Marketing w małej firmie czyli niezbędna wiedza marketingowa dla małych i średnich przedsiębiorstw

Najbliższy termin: 24–25.01.2018 Kraków Dołącz do szkolenia

Kurs marketingu internetowego - szkolenie z content marketingu,
reklamy i kanałów komunikacji

Celem szkolenia jest poznanie w teorii i praktyce podstawowych elementów marketingu w małej i średniej firmie. Pragniemy, aby każda osoba która ukończy szkolenie była w pełni przygotowana do praktycznej realizacji zadań marketingowych w swoim przedsiębiorstwie.

Niniejszy program to  starannie wyselekcjonowane i przystępnie przygotowane zagadnienia, które najczęściej spotykamy w codzienności marketingowej pracy.  Na szkoleniu zapoznamy się z podstawowymi zasadami działania w marketingu, poznamy podstawy planowania i realizacji kanałów komunikacji, w tym kanałów elektronicznych i internetowych. Przygotujemy się do współpracy z agencją reklamową , mediami i dostawcami e-marketingu.  Nauczymy się rozwiązywać najczęściej pojawiające się problemy.

Kto może skorzystać ze szkolenia?

  • WŁAŚCICIELE FIRM

  • PRACOWNICY DZIAŁU MARKETINGU

  • OSOBY ZARZĄDZAJĄCE DZIAŁEM MARKETINGU

  • OSOBY CHCĄCE ROZPOCZĄĆ PRACE W MARKETINGU

Tematy szkolenia

Podstawowe definicje i prawa rządzące marketingiem?
Na początku zapoznamy się z podstawową wiedzą z zakresu marketingu, która jest niezbędna do realizacji działań w przedsiębiorstwie. Bez zbędnych naukowych teorii i definicji, ale za to z duża ilością przykładów i zastosowań.

Jak dostosować marketing do potrzeb klientów?
Na tym etapie szkolenia nauczymy się jak prawidłowo rozpoznawać potrzeby klientów z zakresie oferowanych przez nas usług i produktów. I oczywiście jak realizować oczekiwania kupujących.

Jak marketingowo pozycjonować produkty i usługi?
Jak to się dzieje, że niektóre produkty i usługi sprzedają się dobrze, a niektóre gorzej. W tym module szkoleniowym nauczymy się pozycjonować swoje produkty i budować ich przewagę marketingową.

Jak się promować i reklamować?
Jak dopasować najlepsze metody reklamy do Twoich produktów i usług. Ten etap szkolenia to praktyczny zestaw metod promocji i informacji jak i kiedy je stosować,  połączony z praktycznymi ćwiczeniami w zakresie doboru metod komunikacji.

Kiedy i jak korzystać z Public Relations i społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa?
Jak i kiedy korzystać z PR i marketingu społecznie aktywnego. Kiedy takie kanały wpływają na sprzedaż oraz jak działają na marketing wewnętrzny i zewnętrzny firmy.

Podstawowe zagadnienia z e-marketingu?
Ostatnie lata to niezwykle szybki rozwój e-marketingu i komunikacji marketingowej. Na tym etapie poznamy generalne zasady promocji przez media społecznościowe i internet i VOD. Dowiemy się ile kosztuje skuteczny marketing w tych kanałach.

Kontent.
To słowo robi w ciągu ostatnich lat szczególną karierę w marketingu. Co to jest content marketing , jak go zastosować ?  W tej części szkolenia dowiemy się, co możemy powiedzieć w ten sposób o naszych firmach i jakie metody content marketingu do tego dobrać?

Jak współpracować z dostawcami usług promocyjnych?
Ostatni panel szkolenia pozwoli nam poznać generalne zasady pracy z agencją reklamową, z agencją social media, domem mediowym i dostawcą materiałów promocyjnych. Jak szukać kontrahentów, jak ich ocenić i czym tak naprawdę jest brief. ABC tego jak owocnie współpracować z dostawcami w kategorii marketingu.

Czytaj więcej

Korzyści

Będziesz bardziej świadomy definicji i pojęć marketingowych - dzięki temu, zlecając pewne działania firmom zewnętrznym, będziesz wiedzieć co tak naprawdę kupujesz i za co płacisz.

Pozyskana wiedza, pozwoli Ci rozsądnie podchodzić do planowania budżetu oraz kosztów działań marketingowych - odpowiednio do branży i sposobu funkcjonowania Twojej firmy.

Przedstawianie przykłady podczas szkolenia, będą odnosić się do branży oraz przedsiębiorstwa w jakim pracujesz.

Na szkolenie zaprasza

Maciej Czajka

Praktyk zarządzania oraz marketingu, CEO Red Baron Brand Support

Wartość
inwestycji

Szkolenie dostępne już od 1070,00 zł netto

Zapisz się na szkolenie do 30 lub 60 dni przed datą i zyskaj rabat w wysokości 100,00 lub 300,00 zł

*rabat zostanie uznany, przy wyborze właściwej daty szkolenia

1370 PLN
Zapisz się online Wydrkuj formularz

Co otrzymasz?

Komplet profesjonalnych materiałów i opracowań szkoleniowych

Imienny certyfikat ukończenia szkolenia

Produkt szkoleniowy wysokiej jakości co potwierdzają opinie naszych Klientów

Dwudaniowy obiad oraz serwis kawowy wraz z poczęstunkiem

2 dni szkoleniowe, które składają się z 15h aktywnego treningu umiejętności sprzedażowych oraz wykładu

Obiekty o wysokim standardzie w pełni przystosowane do potrzeb uczestników

Komfortowe warunki szkoleniowe dzięki małym grupom uczestników

Najbliższe terminy

24–25 .01.18
Kraków Maciej Czajka
20–21 .03.18
Poznań Maciej Czajka

Kraków

najbliższe szkolenie:

24–25 .01.2018
Novotel Kraków Centrum ****, ul. Tadeusza Kościuszki 5, 30-105 Kraków Sprawdź w Google Maps

Poznań

najbliższe szkolenie:

20–21 .03.2018
(dokładny adres już wkrótce) Sprawdź w Google Maps

Jesteś zainteresowany innym terminem?

Zostaw kontakt, a powiadomimy Cię o nowych terminach

Jak wyglądały poprzednie edycje szkolenia "Marketing w małej firmie"?

Sprawdź opinie z poprzednich edycji szkolenia "MARKETING W MAŁEJ FIRMIE":

W dniu 28-29 listopada 2017 roku we Wrocławiu, uczestniczyłam w szkoleniu nt:
„Marketing w Małej Firmie”, zorganizowanym przez firmę WITALNI, które odbyło się w hotelu Novotel Wrocław Centrum.

Szkolenie prowadził Pan Maciej Czajka. Szkolenie było przygotowane i przeprowadzone w sposób profesjonalny zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym. Podczas szkolenia uczestnicy mieli możliwość odbycia wielu ćwiczeń zespołowych oraz indywidualnych. Program szkolenia został zrealizowany w całości.

Na uwagę zasługuje sposób prowadzenia zajęć przez Pana Macieja Czajkę, który posiada dużą wiedzę oraz doświadczenie, tak cenne przy przekazywaniu wiedzy zarówno teoretycznej jak i  praktycznej. W pracy trenerskiej stara się dać uczestnikom możliwość przeżycia tego, o czym mówi z grupą. Stąd większość czasu na jego zajęciach to praca warsztatowa.

Jestem zadowolona ze szkolenia, w którym uczestniczyłam z firmą WITALNI. Polecamy tą firmę jako solidnego i profesjonalnego partnera w zakresie organizacji szkoleń.

Marzena Florków,
Zakład Gospodarowania Odpadami Gać Sp.z o.o.

Znasz kogoś kto mógłby dowiedzieć się nowych rzeczy na szkoleniu?

Podziel się: