{"@context":"https:\/\/schema.org\/","@type":"Article","mainEntityOfPage":{"@type":"WebPage","@id":"https:\/\/witalni.pl\/szkolenia\/szkolenia-sprzedazowe\/jak-komunikowac-podwyzke-cen-klientom\/"},"url":"https:\/\/witalni.pl\/szkolenia\/szkolenia-sprzedazowe\/jak-komunikowac-podwyzke-cen-klientom\/","headline":"Jak Komunikować Podwyżkę Cen Klientom?","datePublished":"2022-07-08T09:33:25+02:00","dateModified":"2022-09-06T14:52:05+02:00","publisher":{"@type":"Organization","@id":"https:\/\/witalni.pl\/#organization","name":"Witalni.pl","logo":{"@type":"ImageObject","url":"","width":600,"height":60}},"author":{"@type":"Person","name":"jakub.sergiel","url":"https:\/\/witalni.pl\/author\/jakub-sergiel\/","image":{"@type":"ImageObject","url":"https:\/\/secure.gravatar.com\/avatar\/05e07d8ec078560e97b5730f77d34618?s=96&d=mm&r=g","height":96,"width":96},"sameAs":["https:\/\/plus.google.com\/b\/102171254356512763624\/?hl=pl"]}}

Jak Komunikować Podwyżkę Cen Klientom? czyli jak uzasadniać zwyżkę cen zachowując trwałe relacje z klientem?

Wybierz termin szkolenia:

Praktyczne metody utrzymania relacji z klientem w momencie zmiany cenników na wyższe. SZKOLENIE 3-goDZINNE.

Konkretne, „narzędziowe” szkolenie, dzięki któremu Uczestnicy poznają i nauczą się technik dotyczących prezentacji ceny i jej zmiany na wyższą. Udział w szkoleniu pozwoli uczestnikom na skuteczniejsze budowanie relacji z klientami w mniej komfortowych sytuacjach związanych z koniecznością zmiany cenników. Skondensowana wiedza, wyłącznie praktyczne rozwiązania, przystępny przekaz, optymalny czas trwania to główne atuty szkolenia.

Jeśli szukasz szkolenia sprzedażowego ...

… ponieważ podczas rozmów klienci dopytują o powody podwyżki cen

… ponieważ klienci próbują wykorzystać powód podwyżki cen na swoją korzyść

… ponieważ chcesz być przygotowanym na trudne sytuacje związane z ceną

… ponieważ chcesz doskonalić kompetencje i potrafić rozmawiać z klientami o wyższych cenach, zachowując trwałe relacje

… ponieważ chcesz rozwinąć umiejętność posługiwania się socjotechnikami sprzedażowymi związanymi z ceną

… ponieważ szukasz inspiracji, by stać się pewniejszy podczas rozmów handlowych

Gratulacje! Trafiłeś w 10-tkę! Zapraszamy szkolenie "Jak Komunikować Podwyżkę Cen Klientom?"

Tematy poruszane podczas szkolenia:

  1. Jak definiować pojęcie ceny i uczyć w tym zakresie swoich klientów, aby rozmawiać o tym samym?

  2. Jakie techniki łagodzenia reakcji na cenę zastosować, aby klienci nie mieli złego wrażenia i uprzedzeń do produktu, usługi, handlowca?

  3. Jak argumentować podwyżkę ceny oraz zakomunikować fakt podwyżki kupującym?

  4. Jak obronić ceny bez używania irytujących sloganów w postaci: „Rabat to stolica Maroko”?

Metody realizacji zajęć:
Szkolenie w formie konkretnego treningu zawężonego do doskonalenia specyficznych umiejętności. Przykłady poparte realnym zastosowaniem na wybranych przykładach. Otwarta dyskusja i omówienie zgłaszanych przez Uczestników problemów.

 

Poznaj wszystkie tematy

Szkolenie Prowadzi:

Leszek Sergiel

TRENER BIZNESU, TRENER MOTYWACYJNY, ZAŁOŻYCIEL I WŁAŚCICIEL FIRMY WITALNI.

Leszek Sergiel

TRENER BIZNESU, TRENER MOTYWACYJNY, ZAŁOŻYCIEL I WŁAŚCICIEL FIRMY WITALNI.

Cele szkolenia

Wyposażenie Uczestników w narzędzia do zakomunikowania podwyżki cen bez ryzyka utraty klienta.
Podniesienie skuteczności Uczestników w budowanie relacji z klientami.
Doskonalenie umiejętności posługiwania się socjotechnikami sprzedażowymi w zakresie ceny.
Rozwój kompetencji handlowych dotyczących prezentacji oferty.
Uświadomienie Uczestników o możliwych metodach zarządzania relacją z klientem w trudnych sytuacjach.
Wzmocnienie umiejętności i pewności siebie podczas niestandardowych rozmów handlowych.

Wartość inwestycji w szkolenie sprzedażowe (3-godz. szkolenie online):

390 PLN
netto

Możliwość zmiany terminu lub zmiany zapisu na inną osobę w dowolnym momencie.

Certyfikat ukończenia szkolenia i wsparcie merytoryczne trenera po szkoleniu.

Dostęp do platformy i komplet materiałów szkoleniowych.

Opinie Google o firmie WITALNI
Ewa Skowron
Ewa Skowron
25/07/2022
Uczestniczyłam w szkoleniu "Jak Komunikować Podwyżkę Cen Klientom?" Szkolenie przeprowadzone w profesjonalny sposób i bardzo merytoryczny, poparty ćwiczeniami i przykładami. Wykładowca- Leszek Sergiel- zadbał o dobrą atmosferę, odpowiadał na bieżąco na pytana lub uwagi. Wszystko na 5 gwiazdek! Polecam
Małgorzata Banaszek
Małgorzata Banaszek
25/07/2022
Witam, Jestem po szkoleniu "Jak komunikować podwyżkę cen klientom". Szkolenie zgodne z tematyką oraz co to jest cena. Informacje przekazywane były bardzo przejrzyste i zawsze oparte na przykładach. Pan prowadzący sympatyczny i potrafiący zaangażować uczestników do dyskusji. W przyszłym miesiącu czeka mnie kolejne szkolenie z platformy Witalni.pl... Gorąco polecam skorzystać z ich wiedzy i doświadczenia.
Jarosław Żywicki
Jarosław Żywicki
25/07/2022
Uczestniczyłem w szkoleniu "Jak Komunikować Podwyżkę Cen Klientom?" Szkolenie przeprowadzone w profesjonalny sposób. Zakres tematyczny szkolenia zrealizowany. Przystępny sposób przekazywana wiedza przez komunikatywnego wykładowcę- Leszek Sergiel- z dużą wiedzą i umiejętnością, przy czym od razu weryfikującego wątpliwości w trybie rzeczywistym i udzielającym odpowiedzi. Wszystko na 5 gwiazdek!” Polecam JZY
Roman Chochorowski
Roman Chochorowski
12/03/2022
Dziękuję bardzo za możliwość uczestnictwa w szkoleniu , treningu prowadzonym przez Pana Leszka Sergiel z firmy Witalni "Trudny Klient". Szkolenie, trening prowadzony on-line w grupie przedstawicieli kilku firm, teoretycznie o odmiennych profilach, ale z podobnymi zagadnieniami, problemami. Prowadzący angażując wszystkich uczestników praktycznie, potrafił dopasować się do indywidualnych wymagań uczestników związanych z specyfiką każdej z firm i każdego uczestnika. Duży , szeroki zakres tematyki, przekazywanej w bardzo przystępny sposób, z uwzględnieniem praktycznej specyfiki różnych klientów. Sześć godzin, naprawdę trudnej tematyki podanej w niesamowicie przystępny sposób, zrealizowane zostało dosłownie w moment. Bardzo duża wiedza praktyczna i teoretyczna trenera, i sposób podania praktycznie przyjazny dla każdego. Dziękuję za to pierwsze spotkanie. Dziękuję prowadzącemu, ale pracownikom firmy organizujący spotkanie. Dziękuję i pozdrawiam bardzo Serdecznie. Romek Chochorowski
Karolina Kozłowska
Karolina Kozłowska
21/08/2021
Bardzo dziękuję za szkolenie. Pan Leszek- świetny człowiek. Jeśli ktoś waha się czy takie szkolenie może mu się przydać- proszę się nie zastanawiać tylko brać w ciemno. Bardzo dużo informacji- bardzo przydatnych!
Błażej Kwiatkowski
Błażej Kwiatkowski
13/03/2021
Polecam! Bardzo ciekawa oferta 😊
Rafał Kamiński
Rafał Kamiński
13/05/2020
Kilka tygodni temu uczestniczyłem w wirtualnym szkoleniu dla Menadżerów. Szkolenie prowadzone przez profesjonalnego trenera, było bardzo pomocne i odpowiedziało na wiele zagadnień, które chciałem poruszyć. Wiedza wyniesiona ze szkolenia została wprowadzona w życie od momentu jego zakończenia. Już widzę efekty. Bardzo POLECAM!

