- Zapis do 60 dni przed datą szkolenia
- Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
- Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu
Marketing w polityce jest szczególnym ważnym czynnikiem budowania przewagi w wyborach samorządowych. Na szkoleniu „Marketing Polityczny” dowiesz się jak od strony marketingowej zaplanować skuteczną kampanie wyborczą. Podpowiemy jak określić cele kampanii i w jaki sposób ją zrealizować z wykorzystaniem różnych mediów, w tym Internetu i portali społecznościowych (facebook, linkedin, youtube). Omówimy jak właściwie budować sztab wyborczy i określić rolę poszczególnych osób w całym procesie.
Na warsztatach omówimy PR polityczny i poznamy różnice między zatrudnieniem specjalisty od PR lub skorzystaniem z agencji PR. Dodatkowo, szkolenie marketing polityczny uświadomi w jaki sposób budować komunikację marketingową w kampanii wyborczej, począwszy od tego jak stworzyć hasło wyborcze, jak fotografować się do wyborów, czy jak stworzyć właściwy komunikat do materiałów reklamowych.
Absolwent Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Dyrektor zarządzający w wielu firmach oraz projektach. Doświadczony specjalista prowadzący działania marketingowe, m. in. dla Eska TV, Grecos. Od ponad 20 lat zajmuje się w planowaniem strategii, zarządzaniem firmami, kreowaniem wizerunku instytucji, budowaniem strategii marketingowej oraz jej realizacją.
Jako trener i konsultant przygotowuje i realizuje projekty w zakresie: marketingu, reklamy, wspomagania zarządzania, realizacji warsztatów strategicznych, planowania działań w kierunku rozwoju, kreowaniu strategii produktów, marek własnych, dystrybucji produktów FMCG, a także w zakresie media relations. Maciej jako CEO agencji marketingowej od wielu lat wykorzystuje swoje doświadczenie w praktyce, dlatego wiedza i treści, które przekazuje na szkoleniu mają istotny walor osadzenia rynkowego, synergii elementów pochodzących z różnych sektorów, wykorzystania obecnych trendów oraz metod osiągania celów.
Chcąc odnosić sukcesy w zakresie kreowania strategii i marketingu musimy posługiwać się fachową wiedzą i praktycznym działaniem. Prowadząc szkolenia koncentruje się na przekazaniu tego podejścia uczestnikom. Korzystam ze sprawdzonych metod i narzędzi, którym prostota, niczego nie ujmując, gwarantuje osiąganie jakościowych efektów i realizację w późniejszych etapach, co stanowi często wyzwanie dla osób stawiających pierwsze kroki w działaniach strategicznych.
Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo