Profesjonalna obsługa klienta

Cena szkolenia

cena zawiera VAT

Cena szkolenia

Cena szkolenia

Wybierz termin:

Przycisk Rozwijany
Wypadki przy pracy - Witalni

O szkoleniu "Profesjonalna obsługa klienta"

Profesjonalizm w obsłudze klienta to kluczowy element sukcesu każdej firmy. Szkolenie "Profesjonalna obsługa klienta" ma na celu wyposażenie uczestników w niezbędną wiedzę i umiejętności, które pozwolą na skuteczne prowadzenie sprzedaży i obsługi klienta. Uczestnicy dowiedzą się, jak odpowiednio komunikować się z klientem, radzić sobie w trudnych sytuacjach, być asertywnym oraz zachowywać osobistą uprzejmość i życzliwość. Szkolenie to podkreśla, że profesjonalna obsługa klienta jest fundamentem budowania lojalności klientów i przewagą konkurencyjną firmy. Po szkoleniu uczestnicy będą dysponować praktycznymi wzorcami pytań i rozmów do wykorzystania podczas obsługi klienta. Nauczą się budować relacje z klientami, aby zachęcać ich do powrotu, oraz rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe poprzez stosowanie języka korzyści. Szkolenie jest skoncentrowane na praktycznych aspektach, które pozwalają na efektywną i profesjonalną obsługę klienta.

Timeline

Program

Nasze szkolenia przebiegają według wypracowanego programu, modyfikowanego w zależności od potrzeb uczestników.

01

Jaka jest rola zmian w życiu zawodowym?

W pierwszej części szkolenia uczestnicy dokonają weryfikacji swoich nawyków i kompetencji handlowych. Określą obszary wymagające zmian, aby zbudować nowe umiejętności w oparciu o sprawdzone wzorce oraz tworzyć efektywne relacje z klientami.

02

Jak budować dobre pierwsze wrażenie w obsłudze klienta?

Podczas tego modułu uczestnicy dowiedzą się, jak optymalnie wykorzystać proces powstawania pierwszego wrażenia do budowania zaufania klienta.

03

Jakie są kryteria profesjonalnej obsługi klienta w sklepie, punkcie handlowym?

Dobrze przeprowadzona sprzedaż powinna przebiegać według konkretnego planu. Ten moduł przedstawi najważniejsze kryteria niezbędne do osiągnięcia efektywności w kontaktach z klientem, tak aby od momentu wejścia do punktu handlowego czuł, że znalazł się we właściwym miejscu.

04

Kiedy i jak proponować produkty – obsługa klienta w sklepie

W tym module szkolenia poruszamy zagadnienia związane z właściwym rozpoznaniem potrzeb klientów, technikami sprzedaży oraz sposobami sprzedaży dodatkowej (cross-selling i up-selling). Uczestnicy uczą się, w jaki sposób motywować klientów do podjęcia zakupu.

05

Jak posługiwać się językiem korzyści? Jakie są różnice między cechą, zaletą, korzyścią?

Aby zainteresować klienta, musimy rozpoznać i odpowiedzieć na jego potrzeby, aby móc zaproponować mu odpowiedni produkt. Na tym etapie uczestnicy poznają tajniki operowania językiem korzyści, który umożliwia przekazanie cech i zalet produktów w najkorzystniejszym świetle.

06

Jakie znaczenie ma umiejętne oraz sprawne rozpoznanie typologii klienta w procesie jego obsługi?

Zachowanie klienta uwarunkowane jest przez wiele czynników wewnętrznych i zewnętrznych. Umiejętne rozpoznanie podłoża jego reakcji pomoże sprzedawcy dobrać i zastosować odpowiednią formę argumentacji.

Dla kogo jest te szkolenie?

Przedstawiciele handlowi

Pracownicy działu sprzedaży

Osoby odpowiedzialne za obsługę klienta

Konsultanci klienta

Czego Cię nauczymy?

  1. Uczestnicy nauczą się, jak efektywnie komunikować się z klientami, radzić sobie w trudnych sytuacjach oraz jak być asertywnym, zachowując jednocześnie uprzejmość i życzliwość.
  2. Dowiedzą się, jak rozpoznać potrzeby klientów i dostosować do nich swoją ofertę, co pozwoli na skuteczniejsze prowadzenie sprzedaży.
  3. Poznają techniki budowania relacji z klientami, które przyczynią się do zwiększenia ich lojalności i częstszego powrotu do punktu handlowego.
  4. Nauczą się operować językiem korzyści, aby lepiej przedstawiać cechy i zalety produktów, co zwiększy szanse na dokonanie zakupu przez klienta.
  5. Zrozumieją, jak rozpoznawać różne typy klientów i jak dostosować swoje podejście do ich indywidualnych potrzeb, co pozwoli na bardziej efektywną i spersonalizowaną obsługę.

O trenerze

Imię i nazwisko szkoleniowca

Opis

Opinie naszych klientów

FAQ

Masz inne pytanie?
Skontaktuj się z nami!

690 305 858

biuro@witalni.pl

W pierwszym kroku zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego – poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza. Następnie nasz specjalista przy współpracy z odpowiednim Trenerem, przygotuje dla Państwa indywidualną ofertę, która uwzględni zagadnienia / tematykę / cele na których Państwu najbardziej zależy.

Każde szkolenie w naszej ofercie, to kompletny produkt edukacyjny, który oprócz ramowego opisu na stronie internetowej i w materiałach pdf dotyczących szkolenia, ma zaplecze w postaci:

a) Trenera– osoby lub osób które przygotowały kompletny program (zdarza się że to samo szkolenie prowadzi dwóch Trenerów – informacja o tym, kto prowadzi dany termin zawsze znajduje się w naszym „Terminarzu”). Osoba prowadząca zajęcia to zazwyczaj również autor całego szkolenia – począwszy od opisu na stronie, materiałów dla uczestników, prezentacji, materiałów dodatkowych, czasami również ćwiczeń i warsztatów realizowanych podczas zajęć. Dzięki temu, mają Państwo gwarancję że Trener dokładnie wie, jakie szkolenie ma osiągać cele, jak je przeprowadzić i na co zwracać szczególną uwagę.

b) Prezentacji multimedialnej – każde szkolenie, które realizujemy w formie otwartej, ma swoją indywidualna prezentacje, która powstała we współpracy osób prowadzących z naszym specjalistą w zakresie grafiki i multimediów. Nie jest to typowy pokaz slajdów. Jest to nowoczesne narzędzie, które przede wszystkim pozwala łatwiej zapamiętać najciekawsze informacje ze szkolenia, ma bardzo estetyczną formę i jest integralną częścią szkolenia. Elementy graficzne w postaci kolorów, symboliki, czy odpowiednich czcionek, sprawią że nawet przez chwilę nie zapomną Państwo w jakim szkoleniu Państwo uczestniczą!

c) Materiałów szkoleniowych – Podczas szkolenia uczestnikom otrzymuje zawsze pełen komplet materiałów szkoleniowych, które zawierają treści merytoryczne szkolenia, zeszyt ćwiczeń, arkusze do prowadzenia własnych notatek. Oczywiście, podczas szkolenia zapewniamy wszelkie materiały piśmiennicze – nie muszą Państwo niczego brać ze sobą.

Zwykle tak, ale to zależy – od tematyki, celów, rodzaju szkolenia. W takiej sytuacji prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Istnieje możliwość pozyskania środków unijnych na nasze szkolenia. Wysokość wsparcia może pokryć nawet 80% wartości szkoleń. Więcej szczegółów można uzyskać kontaktując się z Nami.

W przypadku szkoleń 2-dniowych, zwykle harmonogram będzie podobny. Ok. godz. 9:30 rozpoczęcie szkolenia, następnie koło godz. 13/14 przerwa obiadowa, oraz koło godz. 17:00/17:30 zakończenie zajęć. Przerwy kawowe w tracie szkolenia są ustalane wraz z grupą podczas zajęć.

Nigdy nie obciążamy Klientów jakimikolwiek kosztami, jeśli poinformują nas o rezygnacji do 7 dni przed datą szkolenia. W innym przypadku (poniżej 7 dni przed datą) możemy dokonać zwrotu 80% wpłaconej kwoty – lub: zupełnie bezkosztowo przepisać uczestnika na inny termin. Dodatkową opcją, jest zawsze możliwość skierowanie innej osoby na ten dany termin.

Zobacz inne szkolenia

Szkolenie Profesjonalna obsługa klienta
Szkolenie online
Profesjonalna Obsługa Klienta
24.04.2025
Szkolenie Profesjonalna obsługa klienta
Szkolenie online
Profesjonalna obsługa klienta
26.02.2025
Szkolenie Obsługa trudnego klienta
Szkolenie online
Obsługa trudnego klienta

Termin wkrótce

Zapisz się do newslettera i otrzymaj 10% zniżki na pierwsze szkolenie!

Otrzymuj informacje o darmowych webinarach, najnowszych odcinkach podcastu oraz o najnowszych publikacjach.

Dziękujemy za zapis do Newsletter’a Witalnych!

Za chwilę otrzymasz potwierdzenie zapisu na Twój adres e-mail.

Scroll to Top