Strona główna > Szkolenia > Szkolenia obsługi klienta > Profesjonalna obsługa klienta
Profesjonalna obsługa klienta
Cena szkolenia
cena zawiera VAT
Cena szkolenia
Cena szkolenia
O szkoleniu "Profesjonalna obsługa klienta"
Profesjonalizm w obsłudze klienta to kluczowy element sukcesu każdej firmy. Szkolenie "Profesjonalna obsługa klienta" ma na celu wyposażenie uczestników w niezbędną wiedzę i umiejętności, które pozwolą na skuteczne prowadzenie sprzedaży i obsługi klienta. Uczestnicy dowiedzą się, jak odpowiednio komunikować się z klientem, radzić sobie w trudnych sytuacjach, być asertywnym oraz zachowywać osobistą uprzejmość i życzliwość. Szkolenie to podkreśla, że profesjonalna obsługa klienta jest fundamentem budowania lojalności klientów i przewagą konkurencyjną firmy. Po szkoleniu uczestnicy będą dysponować praktycznymi wzorcami pytań i rozmów do wykorzystania podczas obsługi klienta. Nauczą się budować relacje z klientami, aby zachęcać ich do powrotu, oraz rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe poprzez stosowanie języka korzyści. Szkolenie jest skoncentrowane na praktycznych aspektach, które pozwalają na efektywną i profesjonalną obsługę klienta.
Program
Nasze szkolenia przebiegają według wypracowanego programu, modyfikowanego w zależności od potrzeb uczestników.
Jaka jest rola zmian w życiu zawodowym?
W pierwszej części szkolenia uczestnicy dokonają weryfikacji swoich nawyków i kompetencji handlowych. Określą obszary wymagające zmian, aby zbudować nowe umiejętności w oparciu o sprawdzone wzorce oraz tworzyć efektywne relacje z klientami.
Jak budować dobre pierwsze wrażenie w obsłudze klienta?
Podczas tego modułu uczestnicy dowiedzą się, jak optymalnie wykorzystać proces powstawania pierwszego wrażenia do budowania zaufania klienta.
Jakie są kryteria profesjonalnej obsługi klienta w sklepie, punkcie handlowym?
Dobrze przeprowadzona sprzedaż powinna przebiegać według konkretnego planu. Ten moduł przedstawi najważniejsze kryteria niezbędne do osiągnięcia efektywności w kontaktach z klientem, tak aby od momentu wejścia do punktu handlowego czuł, że znalazł się we właściwym miejscu.
Kiedy i jak proponować produkty – obsługa klienta w sklepie
W tym module szkolenia poruszamy zagadnienia związane z właściwym rozpoznaniem potrzeb klientów, technikami sprzedaży oraz sposobami sprzedaży dodatkowej (cross-selling i up-selling). Uczestnicy uczą się, w jaki sposób motywować klientów do podjęcia zakupu.
Jak posługiwać się językiem korzyści? Jakie są różnice między cechą, zaletą, korzyścią?
Aby zainteresować klienta, musimy rozpoznać i odpowiedzieć na jego potrzeby, aby móc zaproponować mu odpowiedni produkt. Na tym etapie uczestnicy poznają tajniki operowania językiem korzyści, który umożliwia przekazanie cech i zalet produktów w najkorzystniejszym świetle.
Jakie znaczenie ma umiejętne oraz sprawne rozpoznanie typologii klienta w procesie jego obsługi?
Zachowanie klienta uwarunkowane jest przez wiele czynników wewnętrznych i zewnętrznych. Umiejętne rozpoznanie podłoża jego reakcji pomoże sprzedawcy dobrać i zastosować odpowiednią formę argumentacji.
Dla kogo jest te szkolenie?
Przedstawiciele handlowi
Pracownicy działu sprzedaży
Osoby odpowiedzialne za obsługę klienta
Konsultanci klienta
Czego Cię nauczymy?
- Uczestnicy nauczą się, jak efektywnie komunikować się z klientami, radzić sobie w trudnych sytuacjach oraz jak być asertywnym, zachowując jednocześnie uprzejmość i życzliwość.
- Dowiedzą się, jak rozpoznać potrzeby klientów i dostosować do nich swoją ofertę, co pozwoli na skuteczniejsze prowadzenie sprzedaży.
- Poznają techniki budowania relacji z klientami, które przyczynią się do zwiększenia ich lojalności i częstszego powrotu do punktu handlowego.
