Strona główna > Szkolenia > Szkolenia sprzedażowe > Sprzedaż przez telefon (B2B)
Sprzedaż przez telefon (B2B)
Cena szkolenia
cena zawiera VAT
Cena szkolenia
Cena szkolenia
O szkoleniu "Sprzedaż przez telefon (B2B)"
Szkolenie "Sprzedaż przez telefon – jak najlepiej wykorzystać telefon i email w kontaktach handlowych?" jest przeznaczone dla handlowców pracujących w segmencie B2B, którzy chcą zwiększyć swoją skuteczność w sprzedaży telefonicznej i emailowej. Telefon w rękach sprawnego handlowca jest kluczowym narzędziem do umawiania spotkań, zainteresowania klientów produktami lub usługami oraz budowania zaufania, które jest podstawą długotrwałych relacji. Z drugiej strony, rozmowy telefoniczne mogą generować stres i trudne sytuacje. Program szkolenia został opracowany, aby pomóc handlowcom radzić sobie z wyzwaniami związanymi ze sprzedażą przez telefon oraz efektywnie planować i realizować procesy obsługi klientów.
Program
Nasze szkolenia przebiegają według wypracowanego programu, modyfikowanego w zależności od potrzeb uczestników.
Jak przebiega proces komunikacji i po której stronie leży odpowiedzialność za zrozumienie, porozumienie lub jego brak?
Moduł ten koncentruje się na profesjonalizmie w rozmowach telefonicznych, począwszy od nawiązywania kontaktu, przez przebieg rozmowy, aż po działania po jej zakończeniu. Kluczowe jest tutaj wypracowanie nawyku korzystania z tzw. pozytywnego języka – zamiast mówić „nie ma”, lepiej użyć „będzie za dwa dni”. Ważnym elementem jest także organizacja stanowiska pracy, dostęp do niezbędnych informacji, porządek w plikach komputerowych i dokumentacji. Te czynniki pomagają w kreowaniu pozytywnego pierwszego wrażenia i profesjonalnego wizerunku.
Zakłócenia psychologiczne, semantyczne i fizyczne w procesie komunikacji – jak je niwelować, aby mieć gwarancję porozumienia z rozmówcą?
W tym miejscu uczestnicy dowiadują się, jak radzić sobie z różnego typu zakłóceniami pochodzącymi ze swojej strony oraz powodowanymi przez rozmówców. Uczestnicy poznają techniki, które pomogą im minimalizować ryzyko nieporozumień i zwiększyć skuteczność komunikacji telefonicznej.
Telefon jako narzędzie komunikacji – niestety często jednostronnej
Moduł wyjaśnia, jak łatwo zniekształca się komunikaty w rozmowach telefonicznych i co należy robić, aby zminimalizować ryzyko nieporozumień z klientem. Poprzez ćwiczenia uczestnicy nauczą się, jak skutecznie przekazywać informacje i zapewniać zrozumienie ze strony rozmówców.
Rozmowy przychodzące – jak kreować dobre pierwsze wrażenie przez telefon?
Moduł ten koncentruje się na profesjonalizmie w rozmowach telefonicznych, począwszy od nawiązywania kontaktu, przez przebieg rozmowy, aż po działania po jej zakończeniu. Kluczowe jest tutaj wypracowanie nawyku korzystania z tzw. pozytywnego języka – zamiast mówić „nie ma”, lepiej użyć „będzie za dwa dni”. Ważnym elementem jest także organizacja stanowiska pracy, dostęp do niezbędnych informacji, porządek w plikach komputerowych i dokumentacji. Te czynniki pomagają w kreowaniu pozytywnego pierwszego wrażenia i profesjonalnego wizerunku.
Rozmowy wychodzące – jak planować i osiągać cele w inicjowanych przez nas rozmowach telefonicznych?
Umiejętność racjonalizacji czasu rozmowy poprzez jej planowanie oraz osiąganie celów to kluczowe korzyści tego zagadnienia. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak kontrolować przebieg rozmowy, zwłaszcza gdy tematy poruszane w rozmowie nie leżą w interesie klienta. Planowanie i struktura rozmowy są niezbędne do skutecznego przekazywania informacji i osiągania zamierzonych celów w każdej rozmowie telefonicznej.
Segmentacja i zarządzanie kontaktami w CRM
Moduł ten koncentruje się na segmentacji i zarządzaniu kontaktami w systemie CRM. Uczestnicy dowiedzą się, jakimi kryteriami kierować się przy planowaniu pracy z kontaktami, jak planować, organizować i koordynować działania handlowe, aby optymalizować pracę i osiągać najwyższe wzrosty sprzedaży. Ustalanie priorytetów i umiejętne stosowanie narzędzi CRM pozwala na efektywne zarządzanie bazą klientów i maksymalizowanie wyników sprzedażowych.
Budowanie i zarządzanie relacjami B2B przez telefon
Efektywne budowanie i zarządzanie relacjami B2B przez telefon to kluczowy element sprzedaży. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak wykorzystać siłę systematyczności w pracy telefonicznej, jak odróżniać potrzeby klientów od korzyści oraz jak pokazywać swoje zaangażowanie przez telefon. Omówimy również różne strategie, które pomogą w budowaniu trwałych i efektywnych relacji biznesowych.
W jaki sposób konstruować indywidualne sprzedażowe maile do Klientów?
W tej części szkolenia uczestnicy nauczą się, jak konstruować skuteczne maile sprzedażowe po rozmowie z klientem oraz czego unikać w komunikacji mailowej. Pokażemy proste sposoby na wyróżnienie się na tle innych firm oraz dostosowanie komunikacji email do specyfiki produktu lub usługi i odbiorcy. Indywidualizacja komunikacji mailowej jest kluczowa dla skutecznego budowania relacji i osiągania zamierzonych celów sprzedażowych.
Aplikacje, narzędzia i automatyzacja w pracy handlowca
Przegląd ciekawych narzędzi i aplikacji, które wspierają i optymalizują pracę handlowca, jest istotnym elementem tego modułu. Uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać potencjał smartfona, jak skonstruować szablony i proste reguły optymalizujące komunikację email. Automatyzacja i odpowiednie narzędzia mogą znacznie zwiększyć efektywność pracy handlowca, oszczędzając czas i zwiększając skuteczność działań sprzedażowych.
Dla kogo jest te szkolenie?
Sprzedawcy telefoniczni
Specjaliści ds. obsługi klienta
Handlowcy B2B
Menedżerowie sprzedaży
Czego Cię nauczymy?
- Uczestnicy dowiedzą się, jak przebiega proces komunikacji telefonicznej, jakie są jego kluczowe elementy oraz jak budować profesjonalny wizerunek w rozmowach telefonicznych.
- Poznają techniki radzenia sobie z zakłóceniami komunikacyjnymi i nauczą się, jak minimalizować ryzyko nieporozumień z klientem, co zwiększy ich efektywność w rozmowach telefonicznych.
- Nauczą się, jak kreować dobre pierwsze wrażenie podczas rozmów przychodzących oraz jak planować i osiągać cele w rozmowach wychodzących, co pozwoli im na bardziej efektywne zarządzanie czasem i zasobami.
- Opanują umiejętności segmentacji i zarządzania kontaktami w systemie CRM, co pozwoli im na efektywne zarządzanie bazą klientów i maksymalizowanie wyników sprzedażowych.
- Zrozumieją, jak budować i zarządzać relacjami B2B przez telefon oraz jak konstruować skuteczne maile sprzedażowe, co przyczyni się do budowania trwałych i efektywnych relacji biznesowych.
O trenerze
Imię i nazwisko szkoleniowca
Opis
Opinie naszych klientów
FAQ
Masz inne pytanie?
Skontaktuj się z nami!
690 305 858
biuro@witalni.pl
W pierwszym kroku zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego – poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza. Następnie nasz specjalista przy współpracy z odpowiednim Trenerem, przygotuje dla Państwa indywidualną ofertę, która uwzględni zagadnienia / tematykę / cele na których Państwu najbardziej zależy.
Każde szkolenie w naszej ofercie, to kompletny produkt edukacyjny, który oprócz ramowego opisu na stronie internetowej i w materiałach pdf dotyczących szkolenia, ma zaplecze w postaci:
a) Trenera– osoby lub osób które przygotowały kompletny program (zdarza się że to samo szkolenie prowadzi dwóch Trenerów – informacja o tym, kto prowadzi dany termin zawsze znajduje się w naszym „Terminarzu”). Osoba prowadząca zajęcia to zazwyczaj również autor całego szkolenia – począwszy od opisu na stronie, materiałów dla uczestników, prezentacji, materiałów dodatkowych, czasami również ćwiczeń i warsztatów realizowanych podczas zajęć. Dzięki temu, mają Państwo gwarancję że Trener dokładnie wie, jakie szkolenie ma osiągać cele, jak je przeprowadzić i na co zwracać szczególną uwagę.
b) Prezentacji multimedialnej – każde szkolenie, które realizujemy w formie otwartej, ma swoją indywidualna prezentacje, która powstała we współpracy osób prowadzących z naszym specjalistą w zakresie grafiki i multimediów. Nie jest to typowy pokaz slajdów. Jest to nowoczesne narzędzie, które przede wszystkim pozwala łatwiej zapamiętać najciekawsze informacje ze szkolenia, ma bardzo estetyczną formę i jest integralną częścią szkolenia. Elementy graficzne w postaci kolorów, symboliki, czy odpowiednich czcionek, sprawią że nawet przez chwilę nie zapomną Państwo w jakim szkoleniu Państwo uczestniczą!
c) Materiałów szkoleniowych – Podczas szkolenia uczestnikom otrzymuje zawsze pełen komplet materiałów szkoleniowych, które zawierają treści merytoryczne szkolenia, zeszyt ćwiczeń, arkusze do prowadzenia własnych notatek. Oczywiście, podczas szkolenia zapewniamy wszelkie materiały piśmiennicze – nie muszą Państwo niczego brać ze sobą.
Zwykle tak, ale to zależy – od tematyki, celów, rodzaju szkolenia. W takiej sytuacji prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Istnieje możliwość pozyskania środków unijnych na nasze szkolenia. Wysokość wsparcia może pokryć nawet 80% wartości szkoleń. Więcej szczegółów można uzyskać kontaktując się z Nami.
W przypadku szkoleń 2-dniowych, zwykle harmonogram będzie podobny. Ok. godz. 9:30 rozpoczęcie szkolenia, następnie koło godz. 13/14 przerwa obiadowa, oraz koło godz. 17:00/17:30 zakończenie zajęć. Przerwy kawowe w tracie szkolenia są ustalane wraz z grupą podczas zajęć.
Nigdy nie obciążamy Klientów jakimikolwiek kosztami, jeśli poinformują nas o rezygnacji do 7 dni przed datą szkolenia. W innym przypadku (poniżej 7 dni przed datą) możemy dokonać zwrotu 80% wpłaconej kwoty – lub: zupełnie bezkosztowo przepisać uczestnika na inny termin. Dodatkową opcją, jest zawsze możliwość skierowanie innej osoby na ten dany termin.
Zapisz się do newslettera i otrzymaj 10% zniżki na pierwsze szkolenie!
Otrzymuj informacje o darmowych webinarach, najnowszych odcinkach podcastu oraz o najnowszych publikacjach.
Dziękujemy za zapis do Newsletter’a Witalnych!
Za chwilę otrzymasz potwierdzenie zapisu na Twój adres e-mail.