Wszystkie korzyści wynikające
z uczestnictwa w szkoleniu
Pracownicze Plany Kapitałowe, czyli PPK to nowy system oszczędzania, dzięki któremu można gromadzić dodatkowe środki na emeryturę i wypłacić je po 60 roku życia. Do PPK obligatoryjnie mają dołączyć wszyscy pracodawcy, natomiast oszczędzanie dla pracowników ma być dobrowolne. Pracodawcy zatrudniający co najmniej 250 pracowników, jako pierwsi dołączyli do systemu 1 lipca 2019 r.
Na konta PPK pieniądze są wpłacane co miesiąc zarówno przez pracowników, gdzie składka wynosi 2% wynagrodzenia brutto, a w przypadku zarabiających do 120% minimalnego wynagrodzenia – od 0, 5% do 2%, jak i pracodawców – od 1, 5% do 2, 5% wynagrodzenia brutto, kwota ta nie może być potrącana z wynagrodzenia pracownika. Każdy pracownik od 18 do 55 roku życia otrzymuje bonus powitalny w wysokości 250 zł z budżetu państwa, a raz do roku konto PPK zasilane kwotą 240 zł. Każdy pracownik może złożyć deklarację rezygnacji z udziału w PPK do swojego pracodawcy. Taką deklarację będzie musiał składać co 4 lata, kiedy ponownie automatycznie zostanie włączony do systemu oszczędzania. To daje możliwość również dołączenia w tym czasie do PPK tym, którzy po 4 latach zmienili zdanie i chcą oszczędzać.
Powyższe informacje to tylko podstawowe założenia programu PPK i zasad jego funkcjonowania. Serdecznie zapraszamy przedsiębiorców do udziału lub organizacji szkolenia w zakresie zasad stosowania PPK od 2019 roku, praktycznych aspektów rozliczeń PPK i harmonogramu wdrożenia PPK w organizacji.
….ponieważ chciałbyś poznać główne założenia Pracowniczych Planów Kapitałowych….
…ponieważ zależy Ci na rzetelnej wiedzy w zakresie zasad stosowania PPK od 2019 roku…
…ponieważ chciałbyś wiedzieć w jaki sposób wdrożyć PPK w organizacji…
Absolwent Uniwersytetu Opolskiego Wydziału Ekonomicznego na kierunku Administracja. Ukończył także Studia podyplomowe na Wydziale Zarządzania, Informatyki i Finansów na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Były Inspektor Pracy z Opola zajmujący się tematyką związaną z kontrolą prawnej ochrony pracy, bezpieczeństwa i higieny pracy, legalnością zatrudnienia. Od 1997 r. związany z szeroko pojętym zarządzaniem ludźmi. Posiada szerokie doświadczenie z zakresu stosowania i interpretacji dokonywanych przez organy państwowe oraz praktyk stosowanych przez podmioty prywatne. Przez 11 lat pracownik Państwowej Inspekcji Pracy, wcześniej pracował w agencji pracy, gdzie realizował projekty związane z zatrudnianiem osób poza granicami Polski, pracą tymczasową, doradztwem personalnym. Posiada ponad 5-letnie doświadczenie w urzędach zajmujących się kontrolą legalności zatrudnienia.
Specjalizacja w zakresie szkoleń i konsultingu:
• agencje zatrudnienia,
• zatrudnianie cudzoziemców,
• systemy i rozkłady czasu pracy
• czasy pracy kierowców,
• mobbing, dyskryminacja i nierówne traktowanie w zatrudnieniu,
• związki zawodowe,
• społeczny inspektor pracy
• systemy wynagrodzeń,
• delegowanie pracowników na teren RP,
• pracownicze programy kapitałowe,
• absencje pracownicze.
Zorganizuj te szkolenie w swojej firmie.
Przygotujemy dla Ciebie ofertę dedykowaną
Szkolenie wpisane do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania
Szkolenie zgodne ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0)
Trener prowadzący z potwierdzonymi kompetencjami
Wszystkie korzyści wynikające
z uczestnictwa w szkoleniu
Catering podczas szkolenia (przerwa kawowa, owoce, słodkości),
dwudaniowy obiad w restauracji
Możliwość zmiany terminu
lub zapisania innej osoby
w dowolnym momencie
Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo
„SZKOLENIA Z KADR I PŁAC” – Poznaj inne szkolenia w kategorii kadry i płace
UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.
Znasz kogoś kto mógłby dowiedzieć się nowych rzeczy na szkoleniu?
Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.
CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE?
WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.