> WRÓĆ DO PROGRAMU SZKOLENIA TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA
Telefoniczna Obsługa Klienta |
Zapraszamy do zapoznania się z aktualnymi zniżkami, które obejmują terminy szkoleń otwartych (online i stacjonarnie) programu Telefoniczna Obsługa Klienta.
Jeśli docelowy termin realizacji szkolenia otwartego jest mniej niż za 30 dni, w Terminarzu naliczy się automatyczna zniżka -100 PLN netto. Zniżka dotyczy pojedynczego zapisu na szkolenie, co oznacza, że jeśli zapiszesz przykładowo 2 osoby, zniżka podwoi się naliczając łącznie -200 PLN netto rabatu na łączny zapis.
Jeśli docelowy termin realizacji szkolenia otwartego jest mniej niż za 60 dni, w Terminarzu naliczy się automatyczna zniżka -200 PLN netto. Zniżka dotyczy pojedynczego zapisu na szkolenie, co oznacza, że jeśli zapiszesz przykładowo 2 osoby, zniżka podwoi się naliczając łącznie -400 PLN netto rabatu na łączny zapis.
Zapisz 2 lub więcej Uczestników na wybrany termin i zyskaj 10% zniżki na całość zamówienia. Jeśli zapiszesz przykładowo 3 osoby, każda osoba otrzyma 10% zniżki od wartości nominalnej.
Aby skorzystać ze zniżki skontaktuj się z nami. Poprosimy o wskazanie interesującego terminu oraz wybranej lokalizacji szkolenia. Na wskazany podczas rozmowy adres e-mail prześlemy formularz zapisu, który następnie należy odesłać wypełniony (elektronicznie lub jako skan).
Jeśli pojawiły się jakiekolwiek pytania lub wątpliwości jak skorzystać z wybranej zniżki, jesteśmy do Twojej dyspozycji. Skontaktuj się z naszym doradcą, który z przyjemnością objaśni istotne dla Ciebie kwestie.
Katarzyna Sergiel
doradca ds. szkoleń
71 757 52 19