(function() { var ams = document.createElement('script'); ams.type = 'text/javascript'; ams.async = true; ams.src = '//analytics.greensender.pl/scripts/js/am.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ams, s); var r = false; ams.onload = ams.onreadystatechange = function() { if (!r && (!this.readyState || this.readyState == 'complete')) { r = true; am.create("DMS6523BA53CAB84"); am.send('pageview'); } }; })();

Mistrz Sprzedaży jak sprzedawać, żeby chcieli kupować?

Szkolenie BUDUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI sprzedaży – praktyczny 2-dniowy kurs

Skorzystaj z tego szkolenia bez względu na to jak długie i owocne jest Twoje doświadczenie w sprzedaży, w zarządzaniu spredażą lub w obsłudze klienta. To szkolenie w sposób praktyczny nauczy Ciebie lub  wzmocni już posiadane umiejętności pozyskiwania klientów i utrzymywania długotrwałych relacji. Po szkoleniu będziesz umiał / umiała prowadzić bezpośrednie spotkania oraz spotkania online i rozmowy telefoniczne. Jeżeli sprzedajesz wyłącznie przez telefon, to również skorzystaj z MISTRZA SPRZEDAŻY, bo przecież wiesz, że przez telefon sprzedaje się podobnie jak twarzą w twarz z małą różnicą. Przez telefon jet kilkakrotnie trudniej.

Koniecznie skorzystaj ze szkolenia, jeżeli chcesz nauczyć się lub poprawić umiejętności m.in. z zakresu:

  • Pozyskiwania klientów (prospecting), to dowiesz się jak to robić skutecznie (usłyszysz jak ten proces wzmocnić specjalnymi aplikacjami i sztuczną inteligencją
  • Budowania (faktycznie) partnerskich relacji bez względu na status zawodowy i stanowiskowy klientów i bezpośrednich rozmówców
  • Przeprowadzania sprzedaży od 1 zł do wielomilionowych kwot transakcji
  • Budowania sieci partnerskich B2B lub skutecznego sprzedawania (obsługi klienta) w relacji B2C
  • Unikania manipulacji ze strony klientów
  • Reagowania w obliczu tzw trudnych sytuacji (zastrzeżenia)
  • Negocjacji cen, tak aby cena nie była jedynym kryterium wyboru Twojej oferty
  • Szeregu innych umiejętności (rozpoznawania potrzeb, zadawania pytań, komunikacji, automotywacja do pracy w momentach zwątpienia)

Program szkolenia to wynik osobistej praktyki trenera w sprzedaży i realizacji strategii sprzedażowych z zespołem. To zbiór dobrych praktyk wypracowanych w różnych branżach i sposobach działania firm na rynku polskim i zagranicznych. To szkolenie jest jedną z najlepszych inwestycji w rozwój każdego handlowca. Przekonaj się osobiście.

Zapisz się lub wybrane osoby na dogodny termin szkolenia: Mistrz Sprzedaży

Jeśli szukasz szkolenia z technik sprzedaży...

…które pozwoli Ci zdobyć praktyczną wiedzą sprzedażową.

…na którym zdobędziesz nowe narzędzia socjotechniczne.

…które umożliwi Ci lepiej rozumieć klientów i ich potrzeby.

…ponieważ chcesz zwiększać sprzedaż w dłużej perspektywie.

… ponieważ zależy Ci na negocjowaniu najlepszych warunków transakcji.

…ponieważ zależy Ci na budowaniu długotrwałych partnerskich relacji.

Trafiłeś w 10-tkę! Zapraszamy do udziału w "Mistrzu Sprzedaży"

Program szkolenia

Psychologiczne pola zależności klientów i obszary skutecznej rozmowy handlowej.

APR – (analiza pola rozmowy), to wiedza, którą musisz umiejętnie zastosować praktycznie w każdej relacji handlowej. Bez umiejętnego zdefiniowania”boiska”, na którym poruszasz się z klientem możesz jedynie tracić czas i popełnić wiele błędów. Jeżeli chcesz pozytywnie i profesjonalnie odróżnić się od większości handlowców, to zobacz na czym polega m.in. ta umiejętność.

Jak planować pracę, aby zapewnić sobie dochód bez względu na sezonowość?

Słyszałeś o „lejkach sprzedażowych”? Jeżeli tak, to super. To ważna wiedza. Czasami  jednak nie wystarcza to racjonalnego planowania działań i pilnowania kosztów. Na szkoleniu dowiesz się jakie instrumenty wpływu na rynek zastosować, aby mieć szanse na sprzedaż w relatywnie krótkim czasie od pozyskania klienta do finalizacji transakcji.

