(function() { var ams = document.createElement('script'); ams.type = 'text/javascript'; ams.async = true; ams.src = '//analytics.greensender.pl/scripts/js/am.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ams, s); var r = false; ams.onload = ams.onreadystatechange = function() { if (!r && (!this.readyState || this.readyState == 'complete')) { r = true; am.create("DMS6523BA53CAB84"); am.send('pageview'); } }; })();

Profesjonalny montaż, instalacja, serwis czyli skuteczne budowanie relacji podczas wizyty u klienta

Powiedz nam kiedy chciałbyś wziąć udział w szkoleniu Formularz kontatkowy

Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w narzędzia związane z budowaniem pozytywnych relacji z inwestorem, klientem lub z ich przedstawicielami. Dalsze polecenia firmy sprzedającej produkty wymagające montażu/serwisu – zależą w ogromnym stopniu nie tylko od kadry handlowej i doskonale wykonanej technicznie montażu czy jakości produktu. Ważnym czynnikiem oceny usługi i firmy sprzedającej jest również poziom profesjonalizmu w zachowaniu członków ekipy montującej. Treścią szkolenia jest również uświadomienie uczestnikom o tym jaką rolę pełnią w procesie sprzedaży dodatkowych produktów/usług firmy.

Ilość czasu spędzonego podczas montażu, zachowanie klientów, ich gry, świadome i nieświadome prowokacje, mogą wygenerować sytuacje, w których łatwo o spory, kłótnie i inne trudne momenty. Aby zapewnić polecenia i kolejne zlecenia, dobrze jest gdy nawet w obliczu najtrudniejszych sytuacji ekipy potrafią zachować się profesjonalnie. Proces sprzedaży polegający wyłącznie na pozyskiwaniu nowych klientów, to jedna z najdroższych strategii handlowych. Klient „ z polecenia”, to klient generujący mniejsze koszty w etapie pozyskania a zatem bardziej rentowny. Dlatego warto o te polecenia zadbać również na etapie montażu. Kluczową kwestią, którą porusza szkolenie jest również generowanie przez pracowników sprzedaży produktów dodatkowych lub uzupełniających.

Kto może skorzystać ze szkolenia?

  • PRACOWNICY EKIP MONTERSKICH

  • PRACOWNICY EKIP INSTALACYJNYCH I SERWISOWYCH

  • KIEROWNICY I SZEFOWIE EKIP

  • PRACOWNICY MAJĄCY BEZPOŚREDNI KONTAKT Z KLIENTEM

Tematy szkolenia

Jaka jest rola klienta w gospodarce rynkowej?

Zagadnienie, które szczegółowo uświadamia uczestnikom, że tak naprawdę to klient płaci pensję a nie firma, czy “szef”. Zrozumienie tego elementarnego faktu, pozwala na zmianę zaangażowania, odpowiedzialność za pracę jak i swoje zachowanie w relacjach z klientami.

Jak przebiega proces decyzyjny, czyli kiedy jest czas na zdobywanie poleceń do dalszych klientów?

Ugruntowana wiedza dotycząca psychologicznych faz kupowania i sprzedawania. Uczestnicy po przez krótkie ćwiczenie ilustracyjne poznają proces sprzedaży. W tym obszarze szkolenia, skupiamy się głównie etapie sprzedaży, w którym pojawiają się montażyści i serwisanci – jakie mają narzędzia i możliwości podczas wizyty u klienta, co mogą robić, aby klient w przyszłości polecał dalej firmę i sam ponownie skorzystał z jej usług.

Jak budować pozytywne relacje z innymi? Jakie są jawne i skryte motywy zachowania klientów?

Konkretny moduł związany z psychologią klienta, jego zachowaniem i przede wszystkim złożonością wynikającą ze zjawiska psychologicznej góry lodowej. Jak rozpoznawać oblicza publiczne, prywatne oraz prawdziwe (rzeczywiste) motywy postępowania to m.in. pytanie na jakie odpowiada się w tej części szkolenia.

Jak kreować dobre pierwsze wrażenie i zyskiwać zaufanie?

W tym momencie wyposaża się słuchaczy w praktyczne narzędzia służące do kreowania „pierwszego” wrażenia. Moduł z ćwiczeniami, ilustracjami i przede wszystkim wyjaśnieniem procesu powstawania pierwszego wrażenia i konsekwencji w przypadku braku pozytywnego wrażenia – braku zaufania.

Na czym polega skuteczna komunikacja?

„Milczenie jest złotem” – Jak przede wszystkim słuchać i nie powiedzieć za dużo? Zagadnienie odnoszące się do odpowiedzialności w procesie komunikacji, słuchania, używania określonego języka i terminologii ułatwiającej lub zakłócającej porozumienie.

Kryteria profesjonalnej „wizyty montażowej”

Najistotniejsza część szkolenia – to praktyczna lista zachowań ekip montujących, co warto i czego należy unikać. Tutaj również uczestnicy dowiedzą się jak interpretowane są ich zachowania przez klientów. Można rzec, że to lista standardów użyteczna w każdej firmie.

[kkstarratings]

Czytaj więcej

Korzyści

Rozwiniesz swoje umiejętności interpersonalne, zwłaszcza podczas rozmów z klientem w trakcie montażu, instalacji lub serwisu produktów

Uzyskasz wiedzę na temat procesu komunikacji z klientem - nauczysz się używać określonego języka i terminologii ułatwiającej lub zakłócającej porozumiewanie się

Dokładnie poznasz poszczególne etapy wizyty montażowej - na co zwrócić szczególną uwagę, co warto robić, a czego warto unikać

Na szkolenie zaprasza

Leszek Sergiel

trener prowadzący

Szkolenia zostały przygotowane i przeprowadzone zgodnie z naszymi oczekiwaniami (…). Uczestnicy szkolenia otrzymali profesjonalnie opracowane materiały szkoleniowe, które będą dla nich wsparciem w późniejszej pracy. Program szkoleń został dostosowany do potrzeb (…) z wykorzystaniem praktycznych przykładów i ćwiczeń dostosowanych do branży, którą reprezentuje LIGUM. Szkolenia cechowały się wysokim poziomem merytorycznym, aktywizującą formą zajęć oraz dobrą atmosferą sprzyjającą rozwojowi zawodowemu uczestników. Już wkrótce będziemy realizować kolejny cykl szkoleń dla menadżerów wyższego szczebla, a to najlepsza rekomendacja!
 
Piotr Walkowiak
Prezes Zarządu
Ligum
W dniu 4.03.2013 w Krakowie odbyło się szkolenie „Profesjonalny montaż”. Szkolenie przebiegało w bardzo przyjaznej atmosferze. Wiedza przekazana w sposób bardzo profesjonalny, a co najważniejsze poparta wieloma przykładami wziętymi z życia. Szkolenie oceniam bardzo dobrze.
Robert Niechciał,
Elbob

 

Zobacz pozostałe
opinie w naszych
Referencjach

Wartość
inwestycji

Zapisz na szkolenie m.in 2-uczestników i zyskaj rabat w wysokości 10%

 

790 PLN
Wydrkuj formularz

Korzyści

Imienny certyfikat ukończenia szkolenia

2 dni szkoleniowe, które składają się z 15h aktywnego treningu umiejętności sprzedażowych oraz budowania relacji

Produkt szkoleniowy wysokiej jakości co potwierdzają opinie naszych Klientów

Komplet profesjonalnych materiałów i opracowań szkoleniowych

Dwudaniowy obiad oraz serwis kawowy wraz z poczęstunkiem

Obiekty o wysokim standardzie w pełni przystosowane do potrzeb uczestników

Komfortowe warunki szkoleniowe dzięki małym grupom uczestników

Klienci Witalnych

Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo

Znasz kogoś kto mógłby dowiedzieć się nowych rzeczy na szkoleniu?

Podziel się:

Uzyskaj na to szkolenie dofinansowanie w wysokości nawet do 80%.

Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE

PRZEJDŹ DO STRONY Z INFORMATOREM