Mistrz Sprzedaży czyli, jak zostać handlowcem ponadbranżowym

Najbliższy termin: 28–29.11.2017 Gdańsk Dołącz do szkolenia

Szkolenie ma na celu rozwój kluczowych umiejętności handlowych w relacjach b2b. Warsztat umożliwi początkującym sprzedawcom łatwiej odnaleźć się w nowej roli, natomiast doświadczeni handlowcy uporządkują swoją wiedzę i wzbogacą umiejętności o nowe narzędzia socjotechniczne.

Szkolenie wyposaży uczestników w umiejętności rozpoznawania i rozumienia potrzeb klientów; poszukiwania rozwiązań; rozmowy językiem korzyści; reakcji na zastrzeżenia; budowania długotrwałych relacji. Moduły szkoleniowe zawierają zagadnienia związane z procesem sprzedaży oraz planowaniem działań handlowych. Wybrane elementy negocjacji, pozwolą uczestnikiem skuteczniej negocjować warunki transakcji.

Kto może skorzystać ze szkolenia?

  • DYREKTORZY HANDLOWI SZUKAJĄCY INSPIRACJI

  • PRZEDSTAWICIELE HANDLOWI

  • OSOBY ZWIĄZANE Z HANDLEM I SPRZEDAŻĄ

Tematy szkolenia

Psychologiczne pola zależności klientów i obszary skutecznej rozmowy handlowej
Zachowanie klienta nie jest zależne od pojedynczego bodźca - jest wynikiem wielu czynników przyczyniających się do podjęcia lub wstrzymania decyzji. W tej części szkolenia mówimy o tym, w jaki sposób połączyć wszystkie elementy wpływające na decyzję klienta, aby rezultatem była sprzedaż.

Jak planować pracę, aby zapewnić sobie dochód bez względu na sezonowość?
W tym module poruszamy temat planowania działań handlowych, będący jednym z ważniejszych elementów w pracy handlowca.

Jak myślisz, tak działasz – jaka jest praktyczna definicja sprzedaży?
Nieszablonowe podejście do definicji sprzedaży jest kluczem do zrozumienia możliwości, jakie oferuje zawód sprzedawcy. W tej części szkolenia uświadamiamy uczestnikom, jak ważną rolę pełnią w strukturze firmy.

Jak postępować, by kreować status partnera, a nie jedynie dostawcy produktów i usług? jak operować językiem korzyści?
W tym module stawiamy na praktyczne przedstawienie modelu sprzedaży B2B poprzez ćwiczenia - scenki handlowe. Uczestnicy przekonają się o tym, jakie zasady decydują o tym, czy zostają partnerami wymagających klientów, czy jedynie jednorazowymi dostawcami.

Jak cię widzą, tak ci.. płacą, czyli jak kreować dobre "pierwsze wrażenie”?
Moduł z ćwiczeniami, ilustracjami, wyjaśniający proces powstawania pierwszego wrażenia. Poruszane zagadnienie ma na celu wyposażenie uczestników w skuteczne narzędzia do kreacji dobrego wrażenia.

Kiedy i jak proponować ofertę? – techniki prezentacji
Iagadnienia odnoszą się do praktycznej prezentacji oferty, czyli umiejętności przekazania informacji o ofercie w taki sposób, aby stanowiły one silną motywację do rozważania i sfinalizowania zakupu

Jak przestać obawiać się słowa nie od klienta? - techniki reagowania na zastrzeżenia.
Po tej części szkolenia uczestnicy będą przygotowani na obiekcje ze strony klienta oraz poznają rożne rodzaje zastrzeżeń. Cechą wspólną sytuacji konfliktowych jest fakt, że towarzyszą im emocje po dwóch stronach, dlatego istotnym aspektem modułu będzie omówienie tego, jak zakończyć spór w sposób dający szansę na współpracę w przyszłości.

Jak negocjować swoją cenę?- technika łagodzenia reakcji na cenę
W tej części szkolenia cała uwaga jest skupiona na kwestiach finansowych. Zostaną omówione zagadnienia związane z ceną - od tego, czym jest sama w sobie, po umiejętności jej negocjacji. Wartością tego modułu jest pokazanie socjotechnicznej metody reakcji w sytuacji, kiedy wszystko klientowi odpowiada i jedynym brakiem pozytywnej decyzji jest to - że jest za drogo

Czytaj więcej

Korzyści

Rozwiniesz swoje umiejętności w zakresie diagnozy zastrzeżeń oraz zbijania obiekcji klientów, dzięki czemu będziesz bardziej pewny siebie w sytuacjach stresowych.

Nauczysz się konstruować ofertę, tak aby była przygotowana zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami Klienta.

Operując językiem korzyści, zwiększysz efektywności działań handlowych.

Na szkolenie zaprasza

Krzysztof Michalak

Rozwijanie kompetencji to praca ciężka i systematyczna, ale słuszna

Na szkolenie zaprasza

Leszek Sergiel

trener prowadzący

Firma Witalni przeprowadziła dwudniowe szkolenie wprowadzające i repetytoryjne dla współpracowników Działu Sprzedaży Bezpośredniej Grupy RMF pt. „Mistrz Sprzedaży". Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani poziomem merytorycznym jak i technicznym szkolenia. (...). Po pierwszym doświadczeniu szkoleniowym podjęliśmy decyzję o kontynuacji współpracy.
Piotr Szymczak
Menedżer ds. Zarządzania Relacjami Biznesowymi
Grupa RMF FM
Firma WITALNI przeprowadziła dla naszej firmy szkolenie pod nazwą "Sprzedaż Partnerska", obejmujące swoją tematyką najważniejsze aspekty profesjonalnej prezentacji oferty, operowania językiem korzyści czy budowy ofert lepiej dopasowanych do potrzeb klienta. Szkolenie było przygotowane w profesjonalny sposób, dostosowane do specyfiki naszej firmy i rynku na którym działamy. Trener prowadzący zajęcia był bardzo dobrze przygotowany merytorycznie. Wysoko oceniam również jego umiejętności pracy z grupą i podawania praktycznych przykładów. Polecam współpracę z firmą WITALNI. Jestem przekonany, że poprawia ona umiejętności personelu, a tym samym konkurencyjność firmy.
Jacek Stempin
właściciel firmy Alles Cool

Zobacz pozostałe
opinie w naszych
Referencjach

Wartość
inwestycji

Szkolenie dostępne już od 1190,00 zł netto

Zapisz się na szkolenie do 30 lub 60 dni przed datą i zyskaj rabat w wysokości 100,00 lub 300,00 zł

*rabat zostanie uznany przy wyborze właściwej daty szkolenia

1490 PLN
Zapisz się online Wydrkuj formularz

Co otrzymasz?

Komplet profesjonalnych materiałów i opracowań szkoleniowych

Imienny certyfikat ukończenia szkolenia

Produkt szkoleniowy wysokiej jakości co potwierdzają opinie naszych Klientów

Dwudaniowy obiad oraz serwis kawowy wraz z poczęstunkiem

2 dni szkoleniowe, które składają się z 15h aktywnego treningu umiejętności sprzedażowych oraz wykładu

Obiekty o wysokim standardzie w pełni przystosowane do potrzeb uczestników

Komfortowe warunki szkoleniowe dzięki małym grupom uczestników

Najbliższe terminy

28–29 .11.17
Gdańsk Krzysztof Michalak
05–06 .12.17
Wrocław Leszek Sergiel
23–24 .01.18
Poznań Leszek Sergiel

Gdańsk

najbliższe szkolenie:

28–29 .11.2017
Hotel Górski, ul. Grunwaldzka 64, 83-000 Pruszcz Gdański Sprawdź w Google Maps

Wrocław

najbliższe szkolenie:

05–06 .12.2017
Novotel Wrocław City, ul. Wyścigowa 35, 53-011 Wrocław Sprawdź w Google Maps

Poznań

najbliższe szkolenie:

23–24 .01.2018
(dokładny adres już wkrótce) Sprawdź w Google Maps

Jesteś zainteresowany innym terminem?

Zostaw kontakt, a powiadomimy Cię o nowych terminach

Sprawdź opinie z poprzednich edycji "Mistrza Sprzedaży":

Bardzo profesjonalne szkolenie. Pan Leszek jest bardzo otwartym, kompetentym człowiekiem, którego słucha się z największym zainteresowaniem. Dużo wiedzy, dużo uśmiechu i dużo (...)

Bardzo profesjonalne szkolenie. Pan Leszek jest bardzo otwartym, kompetentym człowiekiem, którego słucha się z największym zainteresowaniem. Dużo wiedzy, dużo uśmiechu i dużo rozmów. Jak najbardziej polecam.

Dominika Lewandowska Przedstawiciel Handlowy | Cross-Pack

Bardzo pozytywne szkolenie, potężna zawartość merytoryczna, bardzo dobre podejście do klientów. Szkolenie otwiera oczy na wiele aspektów życiowych, nie tylko zawodowych. Daje motywacje do pracy nad (...)

Bardzo pozytywne szkolenie, potężna zawartość merytoryczna, bardzo dobre podejście do klientów. Szkolenie otwiera oczy na wiele aspektów życiowych, nie tylko zawodowych. Daje motywacje do pracy nad sobą, do ciągłego szkolenia i ciągłych zmian w życiu. Polecam!

Paweł Górski Obsługa klienta krajowego i zagranicznego | Wylęgarnia Indyków Marek Górski

Pełen profesjonalizm, elastyczne podejście, szkolenie na wysokim poziomie, ciekawa forma prowadzenia szkolenia. Czas poświęcony na szkolenie nie był czasem straconym.

Pełen profesjonalizm, elastyczne podejście, szkolenie na wysokim poziomie, ciekawa forma prowadzenia szkolenia. Czas poświęcony na szkolenie nie był czasem straconym.

Andrzej Popiołek Elektronik Handlowiec | NAVIDIRECT S.C.

Szkolenie prowadzone w bardzo udany sposób, uczestnik nie pozostaje bierny podczas zajęć. Treść przedstawiona na szkoleniu z pewnością przyda się w dobrych działaniach w branży handlowej. (...)

Szkolenie prowadzone w bardzo udany sposób, uczestnik nie pozostaje bierny podczas zajęć. Treść przedstawiona na szkoleniu z pewnością przyda się w dobrych działaniach w branży handlowej. Uważam, że jest to jedno z bardziej efektywnych szkoleń z którego uczestnik może wynieść wiele wiedzy praktycznej.

Maciej Szczepański Doradca techniczno-handlowy | VENTANA Okna i Drzwi

Przebieg szkolenia przebiegł w bardzo przyjemnej atmosferze prowadzącego. Dowiedziałem się bardzo dużo nowych informacji w temacie handlu, nie spodziewałem się tak obszernego materiału! Ogólnie (...)

Przebieg szkolenia przebiegł w bardzo przyjemnej atmosferze prowadzącego. Dowiedziałem się bardzo dużo nowych informacji w temacie handlu, nie spodziewałem się tak obszernego materiału! Ogólnie bardzo pozytywnie!

Tomasz Woźniak Prezes Zarządu | GASTERM OIL Sp. z o.o Sp. k.

Z pełną odpowiedzialnością i powagą chciałbym zarekomendować firmę Witalni i ekipę p. Leszka Sergiela. Byłem uczestnikiem kilkuetapowego szkolenia sprzedażowego. Nauka pozyskana w ramach szkolenia pozwolił(...)

Z pełną odpowiedzialnością i powagą chciałbym zarekomendować firmę Witalni i ekipę p. Leszka Sergiela. Byłem uczestnikiem kilkuetapowego szkolenia sprzedażowego. Nauka pozyskana w ramach szkolenia pozwoliła mi rozwinąć "warsztat" i usystematyzować dotychczas posiadaną wiedzę. Polecam wszystkim niezdecydowanym. Zdecydowanym ... polecać nie muszę.

Dariusz Mierzwiński Właściciel firmy | DM PLUS

Zorganizuj te szkolenie w swojej firmie.

Przygotujemy dla Ciebie ofertę dedykowaną

Znasz kogoś kto mógłby dowiedzieć się nowych rzeczy na szkoleniu?

Podziel się: