{"@context":"https:\/\/schema.org\/","@type":"Article","mainEntityOfPage":{"@type":"WebPage","@id":"https:\/\/witalni.pl\/szkolenia\/szkolenia-obslugi-klienta\/"},"url":"https:\/\/witalni.pl\/szkolenia\/szkolenia-obslugi-klienta\/","headline":"Szkolenia z obsługi klienta","datePublished":"2016-07-18T09:13:11+02:00","dateModified":"2018-08-08T09:55:34+02:00","publisher":{"@type":"Organization","@id":"https:\/\/witalni.pl\/#organization","name":"Witalni.pl","logo":{"@type":"ImageObject","url":"","width":600,"height":60}},"author":{"@type":"Person","name":"Michał","url":"https:\/\/witalni.pl\/author\/michal-olender\/","image":{"@type":"ImageObject","url":"https:\/\/secure.gravatar.com\/avatar\/e93ec8c99c74e9b63e1e6d6142113fab?s=96&d=mm&r=g","height":96,"width":96}}}

Szkolenia z obsługi klienta

Dlaczego warto kierować SPRZEDAWCÓW i PRACOWNIKÓW na szkolenia z obsługi klienta?

Klienci kontaktują się z działem obsługi klienta z wielu powodów: może to być prośba o pomoc w rozwiązaniu problemu, chęć złożenia zamówienia, zgłoszenia reklamacji, pomoc w podjęciu decyzji zakupowej i wiele, wiele innych. Często jest to punkt bezpośredniego kontaktu Klienta z organizacją, a w niektórych przypadkach, może to być jedyny kontakt, jaki kiedykolwiek będzie miał miejsce na linii klient-organizacja.

Wybierając szkolenia z obsługi klienta dbasz o wizerunek swojej firmy!

Jeśli masz w swoich strukturach sprzedawców i osoby odpowiedzialne za kontakt z klientem, doskonale zdajesz sobie z tego sprawę, że Klient może być sfrustrowany zanim jeszcze skontaktuje się z Twoim działem obsługi. Łatwo wtedy wygenerować trudne sytuacje, popełnić błąd i eskalować problem. Nieumiejętna reakcja na zastrzeżenia, brak empatii po stronie naszego pracownika, sprzedawcy może skutkować poważnymi konsekwencjami, począwszy od  nieprzychylnej opinii w Internecie, niesprzyjającym marketingu szeptanym, a nawet rozpowszechnianiu negatywnego wizerunku naszej marki.

Każda interakcja potencjalnego klienta lub klienta z marką jest szczególnie ważna i to ona  w dłużej perspektywie tworzy obraz danej organizacji. Warto również pamiętać, że niezależnie od produktu, promocji, marketingu i procesu, to właśnie ludzie i odpowiedniej jakości kontakt z klientami może skutecznie budować naszą przewagę konkurencyjną.

Szkolenia dla sprzedawców są kluczowe w rozwoju firmy!

Szkolenia z obsługi klienta organizowane przez Witalnych zapewniają pracownikom działów obsługi skuteczne narzędzia i właściwe podejście do efektywnego wspierania procesów związanych z obsługą, zarówno przez telefon, jak i w kontakcie bezpośrednim. Uczestnicy szkolenia z obsługi klienta, mogą przeanalizować jedne z najlepszych przykładów (case study)  pochodzących z polskich przedsiębiorstw i wypracować własne metody i umiejętności reagowania w określonych sytuacjach. Dzięki kompleksowemu podejściu i doświadczeniu Trenera, podczas szkolenia dla sprzedawców możemy z grupą wypracować zasady i system, który pozwoli w przyszłości sprawnie zarządzać relacjami z klientami.

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniach z zakresu obsługi klienta realizowanymi przez Witalnych.
[kkstarratings]