CO OTRZYMASZ INWESTUJĄC W SZKOLENIE HANDLOWE?

CO OTRZYMASZ W TRAKCIE SZKOLENIA DLA HANDLOWCÓW?

  • Wiedzę i narzędzia od trenera, praktyka biznesu z ponad 20 letnim doświadczeniem.
  • Możliwość wchodzenia w interakcję z trenerem prowadzącym i swobodnego zadawania pytań!
  • Komplet opracowanych materiałów szkoleniowych w pliku PDF.
  • Program szkoleniowy opracowany zgodnie ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0).
  • Możliwość rozbudowy sieci kontaktów (networking), dzięki różnorodnej grupie szkoleniowej.

CO OTRZYMASZ PO SZKOLENIU?

  • Imienny Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
  • Bezpłatne wsparcie doradcze trenera do 6 miesięcy po szkoleniu.
  • Po ukończonym szkoleniu handlowym trener prześle drogą mailową m.in. bibliografie i dodatkowe materiały edukacyjne.
  • Specjalne okazje promocyjne – dostępne jedynie dla Klientów Witalnych (po zapisaniu się do mailowego informatora).

  • Szkolenie wpisane do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania

  • Szkolenie zgodne ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0)

  • Trener prowadzący z potwierdzonymi kompetencjami

Sprawdź najbliższe terminy szkolenia z odporności psychicznej handlowca

Najbliższa edycja kursu już w dniach 05–05.01.2023, Szkolenie online

Wybierz najlepszy termin dla Ciebie lub napisz do nas własną propozycję daty i miejsca

Skorzystaj z formularza

05–05 .01.23

Szkolenie online

Leszek Sergiel

Zapisuje się

01–01 .03.23

Szkolenie online

Leszek Sergiel

Zapisuje się

10–10 .05.23

Szkolenie online

Leszek Sergiel

Zapisuje się

Naciśnij pinezkę,
żeby poznać szczegóły lokalizacji

Szkolenie online

najbliższe szkolenie:

05–05 .01.2023
Platforma Zoom
3 godz., szkolenie realizowane w godz. 09:00-12:00.
Sprawdź w Google Maps

Szkolenie online

najbliższe szkolenie:

01–01 .03.2023
Platforma Zoom
3 godz., szkolenie realizowane w godz. 09:00-12:00.
Sprawdź w Google Maps

Szkolenie online

najbliższe szkolenie:

10–10 .05.2023
Platforma Zoom
3 godz., szkolenie realizowane w godz. 09:00-12:00.
Sprawdź w Google Maps

JAK REALIZUJEMY INTERAKTYWNE SZKOLENIA ONLINE?

.

  • Spotkanie na żywo w wirtualnej sali szkoleniowej.
  • Mała grupa Uczestników (do 15 osób), aby zagwarantować komfort wypowiedzi.
  • Szkolenie realizowane jest na sprawdzonej i łatwej w obsłudze platformie bez zakłóceń (Zoom).
  • Przed spotkaniem każdy Uczestnik otrzyma zaproszenie i instrukcję obsługi platformy Zoom.
  • Przez cały okres realizacji szkolenia zapewniamy wsparcie techniczne.
  • Aby zachować interaktywność szkolenia wykorzystujemy narzędzia, takie jak m.in.:
    • Interaktywna tablica (Whiteboard),
    • Dedykowane pokoje do podziału Uczestników na grupy zadaniowe.
    • Dyskusje moderowane i burze mózgów.
    • Multimedialna prezentacja obrazująca omawiane zagadnienia.
    • Ćwiczenia i projekty na żywo pod okiem trenera.

  • Krótki format: 3-godzinne szkolenie online realizowane w godz. 09:00-12:00.

  • W ramach powyższych godzin przewidziana jest 5-10 minutowa przerwa.

  • Interaktywna platforma Zoom.

POZNAJ OPINIE UCZESTNIKÓW UBIEGŁYCH EDYCJI SZKOLENIA

Opinia po szkoleniu online: Szkolenie przeprowadzone rzetelnie oraz w milej atmosferze. Do każdego zagadnienia prowadzący, potrafił podać przykład z życia wzięty. Szkolenie: Jak Komunikować (...)

Opinia po szkoleniu online: Szkolenie przeprowadzone rzetelnie oraz w milej atmosferze. Do każdego zagadnienia prowadzący, potrafił podać przykład z życia wzięty. Szkolenie: Jak Komunikować Podwyżkę Cen Klientom?

