{"@context":"https:\/\/schema.org\/","@type":"Article","mainEntityOfPage":{"@type":"WebPage","@id":"https:\/\/witalni.pl\/kursy\/kursy-sprzedazowe\/sprzedaz-stolarki-okiennej\/"},"url":"https:\/\/witalni.pl\/kursy\/kursy-sprzedazowe\/sprzedaz-stolarki-okiennej\/","headline":"Sprzedaż stolarki okiennej (online)","datePublished":"2020-03-23T20:46:23+01:00","dateModified":"2021-03-03T15:38:20+01:00","publisher":{"@type":"Organization","@id":"https:\/\/witalni.pl\/#organization","name":"Witalni.pl","logo":{"@type":"ImageObject","url":"","width":600,"height":60}},"author":{"@type":"Person","name":"jakub.sergiel","url":"https:\/\/witalni.pl\/author\/jakub-sergiel\/","image":{"@type":"ImageObject","url":"https:\/\/secure.gravatar.com\/avatar\/05e07d8ec078560e97b5730f77d34618?s=96&d=mm&r=g","height":96,"width":96},"sameAs":["https:\/\/plus.google.com\/b\/102171254356512763624\/?hl=pl"]}}

Sprzedaż stolarki okiennej (online) Szkolenie realizowane w formie interaktywnego webinarium na żywo.

SZKOLENIE ONLINE W CZASIE RZECZYWISTYM (4,5 GODZINY)

Program szkolenia online w pełni zaplanowane dla osób pracujących w sprzedaży stolarki okiennej klientom-inwestorom końcowym. Istotą szkolenia jest przedstawienie „technologi” obsługi klienta w salonach okiennych od „wejścia do wyjścia”. Podczas szkolenia online wartością jest wypracowanie precyzyjnej listy kryteriów obsługi oraz zasad, których przestrzeganie zwiększa profesjonalizm i daje realną szansę na zwiększenie liczby podpisanych z klientami umów. Szkolenie zbudowane na wieloletnim doświadczeniu wynikającym z kreacji procedur i standardów obsługi klienta wprowadzonych w sieciach wielu producentów okien i drzwi.

PROGRAM SZKOLENIA

  • Jak kreować dobre „pierwsze wrażenie” i budować zaufanie klientów?
  • Na czym polega budowanie autorytetu handlowca i fachowca?
  • Jak motywować klientów do zakupu i dlaczego zaspokajanie potrzeb to współcześnie za mało?
  • Jak prezentować ofertę i podpisywać umowy już podczas pierwszej wizyty klienta lub zapewniać sobie powrót klientów po możliwym dodatkowym rozpoznaniu przez klientów ofert konkurencji?
  • Jak prezentować własne ceny oraz jak bronić zaplanowanej marży?

ĆWICZENIA

PREZENTACJA OFERTY I KWESTII FINANSOWEJ.

KRYTERIA I ZASADY OBSŁUGI KLIENTÓW.

PYTANIA

Podczas zajęć Uczestnik ma możliwość prowadzenia na bieżąco konwersacji z trenerem po przez czat (tekstowy i głosowy). Pytania wymagające szerszej odpowiedzi, będą omawiane wspólnie z innymi uczestnikami.

Rozważ udział w szkoleniu, jeżeli:

Chcesz zwiększyć profesjonalizm obsługi i satysfakcję klienta, by zapewnić sobie dalsze polecenia.

Chcesz nauczyć się budować dobre pierwsze wrażenie i pozytywne relacje z klientem oparte na zaufaniu.

Chcesz poznać kryteria i zasady, dzięki którym wypracujesz własne standardy obsługi klienta w branży okiennej.

Chcesz nauczyć się skutecznej prezentacji oferty, która zainteresuje i zmotywuje klienta do zakupu.

Chcesz nauczyć się negocjować wysokość cen i bronić zaplanowanej marży, nie narażając jednoczenie stopnia skłonności klienta do zakupu.

Chcesz dowiedzieć się jak zbudować solidny autorytet w branży i realny wizerunek fachowca.

Zapraszamy na interaktywne szkolenie online!

GRUPA SZKOLENIOWA

 

Handlowcy
Sprzedawcy
Osoby
Zarządzające
Osoby chcące mieć wpływ i kontrolę w relacjach z innymi ludźmi

 

HARMONOGRAM SZKOLENIA

    • ETAP A:

      ZGŁOSZENIE UCZESTNIKÓW oraz wysłanie ZAPROSZEŃ

      Każda osoba zapisana na webinarium, otrzyma indywidualne systemowe zaproszenie oraz mail przypominający o wybranym wydarzeniu

    • ETAP B:

      REALIZACJA ZAJĘĆ ONLINE NA PLATFORMIE

    • 09:00 – 09:15 – Logowane się Uczestników do Systemu

      09:15 – 10:45 – Szkolenie

      10:45 – 11:00 – Przerwa

      11:00 – 12:30 – Szkolenie

      12:30 – 12:45 – Przerwa

      12:45 – 13:15 – Szkolenie

    • ETAP C:

      ZAJĘCIA ONLINE – DODATKOWA SESJA PYTAŃ

      Dodatkowa sesja pytań – konsultacji, w której Uczestnicy będą mogli uzyskać np. porady dotyczące ich konkretnych przypadków.

    • ETAP D:

      ZAJĘCIA ONLINE – ANKIETA – TEST z zakresu poznanej podczas zajęć wiedzy

      Uczestnicy będą mieli za zadanie odpowiedzieć na pytania dotyczące treści zajęć – Cel: Utrwalenie wiadomości

Wymagania techniczne (i nie tylko) ze strony Uczestników

Pomieszczenie pozwalające na skupienie i utrzymanie uwagi.
Dostęp do Internetu.
Uaktualniona wersja przeglądarki internetowej.
Notatnik i długopis.
W zależności od preferencji – słuchawki z mikrofonem (niekonieczne).
Komfort wynikający z braku obowiązku wykonywania innej pracy i czynności podczas szkolenia.

Szkolenie Prowadzi:

Leszek Sergiel

TRENER BIZNESU, TRENER MOTYWACYJNY, ZAŁOŻYCIEL I WŁAŚCICIEL FIRMY WITALNI.

Leszek Sergiel

TRENER BIZNESU, TRENER MOTYWACYJNY, ZAŁOŻYCIEL I WŁAŚCICIEL FIRMY WITALNI.

WARTOŚĆ INWESTYCJI

299 PLN
netto

Prezentacja szkoleniowa + komplet materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej.

Małe grupy szkoleniowe – pokoje webinarowe z ograniczoną liczbą osób i możliwością czatu głosowego.

Certyfikat w formie PDF dla każdego uczestnika potwierdzający udział w szkoleniu oraz zakres zdobytej wiedzy.

Klienci Witalnych

Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo

Dodatkowe materiały

UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.

Dofinansowanie szkoleń

Przeczytaj artykuł z naszej bazy wiedzy na temat popularnych technik sprzedaży – aż 9 technik, które musisz poznać!

Techniki sprzedaży

Cechy, kompetencje, zachowania handlowców – co zmieniać, co rozwijać? – Przeczytaj artykuł Leszka Sergiel.

Przeczytaj artykuł

Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.

Galeria zdjęć ze szkoleń

CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE? WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.

Kontakt w sprawie szkolenia

Masz pytania związane z tym szkoleniem? Z chęcią na nie odpowiemy!

71 757 52 19

Zadzwoń do nas

Możesz również zadać dowolne pytanie wysyłając do nas wiadomość e-mail

ZADAJ PYTANIE

Aleksandra Mielczarek
Opiekun szkolenia