(function() { var ams = document.createElement('script'); ams.type = 'text/javascript'; ams.async = true; ams.src = '//analytics.greensender.pl/scripts/js/am.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ams, s); var r = false; ams.onload = ams.onreadystatechange = function() { if (!r && (!this.readyState || this.readyState == 'complete')) { r = true; am.create("DMS6523BA53CAB84"); am.send('pageview'); } }; })();

Pytania i odpowiedzi

W zakładce umieściliśmy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania, regulaminy dotyczące serwisu witalni.pl oraz oferty, a także wskazówki jak z nich korzystać. Gdyby nie udało nam się zaspokoić Państwa ciekawości, zachęcamy do kontaktu przez zakładkę, nasze serwisy społecznościowe lub konsultantów.



1. Jak dokładnie wyglądają warunki organizacyjne szkolenia?
Każde szkolenie otwarte organizujemy w obiektach hotelowo-konferencyjnych o standardzie min. 3* lub 4*. Szczególnie zwracamy uwagę na komfort uczestników zajęć – dbamy m.in. o to aby sala była dobrze oświetlona, ustawiona w formie podkowy i oczywiście mogła swobodnie pomieścić daną grupę szkoleniową. Unikamy i nie prowadzimy szkoleń w wąskich i długich salach lub pozbawionych okien. Zazwyczaj, obiekty z którymi mamy okazję współpracować, są przez nas sprawdzone, odznaczają się wysoką jakością usług gastronomicznych oraz udogodnień wspierających prowadzenie szkoleń. Zwracamy również uwagę na dostępność miejsc parkingowych i jeżeli z jakiś względów ich liczba jest ograniczona informujemy o tym klientów.

2. Jak wygląda catering podczas szkoleń?
Uczestnicy na każdym szkoleniu mają do dyspozycji nielimitowany serwis kawowy wraz z drobnym poczęstunkiem. W przerwie lunchowej zapewniamy dwudaniowy obiad, który serwowany jest na terenie obiektu. W wyjątkowych przypadkach obiad serwowany jest poza miejscem szkolenia, ale nie oddalonym od obiektu. Jeżeli mają Państwo potrzeby związane z alergiami lub dietą prosimy o informację dzięki, której będziemy mogli przygotować opcję dobraną do Państwa potrzeb.
3. Czy organizujecie szkolenia w siedzibie swojej firmy?
Mamy do dyspozycji własną salę konferencyjną, która jest odpowiednia dla mniejszych grup (do 10 osób). Sala doskonale nadaję się do przeprowadzania rekrutacji lub małych szkoleń zamkniętych, natomiast z uwagi na brak cateringu (poza serwisem kawowym i poczęstunkiem) nie organizujemy w siedzibie szkoleń otwartych.

4. Czy cena warsztatów obejmuje również zakwaterowanie w hotelu, w którym odbywa się szkolenie?
Płatność za hotel nie jest wliczona w cenę szkolenia. Jeżeli będą Państwo zainteresowani rezerwacją, warunki oferty otrzymają Państwo na podany adres e-mailowy.

5. Jak wygląda Wasz model współpracy z Trenerami?
Kilku Trenerów to osoby na stałe związane z Witalnymi, które realizują wyłącznie szkolenia pod marką Witalni i nie współpracują z innymi firmami. Pozostałe osoby to Trenerzy i Doradcy powoływani do określonych projektów doradczo-szkoleniowych.

6. Jaka jest gwarancja że zrealizujecie dane szkolenie w określonym terminie?
Znacza część szkoleń, które znajdą Państwo w naszym terminarzu – odbywa się zgodnie z planem, w podanym i ustalonym terminie. Sprzedaż każdego wydarzenia rozpoczynamy ok. 3 mc przed datą, na bieżąco monitorujemy zainteresowanie określonym tematem oraz zgodnie z rzeczywistą sytuacją oznaczamy termin odpowiednim statusem w terminarzu (gwarancja realizacji, ostatnie wolne miejsca, brak miejsc). Dodatkowo, około 7 dni przed terminem, potwierdzamy realizacje szkolenia publikując wpis w „aktualnościach”. Oczywiście, nie jesteśmy w stanie przewidzieć sytuacji zupełnie losowych (np. jeśli osoba prowadząca się rozchoruje dzień przed szkoleniem, a nie ma zastępcy). W każdym takim lub podobnym przypadku – 100% wpłaconej kwoty jest zwracana uczestnikowi.

7. Jak często wysyłacie swoje newslettery? Czy można się z nich wypisać?
Newslettery o szkoleniach wysyłane są średnio raz w tygodniu/ raz na 2 tygodnie. Jest to częstotliwość, która mamy nadzieje pozwala być naszym subskrybentom na bieżąco, jeśli chodzi o organizowane warsztaty, ale nie jest również w żaden sposób „nachalna”.

8. Z czego składa się każdego szkolenie i co konkretnie otrzymam w czasie kursu?
Każde szkolenie w naszej ofercie, to kompletny produkt edukacyjny, który oprócz ramowego opisu na stronie internetowej i w materiałach pdf dotyczących szkolenia, ma zaplecze w postaci:

a) Trenera– osoby lub osób które przygotowały kompletny program (zdarza się że to samo szkolenie prowadzi dwóch Trenerów – informacja o tym, kto prowadzi dany termin zawsze znajduje się w naszym „Terminarzu”). Osoba prowadząca zajęcia to zazwyczaj również autor całego szkolenia – począwszy od opisu na stronie, materiałów dla uczestników, prezentacji, materiałów dodatkowych, czasami również ćwiczeń i warsztatów realizowanych podczas zajęć. Dzięki temu, mają Państwo gwarancję że Trener dokładnie wie, jakie szkolenie ma osiągać cele, jak je przeprowadzić i na co zwracać szczególną uwagę.

b) Prezentacji multimedialnej – każde szkolenie, które realizujemy w formie otwartej, ma swoją indywidualna prezentacje, która powstała we współpracy osób prowadzących z naszym specjalistą w zakresie grafiki i multimediów. Nie jest to typowy pokaz slajdów. Jest to nowoczesne narzędzie, które przede wszystkim pozwala łatwiej zapamiętać najciekawsze informacje ze szkolenia, ma bardzo estetyczną formę i jest integralną częścią szkolenia. Elementy graficzne w postaci kolorów, symboliki, czy odpowiednich czcionek, sprawią że nawet przez chwilę nie zapomną Państwo w jakim szkoleniu Państwo uczestniczą!

c) Materiałów szkoleniowych – Podczas szkolenia uczestnikom otrzymuje zawsze pełen komplet materiałów szkoleniowych, które zawierają treści merytoryczne szkolenia, zeszyt ćwiczeń, arkusze do prowadzenia własnych notatek. Oczywiście, podczas szkolenia zapewniamy wszelkie materiały piśmiennicze – nie muszą Państwo niczego brać ze sobą.

9. Jak zazwyczaj wygląda harmonogram szkolenia?
W przypadku szkoleń 2-dniowych, zwykle harmonogram będzie podobny. Ok. godz. 9:30 rozpoczęcie szkolenia, następnie koło godz. 13/14 przerwa obiadowa, oraz koło godz. 17:00/17:30 zakończenie zajęć. Przerwy kawowe w tracie szkolenia są ustalane wraz z grupą podczas zajęć.

10. Skąd podchodzą opinie na waszej stronie? (zakładka recenzje)?
Opinie w „Recenzjach” to opinie które zostały dodane przez samych uczestników („dodaj opinie”) lub zostały zamieszczone przez nas na podstawie zgody uczestnika szkolenia (po każdym szkoleniu, uczestnik otrzymuje do wypełnienia arkusz opinii, na której może zaznaczyć, że zgadza się na publikacje).

11. W jaki sposób mogę zapisać się na szkolenie otwarte?
Na każde szkolenia można zapisać się na dwa sposoby:
1. Wypełnić i przesłać tradycyjny formularz zgłoszeniowy – dostępny jest zarówno do pobrania w terminarzu szkoleń jak i na karcie odpowiedniego szkolenia w „Katalogu Szkoleń”. Po otrzymaniu zgłoszenia, przygotujemy fakturę pro-forma i prześlemy w mailu zwrotnym

2. Można wypełnić formularz zapisu online – dostępny również z poziomu „Terminarza” jak i widoczny w bocznym menu strony. Wypełniając formularz online, można skorzystać z szybki płatności online (przelewy24.pl) lub wybrać płatność przelewem tradycyjnym na podstawie faktury pro-forma.

12. W jaki sposób mogę zorganizować szkolenie dla mojej firmy? / mojego zespołu?
W pierwszym kroku zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego – poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza. Następnie nasz specjalista przy współpracy z odpowiednim Trenerem, przygotuje dla Państwa indywidualną ofertę, która uwzględni zagadnienia / tematykę / cele na których Państwu najbardziej zależy.

