- Zapis do 60 dni przed datą szkolenia
- Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
- Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu
Celem szkolenia z zarządzania zespołem jest wyposażenie uczestników w umiejętności potrzebne do budowania, kierowania i organizacji efektywnego zespołu. Aby zarządzanie zespołem było skuteczne, lider grupy może rozwijać i stosować szereg umiejętności kierowniczych takich jak: umiejętność precyzyjnego formułowania celu; komunikowania się; motywowania pracowników; delegowania zadań; zarządzania czasem, rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji.
W trakcie szkolenia uczestnicy pozyskają wiedzę na temat zależności panujących wewnątrz zespołu, by następnie zastanowić się jak w nim sprawnie współpracować. Dodatkowo, trener bazując na cyklu życia zespołu przeprowadzi uczestników szkolenia przez cały proces powstawania, kształtowania się i budowania zespołu, wskazując jak postawa menedżera na każdym z etapów wpływa na efektywność pracy członków zespołu.
…ponieważ obserwujesz spadek wyników pracy i zaangażowania pracowników
…ponieważ w Twoim zespole brakuje poczucia pracy zespołowej, występują nierozwiązane konflikty pomiędzy członkami zespołu
…ponieważ chciałbyś zmienić swoje podejście do zarządzania zespołem i kształtować właściwe normy zespołowe
…ponieważ zależy Ci żeby zespół był maksymalnie efektywny i miał właściwą strukturę
…ponieważ chciałbyś nauczyć się rozpoznawać i wykorzystywać potencjał pracowników
…ponieważ chciałbyś lepiej radzić sobie w sytuacjach, kiedy pracownicy narzekają lub gaśnie im zapał do pracy
Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, bezpieczeństwa oraz zarządzania kryzysowego, które nabierał na stanowiskach wykonawczych oraz kierowniczych. Od 15 lat aktywnie wspiera edukację młodzieży oraz dorosłych w zakresie szeroko rozumianych kompetencji miękkich.
Piotr, jako doświadczony trener z solidnym doświadczeniem w zarządzaniu zasobami ludzkimi specjalizuje się w rozwoju kompetencji menedżerskich oraz podnoszeniu efektywności zespołu.
Nadaję kierunek, pobudzam do działania, daję narzędzia, pokazuję opcje, zachęcam do wymiany doświadczeń, poglądów i przemyśleń. Pracuję na prawdziwych case study Uczestników szkolenia. Ćwiczenia praktyczne przeważają nad teorią, która jest tylko i wyłącznie wstępem lub klamrą zamykającą dane zagadnienie. Buduję atmosferę przyjazną do rozwoju opartą na wzajemnym szacunku, wsparciu, otwartości oraz zaufaniu.
Certyfikowany trener biznesu, akredytowany coach i menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w biznesie i wiedzą popartą dyplomem MBA Oxford Brookes University. Programy rozwojowe i szkolenia opiera na interdyscyplinarnym podejściu, sprawdzonych metodach oraz autorskich narzędziach. Pasjonuje się badaniem i rozwijaniem Mental Toughness – siły i odporności psychicznej. Zajmowała stanowiska członka zarządu i dyrektora w firmach z udziałem zagranicznym w branży wydawniczej. Odpowiedzialna za zarządzanie zespołem i rozwój kompetencji pracowników, współudział w tworzeniu strategii oraz negocjacje i relacje z klientami.
Absolwentka szkoły coachingu Centre for Coaching w Londynie, ze specjalizacją w coachingu osiągnięć oraz coachingu stresu i emocji. Wieloletni praktyk Racjonalnej Terapii Zachowania. Licencjonowana konsultantka Mental Toughness (MTQ48) – zweryfikowanego naukowo narzędzia badającego siłę i odporność psychiczną (odporność na stres i presję, zaangażowanie, pewność siebie oraz reakcje na wyzwania i zmianę).
Uważa, że zarówno efektywność osobista jak i szczęście są zbiorem nawyków, a swoją odporność psychiczną trenuje m.in. na rowerze, pokonując długie trasy i własne słabości. Prowadzi coaching oraz szkolenia dla biznesu i organizacji pozarządowych w języku polskim i angielskim. Specjalizuje się w tematach związanych z inteligencją emocjonalną, zarządzaniem emocjami i stresem, budowaniem odporności psychicznej, pozytywną komunikacją i zarządzaniem konfliktem, efektywnością osobistą, realizowaniem celów, treningiem silnej woli i zmiany nawyków, treningiem mentalnym.
Specjalizuje się w szkoleniach Kadry Handlowej oraz Zarządzającej. Do tej pory przeprowadził blisko 20 000 godzin szkoleń. W ramach outsourcingu zarządza zespołami handlowymi w wielu firmach. Jest doradcą w zakresie organizacji przedsiębiorstw, zarządzania, handlu i rekrutacji. Dodatkowo, prowadził zajęcia we wrocławskiej i opolskiej Wyższej Szkole Bankowej, również na poziomie MBA.
Leszek prowadzi szkolenia w oparciu o aktualne realia rynkowe. Wiedzę teoretyczną osadza w autentycznych sytuacjach, a jej zakres dostosowuje do potrzeb słuchaczy. Podczas szkolenia umiejętnie angażuje uczestników nie tylko do nich przemawiając, ale również wsłuchując się w ich oczekiwania, co jest kluczem do realizacji celów programu warsztatu.
Partnerstwo i inspirowanie do zmiany to kluczowe postawy, którymi kieruje się na szkoleniu. Celem dla mnie jest oczywiście przekazanie wiedzy, ale co ważniejsze – osiągnięcie realnych efektów z każdym z uczestników osobno. W trakcie warsztatów dbam o komfortową atmosferę oraz odpowiednio dobraną grupę uczestników, co pozawala diagnozować indywidualne potrzeby moich słuchaczy i realizować program w najlepszym wariancie.
W tym module zastanowimy się nad tym, czym jest zespół i w jaki sposób różni się od grupy. Dowiesz się, jakie kryteria wpływają na efektywność zespołu. Poznasz czynniki sprzyjające budowaniu zespołu oraz sposoby zwiększające jego skuteczność. Przyjrzymy się kolejnym fazom życia zespołu.
Planowanie to element często zaniedbywany, a to planowanie umożliwia dobrą organizację pracy i delegowanie zadań. Podstawą planowania jest nadawanie priorytetów. Nauczysz się jak wyznaczać cele i określać priorytety, aby odejść od tyranii mikrozarządzania. Dowiesz się, jakich błędów nie popełniać przy delegowaniu – nie wystarczy samo określenie celu. Zastanowimy się też nad tym, jak komunikować wizję, cele i priorytety. Jeśli coś Cię powstrzymuje od delegowania, będzie okazja, aby przyjrzeć się swoim przekonaniom na ten temat.
Rozwiejemy mity i postaramy się dotrzeć do prawdy, czyli przyjrzymy się rezultatom badań nad motywacją. Zrozumienie ludzkiej natury jest podstawą skutecznej motywacji, dlatego przyjrzysz się różnym typom osobowości, nauczysz się je odróżniać i dopasowywać do nich praktyki motywacyjne i komunikację. Dowiesz się też, jakiego rodzaju kultura organizacyjna działa motywująco i jak ją tworzyć. Podstawą będą badania Richarda M. Ryan’a i Edwarda L. Deci’ego.
Zorganizuj te szkolenie w swojej firmie.
Przygotujemy dla Ciebie ofertę dedykowaną
Brak kluczowych umiejętności menedżerskich może ograniczyć rozwój i wydajność zespołu? W bardzo wielu przypadkach spadek wyników pracy i zaangażowania pracowników spowodowany jest niejasnymi zadaniami, brakiem poczucia pracy zespołowej, niewłaściwą komunikacją, złą atmosferą i nierozwiązanymi konfliktami w grupie. Równie negatywny wpływ może mieć koncentrowanie się szefa zespołu wyłącznie na rozliczaniu bez okazywania zainteresowania relacjami.
Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo
Chciałbyś zamówić szkolenie „Zarządzanie Zespołem” w Twojej firmie?
Wypełnij krótki formularz i skontaktuj się z nami.