Możliwość zmiany terminu lub zmiany zapisu na inną osobę w dowolnym momencie.
Rozproszenie uwagi podczas rozmowy; tracenie wątku; wybiórcze słuchanie klienta; przekazywanie klienta na linii od jednej do drugiej; brak szacunku do opinii i odmiennego zdania klienta; ciągłe zbywanie i traktowanie klienta jakby był dla organizacji mało istotny; brak zaangażowania i pomysłu na rozwiązanie problemu rozmówcy. Jeśli dodamy do tego np. uruchamianie „muzyki” w trakcie oczekiwania na rozmowę, której akurat klient nie lubi, mamy zestaw bodźców, który daje nam 100% szanse na to, że klient już więcej na pewno do naszej firmy nie zadzwoni… Gorszy dzień w pracy; zły nastrój klienta, który potrafi zarażać; bardzo trudna rozmowa na początku dnia pracy, to mogą być jedynie dla nas fragmentaryczne usprawiedliwienia. Tak naprawdę, takie sytuacje nigdy nie powinny mieć miejsca.
Telefoniczna obsługa klienta, to szkolenie które pomoże Państwu i Państwa pracownikom w sposób profesjonalny reprezentować firmę i dbać o jej wizerunek; radzić sobie w mniej lub bardziej stresujących sytuacjach; korzystać z technik słuchania i technik zadawania pytań; być bardziej empatycznym i „ludzkim”. Szkolenie telefoniczna obsługa klienta, dodatkowo uświadomi jak w dzisiejszych czasach jest ważna wewnętrzna etykieta telefoniczna; jak łatwo popełnić błąd i eskalować swoim zachowaniem problem klienta; jak ważne jest by w dzisiejszych czasach zapewniać telefoniczną obsługę klienta na jak najwyższym poziomie.
…ponieważ w Twojej firmie zdarzają się sytuacje w których Klient kontaktuje się w celu złożenia reklamacji…
…ponieważ zdarzają się sytuacje, w których Twoi pracownicy nie wiedzą co robić i przełączają Klienta między jedną a drugą osobą…
…ponieważ nie masz wypracowanych strategii obsługi na sytuacje w których Klient dzwoni z nietypowym problemem…
…ponieważ zdarza się że pracownicy potrafią umyślnie lub nieumyślnie okłamać klienta lub obiecać coś niemożliwego…
…ponieważ zdajesz sobie sprawę, że nawet wieloletnia relacja z klientem może zakończyć się ciągu paru chwil, przez nierzetelną i nieprofesjonalną obsługę BOK
… zależy Ci, aby Twój dział BOK był troskliwy na uwagi, pytania i jakiekolwiek obawy Klienta…
Jak być odbieranym przez rozmówcę jako osobę uprzejmą i zaangażowaną w rozmowę? Na początku szkolenia pokazujemy i ćwiczymy jak wypracować dobre nawyki, które zmienią sposób w jaki rozmawiamy. To nawyki, które szczególnie będą wspierały nas w przychodzących rozmowach telefonicznych. Przykładowo, rozpoczynanie rozmowy pytaniem „W czym mogę pomóc?”, nie zawsze będzie dobrym pomysłem, chyba że liczymy się z tym, że ktoś może odpowiedzieć „to niech mi Pan/Pani spłaci kredyt”… Pamiętaj! Kreatywność Klientów nie zna granic, a my nie wiemy z jaką intencją dzwoni osoba, której telefon odbieramy! W tym module omówimy umiejętności prezentacji głosu, a także ogólną rolę komunikacji w telefonicznej obsłudze klienta. Bez zbędnej teorii, ale z konkretnymi przykładami!
W module omówimy najważniejsze podstawy pracy z telefonem, począwszy od właściwiej identyfikacji siebie i firmy; po przez aktywne słuchanie; zadawanie pytań które zachęcają do szerszej wypowiedzi ze strony klienta; używania odpowiedniego tonu głosu; prowadzenia notatek z rozmowy; prowadzenia rozmowy z „uśmiechem”; właściwiej pozycji przy biurku. Podczas szkolenia, poruszymy także techniki związane z odpowiednim przekazaniem rozmowy z klientem innej osobie oraz odpowiednim „zawieszeniu” rozmowy.
Prosta etykieta w rozmowach telefonicznych, w postaci wewnętrznego zbioru zasad dla pracowników, może szczególnie wpłynąć na pozytywne doświadczenia klienta z przeprowadzonej rozmowy. W trakcie tego modułu szkolenia, wypracujemy własną listę, dzięki której już na samym początku wyeliminujemy znaczną cześć negatywnych sytuacji, które możemy nieświadomie sami generować.
Szkolenie wpisane do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania.
Szkolenie zgodne ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0).
Trener prowadzący z potwierdzonymi kompetencjami.
.
1-dniowe szkolenie online realizowane w godz. 09:00-15:00.
W ramach powyższych godzin przewidziane są 10-15 minutowe przerwy.
Interaktywna platforma Zoom.
Możliwość zmiany terminu lub zmiany zapisu na inną osobę w dowolnym momencie.
Certyfikat ukończenia szkolenia i wsparcie merytoryczne trenera po szkoleniu.
Dostęp do platformy i komplet materiałów szkoleniowych.
Poznaj naszych Klientów, przewijając logotypy w prawo lub lewo
UZYSKAJ NA TO SZKOLENIE DOFINANSOWANIE W WYSOKOŚCI NAWET DO 80%. Dowiedz się, jak uzyskać dofinansowanie na to szkolenie ze środków UE.
JAK POSTĘPOWAĆ Z TRUDNYM KLIENTEM? Trudne sytuacje – jak sobie z nimi radzić? – Przeczytaj nasz artykuł 🙂
Zobacz jak wyglądają organizowane przez nas szkolenia, odwiedź galerię wszystkich zdjęć z wybranych edycji szkoleń.
CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE?
WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.