Skuteczna sprzedaż w salonie stolarki czyli jak prowadzić efektywną sprzedaż?

Wybierz termin szkolenia:

Praktyczne szkolenie skierowane WYŁĄCZNIE do branży budowlanej i branży stolarki

Branża stolarki otworowej wg wielu raportów wydanych w ostatnich latach, to jeden z najbardziej konkurencyjnych sektorów polskiej gospodarki. Niezależnie od ciągłego rozwoju technologii produkcji, wprowadzania nowych, zaawansowanych produktów, rynek jest szczególnie nasycony tradycyjnymi punktami dystrybucji. To właśnie w tysiącach salonów sprzedaży w całej Polsce, klienci mają bezpośrednią styczność z finalnym produktem, jak i z Kadrą Handlową prowadzącą obsługę i sprzedaż bezpośrednią.

Sprzedawca w nowoczesnym salonie stolarki, przestaje być osobą od „podawania towaru”, a staje się profesjonalnym Doradcą, który potrafi skutecznie rozpoznać potrzeby klientów, dobrać produkt i towarzyszyć klientowi do samego końca realizacji inwestycji, a nawet jeszcze dłużej. Jak zwiększyć jego efektywność i poprawić skuteczność sprzedaży w osobistych kontaktach z klientami? Jak wyróżnić się od innych konkurentów, którzy zazwyczaj prowadzą sprzedaż w utartych schematach? Zapraszam na szkolenie, na którym uczestnicy otrzymają praktyczne narzędzia, niezbędną wiedzę i kompetencje w oparciu o sprawdzone narzędzia i rozwiązania sprzedażowe pochodzące wyłącznie z branży stolarki.

„Z chęcią bym u Państwa złożył zamówienie, ale konkurencja obok proponuje cenę 10 % niższą za tę samą stolarkę”. Jeżeli spotykasz się z takim zastrzeżeniem ze strony klienta, to warto zastanowić się nad tym, gdzie popełniasz błąd i czy rzeczywiście wykorzystałeś wszystkie swoje możliwości? Czy stolarka i usługi, które proponuje inny salon, faktycznie są „te same”, jak twierdzą klienci? Może sposób obsługi, rozmowa z inwestorem i prezentacja korzyści nie odbiegają od konkurencji i nie budujesz na tym gruncie przewagi?

Zorganizuj te szkolenie w swojej firmie.

Przygotujemy dla Ciebie ofertę dedykowaną

Tematy szkolenia

Pierwsza wizyta klienta w salonie sprzedaży stolarki – na co zwracać uwagę?

Klient który po raz pierwszy pojawia się w naszym punkcie handlowym, jest dla nas szczególnie ważny. Po pierwsze, ok. 60-70% transakcji na rynku ma miejsce po pierwszej wizycie, po drugie – dobre pierwsze wrażenie.. możemy zrobić tylko raz. W interesie każdego szefa sprzedaży powinno być zadbanie o sam lokal – wnętrze, czystość, wizerunek; natomiast profesjonalny doradca handlowy powinien zadbać o pierwsze wrażenie: życzliwość i osobistą uprzejmość wobec klienta. Moduł szkoleniowy, w trakcie którego omówimy na co zwracać uwagę w pierwszym kontakcie z klientem.

Budowanie automotywacji i zaangażowania w pracy doradcy handlowego.

Z uwagi na powtarzalność, dotychczasowe nawyki i rozmowy z klientami w podobnych schematach – łatwo o spadki motywacji. W tym punkcie zajęć, będziemy dyskutować na temat definicji sprzedaży samej w sobie i tego co możemy zrobić żeby proaktywnie generować zmianę nawyków i zaangażowania w pracy doradcy salonu stolarki.

Dobry plan, to …połowa sukcesu, czyli długofalowa współpraca z inwestorami jako pomysł na wzrosty sprzedaży poza sezonem.

Współpraca z inwestorem wymaga od Doradcy większego zaangażowania czasowego, natomiast z drugiej strony oferuje często stabilność przychodów w mniej intensywnych miesiącach. Omówimy dobre praktyki związane z utrzymywaniem kontaktów handlowych z inwestorem i firmą kupującą cyklicznie stolarkę, tak aby wypracować stabilność przychodów w dłużej perspektywie i nie stracić kluczowego klienta dla naszego biznesu.

Bieżąca obsługa klienta w salonie sprzedaży stolarki.

Czy rozwiązywanie krzyżówki, obsługa smartfonu lub prywatne rozmowy telefoniczne kiedy nikogo nie ma w salonie, to na pewno dobry pomysł? W momencie, kiedy w progu pojawi się klient, doradca powinien być przygotowany i uważny. W tej części szkolenia omówimy podstawowe kryteria związane z obsługą klienta.

Dobranie odpowiedniego produktu – większa szansa na finalizację sprzedaży.

Okna przesuwne? Tradycyjne? A może renowacyjne? Jednak drzwi? Zaproponowanie klientowi odpowiednego produktu i usługi, zdecydowanie może wspierać nas w finalizacji transakcji i zakupu stolarki przez klienta. Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób pozyskiwać właściwe informacje i w fachowy sposób rozpoznać potrzeby klienta. Pokażemy, w jaki sposób możemy łatwo porównywać produkty stolarki, a także operować modelem cecha-zaleta-korzyść w rozmowie z klientem.

Podsumowanie rozmowy handlowej z klientem i odpowiednia prezentacja oferty.

W tej części szkolenia skupimy się na modach prezentacji oferty oraz podsumowaniu ustaleń z klientem. Dowiemy się co tak naprawdę oznacza „cross selling” i „up selling” w branży stolarki i jak wykorzystać niektóre proste narzędzia pomocne w całym procesie sprzedaży.

Prawidłowa argumentacja w obronie ceny naszej stolarki.

Ostatnia część szkolenia to praktyczne przykłady z branży i case stady sytuacji w których, jedyną przeszkodą w zakupie stolarki była cena. Uczestnicy przeanalizują wybrane sytuacje i nauczą się praktycznych technik i wzorców argumentacji, które pomogą utrzymać cenę produktu na oczekiwanym poziomie i doprowadzić do sprzedaży stolarki.

Poznaj wszystkie tematy

Korzyści

Uczestnicy otrzymają wskazówki od osoby z dużym doświadczeniem w branży, dotyczące prowadzenia rozmów handlowych oraz prezentacji oferty w salonach stolarki.
Nauczą się, jak konstruować ofertę na stolarkę, bramy, rolety i montaż, tak aby była zgodna z potrzebami i oczekiwaniami klienta
Wiedzę ilustrują przykłady i case study z branży stolarki otworowej
Uczestnicy dowiedzą się jak profesjonalnie obsługiwać klientów w salonie stolarki otworowej.
Uczestnicy podczas szkolenia będą rozwijać umiejętności w zakresie reagowania na typowe w branży zastrzeżenia (również cenowe) ze strony klientów, co pozwoli im lepiej negocjować warunki umowy.
Uczestnicy poznają zasady racjonalnego planowania działań handlowych, co pozwoli im skuteczniej zarządzać kontaktami z inwestorami.

Szkolenie Prowadzi:

Krzysztof Michalak

TRENER SPRZEDAŻY ORAZ NLP, TRENER TECHNIK SPRZEDAŻY

Krzysztof Michalak

TRENER SPRZEDAŻY ORAZ NLP, TRENER TECHNIK SPRZEDAŻY

1290 PLN
netto
Rabat 300 pln
  • Zapis do 60 dni przed datą szkolenia
  • Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
  • Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu
1490 PLN
netto
Rabat 100 pln
  • Rabat 10% przy zapisaniu 2 lub więcej osób
  • Zapis do 30 dni przed datą szkolenia
  • Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
  • Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu
1590 PLN
netto
  • Rabat 10% przy zapisaniu 2 lub więcej osób
  • Zapis w dowolnym momencie, najdalej do 7 dni przed datą szkolenia
  • Możliwość zmiany terminu lub zapisania innej osoby w dowolnym momencie
  • Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w

Co otrzymasz wybierając kurs dla branży okiennej?

CO OTRZYMASZ W TRAKCIE SZKOLENIA ?

  • Możliwość wchodzenia w interakcję z trenerem prowadzącym i swobodnego zadawania pytań!
  • Komplet opracowanych materiałów szkoleniowych
  • Program szkoleniowy opracowany zgodnie ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0)
  • Dwudaniowy posiłek z deserem oraz napojami oraz nieograniczony poczęstunek i serwis kawowy.

CO OTRZYMASZ PO SZKOLENIU?

  • Imienny Certyfikat potwiedzający udział w szkoleniu, który wręczy Ci Trener prowadzący zajęcia
  • Bezpłatne wsparcie doradcze trenera do 6 miesięcy po szkoleniu
  • Po ukończonym kursie  trener prześle drogą mailową m.in. bibliografie i dodatkowe edukacyjne
  • Specjalne okazje promocyjne – dostępne jedynie dla Klientów Witalnych

  • Szkolenie wpisane do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania

  • Szkolenie zgodne ze Standardem Usług Szkoleniowych 2.0 (SUS 2.0)

  • Trener prowadzący z potwierdzonymi kompetencjami

Sprawdź nasze referencje

Firma „ALSECCO” ŚWIAT OKIEN miała przyjemność korzystać z usług „WITALNI” w zakresie kompleksowej pomocy przy wewnętrznej reorganizacji całej firmy. Dzięki doradztwu personalnemu i dotyczącemu organizacji, zarządzania, oraz treningom, szkoleniom dla personelu, handlowców oraz cyklem szkoleń i warsztatów, w których brała udział kadra zarządzająca w tematach m.in. podstawy rekrutacji, motywowanie, planowanie i organizacja czasu, zasady organizacji i prowadzenia spotkań, wywieranie wpływu w zarządzaniau, nasza firma dostała szanse preżniejszego rozwoju…
mgr inż. Mariusz Zając, ALSECCO
(…) przedstawiciele handlowi DIERRE Polska Sp. z o.o. uczestniczyli w szkoleniu „Sprzedaż Profesjonalna” organizowaną przez firmę szkoleniową „WITALNI”. Jesteśmy pełni uznania dla fachowości i profesjonalizmu osoby prowadzącej oraz samej organizacji zajęć trenerskich. Szkolenie, które odbyliśmy utwierdza nas w przekonaniu, że poczyniliśmy dobrą inwestycję w naszych pracowników, która z pewnością będzie miała pozytywny wpływ na dalszy rozwój naszej firmy. Życząc dalszego, pomyślnego rozwoju firmy – pozostaję z poważaniem,
Wojciech Wójcik, DIERRE

Sprawdź najbliższe terminy szkolenia

Najbliższa edycja kursu już w dniach 03–04.10.2018, Gdańsk

Wybierz najlepszy termin dla Ciebie lub napisz do nas własną propozycję daty i miejsca

Skorzystaj z formularza

03–04 .10.18

Gdańsk

Krzysztof Michalak

Zapisuje się

27–28 .11.18

Gdańsk

Krzysztof Michalak

Zapisuje się

26–27 .02.19

Gdańsk

Krzysztof Michalak

Zapisuje się

17–18 .09.19

Gdańsk

Krzysztof Michalak

Zapisuje się

Naciśnij pinezkę,
żeby poznać szczegóły lokalizacji

Gdańsk

najbliższe szkolenie:

03–04 .10.2018
Novotel Gdańsk Centrum ul. Pszenna 1, 80-749 Gdańsk Sprawdź w Google Maps

Gdańsk

najbliższe szkolenie:

27–28 .11.2018
Novotel Gdańsk Centrum ul. Pszenna 1, 80-749 Gdańsk Sprawdź w Google Maps

Gdańsk

najbliższe szkolenie:

26–27 .02.2019
(dokładny adres już wkrótce) Sprawdź w Google Maps

Gdańsk

najbliższe szkolenie:

17–18 .09.2019
(dokładny adres już wkrótce) Sprawdź w Google Maps

CHCIAŁBYŚ ZORGANIZOWAĆ SZKOLENIE O TEJ LUB INNEJ TEMATYCE?
WYPEŁNIJ FORMULARZ ORGANIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO.