Zarządzanie Zespołem Sprzedażowym czyli jak rozwijać i kierować skutecznym zespołem handlowym B2B?

Wybierz termin szkolenia:

PRAKTYCZNE SZKOLENIE DLA SZEFÓW SPRZEDAŻY, DYREKTORÓW HANDLOWYCH, WŁAŚCICIELI FIRM I KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ SPRZEDAŻĄ.

Zarządzanie zespołem sprzedażowym to szkolenie, którego celem jest wzmocnienie osób odpowiedzialnych za budowanie i rozwój zespołów sprzedażowych B2B. Zarządzanie zespołem handlowym wymaga odpowiedniego stawiania celów, planowania, monitorowania działań, komunikowania się i motywowania poszczególnych członków. To również zarządzanie relacjami i procesami w grupie, kontrolowanie i raportowanie, a także szereg innych działań, które menedżer sprzedaży podejmuje aby wpływać na wyniki i obroty zespołu. Niniejszy program szkolenia z zakresu zarządzania zespołem sprzedażowym, wspiera najważniejsze obszary w zakresie codziennej pracy z handlowcami.

Uczestnicy dowiedzą się m,in.: jak motywować poszczególnych handlowców, tak aby zespół był nastawiony na sukces i realizacje celów sprzedażowych; w jaki sposób kreować wizerunek szefa sprzedaży; jaki przyjąć styl zarządzania zespołem; jak planować działania handlowe na platformach wartości klientów, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w zespole handlowym.

Jeśli szukasz szkolenia z zarządzania zespołem sprzedażowym...

… ponieważ zależy Ci na budowaniu autorytetu jako szefa sprzedaży

… ponieważ czujesz, że w Twojej firmie potrzebny jest skuteczny system pracy z handlowcami

… ponieważ masz wrażenie, że komunikacji z niektórymi handlowcami jest trudna

… ponieważ chciałbyś wypracować własny styl zarządzania zespołem handlowców

… ponieważ potrzebujesz zwiększyć efektywność swoje zespołu handlowego

… ponieważ chciałbyś wyznaczać realne cele strategiczne dla Twojego zespołu

… ponieważ chciałbyś dokonać analizy efektywności dotychczasowych działań w zespole

… ponieważ chcesz zwiększyć zaangażowanie handlowców i nauczyć ich jak radzić sobie z emocjami w budowaniu partnerskiej relacji z klientami

Zapraszamy na szkolenie "Zarządzanie Zespołem Sprzedaży"!

Szkolenie Prowadzi:

Krzysztof Kras

Trener sprzedaży, animator wielu przedsięwzięć o charakterze edukacyjnym

Szkolenie Prowadzi:

Leszek Sergiel

TRENER BIZNESU, TRENER MOTYWACYJNY, ZAŁOŻYCIEL I WŁAŚCICIEL FIRMY WITALNI.

Krzysztof Kras

Trener sprzedaży, animator wielu przedsięwzięć o charakterze edukacyjnym

Leszek Sergiel

TRENER BIZNESU, TRENER MOTYWACYJNY, ZAŁOŻYCIEL I WŁAŚCICIEL FIRMY WITALNI.

Tematy poruszane na warsztatach:

Jak zbudować autorytet u handlowców?

Uczestnicy treningu dowiedzą się, w jaki sposób stać się wzorem dla innych oraz jak kreować autorytet szefa. Zostaną zapoznani z werbalnymi i niewerbalnymi technikami wywierania wpływu. Nauczą się budować relacje z współpracownikami.

Jak zbudować profesjonalny zespół handlowy?

W tym module szkolenia szczegółowo omawiamy fundamentalne czynniki, które determinują, budowanie zespołu handlowego. Omówimy elementy rekrutacji handlowców oraz procesu wdrażania nowego handlowca do pracy w firmie.

Jak stawiać cele na Platformach Klientów?

W tej części szkolenia, uczestnicy poznają podstawowe zasady stworzenia Platformy Klientów i zarządzania handlowcami z wykorzystaniem stawiania celów w oparciu działania na poszczególnych Platformach. Przedstawimy zasadę „inercji czasowej” i jej wpływ na osiągane wyniki. Omówimy konieczność i zasady „budowania muru obronnego” wokół grupy kluczowych klientów.

Jak wprowadzić partnerski styl sprzedaży do codziennej praktyki handlowców?

Na tym etapie uczestnicy zostają uświadomieni o konieczności stosowania partnerskich relacji z klientami przez wszystkie osoby uczestniczące w procesie sprzedaży oraz o korzyściach wynikających z umiejętnego zarządzania emocjami klienta i własnymi. Pokażemy korzyści wynikające ze stosowania zasad etycznych w relacjach z klientami.

Jakie są zasady sprzedaży przez pozytywne emocje?

Przedstawimy zwartą koncepcję sprzedaży przez pozytywne emocje. Pokażemy jak prawidłowo prowadzić rozmowę handlową zgodnie z zasadą R.p-P.o. oraz teorią „góry lodowej”. Zapoznamy z zasadami zadawania pytań i empatycznego słuchania, które są podstawą do budowania partnerskiej relacji i dobrego rozpoznania potrzeb i korzyści racjonalnych i emocjonalnych klienta

Jak komunikować się ze swoimi handlowcami?

Ten punkt szkolenia nakierowany jest na skuteczną komunikację interpersonalną pozwalającą skutecznie zarządzać zespołem handlowym. Zapoznamy z technikami stawiania celów metodą s.m.a.r.t., przekazywaniem informacji zwrotnej metodą „feedback”, dawania konstruktywnej krytyki metodą „f.u.k.o.” oraz udzielaniem profesjonalnej pochwały. Dostarczymy wiedzy jak stosować empatię i postawę asertywną z wykorzystaniem zasad „analizy transakcyjnej”. Moduł zrealizowany w formie warsztatowej.

Jak rozwijać handlowców?

Dobry menedżer działu sprzedaży pamięta o rozwijaniu handlowców dlatego przekażemy wiedzę z zakresu podnoszenia kompetencji handlowców. Omówimy zasady wspólnych wizyt w terenie, stworzenia systemu oceny handlowców, tworzenia planów rozwojowych. Stworzymy profil kompetencyjny idealnego handlowca. Przekażemy wskazówki jak szkolić handlowców siłami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Przeprowadzimy Badanie Motywacji jako prezentację świetnego narzędzia do poznania struktury 8 motywatorów Twoich handlowców, doradzimy jak to narzędzie wykorzystać w Twojej firmie.

 

Poznaj wszystkie tematy

Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu z zadawania pytań?

Poznasz przykłady z pracy z handlowcami, pochodzące z polskich przedsiębiorstw i naszej rzeczywistości gospodarczej.
Wyposażymy Cię w zasady z zakresu efektywnej komunikacji, co pomoże Ci usprawnić pracę zespołu handlowego w zakresie realizacji celów i zadań.
Umiejętność pracy na Platformie Handlowej wydatnie zwiększa efektywność pracy handlowców oraz zabezpiecza klientów kluczowych przed odejściem do konkurencji.
Szkolenie wzbogaci Twoją wiedzę z zakresu technik wywierania wpływu, co pomoże Ci budować autorytet skutecznego i odpowiedzialnego szefa zespołu handlowego.
Warsztat szkoleniowy umożliwi Ci wypracowanie własnego systemu motywowania i rozwijania handlowców – w oparciu o sprawdzone wzorce i narzędzia.

CO OTRZYMASZ INWESTUJĄC W SZKOLENIE Z ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM SPRZEDAŻOWYM?

CO OTRZYMASZ W TRAKCIE WARSZTATÓW HANDLOWYCH?

  • Możliwość wchodzenia w interakcję z trenerem prowadzącym i swobodnego zadawania pytań!
  • Komplet opracowanych materiałów szkoleniowych
  • Program szkoleniowy opracowany zgodnie ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0)
  • Dwudaniowy posiłek z deserem oraz napojami oraz nieograniczony poczęstunek i serwis kawowy.

CO OTRZYMASZ PO SZKOLENIU?

  • Imienny Certyfikat potwiedzający udział w szkoleniu, który wręczy Ci Trener prowadzący zajęcia
  • Bezpłatne wsparcie doradcze trenera do 6 miesięcy po szkoleniu
  • Po ukończonym szkoleniu trener prześle drogą mailową m.in. bibliografie i dodatkowe edukacyjne
  • Specjalne okazje promocyjne – dostępne jedynie dla Klientów Witalnych

  • Szkolenie wpisane do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania

  • Szkolenie zgodne ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0)

  • Trener prowadzący z potwierdzonymi kompetencjami

1490 PLN
netto
Rabat 300 pln
  • Zapis do 60 dni przed datą szkolenia
  • Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
  • Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu
1690 PLN
netto
Rabat 100 pln
  • Zapis do 30 dni przed datą szkolenia
  • Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
  • Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu
1790 PLN
netto
  • Zapis w dowolnym momencie, najdalej do 7 dni przed datą szkolenia
  • Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
  • Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu

Zorganizuj te szkolenie w swojej firmie.

Przygotujemy dla Ciebie ofertę dedykowaną

Sprawdź najbliższe terminy szkolenia

Najbliższa edycja kursu już w dniach 02–03.06.2020, Kraków

Wybierz najlepszy termin dla Ciebie lub napisz do nas własną propozycję daty i miejsca

Skorzystaj z formularza

02–03 .06.20

Kraków

Krzysztof Kras

Zapisuje się

06–07 .10.20

Warszawa

Krzysztof Kras

Zapisuje się

01–02 .12.20

Wrocław

Krzysztof Kras

Zapisuje się

Naciśnij pinezkę,
żeby poznać szczegóły lokalizacji

Kraków

najbliższe szkolenie:

02–03 .06.2020
Q Hotel Kraków ul. Radzikowskiego 142, 31-342 Kraków Sprawdź w Google Maps

Warszawa

najbliższe szkolenie:

06–07 .10.2020
(dokładny adres już wkrótce) Sprawdź w Google Maps

Wrocław

najbliższe szkolenie:

01–02 .12.2020
Sala konferencyjna Witalni, ul. A. Ostrowskiego 7 lok. 165 Sprawdź w Google Maps

Klienci Witalnych

Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo

Zobacz zdjęcia z naszych szkoleń

Dodatkowe materiały

Poznaj kilka klasycznych i nowoczesnych technik sprzedaży – łącznie aż 9 technik sprzedaży, które musisz poznać! Przeczytaj artykuł.

techniki sprzedaży

UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.

Dofinansowanie szkoleń

Jak napisać ofertę handlową? – Przeczytaj artykuł

Jak napisać ofertę handlową?

Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.

Galeria zdjęć ze szkoleń

CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE?
WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.

Kontakt w sprawie szkolenia

Masz pytania związane z tym szkoleniem? Z chęcią na nie odpowiemy!

71 757 52 19

Zadzwoń do nas

Możesz również zadać dowolne pytanie wysyłając do nas wiadomość e-mail

ZADAJ PYTANIE

Kamila Straube
Opiekun szkolenia