Jak myślisz, tak działasz – jaka jest praktyczna definicja sprzedaży?

„Granice naszego języka, są granicami naszego świata” – Tak powiedział Ludwig Wittgensein. To, jak definiujesz sprzedaż ma znaczenie. Jeżeli twierdzisz, że sprzedawanie to „zaspakajanie potrzeb klienta”, to przyjdź na szkolenie i zobacz jak tę definicję rozszerzyć i zyskać przewagę na tele konkurentów.

Jak postępować, by kreować status partnera, a nie jedynie dostawcy produktów i usług? jak operować językiem korzyści?

Początek, to odpowiednia tożsamość zawodowa. Jaką warto wypracować dowiesz się tej części szkolenia. Dodatkowo otrzymasz listę zachowań, które decydują o tym, czy zostaniesz szanowanym partnerem w relacji z klientem, czy jedynie jednym z wielu dostawców.  Nauczysz się też asertywnie porządkować zachowania klienta lub ostatecznie rezygnować z klienta i przekazać go do innych osób w firmie.

Jak cię widzą, tak Ci… płacą, czyli jak kreować dobre „pierwsze wrażenie”?

Po co i jak kreować dobre pierwsze wrażenie? To główne pytanie, w ramach którego dowiesz się jak bardzo jest to ważna umiejętność w budowaniu relacji z innymi. Moduł z ćwiczeniami, ilustracjami, wyjaśniający proces powstawania pierwszego wrażenia.

Kiedy i jak proponować ofertę? – techniki prezentacji.

Sam „język korzyści” to za mało. Jeżeli chcesz finalizować transakcje, to musisz opanować dodatkowo kilka umiejętności motywowania i pozytywnego wpływu, który warto stosować już podczas prezentacji oferty. Wszystkie zagadnienia odnoszą się do praktyki prezentacji oferty, której celem powinna być silna motywacja klienta do sfinalizowania zakupu.

Jak przestać obawiać się słowa nie od klienta? – techniki reagowania na zastrzeżenia.

Dużą wartością MISTRZA SPRZEDAŻY, jest moduł związany z obiekcjami. Po tej części szkolenia będziesz przygotowany do rozwiązywania i przyjmowania obiekcji w sposób dający szansę na dalsza współprace. Poznasz  typy zastrzeżeń i adekwatnej reakcji. W ramach ćwiczeń opanujesz emocje i od tej pory żaden spór nie powinien zakończyć się brakiem dalszych relacji – chyba, że sam racjonalnie o tym zdecydujesz

Jak negocjować swoją cenę?- techniki łagodzenia reakcji na cenę i techniki obrony cen

Najlepsze pytanie ze strony klienta, jakie możesz usłyszeć  brzmi: „A ile to będzie kosztować?” To najpiękniejsza melodia, jaką możesz usłyszeć, jeżeli jesteś doświadczonym handlowcem i potrafisz na tak zadane pytanie odpowiednio odpowiedzieć. Odpowiednio, czyli bez powodowania ryzyka utraty klienta po usłyszeniu (lub przeczytaniu w ofercie) kwoty. Po szkoleniu będziesz wiedzieć wszytko o psychologii ceny, technikach jej prezentacji i obrony oraz zaczniesz wierzyć w wysokość oferowanych kwot. Oczywiście dowiesz się również jak odpowiadać na „ulubione” pytania klienta: „Po ile i dlaczego tak drogo?”, „Jaki rabat dostanę”, „Dlaczego u Was jest drożej to samo, co inni sprzedają taniej?”

Poznaj wszystkie tematy

Szkolenie Prowadzi:

Leszek Sergiel

TRENER BIZNESU, TRENER MOTYWACYJNY, ZAŁOŻYCIEL I WŁAŚCICIEL FIRMY WITALNI.

Leszek Sergiel

TRENER BIZNESU, TRENER MOTYWACYJNY, ZAŁOŻYCIEL I WŁAŚCICIEL FIRMY WITALNI.

Korzyści UDZIAŁU W SZKOLENIU

Rozwiniesz swoje umiejętności w zakresie diagnozy zastrzeżeń oraz zbijania obiekcji klientów, dzięki czemu będziesz bardziej pewny siebie w sytuacjach stresowych.
Nauczysz się konstruować ofertę, tak aby była przygotowana zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami Klienta.
Operując językiem korzyści, zwiększysz efektywności działań handlowych.
Poznasz modele budowania długotrwałych relacji z klientem jako partnerem w biznesie.
Finalizując szkolenie z technik sprzedaży, wzrośnie Twoja motywacja do osiągania lepszych wyników oraz własnego rozwoju, jako handlowca.
Poznasz techniki sprzedaży, przydatne zarówno w biznesie B2B jak i B2C.

ZAPISZ SIĘ LUB WYDELEGUJ WYBRANE OSOBY NA TO SZKOLENIE

Przejdź do kalendarza szkoleń otwartych i wybierz spośród aktualnych propozycji odpowiadające Tobie termin oraz lokalizację (online lub stacjonarnie).

 

W ramach inwestycji w szkolenie:

Certyfikat ukończenia szkolenia i komplet materiałów szkoleniowych.

Wsparcie merytoryczne trenera po zakończonym szkoleniu.

Możliwość zmiany terminu lub osoby zapisanej w dowolnym momencie.

Dostęp do platformy i wsparcie techniczne (szkolenie online).

Dwudaniowy posiłek i serwis kawowy ciągły (szkolenie stacjonarne).

JAK OBNIŻYĆ WARTOŚĆ UDZIAŁU W SZKOLENIU?

Poznaj aktualne zniżki obejmujące szkolenie otwarte: Mistrz Sprzedaży. Zapisz siebie lub wybranych Uczestników – taniej.

890 PLN
netto
Rabat 300 pln
1090 PLN
netto
Rabat 100 pln
1190 PLN
netto

Poznaj opinie Uczestników poprzednich edycji szkolenia handlowego

Opinia po szkoleniu online: Szkolenie interesujące, sporo praktycznej wiedzy i przydatnych informacji. Forma szkolenia w postaci spotkania online spełnia wszystkie oczekiwania

Opinia po szkoleniu online: Szkolenie interesujące, sporo praktycznej wiedzy i przydatnych informacji. Forma szkolenia w postaci spotkania online spełnia wszystkie oczekiwania

Paweł F.
Mistrz Sprzedaży

Opinia po szkoleniu online: Jestem bardzo zadowolony po szkoleniu Mistrz Sprzedaży. Uzyskałem dużo wiedzy merytorycznej, a do tego zestaw ćwiczeń do wykonania po szkoleniu. Szukają(...)

Opinia po szkoleniu online: Jestem bardzo zadowolony po szkoleniu Mistrz Sprzedaży. Uzyskałem dużo wiedzy merytorycznej, a do tego zestaw ćwiczeń do wykonania po szkoleniu. Szukając kursu byłem nastawiony na kurs stacjonarny, jednak sytuacja związana z koronawirusem spowodowała, że większość tego typu kursów została zawieszona. Miałem obawy co do szkolenia online, jak się okazało niesłuszne. Trener potrafił zaangażować słuchaczy pomimo braku bezpośredniego kontaktu i przekazać potrzebne informacje.

Szkolenie prowadzone w miłej atmosferze, żywo oraz interesująco. Zaimponowała mi część praktyczna, w której trener wykazał się dużą wiedzą oraz doświadczeniem. Dla mnie osobiście (...)

Szkolenie prowadzone w miłej atmosferze, żywo oraz interesująco. Zaimponowała mi część praktyczna, w której trener wykazał się dużą wiedzą oraz doświadczeniem. Dla mnie osobiście wartościowe i przydatne szkolenie. Będę polecał innym osobom. Dziękuję :).

Dominik Woźniak
Przedstawiciel | STOLLAR

Ze szkoleniem tego typu spotykam się po raz pierwszy, jestem pod wrażeniem takiego przygotowania, zaangażowania ze strony trenera do wszystkich i każdego indywidualnie. Polecam z całego (...)

Ze szkoleniem tego typu spotykam się po raz pierwszy, jestem pod wrażeniem takiego przygotowania, zaangażowania ze strony trenera do wszystkich i każdego indywidualnie. Polecam z całego serca szkolenia Pana Leszka, wspaniały człowiek, wrażliwy, dowcipny, stanowczy, otwarty, szczery. Swoim podejściem sprawia, że podczas szkoleń nikt się nie nudzi, atmosfera jest przyjazna a wiedza przekazana sprawia, że wychodzi się ze szkolenia dowartościowanym człowiekiem. Panie Leszku po prostu dziękuję.

Bożena Ostapowicz
Projektant | STOLLAR

Szkolenie, na wysokim poziomie, prowadzone w oparciu o konkretne firmy,zdarzenia. Prowadzący sugeruje jaki typ dialogu może zaistnieć w danej branży,o co pytać ,co jest dla (...)

Szkolenie, na wysokim poziomie, prowadzone w oparciu o konkretne firmy,zdarzenia. Prowadzący sugeruje jaki typ dialogu może zaistnieć w danej branży,o co pytać ,co jest dla danego resortu ważne ,na temat każdej branży Leszek potrafi szybko wykreować dialog,określoną sytuację jaka może zaistnieć,wie jakie są zasady funkcjonowania na rynku,szybko i wnikliwie potrafi określić przykładowe problemy z jakimi można się spotkać,jak unikać papierowych dialogów z których nic nie wynika.Zwraca uwagę na każde wypowiedziane słowo w czasie rozmowy z klientem.Ja osobiście po szkoleniu zmieniłem technikę rozmowy i zachowania z klientem ,jeszcze nie ma wymiernych efektów ,muszę uzbroić się w cierpliwość ale jedno już zauważyłem ,moja pewność siebie i kierowanie dialogiem znacząco poszły do góry(zachęcam do dialogu klienta-lejek ma duże znaczenie).Bardziej klei się dialog ,moje prezentacje nie są odklepane,suche , wprowadzenie empatii,emocji,zmienia stan rzeczy,telefon po pierwszej wizycie-zamówieniu inaczej mnie pozycjonuje,wzrasta zaufanie w relacji za mną . Jak na dwa tygodnie po kursie to dużo. Pewnie na bieżąco będę się kontaktował z Leszkiem szczególnie przed wyjazdem na targi handlowe do Norymberi(Fach-Pack) lub do Opola na targi automotive CEE-DAY,na tego typu imprezach jest diametralnie inaczej,wzrasta presja ,klienci to głównie korporacje o globalnym zasięgu.

Tomasz Rychlik
delesgroup.com

Świetnie przeprowadzone szkolenie, od początku do końca bardzo angażujące i ciekawe. Bogata ilość przykładów i ćwiczeń na pewno przyda się w praktyce. Polecam każ(...)

Świetnie przeprowadzone szkolenie, od początku do końca bardzo angażujące i ciekawe. Bogata ilość przykładów i ćwiczeń na pewno przyda się w praktyce. Polecam każdemu kto chce poznać tajniki zawodu handlowca i praktykę sprzedaży od podszewki.

Agnieszka Plewa
sprzedawca/pracownik biurowy | Dom-Art-Styl

Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie, w bardzo przystępny sposób, zrozumiałym językiem. Cel w jakim przyjechałam na szkolenie myślę, że został osiągnięty, rozwiane zostały (...)

Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie, w bardzo przystępny sposób, zrozumiałym językiem. Cel w jakim przyjechałam na szkolenie myślę, że został osiągnięty, rozwiane zostały najbardziej nurtujące pytania.

Angelika Możdżanowska
specjalista ds. sprzedaży hurtowej | HDH Group

Z pełną odpowiedzialnością i powagą chciałbym zarekomendować firmę Witalni i ekipę p. Leszka Sergiela. Byłem uczestnikiem kilkuetapowego szkolenia sprzedażowego. Nauka pozyskana w ramach szkolenia pozwolił(...)

Z pełną odpowiedzialnością i powagą chciałbym zarekomendować firmę Witalni i ekipę p. Leszka Sergiela. Byłem uczestnikiem kilkuetapowego szkolenia sprzedażowego. Nauka pozyskana w ramach szkolenia pozwoliła mi rozwinąć "warsztat" i usystematyzować dotychczas posiadaną wiedzę. Polecam wszystkim niezdecydowanym. Zdecydowanym ... polecać nie muszę.

Dariusz Mierzwiński
Właściciel firmy | DM PLUS

Przebieg szkolenia przebiegł w bardzo przyjemnej atmosferze prowadzącego. Dowiedziałem się bardzo dużo nowych informacji w temacie handlu, nie spodziewałem się tak obszernego materiału! Ogólnie (...)

Przebieg szkolenia przebiegł w bardzo przyjemnej atmosferze prowadzącego. Dowiedziałem się bardzo dużo nowych informacji w temacie handlu, nie spodziewałem się tak obszernego materiału! Ogólnie bardzo pozytywnie!

Tomasz Woźniak
Prezes Zarządu | GASTERM OIL Sp. z o.o Sp. k.

Szkolenie prowadzone w bardzo udany sposób, uczestnik nie pozostaje bierny podczas zajęć. Treść przedstawiona na szkoleniu z pewnością przyda się w dobrych działaniach w branży handlowej. (...)

Szkolenie prowadzone w bardzo udany sposób, uczestnik nie pozostaje bierny podczas zajęć. Treść przedstawiona na szkoleniu z pewnością przyda się w dobrych działaniach w branży handlowej. Uważam, że jest to jedno z bardziej efektywnych szkoleń z którego uczestnik może wynieść wiele wiedzy praktycznej.

Maciej Szczepański
Doradca techniczno-handlowy | VENTANA Okna i Drzwi

Pełen profesjonalizm, elastyczne podejście, szkolenie na wysokim poziomie, ciekawa forma prowadzenia szkolenia. Czas poświęcony na szkolenie technik sprzedaży nie był czasem straconym.

Pełen profesjonalizm, elastyczne podejście, szkolenie na wysokim poziomie, ciekawa forma prowadzenia szkolenia. Czas poświęcony na szkolenie technik sprzedaży nie był czasem straconym.

Andrzej Popiołek
Handlowiec | NAVIDIRECT S.C.

Bardzo pozytywne szkolenie, potężna zawartość merytoryczna, bardzo dobre podejście do klientów. Szkolenie z technik sprzedaży otwiera oczy na wiele aspektów życiowych, nie tylko zawodowych. Daje (...)

Bardzo pozytywne szkolenie, potężna zawartość merytoryczna, bardzo dobre podejście do klientów. Szkolenie z technik sprzedaży otwiera oczy na wiele aspektów życiowych, nie tylko zawodowych. Daje motywacje do pracy nad sobą, do ciągłego szkolenia i ciągłych zmian w życiu. Polecam!

Paweł Górski
Obsługa klienta krajowego i zagranicznego | Wylęgarnia Indyków Marek Górski

Bardzo profesjonalne szkolenie. Pan Leszek jest bardzo otwartym, kompetentym człowiekiem, którego słucha się z największym zainteresowaniem. Dużo wiedzy, dużo uśmiechu i dużo (...)

Bardzo profesjonalne szkolenie. Pan Leszek jest bardzo otwartym, kompetentym człowiekiem, którego słucha się z największym zainteresowaniem. Dużo wiedzy, dużo uśmiechu i dużo rozmów. Jak najbardziej polecam.

Dominika Lewandowska
Przedstawiciel Handlowy | Cross-Pack

Na szkoleniu zostały poruszone wszystkie interesujące mnie tematy. Wiedza została przekazany w sposób fachowy i zrozumiały. Wszystkie informacje pozwolą mi udoskonalić techniki sprzedaży.

Na szkoleniu zostały poruszone wszystkie interesujące mnie tematy. Wiedza została przekazany w sposób fachowy i zrozumiały. Wszystkie informacje pozwolą mi udoskonalić techniki sprzedaży.

Artur Stawicki
Opiekun Regionalny | M-MOT Sp. z o.o.

Szkolenie było merytoryczne, prowadzący kompetentny (podał wiele trafnych przykładów). Wyszczególnione były słabe i mocne atuty dobrego handlowca. Bardzo pomocne materiały szkoleniowe oraz (...)

Szkolenie było merytoryczne, prowadzący kompetentny (podał wiele trafnych przykładów). Wyszczególnione były słabe i mocne atuty dobrego handlowca. Bardzo pomocne materiały szkoleniowe oraz zadowalająca ich ilość.

Mariusz Grosiak
Manager Sprzedaży i Serwisu | P&F Wartacz

Szkolenie przeprowadzone zostało w profesjonalny sposób, z dużą ilością nawiązań do doświadczeń z branży. Zawartość merytoryczna szkolenia w stu procentach odpowiadała moim oczekiwaniom. (...)

Szkolenie przeprowadzone zostało w profesjonalny sposób, z dużą ilością nawiązań do doświadczeń z branży. Zawartość merytoryczna szkolenia w stu procentach odpowiadała moim oczekiwaniom. Podobało mi się wskazywanie ścieżek, a nie konkretnych rozwiązań.

Rafał Wadyl
Sprzedawca | Bollhoff Technika Łączenia Sp. z o.o.

Szkolenie minęło w miłej atmosferze. Z przykrością muszę przyznać, że trwało ono zbyt krótko, gdyż wiedzą, która chciałem zdobyć wymaga jeszcze kolejnego powtó(...)

Szkolenie minęło w miłej atmosferze. Z przykrością muszę przyznać, że trwało ono zbyt krótko, gdyż wiedzą, która chciałem zdobyć wymaga jeszcze kolejnego powtórzenia. Z przyjemnością będę uczestniczył w kolejnych sesjach szkoleniowych organizowanych przez WITALNYCH.

Jacek Bugalski
specjalista ds. handlowych | MariTeam Polska

W mojej opinii szkolenie przebiegło w znakomitej atmosferze. Prowadzący wykazał się ogromną wiedzą teoretyczną, oraz doświadczeniem zebranym w czasie swojej kariery zawodowej, co pozwoliło wybiec poza (...)

W mojej opinii szkolenie przebiegło w znakomitej atmosferze. Prowadzący wykazał się ogromną wiedzą teoretyczną, oraz doświadczeniem zebranym w czasie swojej kariery zawodowej, co pozwoliło wybiec poza schematy szkoleń z którymi miałem wcześniej do czynienia. Pomimo wielu godzin szkolenia nie odczułem znużenia ani zmęczenia wręcz pozytywne nastawienie i motywację do dalszych działań i własnego rozwoju. Szczerze Polecam.

Adam Palot
specjalista ds. sprzedaży | Mobilia Group

Opinie Google o firmie WITALNI
Ewa Skowron
Ewa Skowron
25/07/2022
Uczestniczyłam w szkoleniu "Jak Komunikować Podwyżkę Cen Klientom?" Szkolenie przeprowadzone w profesjonalny sposób i bardzo merytoryczny, poparty ćwiczeniami i przykładami. Wykładowca- Leszek Sergiel- zadbał o dobrą atmosferę, odpowiadał na bieżąco na pytana lub uwagi. Wszystko na 5 gwiazdek! Polecam
Małgorzata Banaszek
Małgorzata Banaszek
25/07/2022
Witam, Jestem po szkoleniu "Jak komunikować podwyżkę cen klientom". Szkolenie zgodne z tematyką oraz co to jest cena. Informacje przekazywane były bardzo przejrzyste i zawsze oparte na przykładach. Pan prowadzący sympatyczny i potrafiący zaangażować uczestników do dyskusji. W przyszłym miesiącu czeka mnie kolejne szkolenie z platformy Witalni.pl... Gorąco polecam skorzystać z ich wiedzy i doświadczenia.
Jarosław Żywicki
Jarosław Żywicki
25/07/2022
Uczestniczyłem w szkoleniu "Jak Komunikować Podwyżkę Cen Klientom?" Szkolenie przeprowadzone w profesjonalny sposób. Zakres tematyczny szkolenia zrealizowany. Przystępny sposób przekazywana wiedza przez komunikatywnego wykładowcę- Leszek Sergiel- z dużą wiedzą i umiejętnością, przy czym od razu weryfikującego wątpliwości w trybie rzeczywistym i udzielającym odpowiedzi. Wszystko na 5 gwiazdek!” Polecam JZY
Roman Chochorowski
Roman Chochorowski
12/03/2022
Dziękuję bardzo za możliwość uczestnictwa w szkoleniu , treningu prowadzonym przez Pana Leszka Sergiel z firmy Witalni "Trudny Klient". Szkolenie, trening prowadzony on-line w grupie przedstawicieli kilku firm, teoretycznie o odmiennych profilach, ale z podobnymi zagadnieniami, problemami. Prowadzący angażując wszystkich uczestników praktycznie, potrafił dopasować się do indywidualnych wymagań uczestników związanych z specyfiką każdej z firm i każdego uczestnika. Duży , szeroki zakres tematyki, przekazywanej w bardzo przystępny sposób, z uwzględnieniem praktycznej specyfiki różnych klientów. Sześć godzin, naprawdę trudnej tematyki podanej w niesamowicie przystępny sposób, zrealizowane zostało dosłownie w moment. Bardzo duża wiedza praktyczna i teoretyczna trenera, i sposób podania praktycznie przyjazny dla każdego. Dziękuję za to pierwsze spotkanie. Dziękuję prowadzącemu, ale pracownikom firmy organizujący spotkanie. Dziękuję i pozdrawiam bardzo Serdecznie. Romek Chochorowski
Karolina Kozłowska
Karolina Kozłowska
21/08/2021
Bardzo dziękuję za szkolenie. Pan Leszek- świetny człowiek. Jeśli ktoś waha się czy takie szkolenie może mu się przydać- proszę się nie zastanawiać tylko brać w ciemno. Bardzo dużo informacji- bardzo przydatnych!
Błażej Kwiatkowski
Błażej Kwiatkowski
13/03/2021
Polecam! Bardzo ciekawa oferta 😊
Rafał Kamiński
Rafał Kamiński
13/05/2020
Kilka tygodni temu uczestniczyłem w wirtualnym szkoleniu dla Menadżerów. Szkolenie prowadzone przez profesjonalnego trenera, było bardzo pomocne i odpowiedziało na wiele zagadnień, które chciałem poruszyć. Wiedza wyniesiona ze szkolenia została wprowadzona w życie od momentu jego zakończenia. Już widzę efekty. Bardzo POLECAM!
Standardy Jakości firmy WITALNI
Ocena Jakości firmy WITALNI

Co otrzymasz inwestując w szkolenie z technik sprzedaży?

CO OTRZYMASZ W TRAKCIE SZKOLENIA SPRZEDAŻOWEGO?

  • Możliwość wchodzenia w interakcję z trenerem prowadzącym i swobodnego zadawania pytań!
  • Komplet opracowanych materiałów szkoleniowych w pliku PDF.
  • Program szkoleniowy opracowany zgodnie ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0).
  • Możliwość rozbudowy sieci kontaktów (networking), dzięki różnorodnej grupie szkoleniowej.

CO OTRZYMASZ PO SZKOLENIU?

  • Imienny Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
  • Bezpłatne wsparcie doradcze trenera do 6 miesięcy po szkoleniu.
  • Po ukończonym kursie menedżerskim trener prześle drogą mailową m.in. bibliografie i dodatkowe materiały edukacyjne.
  • Specjalne okazje promocyjne – dostępne jedynie dla Klientów Witalnych.

  • Szkolenie wpisane do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania.

  • Szkolenie zgodne ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0).

  • Trener prowadzący z potwierdzonymi kompetencjami.

JAK REALIZUJEMY INTERAKTYWNE SZKOLENIA ONLINE?

.

  • Spotkanie na żywo w wirtualnej sali szkoleniowej.
  • Mała grupa Uczestników (do 15 osób), aby zagwarantować komfort wypowiedzi.
  • Szkolenie realizowane jest na sprawdzonej i łatwej w obsłudze platformie bez zakłóceń (Zoom).
  • Przed spotkaniem każdy Uczestnik otrzyma zaproszenie i instrukcję obsługi platformy Zoom.
  • Przez cały okres realizacji szkolenia zapewniamy wsparcie techniczne.
  • Aby zachować interaktywność szkolenia wykorzystujemy narzędzia, takie jak m.in.:
    • Interaktywna tablica (Whiteboard),
    • Dedykowane pokoje do podziału Uczestników na grupy zadaniowe.
    • Dyskusje moderowane i burze mózgów.
    • Multimedialna prezentacja obrazująca omawiane zagadnienia.
    • Ćwiczenia i projekty na żywo pod okiem trenera.

  • 2-dniowe szkolenie online realizowane w godz. 09:00-15:00.

  • W ramach powyższych godzin przewidziane są 10-15 minutowe przerwy.

  • Interaktywna platforma Zoom.

Sprawdź nasze referencje pisemne!

Nasi pracownicy uczestniczyli w szkoleniu doskonalącym umiejętności handlowe prowadzonym przez Pana Leszka Sergiel pt. „Mistrz sprzedaży”. W przeszłości korzystaliśmy już z usług szkoleniowych firmy Witalni i w zależności od naszych potrzeb szkoleniowych wracamy do Pana Leszka. Dzieję się tak dlatego, że widzimy wyraźny wzrost motywacji, pewności siebie i efektywności w pracy naszych handlowców. Poniżej cytuję fragmenty opinii uczestników:
„Moim zdaniem było to bardzo profesjonalne szkolenie. Przekaz jego wiedzy i wiadomości był bardzo konkretny, nie opierał się na nudnych definicjach, wykresach czy też statystykach, ale pokazał nam jak pracować z klientem z tej praktycznej strony, przedstawiając przy tym sytuacje z życia, techniki które działają na podświadomość, stosowne zachowanie oraz jak powinno się wywrzeć na kliencie dobre wrażenie.”

„Szkolenie, które trwało około 18 godzin nawet przez chwile nie sprawiło abym poczuł się znudzony. Profesjonalne podejście do uczestników i chęć przekazania wiedzy przez Pana Leszka sprawiło, że chcę uczestniczyć w kolejnych sesjach bo naprawdę warto.”

Oddelegowując naszych pracowników na szkolenia w firmie Witalni mamy przekonanie, że jest to inwestycja, która szybko się zwróci.
Tomasz Pachura | Członek Zarządu | Pneumat System Sp. z o.o.

Firma Witalni przeprowadziła dwudniowe szkolenie wprowadzające i repetytoryjne dla współpracowników Działu Sprzedaży Bezpośredniej Grupy RMF pt. „Mistrz Sprzedaży”. Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani poziomem merytorycznym jak i technicznym szkolenia. (…). Po pierwszym doświadczeniu szkoleniowym podjęliśmy decyzję o kontynuacji współpracy.
Piotr Szymczak
Menedżer ds. Zarządzania Relacjami Biznesowymi
Grupa RMF FM
Firma WITALNI przeprowadziła dla naszej firmy szkolenie pod nazwą „Sprzedaż Partnerska”, obejmujące swoją tematyką najważniejsze aspekty profesjonalnej prezentacji oferty, operowania językiem korzyści czy budowy ofert lepiej dopasowanych do potrzeb klienta. Szkolenie było przygotowane w profesjonalny sposób, dostosowane do specyfiki naszej firmy i rynku na którym działamy. Trener prowadzący zajęcia był bardzo dobrze przygotowany merytorycznie. Wysoko oceniam również jego umiejętności pracy z grupą i podawania praktycznych przykładów. Polecam współpracę z firmą WITALNI. Jestem przekonany, że poprawia ona umiejętności personelu, a tym samym konkurencyjność firmy.
Jacek Stempin
właściciel firmy Alles Cool

Klienci Witalnych

Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo

Zorganizuj te szkolenie w swojej firmie.

Przygotujemy dla Ciebie ofertę dedykowaną

Zobacz zdjęcia ze wcześniejszej edycji szkolenia handlowego

 

Mistrz Sprzedaży – kilka najczęściej zadawanych pytań

Dlaczego warto zdecydować się to szkolenie z technik sprzedaży?

Nasze szkolenie z technik sprzedaży wszechstronnie przygotowuje do bycia handlowcem. Uczymy na nim technik przydatnych na każdym etapie sprzedaży – wywieranie dobrego pierwszego wrażenia, operowanie językiem korzyści, ale także jak zaplanować dzień pracy, by osiągnąć jak najlepsze rezultaty.

Czym ten kurs technik sprzedaży różni się od innych na rynku?

Nasz kurs technik sprzedaży mocno stawia na praktykę. Prowadzi go trener, który przez wiele lat sam był handlowcem i przeszedł wszystkie szczeble kariery aż do dyrektora handlowego włącznie. Dlatego jak z rękawa może podać praktyczne biznesowe przykłady i opisywać sytuacje, które naprawdę miały miejsce. Wie też, które z technik sprzedażowych dobrze się sprawdzają w polskich warunkach, a które niekoniecznie.

Techniki sprzedaży to temat, który bardzo mnie interesuje. Czy szkolenie to dobry sposób rozwijania umiejętności sprzedażowych?

Szkolenie pozwoli w krótkim czasie poznać wiele zagadnień sprzedażowych – od szukania klientów, przez wywieranie dobrego wrażenia, posługiwanie się językiem korzyści aż do finalizowania sprzedaży. Dobrym jego uzupełnieniem będzie on-the-job training, w którym nasz trener będzie towarzyszył handlowcowi podczas jego rozmów z klientami i na bieżąco udzielał informacji zwrotnej, co robi dobrze, a co należy poprawić.

Materiały dodatkowe

ZŁUDNE ZASADY SPRZEDAŻY, CZYLI 5 MITÓW ZWIĄZANYCH Z OBSŁUGĄ KLIENTA Poznaj 5 popularnych mitów związanych z obsługa klienta

Przeczytaj artykuł

UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.

Dofinansowanie szkoleń

Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.

Galeria zdjęć ze szkoleń

Poznaj kilka klasycznych i nowoczesnych technik sprzedaży – łącznie aż 9 technik sprzedaży, które musisz poznać! Przeczytaj artykuł.

Techniki sprzedaży

CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE?
WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.

Kontakt w sprawie szkolenia

Masz pytania związane z tym szkoleniem? Z chęcią na nie odpowiemy!

71 757 52 19

Zadzwoń do nas

Możesz również zadać dowolne pytanie wysyłając do nas wiadomość e-mail

ZADAJ PYTANIE

Katarzyna Sergiel
Opiekun szkolenia