Kompetencje Menedżerskie czyli jak być szefem, od którego nie odchodzą pracownicy?

Najbliższy termin: 21–22.11.2017 Kraków Dołącz do szkolenia

Celem  szkolenia jest wypracowanie wśród uczestników własnego stylu zarządzania oraz wzmocnienie i rozwój kluczowych umiejętności menedżerskich. Program to zbiór najważniejszych kompetencji, których opanowanie zapewnia sukces w zarządzaniu.

Uczestnicy dowiedzą się min.: jak motywować podwładnych; w jaki sposób kreować wiarygodny wizerunek szefa; jaki przyjąć styl zarządzania, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w zespole. Dzięki znajomości technik wywierania wpływu będą sprawnie wyznaczać cele i mobilizować podwładnych do działania.  Skutecznie zapobiegną konfliktom w zespole i rozwiną swoje umiejętności w zakresie komunikacji.

Kto może skorzystać ze szkolenia?

  • DYREKTORZY i ZARZĄD

  • MENEDŻEROWIE

  • LIDERZY ORGANIZACJI I FUNDACJI

  • WŁAŚCICIELE FIRM

  • KIEROWNICY DZIAŁÓW

Tematy szkolenia

Jak zbudować autorytet u podwładnych?
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, w jaki sposób stać się wzorem dla innych oraz jak kreować autorytet szefa. Zostaną zapoznani z werbalnymi i niewerbalnymi technikami wywierania wpływu. Nauczą się budować relacje z współpracownikami.

Od czego powinien zależeć  uprawiany styl zarządzania?
W tym module szczegółowo omawiamy fundamentalne czynniki, które determinują, w jaki sposób zarządzamy oraz jaki wpływ ma to na podwładnych. Od właściwie przyjętego stylu zarządzania, zależy efektywność i jakość pracy podległych pracowników. Odpowiednio dobrany styl zarządzania to również skuteczne motywowanie pracowników w kierunku osiągania lepszych rezultatów.

Jak, kiedy i jakie zadania delegować?
W tej części szkolenia uczestnicy poznają podstawowe zasady w oparciu, o które należy się kierować przy delegowaniu zadań i uprawnień oraz poznają korzyści wynikające ze stosowania zasad efektywnej komunikacji.

Jakie są postawy pracowników w zespole i jak wykorzystać je do rozwoju podwładnych?
Na tym etapie uczestnicy zostają uświadomieni o korzyściach wynikających z umiejętnego wykorzystania wiedzy menedżerskiej tak, aby optymalizować zespół, efektywnie nim kierować i wykorzystać tkwiący w nim potencjał.

Jaki rodzaj motywacji zastosować, aby zmodyfikować postępowanie podwładnych?
Jak zmierzyć poziom motywacji? W oparciu o jakie zasady budować system motywacyjny? Jaki rodzaj motywacji zastosować, aby zmodyfikować postępowanie podwładnych? – m.in na te pytania, uczestnicy uzyskają odpowiedź podczas tej części szkolenia. Trener za pomocą ćwiczeń i studium przypadku pokaże, jak oceniać pracę podwładnych oraz w jaki sposób komunikować im
nagrody i kary.

Jak wywierać wpływ i niwelować skutki manipulacji ze strony podwładnych?
Punkt szkolenia, w którym skupiamy się na osobach manipulujących innymi w zespole firmy. W jaki sposób rozpoznać taką osobę? W jaki sposób skłonić ją do zmiany postępowania? Moduł zrealizowany w formie warsztatowej.

Czytaj więcej

Kompetencje Menedżerskie, film promocyjny

Korzyści

Poznasz przykłady z pracy menedżerów, pochodzące z polskich przedsiębiorstw i naszej rzeczywistości gospodarczej.

Wyposażymy Cię w zasady z zakresu efektywnej komunikacji, co pomoże Ci usprawnić pracę zespołu w zakresie realizacji celów i zadań.

Umiejętność rozróżniania postaw podwładnych, pozwoli Ci w sposób odpowiedzialny i świadomy kierować zespołem.

