Jak zbudować autorytet u podwładnych?
Uczestnicy treningu menedżerskiego dowiedzą się, w jaki sposób stać się wzorem dla innych oraz jak kreować autorytet szefa. Zostaną zapoznani z werbalnymi i niewerbalnymi technikami wywierania wpływu. Nauczą się budować relacje z współpracownikami.
Od czego powinien zależeć uprawiany styl zarządzania?
W tym module szkolenia menedżerskiego szczegółowo omawiamy fundamentalne czynniki, które determinują, w jaki sposób zarządzamy oraz jaki wpływ ma to na podwładnych. Od właściwie przyjętego stylu zarządzania, zależy efektywność i jakość pracy podległych pracowników. Odpowiednio dobrany styl zarządzania to również skuteczne motywowanie pracowników w kierunku osiągania lepszych rezultatów.
Jak, kiedy i jakie zadania delegować?
W tej części szkolenia, uczestnicy poznają podstawowe zasady w oparciu o które należy się kierować przy delegowaniu zadań i uprawnień oraz poznają korzyści wynikające ze stosowania zasad efektywnej komunikacji.
Jakie są postawy pracowników w zespole i jak wykorzystać je do rozwoju podwładnych?
Na tym etapie uczestnicy zostają uświadomieni o korzyściach wynikających z umiejętnego wykorzystania wiedzy menedżerskiej tak, aby optymalizować zespół, efektywnie nim kierować i wykorzystać tkwiący w nim potencjał.
Jaki rodzaj motywacji zastosować, aby zmodyfikować postępowanie podwładnych?
Jak zmierzyć poziom motywacji? W oparciu o jakie zasady budować system motywacyjny? Jaki rodzaj motywacji zastosować, aby zmodyfikować postępowanie podwładnych? – m.in na te pytania, uczestnicy uzyskają odpowiedź podczas tej części szkolenia. Trener za pomocą ćwiczeń i studium przypadku pokaże, jak oceniać pracę podwładnych oraz w jaki sposób komunikować im nagrody i kary.
Jak wywierać wpływ i niwelować skutki manipulacji ze strony podwładnych?
Punkt szkolenia z zarządzania zasobami ludzkimi, w którym skupiamy się na osobach manipulujących innymi w zespole firmy. W jaki sposób rozpoznać taką osobę? W jaki sposób skłonić ją do zmiany postępowania? Moduł zrealizowany w formie warsztatowej.
Jak oceniać pracowników?
Dobrze przeprowadzona ocena pracowników, zawsze daje korzyści obu stronom, natomiast przeprowadzona błędnie – skutkuje spadkiem zaangażowania i wpływa demotywująco na pracownika. W tym module poznajemy podstawową wiedzę związaną z oceną pracowniczą oraz uczymy się jak przeprowadzić takie rozmowy, aby zaowo-cowały one poprawą relacji szef-pracownik oraz skutko-wały wyraźnym wzrostem motywacji podwładnego.
Jak komunikować się i wywierać wpływ w zarządzaniu?
Skuteczny lider to osoba, która w odpowiedni sposób potrafi wpływać na ludzkie postawy, systemy wartości, zachowania. Zagadnienia poruszane w tej części szkolenia, ukierunkowane są na rozwój kompetencji związanych z efektywną komunikacją, a także stosowaniem reguł i technik wywierania wpływu.