem, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, asertywność, osobista uprzejmość i życzliwość.  Dla firmy – profesjonalizm to jedna z przewag konkurencyjnych, przestrzeń, na której można się wyróżnić, fundament poleceń firmy i budowy lojalności wśród klientów. Celem niniejszego szkolenia jest przygotowanie i wyposażenie uczestników w niezbędną wiedze i kompetencje – do prowadzenia efektywnej sprzedaży oraz profesjonalnej obsługi klienta.

Uświadomienie sprzedawcom i pracownikom obsługi klienta, że do zakresu ich zadań nie należy wyłącznie podawanie towaru, to wciąż kluczowe zadanie dla wielu przedsiębiorców. Aby to ułatwić – przygotowaliśmy szkolenie, które rozwija umiejętności handlowe w relacjach B2C. Po szkoleniu uczestnicy będą wyposażeni w praktyczne wzorce pytań i rozmów do wykorzystania podczas obsługi klienta; nauczą się jak budować relację, tak aby klient chętniej wracał do punktu handlowego; zrozumieją jak rozmawiać językiem korzyści i rozwiną swoje umiejętności sprzedażowe. Po szkoleniu będą skutecznie prowadzić profesjonalną obsługę klienta.

Jeśli szukasz szkolenia z obsługi klienta...

…ponieważ chciałbyś aby Twoi pracownicy byli szczególnie uprzejmi i życzliwi dla klientów

…ponieważ chciałbyś stopniowo budować lojalność wśród klientów firmy

…ponieważ masz świadomość, że to ludzie są elementem budowania przewagi konkurencyjnej

Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta w sklepie, punkcie handlowym, urzędzie, administracji, w banku.

Szkolenie Prowadzi:

Leszek Sergiel

TRENER BIZNESU, TRENER MOTYWACYJNY, ZAŁOŻYCIEL I WŁAŚCICIEL FIRMY WITALNI.

Szkolenie Prowadzi:

Katarzyna Ujek

TRENER MENTALNY – MENTAL TOUGHNESS (MTQ48) SOCJOLOG Z UPRAWNIENIAMI MEDIATORA ZAWODOWEGO

Leszek Sergiel

TRENER BIZNESU, TRENER MOTYWACYJNY, ZAŁOŻYCIEL I WŁAŚCICIEL FIRMY WITALNI.

Katarzyna Ujek

TRENER MENTALNY – MENTAL TOUGHNESS (MTQ48) SOCJOLOG Z UPRAWNIENIAMI MEDIATORA ZAWODOWEGO

Tematy szkolenia

Jaka jest rola zmian w życiu zawodowym?

W pierwszej części szkolenia uczestnicy dokonają weryfikacji swoich nawyków i kompetencji handlowych. Określą obszary wymagające zmian po to, by zbudować nowe umiejętności w oparciu o sprawdzone wzorce oraz tworzyć efektywne relacje z klientami.

Jak budować dobre pierwsze wrażenie w obsłudze klienta?

Podczas tego modułu uczestnicy dowiedzą się, jak optymalnie wykorzystać proces powstawania pierwszego wrażenia do budowania zaufania klienta.

Jakie są kryteria profesjonalnej obsługi klienta w sklepie, punkcie handlowym?

Dobrze przeprowadzona sprzedaż powinna przebiegać według konkretnego planu. Ten moduł przedstawi najważniejsze kryteria niezbędne do osiągnięcia efektywności w kontaktach z klientem tak, by od momentu wejścia do punktu handlowego czuł, że znalazł się we właściwym miejscu.

Kiedy i jak proponować produkty – obsługa klienta w sklepie.

Moduł szkolenia, w którym poruszamy zagadnienia związane z właściwym rozpoznaniem potrzeb, technikami sprzedaży, oraz sposobami sprzedaży dodatkowej (cross-selling i up-selling). Uczestnicy uczą się, w jaki sposób motywować klientów do podjęcia zakupu.

Jak posługiwać się językiem korzyści? Jakie są różnice miedzy cechą, zaletą, korzyścią?

Aby zainteresować klienta musimy rozpoznać i odpowiedzieć na jego potrzeby po to, by móc zaproponować mu odpowiedni produkt. Na tym etapie uczestnicy poznają tajniki operowania językiem korzyści, który umożliwia przekazanie cech i zalet produktów w najkorzystniejszym świetle.

Jakie znaczenie ma umiejętne oraz sprawne rozpoznanie typologii klienta w procesie jego obsługi?

Zachowanie klienta uwarunkowane jest przez wiele czynników wewnętrznych i zewnętrznych. Umiejętne rozpoznanie podłoża jego reakcji pomoże sprzedawcy dobrać i zastosować odpowiednią formę argumentacji.

Profesjonalna obsługa klienta
5 (100%) 2 votes

Poznaj wszystkie tematy

Dlaczego warto zorganizować / wziąć udział w szkoleniu z obsługi klienta?

Po ukończeniu szkolenia z obsługi klienta będziesz bardziej świadomy swojej odpowiedzialności, jaką jest reprezentowanie firmy na zewnątrz oraz poznasz główne różnice między sprzedawaniem, a podawaniem produktów.
Zaczniesz łatwiej nawiązywać relację i osobistą więź z klientem, tak by dzięki twojemu zaangażowaniu, częściej wracał do placówki firmy.
Nabędzie niezbędnych umiejętności do sprawniejszego wykonywania zadań i podnoszenia satysfakcji obsługiwanych klientów.
Dzięki sytuacjom symulowanym i ćwiczeniom, które przejdziesz podczas szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta, lepiej utrwalisz i przyswoisz nowe umiejętności.
Otrzymasz konkretne narzędzia i wskazówki, poprzez które podniesiesz poziom jakości i profesjonalizmu swoich umiejętności, w obsłudze klienta.
Ilustrowane przykłady przedstawiające wykorzystanie przekazanej wiedzy handlowej w praktyce, umożliwią Ci zrozumienie tego, jak efektywnie operować językiem korzyści, a co za tym idzie - sprzedawać więcej.
990 PLN
netto
Rabat 300 pln
  • Zapis do 60 dni przed datą szkolenia
  • Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
  • Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu
1190 PLN
netto
Rabat 100 pln
  • Rabat 10% przy zapisaniu 2 lub więcej osób
  • Zapis do 30 dni przed datą szkolenia
  • Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
  • Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu
1290 PLN
netto
  • Rabat 10% przy zapisaniu 2 lub więcej osób
  • Zapis w dowolnym momencie, najdalej do 7 dni przed datą szkolenia
  • Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
  • Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleń

CO OTRZYMASZ INWESTUJĄC W SZKOLENIE Z OBSŁUGI KLIENTA?

CO OTRZYMASZ W TRAKCIE KURSU OBSŁUGI KLIENTA?

  • Możliwość wchodzenia w interakcję z trenerem prowadzącym i swobodnego zadawania pytań!
  • Komplet opracowanych materiałów szkoleniowych
  • Program szkoleniowy opracowany zgodnie ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0)
  • Dwudaniowy posiłek z deserem oraz napojami oraz nieograniczony poczęstunek i serwis kawowy.

CO OTRZYMASZ PO SZKOLENIU?

  • Imienny Certyfikat potwiedzający udział w szkoleniu, który wręczy Ci Trener prowadzący zajęcia
  • Bezpłatne wsparcie doradcze trenera do 6 miesięcy po szkoleniu
  • Po ukończonym kursie obsługi klienta trener prześle drogą mailową m.in. bibliografie i dodatkowe edukacyjne
  • Specjalne okazje promocyjne – dostępne jedynie dla Klientów Witalnych

  • Szkolenie wpisane do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania

  • Szkolenie zgodne ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0)

  • Trener prowadzący z potwierdzonymi kompetencjami

Poznaj nasze pisemne referencje

Firma Witalni przeprowadziła dwudniowe szkolenie wprowadzające i repetytoryjne dla współpracowników Działu Sprzedaży Bezpośredniej Grupy RMF pt. „Mistrz Sprzedaży”. Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani poziomem merytorycznym jak i technicznym szkolenia. (…). Po pierwszym doświadczeniu szkoleniowym podjęliśmy decyzję o kontynuacji współpracy.
Piotr Szymczak
Menedżer ds. Zarządzania Relacjami Biznesowymi
Grupa RMF FM
Pan Leszek Sergiel prowadził szkolenie dla pracowników naszej firmy (…) ”Obsługa Trudnego Klienta” – dla kadry handlowej – zostało przeprowadzone profesjonalnie i przyczyniło się do poszerzenia oraz usystematyzowania wiedzy uczestników. Należy podkreślić, że szkolenie miało charakter zajęć warsztatowych prowadzonych przez doświadczonego trenera z Firmy Witalni, posiadającego umiejętności dydaktyczne i szerokie kwalifikacje w zakresie wykorzystania aktywnych form doskonalenia umiejętności i podnoszenia kompetencji. Wysoko oceniamy poziom i skuteczność szkolenia i z cała rzetelnością możemy polecić usługi Firmy Witalni.
Grzegorz Ślimak
TATRA STYLE

Dodatkowe materiały

UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.

Dofinansowanie szkoleń

Standardy obsługi klienta są normą w dużych firmach, w tej czy innej formie funkcjonują niemal w każdym miejscu pracy, w którym dochodzi do kontaktu z klientem. Przez pracowników mogą być traktowane jako… (przeczytaj artykuł)

Standardy obsługi klienta

Sprzedawanie to jedno z najprzyjemniejszych zajęć na świecie. Tym co pozwala na takie stwierdzenie jest niewątpliwie fakt, że zajęcie to, to głównie relacja między ludźmi. Niestety nie ma idealnych… (przeczytaj artykuł)

Jak postępować z klientem

Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.

Galeria zdjęć ze szkoleń

CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE?
WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.