Na szkolenie zaprasza

Leszek Sergiel

trener prowadzący

Na szkolenie zaprasza

Małgorzata Wojciechowska

Inspirować by wyznaczać granice i je przekraczać

(...) Szkolenie zostało przygotowane i przeprowadzone niezwykle profesjonalnie, a program szkolenia nie tylko został w całości wypełniony, ale był również na bieżąco uzupełniany o zagadnienia, które w danym momencie wymagały rozszerzenia na prośbę grupy lub wynikały z rezultatów przeprowadzonych w trakcie szkolenia ćwiczeń. Prowadzący szkolenie Pan Leszek Sergiel dysponuje zarówno niezwykle szeroką wiedzą teoretyczną w dziedzinie, której dotyczyło szkolenie, jak również okazał się być bardzo dobrze przygotowany pod względem praktycznym, co wynika z jego długoletniej współpracy z firmami działającymi w bardzo różnych branżach. (...)
 
DYREKTOR ZAKŁADU
mgr Tomasz F. Jerzak
T-G DNALOP SP. Z O.O.
(...) miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu z zakresu „Kompetencji menedżerskich", które odbyło się w Łodzi. Wiedza oraz sposób jej przekazywania przez trenera wzbudziły mój podziw i pełne uznanie. Trener wykazał się umiejętnością tworzenia przemiłej atmosfery, dzięki czemu szkolenie było interesujące, nie tylko ze względów nowo zdobytej wiedzy. Co ważne, zakres informacji jakich uczestnicy szkolenia oczekiwali zdobyć, ustalany był podczas prowadzonych zajęć. Uczestnicy, mimo ustalonego harmonogramu, sami określali obszar materiału jakim byli zainteresowani, prowadzący elastycznie dostosował szkolenie do potrzeb jego uczestników. (...)
DYREKTOR SPRZEDAŻY
Judyta Krawiec
PRO ELITE

Zobacz pozostałe
opinie w naszych
Referencjach

Wartość
inwestycji

Szkolenie dostępne już od 1490,00 zł netto

Zapisz się na szkolenie do 30 lub 60 dni przed datą i zyskaj rabat w wysokości 100,00 lub 300,00 zł

*rabat zostanie uznany przy wyborze właściwej daty szkolenia

1790 PLN
Zapisz się online Wydrkuj formularz

Co otrzymasz?

Komplet profesjonalnych materiałów i opracowań szkoleniowych

Imienny certyfikat ukończenia szkolenia

Produkt szkoleniowy wysokiej jakości co potwierdzają opinie naszych Klientów

Dwudaniowy obiad oraz serwis kawowy wraz z poczęstunkiem

2 dni szkoleniowe, które składają się z 15h aktywnego treningu kompetencji interpersonalnych oraz umiejętności zarządzania

Obiekty o wysokim standardzie w pełni przystosowane do potrzeb uczestników

Komfortowe warunki szkoleniowe dzięki małym grupom uczestników

Najbliższe terminy

21–22 .11.17
Kraków Leszek Sergiel
12–13 .12.17
Warszawa Leszek Sergiel
07–08 .02.18
Kraków Leszek Sergiel

Kraków

najbliższe szkolenie:

21–22 .11.2017
Novotel Kraków Centrum ****, ul. Tadeusza Kościuszki 5, 30-105 Kraków Sprawdź w Google Maps

Warszawa

najbliższe szkolenie:

12–13 .12.2017
PUŁAWSKA RESIDENCE HOTEL*** ul. Puławska 361, 02-801 Warszawa Sprawdź w Google Maps

Kraków

najbliższe szkolenie:

07–08 .02.2018
InterHouse Hotel *** ul. Bratysławska 2, Kraków Sprawdź w Google Maps

Jesteś zainteresowany innym terminem?

Zostaw kontakt, a powiadomimy Cię o nowych terminach

"MOTYWOWANIE BEZ PIENIĘDZY - CZY TO MOŻLIWE?"

Prezentujemy przegląd prostych, aczkolwiek często zapominanych, środków motywowania bez użycia pieniędzy.

Sprawdź opinie z poprzednich edycji "Kompetencji Menedżerskich":

Szkolenie nauczyło mnie innego spojrzenia na niektóre sprawy, moje postępowanie. Wiele tematów wydaje się oczywiste, jednak dopóki ktoś nie przedstawi ich we właściwy (...)

Szkolenie nauczyło mnie innego spojrzenia na niektóre sprawy, moje postępowanie. Wiele tematów wydaje się oczywiste, jednak dopóki ktoś nie przedstawi ich we właściwy sposób, nie zdajemy sobie z tego sprawy. Uważam, że szkolenie jak najbardziej trafne do stanowiska, które aktualnie wykonuje.

Łukasz Manowski Kierownik prac. projektowej | HML-Projekt

Szkolenie z wieloma merytorycznymi przykładami, prowadzący znał branże w której pracuje, dzięki czemu otrzymałem wiele odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Polecam szkolenie dla (...)

Szkolenie z wieloma merytorycznymi przykładami, prowadzący znał branże w której pracuje, dzięki czemu otrzymałem wiele odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Polecam szkolenie dla osób nawet mocno zaawansowanych.

Bogusław Sacha szef sprzedaży | BEMA-RES

Bardzo dobrze spędzony czas. Duży zasób wiedzy, która można wykorzystać w mojej pracy. Szkolenie pokazało jak wiele błędów popełniałem i (...)

Bardzo dobrze spędzony czas. Duży zasób wiedzy, która można wykorzystać w mojej pracy. Szkolenie pokazało jak wiele błędów popełniałem i jak je poprawić. Jakie stosować strategie i jakich narzędzi i dokumentów należy używać. Kompetentny prowadzący.

Marcin Walczak Kierownik prac sanitarnych | GTH Polska

(...) miałem przyjemność uczestniczyć w szkoleniu „Kompetencje Menedżerskie” prowadzone przez trenera p. Leszka Sergiela z Firmy „Witalni”. Szkolenie wyróżniało się ponad przeciętną retoryką i szczególną (...)

(...) miałem przyjemność uczestniczyć w szkoleniu „Kompetencje Menedżerskie” prowadzone przez trenera p. Leszka Sergiela z Firmy „Witalni”. Szkolenie wyróżniało się ponad przeciętną retoryką i szczególną lekkością co spowodowało, iż przekazywany materiał przyswojony został z większą skutecznością. Brałem udział w wielu szkoleniach różnego szczebla, jednakże to pozostanie długo w mojej pamięci. Myślę , że w przyszłości skorzystam jeszcze z usług wyżej wymienionej Firmy."


Robert Dworak Manager ds. Sprzedaży i Rozwoju Sieci | "New Men" ZPChr

Duża wiedza teoretyczna poparta praktyką. Sposób prowadzenia - zarządzania pracowników, podoba mi się - trafia do mnie.

Duża wiedza teoretyczna poparta praktyką. Sposób prowadzenia - zarządzania pracowników, podoba mi się - trafia do mnie.

Tomasz Pasek Prezes | Schaffer Ładowarki Pasek sp. z o.o.

Całe szkolenie oceniam bardzo wysoko. Przygotowanie wykładu, pokaz slajdów, do tego dużo praktycznych rad i przykładów z życia oraz humor prowadzącego uważam (...)

Całe szkolenie oceniam bardzo wysoko. Przygotowanie wykładu, pokaz slajdów, do tego dużo praktycznych rad i przykładów z życia oraz humor prowadzącego uważam za pełny profesjonalizm. Chcę podkreślić, że przeprowadzony przez Pana wykład przyczyniły się do mojego rozszerzenia narzędzi w kierowaniu i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Jeszcze raz serdecznie dziękuję. Liczę na dalsze szkolenia z Pana udziałem. 

Krzysztof Skawiński KIEROWNIK PRODUKCJI | VOLZ Hydraulik Sp. z o.o.

Jak wyglądały poprzednie edycje szkolenia "Kompetencje Menedżerskie"?

Zorganizuj te szkolenie w swojej firmie.

Przygotujemy dla Ciebie ofertę dedykowaną

Znasz kogoś kto mógłby dowiedzieć się nowych rzeczy na szkoleniu?

Podziel się: