(function() { var ams = document.createElement('script'); ams.type = 'text/javascript'; ams.async = true; ams.src = '//analytics.greensender.pl/scripts/js/am.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ams, s); var r = false; ams.onload = ams.onreadystatechange = function() { if (!r && (!this.readyState || this.readyState == 'complete')) { r = true; am.create("DMS6523BA53CAB84"); am.send('pageview'); } }; })();

Jak Komunikować Podwyżkę Cen Klientom? czyli jak uzasadniać zwyżkę cen zachowując trwałe relacje z klientem?

PRAKTYCZNE METODY KOMUNIKOWANIA CEN PRODUKTÓW I USŁUG ORAZ KOMUNIKOWANIA PODWYŻEK.

Konkretne, „narzędziowe” szkolenie, dzięki któremu Uczestnicy poznają i nauczą się technik dotyczących prezentacji ceny i jej zmiany na wyższą. Udział w szkoleniu pozwoli uczestnikom na skuteczniejsze budowanie relacji z klientami w mniej komfortowych sytuacjach związanych z koniecznością zmiany cenników. Skondensowana wiedza, wyłącznie praktyczne rozwiązania, przystępny przekaz, optymalny czas trwania to główne atuty szkolenia.

Zapisz się lub wybrane osoby na dogodny termin szkolenia: Jak Komunikować Podwyżkę Cen?

Jeśli szukasz szkolenia sprzedażowego ...

… ponieważ podczas rozmów klienci dopytują o powody podwyżki cen

… ponieważ klienci próbują wykorzystać powód podwyżki cen na swoją korzyść

… ponieważ chcesz być przygotowanym na trudne sytuacje związane z ceną

… ponieważ chcesz doskonalić kompetencje i potrafić rozmawiać z klientami o wyższych cenach, zachowując trwałe relacje

… ponieważ chcesz rozwinąć umiejętność posługiwania się socjotechnikami sprzedażowymi związanymi z ceną

… ponieważ szukasz inspiracji, by stać się pewniejszy podczas rozmów handlowych

Gratulacje! Trafiłeś w 10-tkę! Zapraszamy szkolenie "Jak Komunikować Podwyżkę Cen Klientom?"

Tematy poruszane podczas szkolenia:

  1. Jak definiować pojęcie ceny i uczyć w tym zakresie swoich klientów, aby rozmawiać o tym samym?

  2. Jakie techniki łagodzenia reakcji na cenę zastosować, aby klienci nie mieli złego wrażenia i uprzedzeń do produktu, usługi, handlowca?

  3. Jak argumentować podwyżkę ceny oraz zakomunikować fakt podwyżki kupującym?

  4. Jak obronić ceny bez używania irytujących sloganów w postaci: „Rabat to stolica Maroko”?

Metody realizacji zajęć:
Szkolenie w formie konkretnego treningu zawężonego do doskonalenia specyficznych umiejętności. Przykłady poparte realnym zastosowaniem na wybranych przykładach. Otwarta dyskusja i omówienie zgłaszanych przez Uczestników problemów.

 

Poznaj wszystkie tematy

Szkolenie Prowadzi:

Leszek Sergiel

TRENER BIZNESU, TRENER MOTYWACYJNY, ZAŁOŻYCIEL I WŁAŚCICIEL FIRMY WITALNI.

Leszek Sergiel

TRENER BIZNESU, TRENER MOTYWACYJNY, ZAŁOŻYCIEL I WŁAŚCICIEL FIRMY WITALNI.

Cele szkolenia

Wyposażenie Uczestników w narzędzia do zakomunikowania podwyżki cen bez ryzyka utraty klienta.
Podniesienie skuteczności Uczestników w budowanie relacji z klientami.
Doskonalenie umiejętności posługiwania się socjotechnikami sprzedażowymi w zakresie ceny.
Rozwój kompetencji handlowych dotyczących prezentacji oferty.
Uświadomienie Uczestników o możliwych metodach zarządzania relacją z klientem w trudnych sytuacjach.
Wzmocnienie umiejętności i pewności siebie podczas niestandardowych rozmów handlowych.

