Marketing polityczny czyli stworzyć zwycięską kampanię promocyjną w wyborach 2018

Wybierz termin szkolenia:

Szkolenie marketing polityczny
– jak wygrać wybory samorządowe 2018?

Marketing w polityce jest szczególnym ważnym czynnikiem budowania przewagi w wyborach samorządowych. Na szkoleniu „Marketing Polityczny” dowiesz się jak od strony marketingowej zaplanować skuteczną kampanie wyborczą. Podpowiemy jak określić cele kampanii i w jaki sposób ją zrealizować z wykorzystaniem różnych mediów, w tym Internetu i portali społecznościowych (facebook, linkedin, youtube). Omówimy jak właściwie budować sztab wyborczy i określić rolę poszczególnych osób w całym procesie.

Na warsztatach omówimy PR polityczny i poznamy różnice między zatrudnieniem specjalisty od PR lub skorzystaniem z agencji PR. Dodatkowo, szkolenie marketing polityczny uświadomi w jaki sposób budować komunikację marketingową w kampanii wyborczej, począwszy od tego jak stworzyć hasło wyborcze, jak fotografować się do wyborów, czy jak stworzyć właściwy komunikat do materiałów reklamowych.

Tematy szkolenia Marketing Polityczny

1. Planowanie kampanii wyborczej:

  • Jak określić cele kampanii reklamowej?
  • Jak określić drogi i sposoby realizacji kampanii reklamowej?
  • Grupa docelowa – jak ją zdefiniować i wykorzystać wiedzę na jej temat kiedy przystąpić do poszczególnych działań promocyjnych

2. Reklama polityczna w praktyce.

  • Jakie są koszty reklamy politycznej w zależności od wybranego medium?
  • Które medium będzie najtańsze z dotarciem do pojedynczego odbiorcy? – analiza i porównanie cen reklamy w tv, radiu, kinie, reklamy outdoor (banerowej), reklamy w internecie (modele cpc, display, adwords, reklama na facebooku).
  • Skuteczność reklamy – prasa lokalna, serwis internetowy, blog, reklama zewnętrzna – banery, plakaty, billboardy, citylighty i mobile reklama bezpośrednia – ulotki, imprezy, spotkania

3. Marketing polityczny w Internecie.

  • Użytkowanie mediów i kanałów komunikacji w kampanii wyborczej w internecie – facebook, linkedin, youtube – Jak właściwie korzystać i reklamować się za pomocą tych mediów.

4. Budowa skutecznego sztabu wyborczego:

  • Struktura organizacyjna
  • Role i zadania poszczególnych komórek
  • Sprawne delegowanie zadań poszczególnym osobom

5. Działania PR w kampanii wyborczej.

  • Specjalista od PR czy agencja PR?
  • Zadania PR w marketingu politycznym
  • Skuteczność PR w kampanii wyborczej

6. Spotkania z wyborcami:

  • Jak się ubrać na spotkanie z wyborcami – strój w biznesie
  • Dobry plan spotkania – co mówić, czego unikać, na co zwracać uwagę

7. Marketing polityczny, komunikacja marketingowa i badania marketingowe:

  • Jak stworzyć dobrą strategie komunikacji?
  • Jak stworzyć komunikat reklamowy do materiałów reklamowych?
  • Jak stworzyć hasło wyborcze?
  • Jak fotografować się do wyborów?
  • Jak interpretować różne badania i sondaże?
Marketing polityczny
5 (100%) 2 votes

Poznaj wszystkie tematy

Korzyści

Szkolenie marketing polityczny pozwoli rozwinąć umiejętności związane z zaplanowaniem i przygotowaniem efektywnej kampanii wyborczej.
Poznasz formy reklamy politycznej i dowiesz się z których form warto korzystać a z których nie. Dowiesz się jak wykorzystać narzędzia marketingu wyborczego pod kątem różnych grup docelowych.
Dowiesz się jak przemawiać i prezentować podczas spotkań z wyborcami

Szkolenie Prowadzi:

Maciej Czajka

DORADCA MARKETINGOWY, PRAKTYK MARKETINGU, CEO AGENCJI MARKETINGOWEJ

Maciej Czajka

DORADCA MARKETINGOWY, PRAKTYK MARKETINGU, CEO AGENCJI MARKETINGOWEJ

1150 PLN
netto
Rabat 300 pln
  • Zapis do 60 dni przed datą szkolenia
  • Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
  • Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu
1350 PLN
netto
Rabat 100 pln
  • Rabat 10% przy zapisaniu 2 lub więcej osób
  • Zapis do 30 dni przed datą szkolenia
  • Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
  • Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w szk
1450 PLN
netto
  • Rabat 10% przy zapisaniu 2 lub więcej osób
  • Zapis w dowolnym momencie, najdalej do 7 dni przed datą szkolenia
  • Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
  • Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa