Budowanie Efektywnych Zespołów czyli jak być kapitanem własnego okrętu?

Powiedz nam kiedy chciałbyś wziąć udział w szkoleniu Formularz kontatkowy

Szkolenie - zarządzanie zespołem:
budowanie zespołu, komunikacja i współpraca w zespole

Celem warsztatu jest wyposażenie uczestników w niezbędne umiejętności do budowania i kierowaniem zespołem.  Aby skutecznie kierować, lider grupy powinien rozwijać i stosować szereg umiejętności kierowniczych takich jak: umiejętność precyzyjnego formułowania celu; komunikowania się; motywowania pracowników; delegowania zadań; zarządzania czasem, rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji.

Znajomość specyfiki ról przyjmowanych przez osoby w zespole jest dla każdego lidera sprawą zasadniczą. Od tego, bowiem, jacy są współpracownicy, zależeć będzie kształtowanie zespołów i dostosowywanie ich do specyfiki zadania, jakość współpracy i efektywność lidera. W trakcie szkolenia uczestnicy pozyskają wiedzę na temat zależności panujących wewnątrz zespołu, by następnie zastanowić się jak w nim sprawnie współpracować. Dodatkowo, trener bazując na cyklu życia zespołu przeprowadzi uczestników przez cały proces powstawania i kształtowania się zespołu, wskazując jak postawa menedżera na każdym z etapów wpływa na efektywność pracy członków zespołu

Kto może skorzystać ze szkolenia?

  • DYREKTORZY I MENEDŻEROWIE

  • LIDERZY I KIEROWNICY DZIAŁÓW

  • WŁAŚCICIELE FIRM

Tematy szkolenia

Co to jest grupa, a czym jest zespół?

Uczestnicy rozróżnią, te dwa, często zamiennie stosowane określenia. Wyróżnią cechy, jakimi charakteryzuje się zespół. Poznają czynniki sprzyjające budowaniu zespołu oraz sposoby zwiększające skuteczność zespołu. Poznają również kolejny fazy budowania zespołu.

Przychodzi szef do zespołu i ...

W trakcie tego modułu Uczestnicy nauczą się określać i stawiać granice swoim podwładnym. Napiszą i wygłoszą Expose szefa. Poznają osiem ról zespołowych wg. teorii M. Belbina oraz dowiedzą się w jaki sposób wykorzystywać w zespole różne role.

Kiedy się złamiesz szefie?

Zagadnienie skupiające się na wskazaniu korzyści płynących z budowania postawy asertywnej oraz konieczności utrzymania konsekwencji w stosunku do podwładnych. W tej części szkolenia uczestnicy poznają podstawowe zasady karania i nagradzania oraz stworzą swoją własna listę kar i nagród. Dowiedzą się również w jaki sposób komunikować cele, by podwładni chętniej je realizowali.

To nie moja wina, to nie ja, mnie się należy...

Ważny element szkolenia, uświadamiający uczestnikom czym jest kryzys odpowiedzialności w zespole i dlaczego większość zespołów zatrzymuje się na tej fazie. Poznają w teorii analizę transakcyjną i dowiedzą się w jaki sposób sprowadzać podwładnych do postawy osoby dorosłej. Poznają także schemat rozmowy mediacyjnej oraz rozmowy, w której należy przekazać informacje zwrotną.

Uczenie, nauczanie, oduczanie – w jakiś sposób rozwijać swój zespół?

To zagadnienie będzie skupione wokół metod podnoszenia kompetencji. Uczestnicy zapoznają się z takimi metodami jak GROW, burza mózgów, diagram Ishikawy. Dowiedzą się, jak wykorzystać zasoby przeznaczone na rozwój i jak można to robić przy minimalnych finansach oraz w jaki sposób zapewnić sobie zwrot z inwestycji w rozwój.

W jaki sposób dobierać ludzi do zespołu?

Punkt szkolenia, w trakcie którego uczestnicy dowiedzą się czym jest heterogeniczność zespołu. W jaki sposób ich osobowość wpływa na dobór podwładnych. Poznają w zarysie metody selekcji oraz błędy poznawcze, jakim mogą ulec w procesie rekrutacji. Porozmawiamy też o tym, co zrobić, gdy ktoś „wyrośnie” z naszego zespołu.

Czytaj więcej

Korzyści

Uzyskasz szczegółową wiedzę, na temat faz tworzenia zespołu, cech skutecznej kadry oraz będziesz rozpoznawać typy zachowania występujące w grupie.

Umiejętności związanym ze sprawnym kierowaniem zespołem, w znacznym stopniu pomogą Ci wpływać na motywację poszczególnych osób w zespole, mobilizować ich do osiągania ponadprzeciętnych wyników, a w rezultacie - będą skuteczniej realizować założone cele.

Dowiesz się, jak skutecznie motywować podwładnych: w jaki sposób precyzować swoje oczekiwania, jaki udzielać informacji zwrotnej oraz jak doceniać i nagradzać. Uzyskasz również informacje o najważniejszych czynnikach demotywujących.

Na szkolenie zaprasza

Beata Niedzballa

Jedyne co w życiu jest pewne to zmiana

Firma Witalni przeprowadziła dwudniowe szkolenie wprowadzające i repetytoryjne dla współpracowników Działu Sprzedaży Bezpośredniej Grupy RMF pt. „Mistrz Sprzedaży". Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani poziomem merytorycznym jak i technicznym szkolenia. (...). Po pierwszym doświadczeniu szkoleniowym podjęliśmy decyzję o kontynuacji współpracy.
Piotr Szymczak
Menedżer ds. Zarządzania Relacjami Biznesowymi
Grupa RMF FM
Pragniemy podkreślić profesjonalizm świadczonych usług i dostosowanie do naszych indywidualnych potrzeb. Poziom merytoryczny, jak i sposób prowadzenia zajęć pozwolił na podniesienie kwalifikacji zarówno zawodowych, jak i interpersonalnych naszych pracowników. (...) prowadzący zajęcia wykazał się doświadczeniem, profesjonalizmem i skutecznością w przekazywaniu wiedzy, stwarzając jednocześnie przyjemną atmosferę szkoleń. W związku z tym możemy rekomendować usługi firmy Witalni-Szkolenia tym, którym zależy na rzetelnie prowadzonych i interesujących szkoleniach.
Firma ZAKMED

Zobacz pozostałe
opinie w naszych
Referencjach

Wartość
inwestycji

Szkolenie dostępne już od 1290,00 zł netto

Zapisz się na szkolenie do 30 lub 60 dni przed datą i zyskaj rabat w wysokości 100,00 lub 300,00 zł

*rabat zostanie uznany przy wyborze właściwej daty szkolenia

1590 PLN
Wydrkuj formularz

Korzyści

Komplet profesjonalnych materiałów i opracowań szkoleniowych

Imienny certyfikat ukończenia szkolenia

Produkt szkoleniowy wysokiej jakości co potwierdzają opinie naszych Klientów

Dwudaniowy obiad oraz serwis kawowy wraz z poczęstunkiem

2 dni szkoleniowe, które składają się z 15h aktywnego treningu umiejętności sprzedażowych oraz wykładu

Obiekty o wysokim standardzie w pełni przystosowane do potrzeb uczestników

Komfortowe warunki szkoleniowe dzięki małym grupom uczestników

Zorganizuj te szkolenie w swojej firmie.

Przygotujemy dla Ciebie ofertę dedykowaną

CO PO SZKOLENIU MÓWILI UCZESTNICY POPRZEDNICH EDYCJI:

pytanie

CO BYŁO DLA MNIE WAŻNE?

"Trening, nazwanie i świadome zastosowanie narzędzi w sytuacjach konfliktowych; określenie (świadome) mojego typu osobowości jako menedżera"

"jasno sprecyzowane etapy tworzenia efektywnego zespołu; - pojęcie definicji - na co bardzo rzadko zwracamy uwagę w codziennych relacjach z pracownikami; "

"dla mnie ważna była konsekwencja w działaniu, jak wpłynąć na ludzi do działania, motywacja pracowników"

"Pozyskałem dodatkowe narzędzia aby lepiej poznać mój zespół. Teraz będzie dzielił zadania zwracając uwagę na predyspozycję, cechy"

"bardzo dużo ćwiczeń, scenek w których mogłem się poczuć jakbym znalazł się w takiej sytuacji (dodatkowo, mało nudnej teorii) "

"Ważne dla mnie była możliwość na bieżąco podejmowania dyskusji i doprecyzowania omawianego materiału oraz chęć i otwartość prowadzącej w odpowiedzi"

pytanie

JAK OCENIAM KOMPETENCJE TRENERA? 

"Kompetencje Trenera oceniam jako bardzo dobre: rzeczowo, szybko i zrozumiale 🙂 -Daniel"

"Wysoko. Duża wiedza. Bardzo miła atmosfera, pozytywnie 6/6"

"Dla mnie bomba. Nie nudziłem się i uświadomiłem sobie dzięki spotkaniu że rozwiązania nie są trudne, trzeba tylko wiedzieć co jak zastosować"

"Komunikatywna, Kompetentna, otwarta, dowcipna, konkretnie prowadząca w ciekawy i pouczający sposób, zajęcia SUPER!!!" - Iza"

"Myślę że odpowiedzią będzie polecanie przeze mnie szkoleń prowadzącej Ani. Dziękuje!"

"Jestem b. zadowolony u uzyskanych narzędzi. Miła Atmosfera. Merytorycznie podejście do zagadnienia. Polecam innym takie szkolenie. Bardzo dziękuje, z życzeniami, Krzysztof"

Znasz kogoś kto mógłby dowiedzieć się nowych rzeczy na szkoleniu?

Podziel się:

Uzyskaj na to szkolenie dofinansowanie w wysokości nawet do 80%.

Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE

PRZEJDŹ DO STRONY Z INFORMATOREM