ZAPISZ SIĘ LUB WYDELEGUJ WYBRANE OSOBY NA TO SZKOLENIE

Przejdź do kalendarza szkoleń otwartych i wybierz spośród aktualnych propozycji odpowiadające Tobie termin oraz lokalizację (online lub stacjonarnie).

 

W ramach inwestycji w szkolenie:

Certyfikat ukończenia szkolenia i komplet materiałów szkoleniowych.

Wsparcie merytoryczne trenera po zakończonym szkoleniu.

Możliwość zmiany terminu lub osoby zapisanej w dowolnym momencie.

Dostęp do platformy i wsparcie techniczne (szkolenie online).

Dwudaniowy posiłek i serwis kawowy ciągły (szkolenie stacjonarne).

POZNAJ OPINIE UCZESTNIKÓW UBIEGŁYCH EDYCJI SZKOLENIA

Opinia po szkoleniu online: Szkolenie przeprowadzone rzetelnie oraz w milej atmosferze. Do każdego zagadnienia prowadzący, potrafił podać przykład z życia wzięty. Szkolenie: Jak Komunikować (...)

Opinia po szkoleniu online: Szkolenie przeprowadzone rzetelnie oraz w milej atmosferze. Do każdego zagadnienia prowadzący, potrafił podać przykład z życia wzięty. Szkolenie: Jak Komunikować Podwyżkę Cen Klientom?

Opinia po szkoleniu online: Szkolenie tematycznie zgodne, przez wiedzy bardzo dobry. Trener dostosowywał się do każdego z uczestników i zawsze odpowiadał na zadane pytania. Szkolenie zgodne (...)

Opinia po szkoleniu online: Szkolenie tematycznie zgodne, przez wiedzy bardzo dobry. Trener dostosowywał się do każdego z uczestników i zawsze odpowiadał na zadane pytania. Szkolenie zgodne z tematyką oraz nawiązywało do cen skąd się biorą oraz jak dobierać słowa do sytuacji. Szkolenie mimo, że online nie sprawiało wrażenia gorszego pozyskiwania wiedzy. Szkolenie: Jak Komunikować Podwyżkę Cen Klientom?

Opinia po szkoleniu online: Osobiście jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. Dowiedziałam się wiele nowych, ważnych rzeczy oraz sposobów na komunikowanie ich klientom. Na pewno (...)

Opinia po szkoleniu online: Osobiście jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. Dowiedziałam się wiele nowych, ważnych rzeczy oraz sposobów na komunikowanie ich klientom. Na pewno jeszcze skorzystam z Państwa oferty. Szkolenie: Jak Komunikować Podwyżkę Cen Klientom?

Opinia po szkoleniu online: Szkolenie przeprowadzone w profesjonalny sposób. Zakres tematyczny szkolenia zrealizowany. Przystępny sposób przekazywania wiedzy przez komunikatywnego wykładowcę z dużą wiedzą i (...)

Opinia po szkoleniu online: Szkolenie przeprowadzone w profesjonalny sposób. Zakres tematyczny szkolenia zrealizowany. Przystępny sposób przekazywania wiedzy przez komunikatywnego wykładowcę z dużą wiedzą i umiejętnością, przy czym od razu weryfikującego wątpliwości w trybie rzeczywistym i udzielającym odpowiedzi. Wszystko na 5 gwiazdek!” Szkolenie: Jak Komunikować Podwyżkę Cen Klientom?

Opinia po szkoleniu online: Szkolenie bardzo ciekawe poparte przykładami. Duża dawka wiedzy.

Opinia po szkoleniu online: Szkolenie bardzo ciekawe poparte przykładami. Duża dawka wiedzy.

Opinie Google o firmie WITALNI
Ewa Skowron
Ewa Skowron
25/07/2022
Uczestniczyłam w szkoleniu "Jak Komunikować Podwyżkę Cen Klientom?" Szkolenie przeprowadzone w profesjonalny sposób i bardzo merytoryczny, poparty ćwiczeniami i przykładami. Wykładowca- Leszek Sergiel- zadbał o dobrą atmosferę, odpowiadał na bieżąco na pytana lub uwagi. Wszystko na 5 gwiazdek! Polecam
Małgorzata Banaszek
Małgorzata Banaszek
25/07/2022
Witam, Jestem po szkoleniu "Jak komunikować podwyżkę cen klientom". Szkolenie zgodne z tematyką oraz co to jest cena. Informacje przekazywane były bardzo przejrzyste i zawsze oparte na przykładach. Pan prowadzący sympatyczny i potrafiący zaangażować uczestników do dyskusji. W przyszłym miesiącu czeka mnie kolejne szkolenie z platformy Witalni.pl... Gorąco polecam skorzystać z ich wiedzy i doświadczenia.
Jarosław Żywicki
Jarosław Żywicki
25/07/2022
Uczestniczyłem w szkoleniu "Jak Komunikować Podwyżkę Cen Klientom?" Szkolenie przeprowadzone w profesjonalny sposób. Zakres tematyczny szkolenia zrealizowany. Przystępny sposób przekazywana wiedza przez komunikatywnego wykładowcę- Leszek Sergiel- z dużą wiedzą i umiejętnością, przy czym od razu weryfikującego wątpliwości w trybie rzeczywistym i udzielającym odpowiedzi. Wszystko na 5 gwiazdek!” Polecam JZY
Roman Chochorowski
Roman Chochorowski
12/03/2022
Dziękuję bardzo za możliwość uczestnictwa w szkoleniu , treningu prowadzonym przez Pana Leszka Sergiel z firmy Witalni "Trudny Klient". Szkolenie, trening prowadzony on-line w grupie przedstawicieli kilku firm, teoretycznie o odmiennych profilach, ale z podobnymi zagadnieniami, problemami. Prowadzący angażując wszystkich uczestników praktycznie, potrafił dopasować się do indywidualnych wymagań uczestników związanych z specyfiką każdej z firm i każdego uczestnika. Duży , szeroki zakres tematyki, przekazywanej w bardzo przystępny sposób, z uwzględnieniem praktycznej specyfiki różnych klientów. Sześć godzin, naprawdę trudnej tematyki podanej w niesamowicie przystępny sposób, zrealizowane zostało dosłownie w moment. Bardzo duża wiedza praktyczna i teoretyczna trenera, i sposób podania praktycznie przyjazny dla każdego. Dziękuję za to pierwsze spotkanie. Dziękuję prowadzącemu, ale pracownikom firmy organizujący spotkanie. Dziękuję i pozdrawiam bardzo Serdecznie. Romek Chochorowski
Karolina Kozłowska
Karolina Kozłowska
21/08/2021
Bardzo dziękuję za szkolenie. Pan Leszek- świetny człowiek. Jeśli ktoś waha się czy takie szkolenie może mu się przydać- proszę się nie zastanawiać tylko brać w ciemno. Bardzo dużo informacji- bardzo przydatnych!
Błażej Kwiatkowski
Błażej Kwiatkowski
13/03/2021
Polecam! Bardzo ciekawa oferta 😊
Rafał Kamiński
Rafał Kamiński
13/05/2020
Kilka tygodni temu uczestniczyłem w wirtualnym szkoleniu dla Menadżerów. Szkolenie prowadzone przez profesjonalnego trenera, było bardzo pomocne i odpowiedziało na wiele zagadnień, które chciałem poruszyć. Wiedza wyniesiona ze szkolenia została wprowadzona w życie od momentu jego zakończenia. Już widzę efekty. Bardzo POLECAM!

CO OTRZYMASZ INWESTUJĄC W SZKOLENIE HANDLOWE?

CO OTRZYMASZ W TRAKCIE SZKOLENIA DLA HANDLOWCÓW?

  • Wiedzę i narzędzia od trenera, praktyka biznesu z ponad 20 letnim doświadczeniem.
  • Możliwość wchodzenia w interakcję z trenerem prowadzącym i swobodnego zadawania pytań!
  • Komplet opracowanych materiałów szkoleniowych w pliku PDF.
  • Program szkoleniowy opracowany zgodnie ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0).
  • Możliwość rozbudowy sieci kontaktów (networking), dzięki różnorodnej grupie szkoleniowej.

CO OTRZYMASZ PO SZKOLENIU?

