Recenzje

Zawsze zwracamy się do uczestników naszych szkoleń o ich opinię na temat produktów. Wiemy jak bardzo ważne jest zaufanie oraz satysfakcja, dlatego chcemy podzielić się tym, co sądzą o nas nasi klienci.

Dodaj opinie
22 marca 2018

Szkolenie bardzo aktywnie przebiegało. Dużo ciekawych rzeczy oraz sposobów na wykorzystanie ich w pracy zawodowej jak i w życiu prywatnym. Z całym przekonaniem mogę polecić.
<(...)

Szkolenie bardzo aktywnie przebiegało. Dużo ciekawych rzeczy oraz sposobów na wykorzystanie ich w pracy zawodowej jak i w życiu prywatnym. Z całym przekonaniem mogę polecić.

Zarządzanie sobą w czasie, 20-21.03.2018r. Komorniki - Trener: Beata Niedzballa

Patrycja Linkiewicz-Perka Pracownik biurowy |

22 marca 2018

Szkolenie polecam - warte zainteresowania, gdy ktoś chce ułożyć lepiej swój czas pracy. Prowadząca bardzo sympatyczna, prowadzi wesoło szkolenie przez co wiedza lepiej się wchł(...)

Szkolenie polecam - warte zainteresowania, gdy ktoś chce ułożyć lepiej swój czas pracy. Prowadząca bardzo sympatyczna, prowadzi wesoło szkolenie przez co wiedza lepiej się wchłania.

Zarządzanie sobą w czasie, 20-21.03.2018r. Komorniki - Trener: Beata Niedzballa

Katarzyna Urbaniak Kierownik księgowości |

19 marca 2018

Szkolenie to tak naprawdę Trener i to jego przygotowanie oraz postawa decydują o jakości samego szkolenia. Kasia to bardzo energiczna, empatyczna osoba, która na pewno zapamiętam z (...)

Szkolenie to tak naprawdę Trener i to jego przygotowanie oraz postawa decydują o jakości samego szkolenia. Kasia to bardzo energiczna, empatyczna osoba, która na pewno zapamiętam z czujności, poczucia humoru i zaangażowania w zajęcia. Odwoływała treści do naszych realnych potrzeb, problemów. Polecam ją jako trenera.

Obsługa trudnego klienta, 13-14.03.2018r. - Trener: Katarzyna Ujek

Kornelia Stopińska Specjalista ds. Przetargów |

19 marca 2018

Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny, a zarazem przyjazny. Bardzo miła atmosfera. Na szkoleniu wiele przydatnych rzeczy, które dały mi do myślenia i której chciał(...)

Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny, a zarazem przyjazny. Bardzo miła atmosfera. Na szkoleniu wiele przydatnych rzeczy, które dały mi do myślenia i której chciałabym zastosować w moim codziennym życiu. Aspekty związane z naszą pracą, czyli dopasowanie do naszych potrzeb. Uważam, że szkolenie było bardzo pozytywne, a informacje na nim zdobyte pomogą nam w codziennej pracy.

Obsługa trudnego klienta, 13-14.03.2018r. - Trener: Katarzyna Ujek

Monika Kowalczyk Specjalista ds. Projektów |

19 marca 2018

Szkolenie było prowadzone w ciekawy sposób. Nie było czasu na nudę. Trener stworzył miłą atmosferę. Przedstawił dużo przydatnych informacji, na pewno wykorzystaj je w swojej pracy (...)

Szkolenie było prowadzone w ciekawy sposób. Nie było czasu na nudę. Trener stworzył miłą atmosferę. Przedstawił dużo przydatnych informacji, na pewno wykorzystaj je w swojej pracy zawodowej. Dzięki ćwiczeniom zrozumiałam swoje reakcje i zachowania w kontakcie z klientem.

Obsługa trudnego klienta, 13-14.03.2018r. - Trener: Katarzyna Ujek

Anna Wilk Specjalista ds. Projektów |

1 marca 2018

Profesjonalne szkolenie, które pozwoliło mi dostrzec wiele cennych rzeczy na które do tej pory nie zwracałam uwagi. Szeroka wiedza prowadzącego oraz jego doświadczenie zawodowe (...)

Profesjonalne szkolenie, które pozwoliło mi dostrzec wiele cennych rzeczy na które do tej pory nie zwracałam uwagi. Szeroka wiedza prowadzącego oraz jego doświadczenie zawodowe w sposób przyjemny i jasny została przedstawiona na niniejszym szkoleniu.

Z pełną świadomością mogę polecić szkolenie "W roli głównej - Negocjator" prowadzone przez Trenera: Dawida Mareckiego

W roli głównej - Negocjator, 07-08.02.2018r. - Trener: Dawid Marecki

Justyna Ślipeńczuk Asystentka Zarządu | RSBM Sp. z o.o.

1 marca 2018

Bardzo dobrze przygotowane szkolenie pod względem merytorycznym, czas maksymalnie wykorzystany, bardzo pozytywna atmosfera i otwarte podejście pana Dawida sprawiło, że będę wprowadzać nowe rozwiązania w (...)

Bardzo dobrze przygotowane szkolenie pod względem merytorycznym, czas maksymalnie wykorzystany, bardzo pozytywna atmosfera i otwarte podejście pana Dawida sprawiło, że będę wprowadzać nowe rozwiązania w swojej pracy zawodowej. Dużo inspiracji, polecam.

W roli głównej - Negocjator, 07-08.02.2018r. - Trener: Dawid Marecki

Karolina Silska Kierownik ds. Sprzedaży | MASTERM

1 marca 2018

Szkolenie bardzo ciekawe. Pomimo, że było tylko dwudniowe to z całą pewnością pomogło mi rozpocząć nową drogę w walce ze stresem, który to może być (...)

Szkolenie bardzo ciekawe. Pomimo, że było tylko dwudniowe to z całą pewnością pomogło mi rozpocząć nową drogę w walce ze stresem, który to może być moim sprzymierzeńcem, a nie wrogiem.

Zarządzanie stresem, 27-28.02.2018r. - Trener: Beata Niedzballa

Agnieszka Wnorowska Koordynator | J.K. PUCUŚ

1 marca 2018

Szkolenie zostało poprowadzone w luźnej i przyjemnej atmosferze. Zachęcało do "otwierania się". Przeplatane filmami i dygresjami uczestników, zawierało dużo merytorycznych wskazówek. Trenerka (...)

Szkolenie zostało poprowadzone w luźnej i przyjemnej atmosferze. Zachęcało do "otwierania się". Przeplatane filmami i dygresjami uczestników, zawierało dużo merytorycznych wskazówek. Trenerka Beata przesympatyczna, z dużą wiedzą i doświadczeniem.

Zarządzanie stresem, 27-28.02.2018r. - Trener: Beata Niedzballa

Mirosława Gardocka Z-ca Dyrektora Operacyjnego | DO & CO Poland Sp. z.o.o.