Sprzedaż sezonowa
Czy sprzedaż sezonowa to tylko rozróżnienie okresu zimowego i letniego? Oczywiście, że nie! To zagadnienie jest o wiele bardziej złożone niż mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka.
Czytaj dalejCzy sprzedaż sezonowa to tylko rozróżnienie okresu zimowego i letniego? Oczywiście, że nie! To zagadnienie jest o wiele bardziej złożone niż mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka.
Czytaj dalejRozwój kompetencji pracowników, to przede wszystkim policzalna inwestycja. Szkolenia, to jedna z form rozwoju, która przynosi znaczne korzyści jeżeli są wynikiem systematycznego, uporządkowanego procesu a nie działaniem jedynie akcyjnym.
Czytaj dalejZnane wszystkim powiedzenie „człowiek uczy się przez całe życie” znajduje odzwierciedlenie nie tylko w życiu osobistym, ale przede wszystkim zawodowym. Co ma wspólnego lifelong learning z pisaniem CV?
Czytaj dalejW dobie globalizacji i międzynarodowej komunikacji, znajomość języka angielskiego stała się kluczowym elementem rozwoju osobistego i zawodowego. Dla wielu osób, które już posiadają podstawową wiedzę językową, powstaje pytanie: jak skutecznie podnieść swój poziom angielskiego? Oto kilka sprawdzonych strategii, które mogą pomóc w osiągnięciu płynności językowej oraz ulepszeniu umiejętności komunikacyjnych. Ustal cele językowe Pierwszym krokiem do […]
Czytaj dalejPrzykładowy plan marketingowy – jak go stworzyć? Żeby rozwinąć swój biznes, potrzebujesz planu działania, który krok po krok pozwoli Ci zrealizować ten ambitny cel. Służy do tego plan marketingowy. Jeśli zastanawiasz się, jak go stworzyć, dobrze trafiłeś, bo wytłumaczymy Ci to dokładnie! Plan marketingowy – co to takiego? To dokument, które określa strategię marketingową firmy. […]
Czytaj dalejRekrutacja to jeden z podstawowych procesów firmowych, którego celem jest pozyskanie pracowników o konkretnych umiejętnościach i doświadczeniu. Nawiązanie współpracy z osobami, które spełniają określone wymagania, może przyczynić się do rozwoju firmy. Oto kilka wskazówek dotyczących przebiegu standardowej rekrutacji oraz najpopularniejszych metod selekcji kandydatów.
Czytaj dalejMarketing w mediach społecznościowych przeszedł długą drogę od prostego udostępniania postów. Wraz z rozwojem technologii narzędzia i techniki marketingowe ewoluowały, pozwalając markom na bardziej skuteczne i precyzyjne docieranie do swoich odbiorców.
Czytaj dalejW związku z prężnym rozwojem handlu międzynarodowego Unia Europejska wprowadziła pewne regulacje ułatwiające rozliczenia podatku VAT.
Czytaj dalejCzym dokładnie jest umowa B2B (business-to-business)? Wyjaśniamy...
Czytaj dalejZnane wszystkim powiedzenie „człowiek uczy się przez całe życie” znajduje odzwierciedlenie nie tylko w życiu osobistym, ale przede wszystkim zawodowym. Co ma wspólnego lifelong learning z pisaniem CV?
Czytaj dalejEfektywne i komfortowe zarządzanie wszystkimi profilami w social mediach stanowi klucz do rozwoju swojej marki i zyskania przewagi w bardzo konkurencyjnej branży e-commerce. Dlatego też jednym z czynników ułatwiających nam sprawne promowanie swojego biznesu jest narzędzie NapoleonCat.
Czytaj dalejDomena internetowa jest twoją wizytówką w sieci. Dobrze dobrana pomoże ci w prowadzeniu biznesu czy budowaniu marki osobistej. Jak jednak w gąszczu internetowych adresów wybrać ten właściwy? Sprawdź, co radzą eksperci.
Czytaj dalej