  • Imienny Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
  • Bezpłatne wsparcie doradcze trenera do 6 miesięcy po szkoleniu.
  • Po ukończonym szkoleniu handlowym trener prześle drogą mailową m.in. bibliografie i dodatkowe materiały edukacyjne.
  • Specjalne okazje promocyjne – dostępne jedynie dla Klientów Witalnych (po zapisaniu się do mailowego informatora).

  • Szkolenie wpisane do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania

  • Szkolenie zgodne ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0)

  • Trener prowadzący z potwierdzonymi kompetencjami

JAK REALIZUJEMY INTERAKTYWNE SZKOLENIA ONLINE?

.

  • Spotkanie na żywo w wirtualnej sali szkoleniowej.
  • Mała grupa Uczestników (do 15 osób), aby zagwarantować komfort wypowiedzi.
  • Szkolenie realizowane jest na sprawdzonej i łatwej w obsłudze platformie bez zakłóceń (Zoom).
  • Przed spotkaniem każdy Uczestnik otrzyma zaproszenie i instrukcję obsługi platformy Zoom.
  • Przez cały okres realizacji szkolenia zapewniamy wsparcie techniczne.
  • Aby zachować interaktywność szkolenia wykorzystujemy narzędzia, takie jak m.in.:
    • Interaktywna tablica (Whiteboard),
    • Dedykowane pokoje do podziału Uczestników na grupy zadaniowe.
    • Dyskusje moderowane i burze mózgów.
    • Multimedialna prezentacja obrazująca omawiane zagadnienia.
    • Ćwiczenia i projekty na żywo pod okiem trenera.

  • Krótki format: 3-godzinne szkolenie online realizowane w godz. 09:00-12:00.

  • W ramach powyższych godzin przewidziana jest 5-10 minutowa przerwa.

  • Interaktywna platforma Zoom.

POZNAJ NASZE REFERENCJE PISEMNE (ZOBACZ WSZYSTKIE)

(…) Szkolenie Trudny Klient – dla kadry handlowej – zostało przeprowadzone profesjonalnie i przyczyniło się do poszerzenia oraz usystematyzowania wiedzy uczestników. Należy podkreślić, że szkolenie miało charakter zajęć warsztatowych prowadzonych przez doświadczonego trenera z Firmy Witalni, posiadającego umiejętności dydaktyczne i szerokie kwalifikacje w zakresie wykorzystania aktywnych form doskonalenia umiejętności i podnoszenia kompetencji. Wysoko oceniamy poziom i skuteczność szkolenia i z cała rzetelnością możemy polecić usługi Firmy Witalni.
Grzegorz Ślimak
TATRA STYLE
Firma Witalni przeprowadziła dwudniowe szkolenie wprowadzające i repetytoryjne dla współpracowników Działu Sprzedaży Bezpośredniej Grupy RMF pt. „Mistrz Sprzedaży”. Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani poziomem merytorycznym jak i technicznym szkolenia. (…). Po pierwszym doświadczeniu szkoleniowym podjęliśmy decyzję o kontynuacji współpracy.
Piotr Szymczak
Menedżer ds. Zarządzania Relacjami Biznesowymi
Grupa RMF FM

Klienci (Partnerzy) Witalnych

Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo (zobacz pełną listę)

Dodatkowe materiały

„SKUTECZNOŚĆ W ORGANIZACJI „ – CO CZYNI ORGANIZACJĘ EFEKTYWNĄ I ODPORNĄ NA TRUDNOŚCI? Przeczytaj nasz artykuł o efektywności w organizacji

Przeczytaj artykuł

UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.

Dofinansowanie szkoleń

Poznaj kilka klasycznych i nowoczesnych technik sprzedaży – łącznie aż 9 technik sprzedaży, które musisz poznać! Przeczytaj artykuł.

Techniki Sprzedaży

Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.

Galeria zdjęć ze szkoleń

CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE?
WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.

Kontakt w sprawie szkolenia

Masz pytania związane z tym szkoleniem? Z chęcią na nie odpowiemy!

71 757 52 19

Zadzwoń do nas

Możesz również zadać dowolne pytanie wysyłając do nas wiadomość e-mail

ZADAJ PYTANIE

Katarzyna Sergiel
Opiekun szkolenia