Opinia po szkoleniu online: Szkolenie tematycznie zgodne, przez wiedzy bardzo dobry. Trener dostosowywał się do każdego z uczestników i zawsze odpowiadał na zadane pytania. Szkolenie zgodne (...)

Opinia po szkoleniu online: Szkolenie tematycznie zgodne, przez wiedzy bardzo dobry. Trener dostosowywał się do każdego z uczestników i zawsze odpowiadał na zadane pytania. Szkolenie zgodne z tematyką oraz nawiązywało do cen skąd się biorą oraz jak dobierać słowa do sytuacji. Szkolenie mimo, że online nie sprawiało wrażenia gorszego pozyskiwania wiedzy. Szkolenie: Jak Komunikować Podwyżkę Cen Klientom?

Opinia po szkoleniu online: Osobiście jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. Dowiedziałam się wiele nowych, ważnych rzeczy oraz sposobów na komunikowanie ich klientom. Na pewno (...)

Opinia po szkoleniu online: Osobiście jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. Dowiedziałam się wiele nowych, ważnych rzeczy oraz sposobów na komunikowanie ich klientom. Na pewno jeszcze skorzystam z Państwa oferty. Szkolenie: Jak Komunikować Podwyżkę Cen Klientom?

Opinia po szkoleniu online: Szkolenie przeprowadzone w profesjonalny sposób. Zakres tematyczny szkolenia zrealizowany. Przystępny sposób przekazywania wiedzy przez komunikatywnego wykładowcę z dużą wiedzą i (...)

Opinia po szkoleniu online: Szkolenie przeprowadzone w profesjonalny sposób. Zakres tematyczny szkolenia zrealizowany. Przystępny sposób przekazywania wiedzy przez komunikatywnego wykładowcę z dużą wiedzą i umiejętnością, przy czym od razu weryfikującego wątpliwości w trybie rzeczywistym i udzielającym odpowiedzi. Wszystko na 5 gwiazdek!” Szkolenie: Jak Komunikować Podwyżkę Cen Klientom?

Opinia po szkoleniu online: Szkolenie bardzo ciekawe poparte przykładami. Duża dawka wiedzy.

Opinia po szkoleniu online: Szkolenie bardzo ciekawe poparte przykładami. Duża dawka wiedzy.

POZNAJ NASZE REFERENCJE PISEMNE (ZOBACZ WSZYSTKIE)

(…) Szkolenie Trudny Klient – dla kadry handlowej – zostało przeprowadzone profesjonalnie i przyczyniło się do poszerzenia oraz usystematyzowania wiedzy uczestników. Należy podkreślić, że szkolenie miało charakter zajęć warsztatowych prowadzonych przez doświadczonego trenera z Firmy Witalni, posiadającego umiejętności dydaktyczne i szerokie kwalifikacje w zakresie wykorzystania aktywnych form doskonalenia umiejętności i podnoszenia kompetencji. Wysoko oceniamy poziom i skuteczność szkolenia i z cała rzetelnością możemy polecić usługi Firmy Witalni.
Grzegorz Ślimak
TATRA STYLE
Firma Witalni przeprowadziła dwudniowe szkolenie wprowadzające i repetytoryjne dla współpracowników Działu Sprzedaży Bezpośredniej Grupy RMF pt. „Mistrz Sprzedaży”. Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani poziomem merytorycznym jak i technicznym szkolenia. (…). Po pierwszym doświadczeniu szkoleniowym podjęliśmy decyzję o kontynuacji współpracy.
Piotr Szymczak
Menedżer ds. Zarządzania Relacjami Biznesowymi
Grupa RMF FM

Klienci (Partnerzy) Witalnych

Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo (zobacz pełną listę)

Dodatkowe materiały

„SKUTECZNOŚĆ W ORGANIZACJI „ – CO CZYNI ORGANIZACJĘ EFEKTYWNĄ I ODPORNĄ NA TRUDNOŚCI? Przeczytaj nasz artykuł o efektywności w organizacji

Przeczytaj artykuł

UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.

Dofinansowanie szkoleń

Poznaj kilka klasycznych i nowoczesnych technik sprzedaży – łącznie aż 9 technik sprzedaży, które musisz poznać! Przeczytaj artykuł.

Techniki Sprzedaży

Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.

Galeria zdjęć ze szkoleń

CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE?
WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.

Kontakt w sprawie szkolenia

Masz pytania związane z tym szkoleniem? Z chęcią na nie odpowiemy!

71 757 52 19

Zadzwoń do nas

Możesz również zadać dowolne pytanie wysyłając do nas wiadomość e-mail

ZADAJ PYTANIE

Katarzyna Sergiel
Opiekun szkolenia