- Nauczą się operować językiem korzyści, aby lepiej przedstawiać cechy i zalety produktów, co zwiększy szanse na dokonanie zakupu przez klienta.
- Zrozumieją, jak rozpoznawać różne typy klientów i jak dostosować swoje podejście do ich indywidualnych potrzeb, co pozwoli na bardziej efektywną i spersonalizowaną obsługę.
Opinie naszych klientów
FAQ
Masz inne pytanie?
Skontaktuj się z nami!
690 305 858
biuro@witalni.pl
W pierwszym kroku zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego – poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza. Następnie nasz specjalista przy współpracy z odpowiednim Trenerem, przygotuje dla Państwa indywidualną ofertę, która uwzględni zagadnienia / tematykę / cele na których Państwu najbardziej zależy.
Każde szkolenie w naszej ofercie, to kompletny produkt edukacyjny, który oprócz ramowego opisu na stronie internetowej i w materiałach pdf dotyczących szkolenia, ma zaplecze w postaci:
a) Trenera– osoby lub osób które przygotowały kompletny program (zdarza się że to samo szkolenie prowadzi dwóch Trenerów – informacja o tym, kto prowadzi dany termin zawsze znajduje się w naszym „Terminarzu”). Osoba prowadząca zajęcia to zazwyczaj również autor całego szkolenia – począwszy od opisu na stronie, materiałów dla uczestników, prezentacji, materiałów dodatkowych, czasami również ćwiczeń i warsztatów realizowanych podczas zajęć. Dzięki temu, mają Państwo gwarancję że Trener dokładnie wie, jakie szkolenie ma osiągać cele, jak je przeprowadzić i na co zwracać szczególną uwagę.
b) Prezentacji multimedialnej – każde szkolenie, które realizujemy w formie otwartej, ma swoją indywidualna prezentacje, która powstała we współpracy osób prowadzących z naszym specjalistą w zakresie grafiki i multimediów. Nie jest to typowy pokaz slajdów. Jest to nowoczesne narzędzie, które przede wszystkim pozwala łatwiej zapamiętać najciekawsze informacje ze szkolenia, ma bardzo estetyczną formę i jest integralną częścią szkolenia. Elementy graficzne w postaci kolorów, symboliki, czy odpowiednich czcionek, sprawią że nawet przez chwilę nie zapomną Państwo w jakim szkoleniu Państwo uczestniczą!
c) Materiałów szkoleniowych – Podczas szkolenia uczestnikom otrzymuje zawsze pełen komplet materiałów szkoleniowych, które zawierają treści merytoryczne szkolenia, zeszyt ćwiczeń, arkusze do prowadzenia własnych notatek. Oczywiście, podczas szkolenia zapewniamy wszelkie materiały piśmiennicze – nie muszą Państwo niczego brać ze sobą.
Zwykle tak, ale to zależy – od tematyki, celów, rodzaju szkolenia. W takiej sytuacji prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Istnieje możliwość pozyskania środków unijnych na nasze szkolenia. Wysokość wsparcia może pokryć nawet 80% wartości szkoleń. Więcej szczegółów można uzyskać kontaktując się z Nami.
W przypadku szkoleń 2-dniowych, zwykle harmonogram będzie podobny. Ok. godz. 9:30 rozpoczęcie szkolenia, następnie koło godz. 13/14 przerwa obiadowa, oraz koło godz. 17:00/17:30 zakończenie zajęć. Przerwy kawowe w tracie szkolenia są ustalane wraz z grupą podczas zajęć.
Nigdy nie obciążamy Klientów jakimikolwiek kosztami, jeśli poinformują nas o rezygnacji do 7 dni przed datą szkolenia. W innym przypadku (poniżej 7 dni przed datą) możemy dokonać zwrotu 80% wpłaconej kwoty – lub: zupełnie bezkosztowo przepisać uczestnika na inny termin. Dodatkową opcją, jest zawsze możliwość skierowanie innej osoby na ten dany termin.
Zapisz się do newslettera i otrzymaj 10% zniżki na pierwsze szkolenie!
Otrzymuj informacje o darmowych webinarach, najnowszych odcinkach podcastu oraz o najnowszych publikacjach.
Dziękujemy za zapis do Newsletter’a Witalnych!
Za chwilę otrzymasz potwierdzenie zapisu na Twój adres e-mail.