13. Czy po szkoleniach wydawany jest jakiś certyfikat?
Tak – każdy uczestnik otrzymuje certyfikat ukończenia szkolenia wraz z wyszczególnieniem zdobytej wiedzy. Przy szkoleniach dedykowanych, przygotowujemy dodatkowo certyfikat dla całej firmy. Nasze certyfikaty spełniają standard SUS 2.0 (Standard usług szkoleniowych 2.0) wydawany przez Polską Izbę Firm Szkoleniowych, potwierdzony audytem DEKRA Certification sp. z o.o.

14. Czy jeśli prześle zgłoszenie i jednak nie będę mógł uczestniczyć w szkoleniu / zrezygnuję – to czy są jakieś opłaty z tym związane?
Nigdy nie obciążamy Klientów jakimikolwiek kosztami, jeśli poinformują nas o rezygnacji do 7 dni przed datą szkolenia. W innym przypadku (poniżej 7 dni przed datą) możemy dokonać zwrotu 80% wpłaconej kwoty – lub: zupełnie bezkosztowo przepisać uczestnika na inny termin. Dodatkową opcją, jest zawsze możliwość skierowanie innej osoby na ten dany termin.

15. Czy stosujecie jakieś promocje „last minute” na swoje szkolenia?
Promocji w formie „Last minute” nie stosujemy, natomiast w regulaminie szkoleń otwartych, mamy przygotowaną stałą promocję „First Minute”, gdzie można uzyskać rabat z wczesniejsze przesłanie zgłoszenia na dany termin.

16. Czy możecie przygotować szkolenie, którego nie ma w Waszej ofercie?
Zwykle tak, ale to zależy – od tematyki, celów, rodzaju szkolenia. W takiej sytuacji prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

17. Czy mogę uzyskać dofinansowanie na szkolenia Witalnych?
Istnieje możliwość pozyskania środków unijnych na nasze szkolenia. Wysokość wsparcia może pokryć nawet 80% wartości szkoleń. Więcej szczegółów można uzyskać kontaktując się z Nami.

Terminarz

Jak interpretować terminarz szkoleń? Skąd mam wiedzieć czy są jeszcze miejsca?

1. Gdzie mogę znaleźć informację o organizowanych szkoleniach?
Informacje o organizowanych przez nas szkoleniach można znaleźć w zakładce Terminarz pod adresem witalni.pl/terminarz. oraz w zakładkach i ofertach PDF poszczególnych szkoleń. Dodatkowo najbliższe trzy szkolenia wyświetlane są w pasku bocznym, jako pierwsza pozycja.

2. Jak często aktualizowane są informacje w terminarzu szkoleń?
Terminarz aktualizowany jest na bieżąco zgodnie z kalendarzem organizowanych wydarzeń. Szkolenia planowane są w ramach sezonów szkoleniowych ze średnim wyprzedzeniem 6 miesięcy. Na około miesiąc przed zamknięciem sezonu publikowany jest nowy – również dostępny w terminarzu. Jeżeli są Państwo zainteresowani konkretnym terminem i chcieliby otrzymywać informację o ewentualnych zmianach prosimy o krótką wiadomość przez livechat lub mailowo.

3. Jaka jest gwarancja że zrealizujecie dane szkolenie w określonym terminie?
Kalendarz szkoleń jest zawsze ułożony w taki sposób, aby zminimalizować ryzyko niepowodzenia terminu. Jeżeli sporadycznie zdarza się, że odwołujemy wydarzenie to jest to spowodowane czynnikami niezależnymi lub niedyspozycją Trenera. O takiej sytuacji zawsze informujemy wszystkich zapisanych klientów oraz tych z Państwa, którzy w rozmowie z nami wyrazili zainteresowanie terminem. W terminarzu szkoleń mogą Państwo sprawdzić, które wydarzenia objęte są naszą gwarancją realizacji – są to szkolenia oznaczone statusem Gwarancja Terminu.

4. Gdzie mogę uzyskać informację o tym ile wolnych miejsc pozostało w danym terminie?
W terminarzu mogą Państwo znaleźć informację, które terminy są wyprzedane lub liczba miejsc jest ograniczona. W przypadku kiedy kończą się wolne miejsca wydarzenie oznaczamy statusem Ostatnie miejsca.

5. Jakie informację mogę znaleźć w terminarzu?

Każdy termin publikowany jest w formie nagłówka, w którym zawarte są wszystkie informacje o wydarzeniu. Zaczynając od lewej są to: dokładna data, miejscowość oraz ikona szkolenia, następnie nazwa obiektu, program wraz z linkiem do pobrania oraz informacja o trenerze, który poprowadzi szkolenie. Po prawej stronie odnajdą Państwo opcje zapisu w wybranym terminie: drukowany formularz pdf oraz formularz online umożliwiający płatność internetową. W tym miejscu wyświetlane są również statusy dotyczące szkolenia.

6. W terminarzu znajduje się wiele pozycji. Czy muszę przeglądać wszystkie?
Kalendarz szkoleń jest zawsze ułożony w taki sposób, aby zminimalizować ryzyko niepowodzenia terminu. Jeżeli sporadycznie zdarza się, że odwołujemy wydarzenie to jest to spowodowane czynnikami niezależnymi lub niedyspozycją Trenera. O takiej sytuacji zawsze informujemy wszystkich zapisanych klientów oraz tych z Państwa, którzy w rozmowie z nami wyrazili zainteresowanie terminem. W terminarzu szkoleń mogą Państwo sprawdzić, które wydarzenia objęte są naszą gwarancją realizacji – są to szkolenia oznaczone statusem Gwarancja Terminu.

7. Co oznaczają statusy wyświetlane z prawej strony w terminarzu szkoleń?

Gwarancja terminu
Status oznacza, że na dany termin zapisała się już grupa osób umożliwia -jąca przeprowadzenie szkolenia we wskazanym terminie (5 osób)
Brak miejsc
W danym terminie nie ma już wolnych miejsc. Prosimy wybrać inną datę lub poinformować nas o zapotrzebowaniu.
Nowość w ofercie
Produkty nowe lub szkolenia z odświeżonym programem, które są nowością w sezonie szkoleniowym.
Ostatnie miejsca
Status oznacza, że pozostało już tylko kilka wolnych miejsc w danym terminie.

Regulaminy

Poniżej umieściliśmy dostępne regulaminy i zasady dotyczące korzystania z seriwsu oraz oferty Witalnych.

Recenzje, referencje

W serwisie mogą Państwo znaleźć opinie dotyczące firmy Witalni, naszej oferty i jakości jej realizacji. Dlaczego je zamieszczamy?
Chcemy być postrzegani jako wiarygodny i profesjonalny partner w biznesie. Każda wypowiedź jest dla nas cenna i pozwala reagować na potrzeby. Jeżeli korzystający z naszej oferty klienci są usatysfakcjonowani i dzielą się z nami opinią to jest to dla nas powód do dumy i radości.

Regulamin
Recenzje

Na szkoleniach zachęcamy klientów do podzielnia się z nami ich opinią. Każda chętna osoba może zrobić to „na gorąco” zostawiając nam swoją pisemną recenzję lub na spokojnie przez stronę (tutaj). Wszystkie są dla nas cenne i za Państwa zgodą publikujemy je w zakładce. Tych z Państwa, którzy preferują inne sposoby zachęcamy do podzielenia się wrażeniami na naszej stronie na facebooku.


Regulamin
Referencje

W zakładce dostępne są oficjalne listy, które otrzymaliśmy od współpracujących z nami firm. Wszystkie opinie są imienne. Rozwijając poszczególne pozycje można pobrać skan oryginalnej treści listu. Referencje można zobaczyć klikając tutaj.

Najczęściej zadawane pytania:Jak mogę dodać swoją opinię?
Opinie można dodawać przechodząc na zakładkę lub klikając w zakładce recenzje.Dlaczego muszę podać swoje dane?
Anonimowe opinie sa odbierane zwykle, jako budzące mniejsze zaufanie. Zależy nam, aby publikowane przez nas recenzje były wiarygodne i wartościowe dla naszych klientów. Dodatkowo podając swoje dane możemy zidentyfikować, w którym szkoleniu Państwo uczestniczyli. W sytuacji zgłoszonych uwag możemy wyciągnąć z nich wnioski i poprawić jakość naszej oferty.

Napisałem opinię, dlaczego jej nie widzę?
Dodana opinia zostaje zapisana w systemie i oczekuje na akceptację. Zostanie opublikowana do 24 godzin od zgłoszenia.